Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Οι Αγώνες μας
 Οι 300 της Σπαρτης
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 10

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/10/2014 :  00:41:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
κι όμως απο μαρξ δεν εχω διαβάσει γρι. Με κουράζει η γλώσσα που χρησιμοποιεί στην αναλυσή του. Αν τα είχε γράψει πιο απλοικα ίσως ...

Γενικά δεν διαβάζω με την έννοια του αδηφάγου βιβλιοφάγου. Μετα βασάνων και κόπου , στο πανεπιστήμιο της ζωής (χαχαχα), καταλήγω σε κάποια πράγματα :p

Γενικά είμαι άσχετος με τα εκάστοτε μανιφέστα.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Edited by - Fidelio on 21/10/2014 00:42:42
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

gligoros
Advanced Forum-Runner

Greece


302 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/10/2014 :  02:59:40  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Fidelio

Να καεί το Βιετνάμ !!Γυπαετέ ! ή έχεις φράγκα ή δεν έχεις....

https://www.youtube.com/watch?v=EeIOUlkX-mA



People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff



Έρχεσαι στα λόγια μου...


<<ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΜΟΣ - ΒΙΕΤΝΑΜ>>

Edited by - gligoros on 21/10/2014 03:01:09
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

xipolitos
Elite Forum-Runner

Greece


1954 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/10/2014 :  03:59:30  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Fid δεν είναι τόσο δύσκολη η γλώσσα που χρησιμοποιεί στις αναλύσεις του ο Μάρξ. Στο Κεφάλαιο ίσως επειδή κάνει τις κοινωνικές και οικονομικές αναλύσεις και είναι και τρεις τόμοι, πράγματι είναι δύσκολο έργο. Αξίζει όμως τον κόπο να το μελετήσουμε.

ΠΡΟΛΟΓΟΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ