Συγγραφέας |
Θέμα |
GERMANOS
Master Forum-Runner
6557 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 06/02/2014 : 23:34:33
|
Μιας και ΕΓΩ απέκτησα εμπειρία εξωτερικού (τρομάρα μου!!!) να πω για τα ολοκαίνουργα (ή σχεδόν καινούργια) αυτοκίνητα που έβλεπες στους δρόμους του Μονάχου
Αυτό θαύμασε ένας από τους δυο συνταξιδιώτες μου
-Δεν κυκλοφορούν όλοι με αυτά τα αυτοκίνητα, του είπα Απλά οι περισσότεροι ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΜΜ γιατί δεν μπορούνε να τα αγοράσουν
Όσο για τους υψηλούς μισθούς... (αυτό το ήξερα από τις εφημερίδες) είναι πάρα πολλοί με 400 ευρώ Λέω να μην σας γράψω τον αριθμό τους για να μην πέσετε από τα σύννεφα...
|
|
|
Gypaetos
Elite Forum-Runner
Greece
1953 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 06/02/2014 : 23:38:46
|
quote: Originally posted by Fidelio ... Το τρένο μακράν είναι το καλύτερο. Θα μπορούσαν να ταξιδέψω σε όλο τον κόσμο με αυτό (πρώτα ίσως με ένα αυτοκινούμενο τροχόσπιτο, αλλά λέμε τώρα. ) Οσες φορές κατεβαίνω την αράζω με τα βιβλία μου ή το λαπ-τοπ σε τραπεζάκι στο μπαρ ενώ ταυτόχρονα χαζεύω εικόνες από το παράθυρο. ...
Συμφωνώ 100%! Έχω ταξιδέψει αρκετά με τρένα στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένου και interrail στα νιάτα μου, και έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Τα τελευταία χρόνια διαπίστωσα μάλιστα ότι και στην Ελλάδα έχουμε προχωρήσει αρκετά στα τρένα (προαστιακός, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, μόνο η ρημαδογραμμή Κιάτο-Πάτρα δε λέει να γίνει). Το τρένο είναι ό,τι καλύτερο για μετακινήσεις, αλλά και το τροχόσπιτο που λες είναι μεγάλο απωθημένο!
Για τις αυξήσεις τι να πεις... Εκείνο που με εξοργίζει περισσότερο είναι που πληρώνω διόδια για τον δρόμο Κόρινθο-Πάτρα, του οποίου η μισή διαδρομή είναι εφ ενός ζυγού... |
|
|
Deorum
Moderator
Greece
7283 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 06/02/2014 : 23:47:00
|
Φυσικά και είναι πολλοί με 400€ (ίσως όμως βέβαια... για 3ώρη απασχόληση 3 φορές την βδομάδα) Δεν έχει ανακαλυφθεί η γη της επαγγελίας ακόμα. Αλλά υπάρχουν στατιστικές, επίσημες της eurostat και όχι μόνο, που δείχνουν τους μέσους μισθούς, το κατ κεφαλήν εισόδημα, και άλλα πολλά ενδιαφέροντα.
(μην τα αμφισβητήσουμε και αυτά Please) |
|
|
GERMANOS
Master Forum-Runner
6557 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 00:18:30
|
Το θέμα όμως είναι πόσοι είναι αυτοί της 3ρης απασχόλησης!!! |
|
|
Aytoxeiras
Elite Forum-Runner
1247 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 00:25:17
|
η διαφορά Γερμανέ είναι ότι> στη Γερμανία είναι αυτός που παίρνει 400ευρώ δουλεύει το πολύ 3 φορές την εβδομάδα ημιαπασχόληση, όπως εγραψε και ο Γιώργος. επίσης, είναι απαλλαγμένος από φορους και δικαιούται επίδομα στέγασης (ή και να του βρει το κρατος σπίτι) και άπειρες φοροελαφρύνσεις. στην Ελλάδα αυτός που παίρνει 400ευρώ, μπορεί να δουλεύει και 8ωρο 5 φορές την εβδομαδα, και να μην του κολλανε και ένσημα, και να είναι ανασφάλιστος. από αυτα τα λεφτά πρέπει να πληρώσει και την εφορία, το νοίκι του κλπ (τώρα πως γίνεται άτομα που λένε ότι παίρνουν 400ευρώ να πηγαίνουν στο privilege και να ανοίγουν ένα μπουκάλι κάθε δευτερο Σάββατο δίνοντας 300ευρώ για να φανούνε στην παρέα τους, αυτό σας παρακαλώ όποιος μπορεί να μου το εξηγήσει και μένα!!).
Στο θεμα μας, τα διόδια είναι κλεψια, ειδικα σε αυτες τι τιμες. Ολοι οι Γερμανοί μου λενε "μα καλα, για τι πληρώνετε διόδια, αφου οι δρομοι σας ειναι της πλάκας". εκει τι να απαντήσει κανεις; εγώ λέω "για να τους φτιάξουμε". Βέβαια, επειδή κάθε χώρα έχει τους μ@λακες της, στη Γερμανία αυτόν τον δύσκολο ρόλο εχει αναλάβει να παίξει η Βαυαρία, ο πρόεδρος της οποίας κάνει ΑΓΩΝΑ να βάλει βινιέτα και στη Γερμανία, με τη λογική, γιατί να πληρώνει ο Γερμανός για να μπει στην Ελβετία και να μην πληρώνει ο Ελβετός για να μπει στη Γερμανία; Ευτυχως δεν του περασε, γιαυτο και τωρα εχουν αρχισει σε αντεκδίκηση να βγαινουν σκάνδαλα διαφθοράς στην επιφάνεια, χαμος γίνεται.
Αλλα 58 ευρώ Αθήνα-Θεσσαλονικη-Αθηνα;;; 58ευρω;; |
|
|
Deorum
Moderator
Greece
7283 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 00:33:25
|
Να πληρώσει ΚΑΙ χαράτσι στην ΔΕΗ. (άμεσος φόρος, ανεξαρτήτως οποιοδήποτε άλλου κριτηρίου κτλ κτλ).
ΟΚ, καταλαβαίνω, πως... χρεοκοπήσαμε, και αυτό σημαίνει... έκτακτα μέτρα. Αλλά πως? Με απειλές φυλάκισης και κατασχέσεις... σε ανθρώπους των <6000€/χρόνο για την πρώτη κατοικία? Ή με ... διακοπή του ρεύματος? (δλδ έπρεπε να βγει αντισυνταγματικό αυτό? τόσο μυαλό είχαν? Αν δεν πληρώσεις, έχεις κάποιες κυρώσεις, δεν παίρνεις ενημερώτητα, δεν κάνεις μεταβιβάσεις δεν δεν δεν, αλλά να σου κόβουν το ρεύμα? Άντε και το νερό με το καλό)
|
Edited by - Deorum on 07/02/2014 00:36:05 |
|
|
thesalos
Advanced Forum-Runner
220 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 08:53:17
|
ακριβως στο οριο οπου τελειωνει η εταιρια -αιγαιο-καθως πας για θεσαλονικη στην τοποθεσια κλειδι εδω και 1 χρονο εβαλαν διοδια οι εισπρακτορες ....και στο καπακι 3 λεπτα μετα ειναι τα μαλγαρα
στην ουσια προκειται για ταμιακες μηχανες πανω στην εθνικη για καποιους μεγαλοεργολαβους δωρο απο τους πολιτικους μας για εξυπηρετησεις που τους εχουν κανει
στα μερη μου στο ν λαρισας εχει 3 και τωρα θελεις περι τα 8.50 |
|
|
ANASTASIOS
Master Forum-Runner
Greece
6135 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 11:28:11
|
Τρένο και πάλι τρένο.Σίγουρο και ξεκούραστο.Τί να συζητάμε τώρα.
Αν δεν έχεις ότι αγαπάς,αγάπα ότι έχεις.
|
|
|
dpkouk
ellanodikis
Greece
11938 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 11:38:36
|
αλητεια με μια λεξη η αυξηση..αλλη μια φορα ομως θα διαμαρτυρηθουμε απο/με το πληκτρολογιο κι ως εκει..
http://www.ultrarunning.gr/
Όλα είναι σχετικά, άρα κι ανεκτά... |
|
|
ANASTASIOS
Master Forum-Runner
Greece
6135 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 11:52:43
|
quote: Originally posted by dpkouk
αλητεια με μια λεξη η αυξηση..αλλη μια φορα ομως θα διαμαρτυρηθουμε απο/με το πληκτρολογιο κι ως εκει..
http://www.ultrarunning.gr/
Όλα είναι σχετικά, άρα κι ανεκτά...
Τουλάχιστον...
Αν δεν έχεις ότι αγαπάς,αγάπα ότι έχεις.
|
|
|
Rigelian
Master Forum-Runner
Greece
10616 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 12:10:06
|
Αυτά όλα προκύπτουν από τον νόμο Σουφλιά πριν μερικά χρόνια... |
|
|
Deorum
Moderator
Greece
7283 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 12:22:02
|
Το αμάξι είναι μια απλή μηχανολογική κατασκευή. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση πιο πολύπλοκο... από ένα smartphone ή τον μηχανισμό που μας μεταφέρει την εικόνα του championsleague στο σαλόνι μας (δορυφόροι, κάμερες, κυκλώματα κτλ)
Το κόστος του, και απόκτησης και κίνησης, είναι κυρίως κρατικές επιβαρύνσεις.
Στο αμάξι πληρώνεις. -Τέλη κυκλοφορίας -Διόδια -Ειδικό φόρο στα καύσιμα (πέρα από τους άλλους φόρους κατανάλωσης, τα καύσιμα έχουν επιπλέον φόρο). Στην ουσία πληρώνεις 3 φορές φόρο μόνο και μόνο για να το κινείς. -Τέλος πολυτελούς διαβίωσης (αν είναι μεγάλο) -Τέλος ταξινόμησης (πέρα από τα ΦΠΑ κτλ) -Αποτελεί τεκμήριο φυσικά, και λογικό... με τόσα πάγια που έχει.
(την ασφάλεια δεν την βάζω, ούτε κάτι άλλα υποχρεωτικά όπως κάρτα καυσαερίων κτλ, ΚΤΕΟ κτλ, που και εκεί θεωρώ ότι υποκρύπτεται φορομπηχτικός σκοπός, καθώς τα λεφτά που δίνεις εκεί έχουν επιπλέον φόρους, από τους συνήθης, πριν φτάσουν στην τσέπη του μάστορα... αλλά οκ).
Δυστυχώς (που είσαι vPOL) εγώ το πιστεύω, ζούμε μια οικονομική αν-ελευθερία. Βέβαια στις λύσεις διαφωνούμε. |
|
|
trexantiris
Master Forum-Runner
Greece
5735 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 13:11:23
|
Μήκος Αττικής Οδού: 65Κ (ένα οδικό έργο που αποτελεί πλέον μέτρο σύγκρισης για πολλά άλλα οδικά έργα στη χώρα μας). Κόστος "πήγαινε-έλα": 2.8 + 2.8 = 5.6 EUR (χωρίς τη χρήση κάποιας έκπτωσης ηλεκτρονικών διοδίων)
Μήκος Α-Θ οδικού άξονα: 515Κ (ένα οδικό δίκτυο σαφώς πιο "ελαφρύ" σε προδιαγραφές, καθώς έχει μικρότερο πλάτος, λιγότερους ανισόπεδους κόμβους/τούνελ ανά μονάδα μήκους και μικρότερη υποστήριξη από κινητά συνεργεία. Κόστος πήγαινε-έλα: 58 EUR.
Οπότε η ΕΟ στο κομμάτι Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι ΣΑΦΩΣ πιο ακριβή ακόμα και από την Αττική Οδό!!! Και βέβαια ένα καλό κομμάτι της ΕΟ (π.χ. τα Τέμπη) σε αυτήν την απόσταση είναι απλά ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ!!! Και μόνο από το τελευταίο καταλαβαίνει κάποιος ότι μιλάμε για γδύσιμο κανονικό!
Όσο αφορά το κομμάτι Κόρινθος-Πάτρα, η επιβολή διοδίων στις μέρες μας αποτελεί κατάμουτρο φτύσιμο στη κοινή λογική. Παραδώστε πρώτα ένα έργο της προκοπής και μετά...ΝΑΙ, να σας πληρώσουμε και διόδια έτσι ώστε το έργο να συντηρείται/λειτουργεί και να υπάρχει και κέρδος στην εταιρία (το οποίο θεμιτό είναι...δεν αντιλέγω), χωρίς να επιβαρύνεται ο κρατικός προυπολογισμός που σημαίνει χωρίς να πληρώνει ο κάτοικος της Μεγίστης την ΕΟ που ΕΓΩ χρησιμοποιώ. Αλλά όχι να πληρώνουμε την εξέλιξη του έργου από την τσέπη μας...και μετά από τεράστια καθυστέρηση να υποστούμε (στα σίγουρα) και μια νέα αύξηση των διοδίων! Είναι σαν να πληρώνω το εργοστάσιο σοκολάτας που ΘΑ φτιαχτεί και μετά να πληρώνω βέβαια και τις σοκολάτες που θα φτιάχνει όταν αυτό τελειώσει...
Υ.Γ. Το τρένο είναι 9 EUR μόνο στην κατεύθυνση Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Στην επιστροφή το εισητήριο εμπίπτει στις κανονικές εκπτώσεις, χωρίς να υπάρχουν κάποιες έξτρα προσφορές. Οπότε το πήγαινε-έλα με την προσφορά των 9 ευρώ (κλείσιμο εισητηρίων μέσω δικτύου εννοείται) κοστίζει στην καλύτερη περίπτωση 45 ευρώ, τιμή που είναι βέβαια πάρα πολύ καλή για την ποιότητα μετακίνησης που προσφέρει!
Υ.Γ.2 Επειδή αναφέρθηκε η ποιότητα των τραίνων στην Ελλάδα: τυχαίνει να είμαι δυνατός οπαδός της μετακίνησης με τρένο και δυστηχώς θλίβομαι πραγματικά για την "κατάντια" των σιδηροδρόμων στη χώρα μου. Όσοι έχετε εμπειρία μετακίνησης (και της ανάλογης υποδομής που χρειάζεται) από το "Eurostar" και το "TGV"...θα με καταλάβετε! Ακόμα και οι Ισπανοί είναι πολύ πιο μπροστά από μας. Οι Ιταλοί έχουν προ πολλού απογειωθεί...και εμείς στο "Ελάντα" ακόμα δεν έχουμε ολοκληρώσει τη διάσχιση του Καλλίδρομμου στη Λαμία με τα τούνελ...τς,τς,τς...
Free your feet...free your senses! |
|
|
vasilis dr
Senior Forum-Runner
Greece
1026 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 13:41:41
|
Να συμπληρώσω ότι εκτός του τρένου πλέον παίζει γερά και το αεροπλάνο στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη από την στιγμή μάλιστα που μπήκε στο παιχνίδι και η Ryanair και ανάγκασε τους ''κλέφτες''(συγνώμη αλλά για μένα αυτός ο χαρακτηρισμός τους ταιριάζει και όποιος θέλει ας το συζητήσουμε)της Aegeanair να ρίξουν τις τιμές. |
|
|
gargadua
Master Forum-Runner
Afghanistan
7473 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 07/02/2014 : 13:43:01
|
Καλό το τρένο αλλά ποδήλατα δεν παίρνει.
Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
|
|
|
Θέμα |
|