Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Αυξήσεις διοδίων
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 11

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 29/03/2014 :  11:52:53  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πολύ σωστά είναι όλα Κώστα, όμως αμφιβάλω άν μπορεί να αλλάξει κάτι.Μακάρι βέβαια....

Αν δεν έχεις ότι αγαπάς,αγάπα ότι έχεις.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


2398 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/03/2014 :  20:10:47  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
KostasPvol πολύ καλά τα λες αλλά φοβάμαι ότι φωνή βοώντος εν τη ερήμω...
Έχουμε να δούμε πολλά ακόμα, φοβάμαι...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/04/2014 :  11:14:55  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Να εκφράσω μια απορία: τα διόδια έχουν υποτίθεται μια ανταποδοτικότητα στο σκεπτικό τους, δηλαδή πληρώνω για κάτι που χρησιμοποιώ προκειμένου να συντηρηθεί κλπ. Ποιος φωστήρας σκέφτηκε να βάλει διόδια στην Ελευσίνα, στην επιστροφή για Αθήνα, τα οποία τα πληρώνουν και όσοι μετά από... ΕΝΑ χιλιόμετρο (1,2 για την ακρίβεια!) μπαίνουν στην αττική οδό και πληρώνουν τα εκεί διόδια; Μου διαφεύγει κάτι;
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/04/2014 :  11:43:07  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Καμιά φορά σε αυτά τα πράγματα (την έχω πατήσει πολλάκις) το μυαλό τρέχει να σκεφτεί... μας εξαπατούν, κάτι παίζεται εδώ, κάτι μας κρύβουν, ενώ αν βάλεις κάτω ψυχρή λογική χαρτί και μολύβι όλα βγαίνουν.
Την έχω πατήσει ας πούμε... στα κοινόχρηστα, μέχρι που ανέλαβα και είδα όντως έτσι κάποια πράγματα.

Αλλά εδώ, δεν μπορώ να καταλάβω ΤΟΣΑ χρόνια, πως και τι γίνεται. Γιατί αυτή η Κορίνθου-Πατρών, είναι ακόμα όπως είναι. είμαι 33χρονών, το χωριό μου είναι προς Ηπειρο, και εδώ και 30 χρόνια περίπου που θυμάμαι διασχίζουμε αυτήν την... επαρχιακή οδό. Γιατί επαρχιακή είναι όχι εθνική, τώρα με τα έργα... ακόμα χειρότερα.

Ένα απλό κομπιουτεράκι τόσο επί τόσο... είναι διαφωτιστικό.

ΟΚ, ίσως είναι ένας τρόπος ενίσχυσης των γενικοτέρων φορολογικών εσόδων. Ας μας το πει κάποιος να το ξέρουμε. Ότι κύριοι, εντάξει δεν είναι για την οδό ακριβώς, αλλά ένας τρόπος με την ευκαιρία να καλύψουμε άλλες τρύπες.
Τόσα χρόνια διόδια, και στο τέλος θα πληρώσουμε επιπλέον από την τσέπη μας, θα πάρουμε επιχορήγηση, και θα δώσουμε και εκμετάλλευση ... για ...150χλμ δρόμο. ΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. Τι διάολο φτιάχνουμε, 150χλμ δρόμος είναι, όχι πύραυλος για τον Άρη. Τώρα το Πάσχα που πήγα η ουρά στα διόδια ήταν 2χλμ. Αν πέφτουν 2ευρώ κάθε 30" (και λίγα λέω) επί 2 διόδια. (και λίγους λέω νομίζω είναι 5-6 κουβούκλεια και ο μέσος όρος δεν είναι παραπάνω από 20" το αμάξι... απλά κόβω τον μέσο όρο για νύχτες κτλ....
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Salvador
Forum-Runner

71 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/04/2014 :  14:26:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Για το δικαίωμα των κοινοπραξιών να ανεβάζουν κατά το δοκούν κάθε τρεις και λίγο τις τιμές των διοδίων και να τα βουτάνε λίγα-λίγα μέσα από την τριτοκοσμική λογική της τοποθέτησης σταθμών κάθε 30χλμ αυτοκινητόδρομου (αντί ενός σε κάθε είσοδο-έξοδο) ας απευθυνθούμε στους πολιτικούς που ψηφίσαμε τόσα χρόνια και οι οποίοιυπέγραψαν ληστρικές-αποικιοκρατικές συμβάσεις με τους εργολάβους.
Από ποιους ψηφίστηκαν και εγκρίθηκαν στη Βουλή οι συμφωνίες; από το φούφουτο;
Άν έστω και ένας από αυτούς εξακολουθεί να κατέχει έδρα βουλευτική, ας κάνουμε τουμπεκί και ας δεχτούμε ότι αυτό μας αξίζει.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


2398 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/04/2014 :  20:09:31  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
και ρωτάω τώρα εγώ...
γιατί να κάνεις εσύ τουμπεκί που βλέπεις το πρόβλημα επειδή κάποιος ψήφισε εκείνον που κάνει κάτι στραβό;
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Salvador
Forum-Runner

71 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/04/2014 :  22:51:21  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Καταλαβαίνω το πνεύμα της ερώτησής σου και δε διαφώνω μαζί του.
Δε ζητάω να ευνουχιστούμε στην κριτική μας σκέψη, στη στηλίτευση των κακώς κειμένων και στη διεκδίκηση μιας καλύτερης και δικαιότερης κοινωνίας.
Απλώς θεωρώ ότι πιο πάνω από τις κριτικές, τους αγώνες, τις απεργίες, τα κινήματα κτλ την απόλυτη και ανώτερη έκφανση-έκφραση της δημοκρατίας, τουτέστιν την ψήφο μας, δεν την αξιοποιούμε και επιλέγουμε να ψηφίζουμε κάθε φορά τους ίδιους προδότες (ουπς-βαριά λέξη, αλλά δε μπορώ να χαρακτηρίσω αλλιώς ένα βουλευτή που ενέκρινε στη Βουλή τέτοιες κοινοπραξίες).
Οι μισοί (μη πω και παραπάνω) που αναλώνονται να κριτικάρουν την κατάσταση των διοδίων δε γνωρίζουν καν ότι εξακολουθούν να ψηφίζουν τα ίδια πρόσωπα που συναίνεσαν ρητώς ή σιωπηρώς στην ντροπή των διοδίων.
Προσωπικά δηλώνω εντελώς απογοητευμένος, ίσως και από εκεί πηγάζει και η απολυτότητα μου και η άρνηση μου να αναλύσω περαιτέρω αυτό το θέμα-ντροπή.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/04/2014 :  12:23:50  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Gypaetos

Να εκφράσω μια απορία: τα διόδια έχουν υποτίθεται μια ανταποδοτικότητα στο σκεπτικό τους, δηλαδή πληρώνω για κάτι που χρησιμοποιώ προκειμένου να συντηρηθεί κλπ. Ποιος φωστήρας σκέφτηκε να βάλει διόδια στην Ελευσίνα, στην επιστροφή για Αθήνα, τα οποία τα πληρώνουν και όσοι μετά από... ΕΝΑ χιλιόμετρο (1,2 για την ακρίβεια!) μπαίνουν στην αττική οδό και πληρώνουν τα εκεί διόδια; Μου διαφεύγει κάτι;





ΕΛΑ ΝΤΕ.....Αυτά τα πράγματα, μόνο στην ελλάδα γίνονται.

Αν δεν έχεις ότι αγαπάς,αγάπα ότι έχεις.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/04/2014 :  12:33:06  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Deorum

Καμιά φορά σε αυτά τα πράγματα (την έχω πατήσει πολλάκις) το μυαλό τρέχει να σκεφτεί... μας εξαπατούν, κάτι παίζεται εδώ, κάτι μας κρύβουν, ενώ αν βάλεις κάτω ψυχρή λογική χαρτί και μολύβι όλα βγαίνουν.
Την έχω πατήσει ας πούμε... στα κοινόχρηστα, μέχρι που ανέλαβα και είδα όντως έτσι κάποια πράγματα.

Αλλά εδώ, δεν μπορώ να καταλάβω ΤΟΣΑ χρόνια, πως και τι γίνεται. Γιατί αυτή η Κορίνθου-Πατρών, είναι ακόμα όπως είναι. είμαι 33χρονών, το χωριό μου είναι προς Ηπειρο, και εδώ και 30 χρόνια περίπου που θυμάμαι διασχίζουμε αυτήν την... επαρχιακή οδό. Γιατί επαρχιακή είναι όχι εθνική, τώρα με τα έργα... ακόμα χειρότερα.

Ένα απλό κομπιουτεράκι τόσο επί τόσο... είναι διαφωτιστικό.

ΟΚ, ίσως είναι ένας τρόπος ενίσχυσης των γενικοτέρων φορολογικών εσόδων. Ας μας το πει κάποιος να το ξέρουμε. Ότι κύριοι, εντάξει δεν είναι για την οδό ακριβώς, αλλά ένας τρόπος με την ευκαιρία να καλύψουμε άλλες τρύπες.
Τόσα χρόνια διόδια, και στο τέλος θα πληρώσουμε επιπλέον από την τσέπη μας, θα πάρουμε επιχορήγηση, και θα δώσουμε και εκμετάλλευση ... για ...150χλμ δρόμο. ΣΙΓΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. Τι διάολο φτιάχνουμε, 150χλμ δρόμος είναι, όχι πύραυλος για τον Άρη. Τώρα το Πάσχα που πήγα η ουρά στα διόδια ήταν 2χλμ. Αν πέφτουν 2ευρώ κάθε 30" (και λίγα λέω) επί 2 διόδια. (και λίγους λέω νομίζω είναι 5-6 κουβούκλεια και ο μέσος όρος δεν είναι παραπάνω από 20" το αμάξι... απλά κόβω τον μέσο όρο για νύχτες κτλ....




Εγώ που είμαι και λίγο μεγαλύτερος Γιώργο,θα έλεγα πως λίγα λές.Μόνο 30

Αν δεν έχεις ότι αγαπάς,αγάπα ότι έχεις.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


2398 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/04/2014 :  16:27:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Salvador

Καταλαβαίνω το πνεύμα της ερώτησής σου και δε διαφώνω μαζί του.
Δε ζητάω να ευνουχιστούμε στην κριτική μας σκέψη, στη στηλίτευση των κακώς κειμένων και στη διεκδίκηση μιας καλύτερης και δικαιότερης κοινωνίας.
Απλώς θεωρώ ότι πιο πάνω από τις κριτικές, τους αγώνες, τις απεργίες, τα κινήματα κτλ την απόλυτη και ανώτερη έκφανση-έκφραση της δημοκρατίας, τουτέστιν την ψήφο μας, δεν την αξιοποιούμε και επιλέγουμε να ψηφίζουμε κάθε φορά τους ίδιους προδότες (ουπς-βαριά λέξη, αλλά δε μπορώ να χαρακτηρίσω αλλιώς ένα βουλευτή που ενέκρινε στη Βουλή τέτοιες κοινοπραξίες).
Οι μισοί (μη πω και παραπάνω) που αναλώνονται να κριτικάρουν την κατάσταση των διοδίων δε γνωρίζουν καν ότι εξακολουθούν να ψηφίζουν τα ίδια πρόσωπα που συναίνεσαν ρητώς ή σιωπηρώς στην ντροπή των διοδίων.
Προσωπικά δηλώνω εντελώς απογοητευμένος, ίσως και από εκεί πηγάζει και η απολυτότητα μου και η άρνηση μου να αναλύσω περαιτέρω αυτό το θέμα-ντροπή.



δεν γνωρίζουν, θεωρείς?

Το παρακάτω δεν απευθύνεται προσωπικά σε εσένα Salvador, απλά θέλω να σχολιάσω ότι προσωπικά δεν προέτρεψα ποτέ κανέναν να 'πάρει τα άρματα', ούτε να ορμήξει, Τζακ. Όμως δεν το ήξερα ότι δεν πρέπει ούτε καν να σχολιάζουμε αυτά που βλέπουμε να γίνονται γύρω μας για να μη θίξουμε και σπιλώσουμε το όνομα μιας κίβδηλης & φαιδρής 'δημοκρατίας' (θα σκιστεί κανά καλτσόν, σιγά).
Όποιος βρίσκει λογικό το κόστος των διοδίων (το οποίο, σημειωτέον συμπαρασύρει και πολλά άλλα κόστη) και θεωρεί ότι πιάνει τόπο και ότι παράγεται έργο κλπ, κάθε φορά που περνάει από διόδια ας το δίνει Χ2, Χ3, Χ4 - όσο καταλαβαίνει - υπέρ προόδου της χωρας...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/07/2014 :  02:03:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ίδωμεν ποιες θα είναι οι αποκαλύψεις (αν και καλύτερα θα ήταν να δημοσιεύονταν μια και καλή και όχι σε δόσεις, κάποιος κακοπροέραιτος θα μπορούσε να πει ότι μπορεί να τα "βρούνε" στη πορεία).


http://www.newsbomb.gr/apokalypseis/story/472284/fakelos-dimosia-erga-erhontai-apokalypseis

Φάκελος «δημόσια» έργα: Έρχονται αποκαλύψεις



Έρχεται τσουνάμι αποκαλύψεων - Ποιοι και με ποιο τρόπο έδιναν τα έργα στους «μεγαλοεργολάβους» – Οι άνθρωποι «κλειδιά» σε «κρίσιμα» υπουργεία, οι κοινοπραξίες και οι δικαστικές διαμάχες με το ελληνικό δημόσιο - Το Newsbomb.gr ανοίγει την πιο σκοτεινή υπόθεση των τελευταίων 25 ετών.

Το αμέσως επόμενο διάστημα η ιστοσελίδα μας θα αποκαλύψει τον τρόπο με τον οποίο έγιναν οι αναθέσεις στους μεγαλοεργολάβους (Έλληνες και ξένους), το ρόλο των κυβερνήσεων, τις σχέσεις ορισμένων υπουργών με τους μεγαλοεργολάβους, την τοποθέτηση... ανθρώπων τους σε θέσεις κλειδιά, αλλά και τους λόγους που ορισμένα από τα έργα που ανέλαβαν δεν πραγματοποιήθηκαν ποτέ!

Θα δημοσιοποιήσουμε καρέ – καρέ τις δικαστικές διαμάχες τους ελληνικού δημοσίου με τους παραχωρησιούχους και τα ευτράπελα που μπορεί κανείς να συναντήσει, πάντα προς όφελος των μεγαλοεργολάβων και φυσικά εις βάρος του δημοσίου, άρα της τσέπης των Ελλήνων φορολογούμενων.

Θα μάθετε πώς ιδιωτικές εταιρείες κατάφεραν να πάρουν «κοψοχρονιά» τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους από το δημόσιο και να τους εκμεταλλεύονται βάζοντας επιπλέον διόδια, ακόμα και χωρίς αυτοί να έχουν σήμερα ολοκληρωθεί.

Θα διαπιστώσετε με ποιο τρόπο έγιναν οι παραχωρήσεις και πώς οι ιδιώτες κατάφεραν να πάρουν έτοιμα κομμάτια δρόμων από το ελληνικό δημόσιο και να τα παρουσιάσουν ως δικά τους έργα.

Θα δείτε πώς οι παραχωρησιούχοι τοποθέτησαν διόδια ακόμα και σε κομμάτια της εθνικής οδού που δεν έχουν παραχωρηθεί και δεν τους ανήκουν.
Πώς το ελληνικό δημόσιο έδωσε «προίκα» στους ιδιώτες εκατοντάδες στρέμματα γης βάζοντάς τα μέσα στις συμβάσεις παραχώρησης.

Τι ρόλο έπαιζαν οι περίφημες κοινοπραξίες και πως «χτύπαγαν» τα έργα τα μεγάλα συνεταιράκια.

Γιατί ακόμα και σήμερα δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα και πως κινούνται τα νήματα στο περιθώριο.

Ακόμη:

Γιατί καθυστερεί η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων στην Πελοπόννησο;
Σε ποιο στάδιο βρίσκονται τα έργα στο δρόμο – καρμανιόλα, Κορίνθου - Πατρών;
Γιατί δεν ξεκινούν τα έργα στον δρόμο – «Κοιμητήριο», Πατρών – Πύργου;
Πού βρίσκονται τα έργα, την επανέναρξη των οποίων κήρυξε ο ίδιος ο πρωθυπουργός κ. Σαμαράς;
Τι γίνεται με την περίφημη Ιόνια Οδό;

Επίσης:

Το Newsbomb.gr αποκαλύπτει το ρόλο ανθρώπων - «κλειδιά» που ενώ ήταν συνεργάτες των μεγαλοεργολάβων, την ίδια ώρα κατείχαν και σημαντικές θέσεις σε «κορυφαία» υπουργεία.
Κάποιοι είναι βέβαιον ότι θα χάσουν τον ύπνο τους – Όλο το παρασκήνιο μόνο στο Newsbomb!

Για τις καταγγελίες σας εδώ
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/07/2014 :  02:04:44  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πόσο κοστίζει ένα… χιλιόμετρο εθνικής οδού;

http://www.newsbomb.gr/apokalypseis/story/472695/poso-kostizei-ena-hiliometro-ethnikis-odoy

Στην… υγειά του ελληνικού δημοσίου «πίνουν» οι μεγαλοεργολάβοι που ανέλαβαν τη διαχείριση των ελληνικών αυτοκινητόδρομων από το 2006…

Ξεκινώντας την έρευνα για τα δημόσια έργα και όλα όσα έχουν συμβεί κατά το παρελθόν και άλλα που συμβαίνουν ακόμα και σήμερα, εν καιρώ οικονομικής κρίσης, το Newsbomb.gr «αγγίζει» την καυτή… πατάτα των ελληνικών αυτοκινητοδρόμων.

Οι ελληνικές κυβερνήσεις προφασιζόμενες… πάντα την προάσπιση των συμφερόντων του ελληνικού λαού, επιδίδονταν σε ένα πρωτοφανές ξεπούλημα των δημοσίων έργων σε μεγάλους κατασκευαστικούς ομίλους, οι οποίοι όχι μόνο τα «κατέκτησαν» έναντι πινακίου φακής, αλλά έφτασαν στο σημείο ανάληψης διαχείρισης και πολλών κομματιών ελληνικών αυτοκινητόδρομων, τα οποία ήταν ήδη έτοιμα από το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας. Και σαν να μην έφτανε αυτό, φρόντισαν οι ιδιώτες με την ανοχή, αλλά και την… υπογραφή του κράτους, να τοποθετήσουν παντού διόδια, προκειμένου να προχωρήσει ο εκσυγχρονισμός του εθνικού οδικού δικτύου… Πρόκειται για τη λογική «πληρώστε για να σας φτιάξουμε δρόμους…» που μέχρι και σήμερα την πληρώνουν οι Ελληνες πολίτες και μάλιστα αδρά, αλλά δρόμους εξακολουθούν να μην βλέπουν…

Δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα από την περιβόητη εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών, ένα δρόμο όπου έχουν χαθεί εκατοντάδες ανθρώπινες ψυχές, ένα δρόμο όπου η ιδιωτική εταιρεία που τον διαχειρίζεται εισπράττει πανάκριβα διόδια για μια πραγματική καρμανιόλα, που εδώ και χρόνια μάλιστα, η κυκλοφορία των αυτοκινήτων διεξάγεται από μία λωρίδα ανά κατεύθυνση. Μια υπόθεση «φωτιά» την οποία το Newsbomb θα φέρει εις πέρας παρουσιάζοντας όλες τις φανερές, αλλά και τις… σκοτεινές πτυχές της, αναζητώντας τις απαντήσεις από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και προβάλλοντας τις θέσεις όλων των πλευρών.

Η διαδικασία της αναζήτησης στοιχείων για τον τρόπο με τον οποίο το ελληνικό δημόσιο προχώρησε στη σύναψη των συμβάσεων παραχώρησης των αυτοκινητοδρόμων σε ιδιώτες, μόνο εύκολη δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, κυρίως δε, ευχάριστη ως προς το αποτέλεσμά της, για το σύνολο του ελληνικού λαού.

Βλέπετε, μια ανάγνωση και μόνο στα ποσά που έχουν μέχρι στιγμής δαπανηθεί, είναι υπέρ αρκετή για να εξοργίσει όλους όσοι έχουμε κάνει έστω και μια φορά τις διαδρομές, ταξιδεύοντας μέσω των συγκεκριμένων αυτοκινητοδρόμων.

Παραχωρήσεις που μπορούν να χαρακτηριστούν σκανδαλώδεις, συνοδευόμενες από εξαιρετικά προνόμια προς τις ιδιωτικές εταιρείες που εκμεταλλεύονται τους ελληνικούς αυτοκινητόδρομους και έχουν αναλάβει την κατασκευή των τεσσάρων μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας περιλαμβάνουν οι αναθεωρημένες συμβάσεις παραχώρησης που έσπευσε να επικυρώσει η συγκυβέρνηση.

Η «προίκα» της δικομματικής προς τις κοινοπραξίες περιλαμβάνει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ «ζεστό» χρήμα προκειμένου να συνεχιστούν τα έργα, αλλά και τεράστιες αυξήσεις στις τιμές των διοδίων που, σε ορισμένες περιπτώσεις, φτάνουν και το 60% . Ταυτόχρονα, προβλέπεται ακόμα και παραίτηση του Δημοσίου από το δικαίωμα είσπραξης εσόδων, αν ο συγκοινωνιακός όγκος και άρα τα έσοδα από τα διόδια δεν καλύπτουν τις... ορέξεις των εργολάβων!

Υπάρχει κάτι που δεν καταλαβαίνετε;

Το συνολικό κόστος για το ελληνικό δημόσιο, άρα για τις τσέπες των Ελλήνων φορολογουμένων, θα φτάσει τα 1,7 δισ. ευρώ, τα οποία θα προέλθουν από δάνεια της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και ιδιωτικών τραπεζών (με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου), τα κονδύλια του ΕΣΠΑ, αλλά και άμεση κρατική χρηματοδότηση, ενώ για την εξασφάλιση σίγουρης κερδοφορίας των ιδιωτικών εταιρειών, το Δημόσιο θα διαθέτει τα μελλοντικά του έσοδα από διόδια μέχρι του ποσού των 8,5 δισ. ευρώ.

Όλα αυτά αποτελούν αναθεώρηση των συμβάσεων που είχαν ψηφίσει από κοινού στη Βουλή το 2007 το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ. Οι ίδιοι υποστηρίζουν πως αυτά τα χρήματα είναι “επένδυση” της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων και καταδεικνύει την «εμπιστοσύνη» που δείχνουν οι Ευρωπαίοι εταίροι προς την Ελλάδα. Να σημειώσουμε, πάντως, ότι αυτή η «εμπιστοσύνη» στοιχίζει στον ελληνικό λαό ετήσιο επιτόκιο που κυμαίνεται κατά μέσο όρο από 5% έως 6% για τα επόμενα 30 χρόνια! Δεν το λέμε εμείς, το είπε ο ίδιος ο κ. Χρυσοχοΐδης πριν μερικούς μήνες στη Βουλή.

Σύμφωνα λοιπόν με τις αναθεωρημένες συμβάσεις, το κόστος του κάθε αυτοκινητόδρομου προσδιορίζεται ως εξής:

• Ιονία Οδός: Κατασκευασμένο το 30% του έργου, αρχικό τίμημα 925 εκατ. ευρώ, αναθεωρημένο 1,057 δισ. ευρώ, κόστος/χλμ. 6,6 εκατ. ευρώ.

• Κεντρική Οδός: Κατασκευασμένο το 16% του έργου, αρχικό τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, αναθεωρημένο 1,37 δισ. ευρώ, κόστος/χλμ. 7,2 εκατ. ευρώ.

• Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Κατασκευασμένο το 70% του έργου, αρχικό τίμημα 825 εκατ. ευρώ, αναθεωρημένο 943 εκατ. ευρώ, κόστος/χλμ. 32 εκατ. ευρώ.

• Ολυμπία Οδός: Κατασκευασμένο το 35% του έργου, αρχικό τίμημα 2,092 δισ. ευρώ, αναθεωρημένο 1,398 δισ. ευρώ, κόστος/χλμ. 7 εκατ. ευρώ.

Στις συμβάσεις προβλέπεται επίσης ότι το ελληνικό δημόσιο αναλαμβάνει να πληρώσει και όλα τα υπόλοιπα κόστη που προέρχονται από απαιτούμενες απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικές ανασκαφές κ.λπ.

Πόσα έχουν ξοδέψει μέχρι σήμερα οι ιδιώτες;

Οι αρχικές συμβάσεις προέβλεπαν 10% ίδια συμμετοχή των κατασκευαστικών ομίλων, όμως είναι αμφίβολο αν όντως έχουν βάλει το χέρι στην τσέπη. Εξάλλου ορισμένους αυτοκινητόδρομους τους πήραν έτοιμους (βλ. Αθηνών – Λαμίας) και μέχρι στιγμής έχουν κάνει ελάχιστα έργα εισπράττοντας από 4 σταθμούς διοδίων σε έναν δρόμο 210 χλμ.

Θα πρέπει επίσης να σημειώσουμε ότι οι κατασκευαστικοί όμιλοι απολαμβάνουν τεράστια ποσά από τις επιστροφές ΦΠΑ, τους δίνονται έξτρα κονδύλια για «συμπληρωματικές συμβάσεις», ενώ αρχίζουν να εισπράττουν από τα διόδια πριν καλά - καλά ξεκινήσουν τα έργα και συνεχίζουν να εισπράττουν χωρίς κανένα έργο...

Εν τω μεταξύ οι παραχωρησιούχοι έχουν εξασφαλίσει δικαίωμα αποζημιώσεων ακόμη και αν τα έργα δεν προχωρήσουν με δική τους υπαιτιότητα! Ήδη έχουν σημειωθεί δικαστικές διαμάχες μεταξύ ελληνικού δημοσίου και εταιρειών κατά τις οποίες οι κατασκευαστικοί όμιλοι αξιώνουν τεράστια ποσά αποζημιώσεων για καθυστερήσεις έργων. Και με λεπτομέρειες τέτοιες που όταν δουν το φως της δημοσιότητας, θα γελάσει κάθε πικραμένος…

Παρατηρήσεις – Ερωτήματα:

Με αυτά τα χρήματα που έχουν δοθεί και δίνονται ακόμα στους ιδιώτες, θα μπορούσε το ελληνικό δημόσιο να έχει αναλάβει το ίδιο την κατασκευή ολοκλήρου του εθνικού δικτύου εκ του μηδενός. Το πώς, θα σας το εξηγήσουμε σε επόμενο άρθρο μας.

Με ποια λογική το ελληνικό δημόσιο έκανε αυτές τις σκανδαλώδεις συμβάσεις;
Γιατί δεν εισακούστηκαν οι φωνές των συνδικαλιστών του ΤΕΟ που ζητούσαν ενεργό συμμετοχή του δημοσίου και όχι ξεπούλημα;
Γιατί σταμάτησαν οι εργασίες συνέχισης των δρόμων και ανακοινώνουν προγράμματα ΕΣΠΑ για την συνέχιση τους;
Γιατί βάζουν «χέρι» στο ΕΣΠΑ το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για άλλες αναάγκες;
Γιατί αυξήθηκαν οι εισφορές στα διόδια, την ώρα που δεν έχουν παρουσιάσει οι ιδιώτες κάποιο μεγάλο έργο;
Γιατί οι ιδιώτες απολαμβάνουν φοροελαφρύνσεις και τεράστια ποσά επιστροφής φόρου;
Γιατί με την κατάργηση διοδίων η χώρα μας πλήρωσε πρόστιμο σε εργολάβους 7.000.000 ευρώ και πως υπολογίστηκε η ανταποδοτικότητα;
Γιατί το κόστος κατασκευής στην Ελλάδα είναι τριπλάσιο από αυτό των Ευρωπαϊκών χωρών;

Το Newsbomb δεν θα μείνει φυσικά στην παρουσίαση απλών ερωτημάτων, αλλά θα σας παρουσιάσει καρέ – καρέ όλες τις λεπτομέρειες και τα στοιχεία που θα συζητηθούν…
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 24/07/2014 :  02:39:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τραγωδία στη Μαγνησία: Ένας νεαρός και δύο κοπέλες νεκροί στο Στεφανοβίκειο

http://magnesianews.gr/volos/%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BD%CE%B5%CE%B1%CF%81%CE%BF%CE%AF-%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CF%81%CE%BF%CE%AF-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%86.html

Συγκλονισμένη είναι η τοπική κοινωνία του Στεφανοβικείου, αλλά και ολόκληρης της Μαγνησίας στο άκουσμα της είδησης του φοβερού τροχαίου που έγινε σήμερα τα ξημερώματα στο 36ο χιλιόμετρο της περιφερειακής οδού Βόλου – Λάρισας, που είχε ως αποτέλεσμα να χάσουν την ζωή τους τρεις νέοι άνθρωποι ηλικίας 18 και 21 χρονών.
Το τραγικό τροχαίο σημειώθηκε στη 1.35 μετά τα μεσάνυχτα της Τετάρτης, όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν οι τρεις νεαροί, συγκρούστηκε πλαγιομετωπικά με νταλίκα. Το αυτοκίνητο είχε κατεύθυνση προς Λάρισα (ο νεαρός πήγαινε τις δύο αδελφές από το Ριζόμυλο στο Στεφανοβίκειο όπου είναι το σπίτι τους), ενώ η νταλίκα, που μετέφερε φρούτα και οδηγούσε ένας 22χρονος από την Κόρινθο, είχε κατεύθυνση προς Βόλο.

Η πλαγιομετωπική σύγκρουση ήταν σφοδρότατη, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τόσο ο νεαρός οδηγός όσο και οι δύο αδελφές που επέβαιναν στο Ι.Χ. αυτοκίνητο. Μαρτυρίες πυροσβεστών που βρέθηκαν στο σημείο του δυστυχήματος, αναφέρουν ότι το Ι.Χ. αυτοκίνητο, μάρκας VW Polo, βρέθηκε δεξιά του δρόμου μέσα σε καλαμιές, στις ρόδες του, αλλά από τη σύγκρουση έκανε αναστροφή και ο κινητήρας βρισκόταν από την πλευρά που ερχόταν, δηλαδή προς Ριζόμυλο. Ο αυτοκίνητο ήταν άσχημα χτυπημένο, από την πλευρά του οδηγού μέχρι πίσω (στο αριστερό μέρος) όπου φαίνεται ότι στο πίσω κάθισμα καθόταν η μια από τις δύο αδελφές.

Όσον αφορά στην νταλίκα, δίπλωσε και βρίσκεται ντεραπαρισμένη στην αριστερά πλευρά του δρόμου.
Από τη σύγκρουση τη ζωή τους έχασαν δυο αδελφές, που επέβαιναν στο αυτοκίνητο και πρόκειται για τις Κατερίνα και Ιωάννα Κουτσιαρή 18 και 21 χρονών αντίστοιχα και ο οδηγός του αυτοκινήτου, Φίλιππος Καπανιάρης 20 χρονών, κάτοικοι Στεφανοβικείου και Ριζομύλου αντίστοιχα.
Στο χωριό, κανείς δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που συνέβη και όλοι δηλώνουν συγκλονισμένοι.
Όπως έγινε γνωστό, τα παιδιά επέστρεφαν στα χωριά τους μετά από μουσική εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν, όπου η Ιωάννα έπαιζε κιθάρα.

«Υπάρχει πρόβλημα ασφάλειας»
Ο αστυνομικός διευθυντής Τάξης Μαγνησίας, ταξίαρχος Νίκος Γιαννέλος, μιλώντας στο «Ράδιο Ένα 102,5» δήλωσε ότι η παλιά εθνική οδός Βόλου – Λάρισας, είναι εξαιρετικά επικίνδυνος δρόμος και απαιτείται μεγάλη προσοχή των οδηγών.
Όπως ανέφερε, το σημείο που έγινε το δυστύχημα είναι σε ευθεία και δεν δικαιολογείται το τροχαίο, αλλά αν είναι νύχτα υπάρχουν φώτα και δεν υπάρχει εμπειρία στην οδήγηση, προκαλούνται δυστυχήματα. Η ΠΑΘΕ, από την άλλη, μπορεί να πληρώνεις τίμημα, αλλά έχει διαχωριστική νησίδα και δεν συμβαίνουν τέτοιου είδους ατυχήματα, τόνισε ο κ. Γιαννέλος, που συλλυπήθηκε τους συγγενείς των θυμάτων.

Επειδή η παλιά εθνική οδός Βόλου Λάρισας είναι καρμανιόλα, λόγω διέλευσης πολλών φορτηγών αυτοκινήτων και νταλικών, που κινούνται για να μην πληρώνουν διόδια, ο αστυνομικός διευθυντής τάξης Μαγνησίας, επισήμανε ότι η Αστυνομία, στο πλαίσιο της προληπτικής και στοχευμένης αστυνόμευσης, όταν υπάρχει διαθέσιμο περιπολικό όχημα, κινείται στην περιοχή.
Ο 22χρονος οδηγός της νταλίκας, που μετέφερε φρούτα, υπέστη σοκ και συνελήφθη, ενώ προανάκριση για τα αίτια διενεργεί το Τμήμα Τροχαίας Βόλου.

«Δεν μας αφήνουν να φτιάξουμε καλύτερα το δρόμο»
Μιλώντας για την παλιά εθνική οδό Βόλου – Λάρισας, με αφορμή το φοβερό τροχαίο δυστύχημα, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός, δήλωσε ότι βρίσκεται στη δικαιοδοσία του υπουργείου. «Δυστυχώς στη χώρα μας, κανένας δεν ψάχνει, κανένας δεν ασχολείται, γι’ αυτό και όλοι είναι λίγο απ’ όλα. Ζητήσαμε την εκχώρηση αρμοδιότητας υλοποίησης έργων αύξησης της ασφάλειας των οδικών τμημάτων της παλιάς εθνικής Βόλου – Λάρισας και, δυστυχώς, από το 2013, το ΥΠΟΜΕΔΥ, δεν μας δίνει την έγκριση», ανέφερε.
Τόνισε δε ότι το έγγραφο με το αίτημα προς το υπουργείο εστάλη στις 16 Οκτωβρίου 2013.

Ο περιφερειάρχης εκτίμησε ότι η μεγάλη κίνηση φορτηγών στην παλιά εθνική οδό συνάδει με τα διόδια και δήλωσε ότι «δεν αφήνουν να φτιάξουμε καλύτερο το δρόμο για να μην πηγαίνουν περισσότερα οχήματα από τον παλιό. Δεν ξέρω τη έχει υπογραφεί στη σύμβαση». Επισήμανε δε ότι δεν μπορεί να υπάρξει ανταγωνιστικός δρόμος της εθνικής οδού.

Ο Κ. Αγοραστός τόνισε ότι όταν χάνονται οι ευκαιρίες δεν μπορούν να ξαναβρεθούν. Στο προηγούμενο περιφερειακό πρόγραμμα είχαμε εντάξει πολλά οδικά έργα και κάποιοι φώναζαν, διότι δεν ήξεραν ότι στο επόμενο δεν θα έχουμε τόσα οδικά έργα.
Ο περιφερειάρχης δήλωσε ότι ούτε το υπουργείο, ούτε η εταιρία Εγνατία Οδός εκπόνησαν τις μελέτες ασφάλειας του δρόμου, παρά τις συναντήσεις που έγιναν εδώ και δύο χρόνια.

Edited by - KostasPVol on 24/07/2014 02:43:51
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 24/07/2014 :  10:47:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Το γνωστό Ελληνικό φαινόμενο.Ο ένας τα ρίχνει στον άλλον και αφου εν τω μεταξύ χάνονται τζάμπα αθώες ψυχές.Κρίμα και πάλι κρίμα για τα παιδιά.

Αν δεν έχεις ότι αγαπάς,αγάπα ότι έχεις.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 24/07/2014 :  11:14:24  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
''Γιατί το κόστος κατασκευής στην Ελλάδα είναι τριπλάσιο από αυτό των Ευρωπαϊκών χωρών;''


Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 11 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000