Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Αυξήσεις διοδίων
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 11

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/07/2014 :  03:12:48  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
http://magnesianews.gr/magnisia/%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BD%CF%8C-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE%AF%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CF%8D%CE%BF-%CF%87%CF%89%CF%81.html
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 03/09/2014 :  16:16:58  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
''ΔΩΡΑΚΙ'' 350 ΕΚ. ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΕΡΓΟΛΑΒΟΥΣ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΙΧΑΛΗ ΧΡΥΣΟΧΟΪΔΗ
Αποζημίωση-δώρο, ύψους 350 εκατομμυρίων ευρώ, ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση στην κοινοπραξία «Μορέας Α.Ε.», συμφερόντων των ομίλων Λ. Μπόμπολα, Ιωάννου - Παρασκευαΐδη και Σ. Κόκκαλη.
Ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με αφορμή χθεσινή επίσκεψή του στο πολύπαθο έργο της γέφυρας της Τσακώνας, ανακοίνωσε ότι είναι έτοιμη να προωθηθεί προς ψήφιση στη Βουλή νέα συμπληρωματική σύμβαση του έργου, δίνοντας το μήνυμα ότι η κυβέρνηση είναι έτοιμη να ανταποκριθεί στο αίτημα των εργολάβων που κατασκευάζουν τον κεντρικό άξονα Πελοποννήσου.

Οι εργολάβοι εμφανίζουν λογαριασμό-μαμούθ απωλειών μισού δισ. ευρώ και ζητούν αναπλήρωση των εσόδων από τις εισπράξεις διοδίων της τελευταίας τριετίας, που προήλθε από τη μείωση των κυκλοφοριακών φόρτων στον άξονα Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας, λόγω οικονομικής κρίσης!


Διπλός λογαριασμός

Οι πολίτες υποχρεώνονται να πληρώσουν διπλό το λογαριασμό: για τα δρομολόγια που έκαναν όλα τα προηγούμενα χρόνια στο συγκεκριμένο ημιτελή άξονα με ακριβά διόδια, αλλά και για τις μετακινήσεις, που δεν μπόρεσαν να κάνουν, λόγω οικονομικής αδυναμίας, ως φορολογούμενοι, με το νέο εργολαβικό «πανωπροίκι» των 350 εκατομμυρίων ευρώ, που θα εκταμιευτεί απ' ευθείας από το δημόσιο ταμείο.

Με συμβατικά ερείσματα, που έχουν θεμελιωθεί προ κρίσης, στην αρχική σύμβαση του 2007, όπου υπάρχουν προβλέψεις επιδοτούμενης λειτουργίας του κεντρικού άξονα Πελοποννήσου για διάστημα 54 μηνών από την έναρξη της παραχώρησης, η κυβέρνηση, έπειτα από πολύμηνη διαπραγμάτευση με τους εκπροσώπους της κοινοπραξίας και ανεπιβεβαίωτο, ως προς την τεκμηρίωσή του, αίτημα της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, που εμπλέκεται στη χρηματοδότηση του έργου, ετοιμάζεται να προχωρήσει σε κύρωση από τη Βουλή νέας αναθεωρημένης σύμβασης.

Εμφανίζεται λοιπόν η εικόνα ότι η κυβέρνηση θυσιάζει τα συμφέροντα των δοκιμαζόμενων πολιτών και ότι τα δίνει όλα στους εργολάβους, ορθώνοντας ασπίδα απόλυτης προστασίας των οικονομικών συμφερόντων τους. Παράλληλα, ότι μηδενίζει το όποιο εργολαβικό ρίσκο, στο υποτιθέμενο αυτοχρηματοδοτούμενο έργο, που εκμεταλλεύεται η ιδιωτική εργολαβική κοινοπραξία για τριάντα χρόνια. Η μετοχική σύνθεση της «Μορέας Α.Ε.» είναι Ακτωρ, με ποσοστό 71,67%, J&Ρ-ΑΒΑΞ, με ποσοστό 15% και Ιντρακόμ, με ποσοστό 13,33%.

Ερωτήματα

Η νέα εργολαβική αποζημίωση της κοινοπραξίας «Μορέας Α.Ε.» έρχεται παράλληλα και σε συνέχεια των πρόσθετων εργολαβικών αποζημιώσεων, συνολικού ύψους 2,2 δισ. ευρώ, που ενέκρινε η κυβέρνηση και εν συνεχεία η Βουλή, κυρώνοντας την περασμένη άνοιξη τις νέες αναθεωρημένες συμβάσεις, για την επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, (βόρειος άξονας Πελοποννήσου, Ιόνια Οδός, άξονας κεντρικής Ελλάδας και Μαλιακός-Κλειδί). Για την αναθεώρηση της σύμβασης μεταξύ Δημοσίου και «Μορέας Α.Ε.», ενώ οι εμπλεκόμενοι δεν έχουν μέχρι σήμερα ανοίξει επίσημα τα χαρτιά τους, προκύπτουν πελώρια ερωτηματικά, ως εξής:

1 Υπάρχει αντικειμενικός, ανεξάρτητος και αδιάβλητος μηχανισμός καταγραφής και ελέγχου διελεύσεων των οχημάτων από τον κεντρικό άξονα Πελοποννήσου, ώστε να μην επαφίεται μόνον στον παραχωρησιούχο η αποτίμηση των κυκλοφοριακών φόρτων, αλλά να υπολογίζονται με ακρίβεια τόσο οι εισπράξεις όσο και οι πιθανές απώλειες εσόδων διοδίων;

2 Πώς είναι δυνατόν να εμφανίζεται χαώδης διαφορά μεταξύ του αιτήματος αποζημίωσης-μαμούθ 500 εκατομμυρίων ευρώ, που πρόβαλε η εργολαβική κοινοπραξία, και του επίσης εξαιρετικά υψηλού ποσού των 350 εκατομμυρίων ευρώ, που ετοιμάζεται να αποδεχθεί η κυβέρνηση;

3 Πώς συνδυάζεται η εικόνα διαρκούς μείωσης των κυκλοφοριακών φόρτων του αυτοκινητοδρόμου σε ποσοστό έως 40% που εμφανίζει η πλευρά των εργολάβων, με παράλληλες κυβερνητικές ανακοινώσεις για θεαματικά αποτελέσματα του δρόμου στον τουρισμό και την ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής; Χαρακτηριστικά ο κ. Χρυσοχοΐδης τόνισε χθες ότι «στη Μεσσηνία, για παράδειγμα, καταγράφεται πλέον κάθε χρόνο με γεωμετρική πρόοδο αύξηση στον τουρισμό».

4 Με ποια νομική αλλά και λογική τεκμηρίωση μπορεί η οικονομική κρίση στην οποία βυθίζεται η χώρα τα τελευταία χρόνια να θεωρηθεί ως «ανωτέρα βία» υπέρ των εργολάβων, ώστε να ενεργοποιηθούν συμβατικές προβλέψεις επιδοτούμενης λειτουργίας;

5 Πώς είναι δυνατόν η όποια προστασία από τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης να αφορά αποκλειστικά και μόνον τους ιδιώτες εργολάβους, χωρίς να προστατεύονται τα συμφέροντα του Δημοσίου και των χρηστών;

Μοχλός πίεσης

Αξιοσημείωτο είναι εξάλλου ότι η εργολαβική κοινοπραξία φαίνεται να χρησιμοποιεί ως μοχλό πίεσης για την προώθηση της αναθεωρημένης σύμβασης τον ημιτελή δρόμο «Λεύκτρο - Σπάρτη», μήκους 47 χλμ., που έχει υλοποιηθεί σε ποσοστό 90% και παραμένουν σε εκκρεμότητα περίπου άλλα 6 χιλιόμετρα για να τελειώσει και να δοθεί στην κυκλοφορία.

Ο υπουργός Υποδομών κατά τη χθεσινή επίσκεψή του στο συγκεκριμένο τμήμα, που διέρχεται ανάμεσα στον Ταΰγετο και τον Πάρνωνα, συνδέοντας παράλληλα την ευρύτερη περιοχή με τον αρχαιολογικό χώρο της Μεσσήνης, είπε χαρακτηριστικά ότι «το έργο είμαι βέβαιος ότι σε λίγους μήνες θα παραδοθεί στην κυκλοφορία, γιατί ολοκληρώνουμε τις διαδικασίες, προκειμένου να φέρουμε στη Βουλή τη νέα αναθεωρημένη σύμβαση».

Ο υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ επισκέφθηκε και τη Βιομηχανική Ζώνη Μελιγαλά, όπου εξετάστηκε το αίτημα της Περιφέρειας και των τοπικών αρχών για τη δημιουργία ανισόπεδου κόμβου στον αυτοκινητόδρομο, που θα εξυπηρετούσε την ευρύτερη περιοχή και τον αρχαιολογικό χώρο της Μεσσήνης.
Στο τέλος του 2014 αναμένεται να ολοκληρωθεί και να δοθεί στην κυκλοφορία η νέα τοξωτή γέφυρα της Τσακώνας, που κατασκευάζεται ως δημόσιο έργο, προϋπολογισμού 19 εκατομμυρίων ευρώ, από τις εγκατεστημένες εργολαβικές εταιρείες της κοινοπραξίας «Μορέας Α.Ε.», η οποία εν συνεχεία θα ενταχθεί στη συνολική λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου, με ιδιωτική εκμετάλλευση.

Ο δρόμος περνάει από την Τσακώνα με τοξωτή γέφυρα, συνολικά έντεκα χρόνια μετά τις πρώτες κατολισθήσεις στην περιοχή, οι οποίες έγιναν το 2003 κόβοντας την Πελοπόννησο στη μέση και οδηγώντας σε αλλεπάλληλους ανασχεδιασμούς κατασκευαστικών λύσεων, με ακριβοπληρωμένα έργα.

Η γέφυρα Τσακώνας αποτελεί το τελευταίο ανολοκλήρωτο κομμάτι του τμήματος Παραδείσια - Τσακώνα του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολη - Καλαμάτα. Πρόκειται για μια τοξωτή γέφυρα μήκους 400 μέτρων για τη γεφύρωση της περιοχής της μεγάλης κατολίσθησης του 2003, ένα έργο εξαιρετικής πολυπλοκότητας, τόσο ως προς τη θεμελίωση όσο και ως προς την ανωδομή, που, όπως τόνισε χθες ο υπουργός, σχεδιάστηκε και υλοποιείται από Ελληνες μηχανικούς και τεχνίτες.

Η γέφυρα είναι μέγιστου ελεύθερου ανοίγματος 300 μέτρων, ενώ είναι η δεύτερη στην Ελλάδα από πλευράς ανοίγματος μετά τη γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, και συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων τοξωτών γεφυρών παγκοσμίως. Αποτελείται από δύο ακρόβαθρα και ένα μεσόβαθρο.

Το άνοιγμα των 300 μέτρων γεφυρώνεται εν μέρει (40 μέτρα) με προεντεταμένο φορέα και το υπόλοιπο του ανοίγματος (260 μέτρα) καλύπτεται με 2 χαλύβδινα τόξα από τα οποία αναρτάται το σύμμεικτο κατάστρωμα της γέφυρας. Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε το 2008, για να ολοκληρωθεί σε έξι χρόνια.

Του ΑΡΓΥΡΗ ΔΕΜΕΡΤΖΗ
enet.gr

http://prezatv.blogspot.gr/2014/08/350_28.html
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 09/09/2014 :  18:10:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Έντονες οι αντιδράσεις για τα διόδια στον Μπράλο

http://www.koutipandoras.gr/article/122023/entones-oi-antidraseis-gia-ta-diodia-ston-mpralo

Έντονες αντιδράσεις προκαλεί η λειτουργία των πλευρικών διοδίων σε Μπράλο και Μώλο, στη Φθιώτιδα, ενώ στις 16:00, οργανώνεται η πρώτη συγκέντρωση αντίδρασης στα διόδια του Μπράλου. Αντίθεση στη λειτουργία των διοδίων εκφράζει το σύνολο των φορέων της περιοχής, ενώ πριν λίγο ολοκληρώθηκε η συνάντηση στην οποία κάλεσε ο δήμαρχος, Νίκος Σταυρογιάννης με τους επικεφαλής των παρατάξεων και αποφασίστηκε έκτακτο δημοτικό συμβούλιο αύριο το απόγευμα.

Εξάλλου, ιδιαίτερα σκληρή είναι και η ανακοίνωση από την πλευρά της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, με τον αντιπεριφερειάρχη Φθιώτιδας, Θύμιο Καραΐσκο να αναφέρεται στις επιπτώσεις για την εσωτερική μετακίνηση, όπως επίσης και στα πρόσθετα τέλη τα οποία θα πληρώνουν οι επισκέπτες στο μνημείο των Θερμοπυλών.

«Μετά τα έργα της ΠΑΘΕ, τα οποία κατέστησαν μνημείο απροσπέλαστο τον Αθανάσιο Διάκο στην Αλαμάνα, η λειτουργία των διοδίων αυτών αποτρέπει πλέον και τους επισκέπτες των Θερμοπυλών να επισκεφτούν τον ιστορικό χώρο, αφού σε μια τέτοια περίπτωση θα πληρώσουν πρόσθετο "χαράτσι" 0,45 ευρώ στον ανισόπεδο κόμβο Μπράλου» σημειώνει, χαρακτηριστικά, στη δήλωσή του.

Παράλληλα, κάνει ιδιαίτερη αναφορά στις επιπτώσεις που θα έχει η διοχέτευση της κυκλοφορίας μέσα από την πόλη της Λαμίας και την Παλαιά Εθνική Οδό, τονίζοντας ότι η λειτουργία των διοδίων «θα οδηγήσει την κυκλοφορία μέσα στην πόλη της Λαμίας, για να συνεχίσει μέσα από χωριά και πυκνοκατοικημένες συνοικίες στην Παλιά Εθνική Οδό». «Το απαρχαιωμένο δίκτυο δεν μπορεί να απορροφήσει το μέγεθος της κυκλοφορίας. Η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας προσπαθεί και αποκαθιστά τις βλάβες με τα όσα οικονομικά μέσα διαθέτει, καθώς αυτός ο δρόμος είναι ευθύνη της. Οι φθορές είναι τεράστιες και οι δυνατότητες της Περιφέρειας σχεδόν ανύπαρκτες» υπογραμμίζει, αναφερόμενος στον μεγάλο όγκο κυκλοφορίας που δέχεται πλέον το παλαιό εθνικό δίκτυο που ξεκινά από τη Λαμία και φθάνει μέχρι τη Λειβαδιά. Χαρακτηρίζει, στη δήλωσή του, αιφνιδιαστική την απόφαση της εταιρείας να λειτουργήσει τα πλευρικά διόδια και σημειώνει με νόημα ότι «η Φθιώτιδα έχει πληρώσει ακριβά και με πολλαπλούς τρόπους το τίμημα στο πέταλο του Μαλιακού. Τώρα καλείται σε νέο τίμημα, καθώς υποχρεώνεται είτε να πληρώσει με "καπέλο" τις εσωτερικές της μετακινήσεις, είτε να υποχρεώνεται να κυκλοφορεί από υποδομές τις δεκαετίας του '50, με όγκο κυκλοφορίας σημερινό». «Συνεχίζεται η πολιτική του αποκλεισμού των κατοίκων από δημόσια αγαθά» σημειώνει, σε δήλωσή του, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Βαγγέλης Αποστόλου, που είναι επικεφαλής της μειοψηφίας.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, στην περιοχή του Μώλου, όπου και εκεί ξεκίνησε η λειτουργία των πλευρικών διοδίων, οργανώνονται συγκεντρώσεις τις επόμενες μέρες με κορυφαία τη συγκέντρωση η οποία ανακοινώθηκε για την ερχόμενη Κυριακή. «Να ανασταλεί άμεσα η λειτουργία των διοδίων» καλεί ο δήμαρχος Μώλου- Αγίου Κων/νου, Ι. Συκιώτης που διαπιστώνει ότι δεν έχουν ολοκληρωθεί τα έργα δημιουργίας ασφαλούς παράπλευρου δικτύου και κατηγορεί την εταιρεία για «μονομερείς και αιφνιδιαστικές αποφάσεις», με τις οποίες καταστρατηγεί ακόμα και τις συμβάσεις που έχουν την υπογραφή της».
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/09/2014 :  15:22:28  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Δίνουν τα διόδια της Εγνατίας στους μεγαλοεργολάβους με φωτογραφικό διαγωνισμό

http://www.newsbomb.gr/apokalypseis/story/497306/dinoyn-ta-diodia-tis-egnatias-stoys-megaloergolavoys-me-fotografiko-diagonismo#ixzz3DwrZd47M

-Ξεπουλούν τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα. -Ο ρόλος Χρυσοχοΐδη και τα... προσόντα των υποψηφίων



Νέα στοιχεία για τη δράση μεγαλοεργολάβων και κράτους φέρνει στο φως το Newsbomb.gr αποκαλύπτοντας “ύποπτους” διαγωνισμούς για την τοποθέτηση διοδίων.

Σήμερα αναδεικνύουμε τον “φωτογραφικό” διαγωνισμό για τα διόδια της Εγνατίας οδού που παρά το γεγονός ότι αποτελεί τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, τον ξεπουλούν σε εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους.

Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά...

Η διοίκηση της Εγνατίας οδού προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.

Ο λόγος; λήγει στο τέλος του έτους η σύμβαση με την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές», η οποία διαχειρίζεται σήμερα τους σταθμούς διοδίων στον οδικό άξονα.

Σημειώνεται πως σήμερα λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων στην Εγνατία Οδό και ειδικότερα, στα Μάλγαρα, στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Άκτιο (πρώην ΤΕΟ).

Η... βιαστική τροπολογία Χρυσοχοΐδη

Τον περασμένο χειμώνα, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης φρόντισε να περάσει κατεπείγουσα τροπολογία με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.

Βιαζόταν μάλιστα τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που την συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα.

Η βιασύνη του υπουργού δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, στο ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά για την εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.

Η Εγνατία Οδός λοιπόν, παρ’ ότι κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο, αναμένεται να πωληθεί σε ιδιώτες μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, με τους 20 συνολικά σταθμούς διοδίων που θα κατασκευαστούν ως «προίκα» για να αισχροκερδούν με ακόμα έναν τρόπο οι “γνωστοί” μεγαλοεργολάβοι σε βάρος των Ελλήνων.

Μα, θα μου πείτε, πώς είσαι σίγουρος ότι θα δοθούν τα διόδια στους “γνωστούς” μεγαλοεργολάβους;

Αρκεί μια ματιά στις προϋποθέσεις για να μπορεί κάποιος να μπει στον διαγωνισμό και θα καταλάβει για ποιες εταιρείες μιλάμε.

Ποια είναι τα απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου;

Όπως αναφέρεται στο κείμενο του διαγωνισμού, ο ανάδοχος, που θα πρέπει να καταβάλλει εγγύηση ύψους 960.000 ευρώ, θα κριθεί από την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια αλλά και την τεχνική του ικανότητα.

Ως απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου ορίζονται:

- η χρηματοοικονομική επάρκεια, καθώς θα πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013

- τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ και

- προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στην λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.

Στην Ελλάδα μόνο συγκεκριμένες εταιρείες - κολοσσοί μπορούν να “παίξουν” σε αυτό τον διαγωνισμό και μεγάλες ετιαρείς του εξωτερικού.

Αλήθεια, γιατί τον ξεπουλάνε; Τι συμφέρον έχει το ελληνικό κράτος να δώσει ένα τόσο μέγαλο έργο στα χέρια ιδιωτών;

Στο “σφυρί”...

H Εγνατία Οδός, αποτελεί τον μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τον τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα.

Κατασκευάστηκε αποκλειστικά με χρήματα του ελληνικού λαού και κοινοτικές χρηματοδοτήσεις. Σήμερα τον ξεπουλούν στους εγχώριους και ξένους μεγαλοεργολάβους – δήθεν επενδυτές.

Για να γίνει το ξεπούλημα πιο προσοδοφόρο και....ελκυστικό για τους ιδιώτες «επενδυτές», το προικοδοτούν και με τους σημαντικότερους κάθετους άξονές της, που την συνδέουν με τα σύνορα της Βαλκανικής (Δερβένι-Σέρρες-Προμαχώνας, Σιάτιστα-Καστοριά - Κρυσταλλοπηγή και Χαλάστρα-Έυζωνοι).

Με αυτό τον απαράδεκτο σχεδιασμό, όλοι οι κύριοι άξονες της Βορείου Ελλάδας και ειδικά της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και ΄΄φορτωμένοι΄΄ με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!

Παράλληλα, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. Ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης.

Με αυτά τα έσοδα, θα μπορούσε να συντηρείται μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, που αυτή την στιγμή έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και ρημάζει ελλείψει κονδυλίων.

Αλλά ποιος να σκεφτεί αυτά; οι μεγαλοεργολάβοι να πλουτίζουν και όλα τα άλλα ας ρημάξουν...

Read more: http://www.newsbomb.gr/apokalypseis/story/497306/dinoyn-ta-diodia-tis-egnatias-stoys-megaloergolavoys-me-fotografiko-diagonismo#ixzz3EQKwpSBn
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 01/11/2014 :  12:58:04  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
http://www.newsbomb.gr/ellada/apokalypseis/story/515833/etsi-pire-o-mpompolas-kai-ta-diodia-tis-egnatias?mvd

ΕΤΣΙ ΠΗΡΕ Ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ

Πώς το ελληνικό δημόσιο ξεπούλησε στους μεγαλοεργολάβους το μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο Ελλάδα

Τις αποκαλύψεις για τις δράσεις των μεγαλοεργολάβων και την «ύποπτη» σχέση τους με την κυβέρνηση συνεχίζει το Newsbomb.gr .

Από τις 21 Σεπτεμβρίου το Newsbomb.gr είχε αποκαλύψει τον φωτογραφικό διαγωνισμό της κυβέρνησης για τα διόδια της Εγνατίας. Η διοίκηση της εταιρείας είχε προχωρήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.

Το υπουργείο Υποδομών φρόντισε, μάλιστα, να θέσει προϋποθέσεις για συμμετοχή στον διαγωνισμό, τις οποίες πληρούσαν μόνο συγκεκριμένες εταιρείες.

Είχε προηγηθεί από τον περασμένο χειμώνα η κατεπείγουσα τροπολογία που φρόντισε να περάσει, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.

Ο υπουργός βιαζόταν τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που τη συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα, τακτική συνηθισμένη στη Βουλή των μνημονιακών κυβερνήσεων.

Η βιασύνη του Χρυσοχοΐδη δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, μόνο στο... ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά και στην εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.

Λίγους μήνες μετά, το ελληνικό δημόσιο αποφασίζει το ξεπούλημα της Εγνατίας οδού – που σημειωτέον κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο – δίνοντας στους μεγαλοεργολάβους και… προίκα 20 σταθμούς διοδίων.

Ο «φωτογραφικός» διαγωνισμός

Όπως αναφέρεται στο κείμενο του διαγωνισμού, ο ανάδοχος, που θα έπρεπε να καταβάλλει εγγύηση ύψους 960.000 ευρώ, θα κρινόταν από την οικονομική και χρηματοοικονομική επάρκεια αλλά και την τεχνική του ικανότητα.

Ως απαιτούμενα προσόντα του αναδόχου ορίστηκαν:

- η χρηματοοικονομική επάρκεια, πρέπει να έχει μέσο όρο ετήσιου κύκλου εργασιών τουλάχιστον 15 εκατ. ευρώ για τις χρήσεις 2011-2013

- τραπεζικές βεβαιώσεις συνολικής ευχέρειας τουλάχιστον 3 εκατ. ευρώ και

- προηγούμενη τριετή εμπειρία σε υπηρεσίες που αφορούν στη λειτουργία τουλάχιστον 30 λωρίδων κυκλοφορίας ανά έτος.

Στην Ελλάδα μόνο συγκεκριμένες εταιρείες - κολοσσοί μπορούσαν να «παίξουν» σε αυτό το διαγωνισμό και μεγάλες εταιρείες του εξωτερικού.

Έτσι ακριβώς και έγινε! Στο διαγωνισμό που προκήρυξε η Εγνατία συμμετείχαν μόλις δύο εταιρείες:

Η εταιρεία «Αττικές Διαδρομές» του κ. Μπόμπολα και η «Κλέαρχος Ρούτσης ΑΕ».

Σύμφωνα με πληροφορίες, η δεύτερη εταιρεία έχει στο παρελθόν συνεργαστεί με τον «ΑΚΤΩΡΑ» και τον κ. Μπόμπολα…

Στο διαγωνισμό επιθυμούσαν να μπουν και άλλες εταιρείες, οι οποίες εκδήλωσαν ενδιαφέρον και ζήτησαν μια παράταση 15 ημερών για να καταθέσουν τις προσφορές τους.

Πληροφορίες του Newsbomb.gr αναφέρουν ότι η προσφορά μίας εκ των εταιρειών, η οποία πληρούσε όλες τις προϋποθέσεις, ήταν όχι απλά καλύτερη, αλλά θα απέφερε και κέρδος στο ελληνικό δημόσιο κατά 4 εκατ. ευρώ!

Η απόφαση όμως ήταν ειλημμένη. Η κυβέρνηση είχε συμφωνήσει να ξεπουλήσει την Εγνατία στους «εκλεκτούς»...

Για να δικαιολογήσει μάλιστα την απόφασή της, αρνήθηκε να δώσει παράταση που ζήτησαν οι άλλες εταιρείες και με συνοπτικές διαδικασίες τις απέκλεισε από το διαγωνισμό.

Αξίζει να σημειώσουμε πως σε εξέλιξη είναι και ακόμη ένας διαγωνισμός και αφορά λειτουργία-συντήρηση της Εγνατίας-κάθετων αξόνων μέχρι το 2018, ύψους 122 εκ.ευρώ.

Για να δούμε ποιες διαδικασίες θα ακολουθηθούν και εκεί…

Χρυσές δουλειές...

Η διαχείριση των σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού περνάει λοιπόν στην «Αττικές Διαδρομές» για τέσσερα χρόνια, καθώς η εταιρεία ανακηρύχθηκε προτιμητέος ανάδοχος.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη λειτουργία των υφιστάμενων σταθμών διοδίων της Εγνατίας, τη συντήρησή τους, την τεχνική τους υποστήριξη, καθώς και την καταμέτρηση και μεταφορά των εισπράξεων. Ενδέχεται ακόμη να αναλάβει και τη λειτουργία των νέων σταθμών που αναμένεται να κατασκευαστούν στους κάθετους άξονες της Εγνατίας, κάτι που θα προβλέπεται σε σύμβαση που θα υπογραφεί στο μέλλον.

Σήμερα στην Εγνατία λειτουργούν οκτώ σταθμοί διοδίων και ειδικότερα, στα Μάλγαρα (πρώην ΤΕΟ), στην Τύρια (περιοχή Παραμυθιάς Θεσπρωτίας), στο Μαλακάσι (περιοχή Μετσόβου), στον Πολύμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη (περιοχή Λαγκαδά), στη Μουσθένη Καβάλας, στον Ίασμο Κομοτηνής και στο Άκτιο (πρώην ΤΕΟ).

Όλα για τους ιδιώτες…

Η κυβέρνηση με το σχέδιο αποκρατικοποίησης της Εγνατίας κατάφερε να ξεπουλήσει το μοναδικό ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη τη Ελλάδα.

Με αυτό τον απαράδεκτο σχεδιασμό, όλοι οι κύριοι άξονες της Βορείου Ελλάδας και ειδικά της Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας θα είναι ιδιωτικοποιημένοι και «φορτωμένοι» με διόδια πολύ υψηλού τιμήματος για τους πολίτες!

Παράλληλα, τα δημόσια ταμεία θα στερηθούν περισσότερα από 2 δισ. ευρώ σε χρονικό ορίζοντα 40ετίας της προβλεπόμενης παραχώρησης.

Με αυτά τα έσοδα, θα μπορούσε να συντηρείται μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού δικτύου όλης της χώρας, που αυτή τη στιγμή έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του και ρημάζει ελλείψει κονδυλίων.

Εδώ και τώρα, παρέμβαση εισαγγελέα για το ξεπούλημα της περιουσίας του ελληνικού λαού.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 01/11/2014 :  14:25:01  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πιο συμφέρουσα προσφορά ή όχι
δεν έπρεπε να προχωρήσουν

Ο αέρας όμως της εποχής
θα τα αναποδογυρίσει όλα

Why not?

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

xipolitos
Elite Forum-Runner

Greece


1954 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 01/11/2014 :  18:40:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
*Πιστόν γη, άπιστον θάλασσα, άπληστον κέρδος* Θαλής ο Μιλήσιος .

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 12/12/2014 :  13:51:21  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

trexantiris
Master Forum-Runner

Greece


5735 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 12/12/2014 :  14:24:01  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
1)...που να ψάχνουν τώρα οι οδηγοί για τα 10 λεπτά...ενώ τώρα το θέμα λύθηκε οριστικά: στρογγυλό το ποσό!!!
2)...που να ψάχνουν τώρα οι ταμίες στα διόδια για ψιλά και φραγκοδίφραγκα...

...οπότε όλοι ευχαριστημένοι!

Free your feet...free your senses!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 12/12/2014 :  14:26:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Δέκα λεπτά βρίσκονται (ας μην είμαστε και σίγουροι, μέχρι νεοτέρας όπως πάμε). 14 ευρώ δεν βρίσκονται!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 15/12/2014 :  21:11:11  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by KostasPVol

Δέκα λεπτά βρίσκονται (ας μην είμαστε και σίγουροι, μέχρι νεοτέρας όπως πάμε). 14 ευρώ δεν βρίσκονται!




Ελα ντέ...

Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται συνήθως με τρείς τρόπους:την ελπίδα,το όνειρο και το χιούμορ.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 15/12/2014 :  21:12:13  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by KostasPVol









Μήπως,λέω μήπως,μας δουλεύουνε

Οι δυσκολίες της ζωής αντιμετωπίζονται συνήθως με τρείς τρόπους:την ελπίδα,το όνειρο και το χιούμορ.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 29/07/2015 :  17:38:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Την ημερα του μνημοσυνου των τριων παιδιων μας...κοντα στο σημειο της τραγωδιας παρ'ολιγο θα θρηνουσαμε και αλλον κατοικο του χωριου μας...συγκεκριμενα νταλικα με προορισμο το Βολο πηγαινε στο αντιθετο ρευμα προφανως γιατι κοιμοταν....Ι.Χ με κατευθηνση το Στεφανοβικειο με οδηγο νεαρη κοπελα ....αρχισε να του κορναρει να φωναζει να κλαιει να ουρλιαζει...και οταν αποφασισε να πεταξει το Ι.Χ στα χωραφια ...ο ασυνειδητος "ξυπνησε".Τα συμπερασματα δικα σας.........Με πονο ψυχης!!!!!

https://www.facebook.com/groups/1527279070834751/permalink/1687767004785956/
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/07/2015 :  10:21:51  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Δυστυχώς,τέτοια κτήνη-οδηγοί κυκλοφορούν αρκετοί ανάμεσα μας...

Το καλύτερο σου χαμόγελο να το φυλάς για κείνους που δέν το αξίζουν.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 11 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000