Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Καταλήψεις - Παιδεία
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 20

Aroulio
Elite Forum-Runner

1580 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  15:01:13  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τεράστιο θέμα. Από πού ν’ αρχίσει κανείς και που να τελειώσει?

Γενικά θεωρώ ότι το Νο1 πρόβλημα της Ελλάδας είναι η Ατιμωρησία.
Όταν δεν υπάρχουν συνέπειες, μπορείς να έχεις όποια συμπεριφορά θέλεις, όπου και όποτε θέλεις. Είτε επειδή έχεις γίνει αδιάφορος και «παρτάκιας», είτε γιατί είσαι υποκινούμενος, είτε επειδή νομίζεις ότι –και καλά- πολεμάς «Το Σύστημα». Αυτά τα συναντάμε καθημερινά παντού στη ζωή μας. Στους οδηγούς που περνάνε με κόκκινο (πιστεύω ότι θα έπρεπε να κατηγορούνται για απόπειρα δολοφονίας εκ προθέσεως), σε μεγάλη πλειοψηφία των αυτοαπασχολούμενων που δεν εκδίδουν αποδείξεις (μετακυλώντας το κόστος στους μισθωτούς), σε οποιοδήποτε υπάλληλο, γιατρό, εφοριακό, πολεοδόμο κλπ που δεν κάνει σωστά τη δουλειά του (προσδοκώντας το λάδωμα), στους καταληψίες (συνήθως οργανωμένες μειοψηφίες, που με αστείες –συνήθως- αφορμές, στερούν τα δικαιώματα της πλειοψηφίας και φτάνουν μέχρι και σε ποινικές πράξεις), σε μικρο-ομάδες διαφόρων συμφερόντων που με φασιστικό τρόπο κλείνουν κάποιο δρόμο και δε με αφήνουν να επιστρέψω στα παιδιά μου, και οπουδήποτε αλλού. Όπου υπάρχει ατιμωρησία και αδιαφορία, αναπαράγονται προβληματικές συμπεριφορές και φτάνουμε στην ασυδοσία αναιρώντας τους νόμους της φυσικής «δράση-αντίδραση».

Το ίδιο λέγαμε και σε άλλο θέμα για τη «θεωρία των σπασμένων παραθύρων».
http://curia.gr/i-theoria-ton-spasmenon-parathiron-broken-windows-theory-kai-i-simvoli-tis-stin-egklimatologia


Στα της παιδείας τώρα.
Νομίζω, ότι από τη δεκαετία του 80 και μετά, με ευθύνη της πολιτικής εξουσίας, της αντιπολίτευσης και φυσικά των κομματικών νεολαιών, υπάρχει τεράστια υποβάθμιση της παιδείας με αποτέλεσμα να αποκλίνουμε ολοένα και περισσότερο από τα δυτικά επίπεδα. Αλήθεια, ανήκουμε στη Δύση? Παλαιότερα κάποια Ελληνικά ιδρύματα (πχ Μετσόβιο) είχαν πολύ ψηλή θέση στην Ευρωπαϊκή κατάταξη πανεπιστημίων, αλλά και στην εκτίμησή μας. Πλέον, ο καθένας μπορεί να μπαινοβγαίνει, να στεγάζεται και ενίοτε να αποθηκεύει εκεί το οπλοστάσιό του. Προφανώς και θα χρησίμευε η ύπαρξη κάρτας εισόδου προκειμένου να διασφαλιστεί η ελεγχόμενη πρόσβαση, όπως και σε βίαιες κοινωνίες πχ Αμερική υπάρχουν μηχανήματα για έλεγχο όπλων, αφού αυτό απαιτούν οι περιστάσεις.

Συνεχείς κι αποτυχημένες μεταρρυθμίσεις και παιδεία προσανατολισμένη στην αποστήθιση, στις πανελλήνιες εξετάσεις και στην είσοδο σε κάποιο ανώτατο/τερο ίδρυμα.
Τεράστια ευθύνη έχει μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών κάθε βαθμίδας. Δάσκαλοι πρωτοβάθμιας να βαριούνται τη ζωή τους αντί να προσπαθούν να εμφυσήσουν –το σημαντικότερο απ’ όλα- στα παιδιά μας τη διάθεση για μάθηση. Καθηγητές δευτεροβάθμιας που έχουν χτίσει τη ζωή τους βασιζόμενοι στα ιδιαίτερα μαθήματα και στο κατάμαυρο χρήμα. Που ακούστηκε να σου λέει αυτός που του εμπιστεύεσαι το παιδί σου «δεν υπάρχουν οι συνθήκες εδώ….είναι και αδύναμος….. θα πρέπει να τον ενισχύσουμε το απόγευμα». Πόσο εύκολα μπορεί να αφεθεί κάποιος, να μην κάνει κανονικά την πρωινή δουλειά του για να την ξανακάνει με πολλαπλάσια αμοιβή το απόγευμα. Σε ποια πολιτισμένη χώρα διδάσκεσαι αγγλικά στο σχολείο και πας το απόγευμα και στο φροντιστήριο γιατί «το σχολείο δε φτάνει»? Πραγματικά απίστευτο!!! Και σε αυτό έχουμε τεράστια ευθύνη και μεις οι γονείς που το ανεχόμαστε και το αναπαράγουμε. Όλοι ανεξαιρέτως οι γονείς «κάνουμε το σκατό μας παξιμάδι» για να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για τα παιδιά μας ειδικά στο θέμα των φροντιστηρίων. Και μετά πάμε στους καθηγητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είχα την τιμή να φοιτήσω σε πανεπιστημιακό τμήμα του με πολύ αξιόλογους καθηγητές. Αλλά κανείς δεν ήταν μόνο καθηγητής. Όλοι είχαν παράλληλα ηγετικές θέσεις στις κορυφαίες ιδιωτικές, ή κρατικές επιχειρήσεις. Με αποτέλεσμα να μην ασχολούνται ιδιαίτερα με το Πανεπιστήμιο, ή την έρευνα. Και φυσικά μπορούσες να τους προσεγγίσεις με το ζόρι μία ώρα την εβδομάδα, ή το μήνα. Εντυπωσιακό!!! Μπορούσες με ελάχιστες ώρες διδασκαλίας πχ 4-6 ώρες εβδομαδιαίως να εξασφαλίζεις ένα παχυλό μισθό. Αυτό το τελευταίο το λέω βέβαια κάπως αυθαίρετα καθώς δε γνωρίζω λεπτομέρειες για τις ώρες και τις αμοιβές, αλλά σίγουρα οι καθηγητές δεν ήταν αφιερωμένοι –dedicated το λένε οι κουτόφραγκοι- ή full time απασχολούμενοι στα ιδρύματά μας.

Σε όλα αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε και μια μηδενιστική λογική ισοπέδωσης των πάντων. Ξεκινώντας πάλι από την παιδεία, με την τάση να εξομοιώνουμε όλους τους μαθητές. Μην κάνετε διακρίσεις, όλοι ίσοι όλοι όμοιοι, another brick in the wall. Προφανώς, πρέπει να προσεγγίζουμε προσεχτικά και με γνώσεις ψυχολογίας τους μικρούς μαθητές, ώστε μην τους δημιουργήσουμε πίεση, ή αντικίνητρο για μόρφωση. Αλλά στην πορεία θα πρέπει να υπάρχει μια ανταποδοτικότητα στη βαθμολογία τους και μια διαβάθμιση στην απόδοσή τους. Κι αν υποθέσουμε ότι οι μαθητές αποτελούν μια κανονική κατανομή, θα πρέπει να ενισχυθούν οι ασθενέστεροι, αλλά και να προσεχτούν και να προωθηθούν οι ιδιαίτερα ευφυείς.

Και συνεχίζοντας με αυτή την ισοπεδωτική λογική, μεγάλη μερίδα εργαζόμενων, συνδικαλιστών και κομμάτων ενδεχομένως, πολεμά σφόδρα κάθε μορφή αξιολόγησης και κάθε μορφή διαβάθμισης εργαζόμενων. Ζήτω η μετριότητα. Θέλει να μην αξιολογούνται οι εκπαιδευτικοί και οι υπάλληλοι γενικότερα. Αλλά αλήθεια ο εργατικός, ο αποτελεσματικός και ο νόμιμα διορισμένος, τι έχει να φοβηθεί??? Αυτό με την Παραδοχή πάντα ότι ο αξιολογητής είναι αμερόληπτος και επαρκώς καταρτισμένος για αυτή τη δουλειά. Η αξιολόγηση Μπορεί και Πρέπει να είναι ο καλύτερος τρόπος εύρεσης των αδυναμιών μας, βελτίωσης μας και ανταμοιβής των πιο αξιόλογων κι αποδοτικών εργαζόμενων. Τουλάχιστον αυτό θα έπρεπε να ισχύει. Παλαιότερα στην εργασία μου, σε ανώνυμο ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης εργαζομένων, εκδηλώθηκε πολύ μεγάλος απογοήτευσης. Στο επόμενο τρίμηνο αντικαταστάθηκε ο Manager του ευρύτερου χώρου.

Μια ενδιαφέρουσα σφαιρική προσέγγιση δίνει η «αξιολόγηση 360ο»
http://www.bizman.gr/management/71-the-360-assesment

Σε σχέση με την ιδιωτική και τη δημόσια παιδεία.
Θεωρώ ότι η δημόσια παιδεία έχει όλα παραπάνω προβλήματα, αλλά και η ιδωτική είναι σίγουρα υπερεκτιμημένη, χωρίς να έχει πάντα τα προσδοκώμενα οφέλη. Και δε μπορώ να καταλάβω (ξανά) την αντίδραση κάποιων στην ύπαρξη ιδιωτικών πανεπιστημίων, τη στιγμή που δεν αντιδρούν καθόλου, στα ιδιωτικά Λύκεια, ή νηπιαγωγεία. Το νηπιαγωγείο αποτελεί πλέον υποχρεωτική εκπαίδευση, χωρίς καν να υπάρχουν οι απαιτούμενες θέσεις. Ευτυχώς που είμαστε προοδευτικοί και αποδεχόμαστε να καταλαμβάνουν τις περισσότερες θέσεις, οι φίλοι μας οικονομικοί μετανάστες, που είθισται να μη δηλώνουν εισοδήματα. Και χωρίς να είμαι γενικά πολέμιός τους, θεωρώ ότι αν σε κάποιο σχολείο στην Κυψέλη π.χ. 20 στα 25 παιδάκια είναι αλλοδαπής καταγωγής, τότε μάλλον θα υποβαθμιστεί η παιδεία των υπολοίπων 5 και το σχολείο πιθανώς θα γκετοποιηθεί.

Και όπως έχω ξαναπεί, θεωρώ ότι το κράτος θα πρέπει να παρέχει ένα βασικό επίπεδο εκπαίδευσης σε όλες τις βαθμίδες, όσο το δυνατόν υψηλότερο, και παράλληλα θα πρέπει να αφήνει ελεύθερη, αλλά ελεγχόμενη, την ιδιωτική πρωτοβουλία για όσους θέλουν να αποκτήσουν κάτι άλλο πληρώνοντας. Έτσι κι αλλιώς πάντα, πολλοί είτε αποτυχόντες, είτε ανίκανοι, είτε ατυχήσαντες, είτε απλά «εύποροι», αγοράζουν αυτό που θέλουν από την Αγγλία, την Ιταλία, τη Ρουμανία κλπ… Και για το «εύποροι», αναπόφευκτα ισχύει αυτό που έλεγε η κοινωνιολογία στο σχολείο ότι δηλαδή «οι ήδη άνισα κατανεμημένες κοινωνικές δομές, δημιουργούν άνισες ευκαιρίες για κοινωνική ανέλιξη στο μέλλον»

ΥΓ 1 Πριν από καμιά 30αρία χρόνια πέρασα 2 χρονιές σε αγγλικό δημόσιο δημοτικό στο Λονδίνο. Ωράριο 09:00-15:30, χωρίς στολή, με διανομή δωρεάν γάλατος κάθε πρωί, με κολυμβητήριο μια φορά την εβδομάδα, με δανειστική βιβλιοθήκη μια φορά στις 2 εβδομάδες, με καθημερινό φαγητό στο σχολείο έναντι ενός τυπικού αντίτιμου, με εκπαιδευτικές εκδρομές, και χωρίς να αγοράσω ποτέ ούτε ένα μολύβι για το σχολείο και χωρίς να κουβαλήσω ποτέ, έστω κι ένα βιβλίο για διάβασμα στο σπίτι. Τα πάντα-όλα στο σχολείο.

Και έχω εδώ το δημοτικό να τελειώνει 12:30 (Α και Β τάξη), ενώ δεν είναι όλα τα σχολεία ολοήμερα, άρα βρες κάποιο, ή πλήρωνε για το μετά, και κατά καιρούς λαμβάνω κι επική ενημέρωση «το σχολείο δε θα λειτουργήσει αύριο λόγω της συνέλευσης των εκπαιδευτικών». Δηλαδή πόσες στα κομμάτια ώρες θα χρειαζότανε και δε μπορούσαν να την κάνουν αργότερα.

ΥΓ 2 Με τρία παιδιά σε (δημόσιο) δημοτικό, ο αγώνας ξεκινάει από τη στιγμή που γυρνάς στο σπίτι και μετά!

ΥΓ 3 Μια φορά πήρα το λόγο σε συνέλευση φοιτητών. Με τις γνωστές διαδικασίες –ένας ύμνος στη δημοκρατία- μια επαγγελματικά οργανωμένη ομάδα 50-100 φοιτητών, σε τμήμα άνω των 3000 ατόμων, τράβαγε τη συνέλευση όσο κι αν χρειαζότανε για να αποχωρήσουν όλοι οι υπόλοιποι νοήμονες και τότε ψήφιζαν κατάληψη της σχολής. Είχα αντιπροτείνει τότε ειρηνική καθιστική διαμαρτυρία έξω από το σπίτι του υπουργού, αλλά δεν ξέρω γιατί… δεν τα έπεισα φαίνεται τα παιδιά…….


Χρειαζόμαστε άμεσα χρήματα? Η λύση είναι στο υπουργείο οικονομικών.

Χρειαζόμαστε μεσοπρόθεσμα αλλαγή συμπεριφοράς? Η λύση είναι στο υπουργείο δικαιοσύνης.

Χρειαζόμαστε ΜΕΛΛΟΝ?. Η λύση είναι στο υπουργείο παιδείας και πρωτίστως μέσα στο σπίτι μας!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

zoro
Master Forum-Runner

Greece
3934 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  15:09:07  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
ωραίος ο Τζήμερος, έβγαλε πόρισμα ότι παίρνουνε πολλά.......
....βρέ ούστ.....πήγε ποτέ του να διδάξει σε κανένα χωριό 300χλμ μακριά για 700 ευρώ..
δεν προλάβαινε, είχε καφέ στο κολωνάκι
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  15:09:34  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Αλλο πράγμα η αξιολόγηση αυτή. Αν υπάρχει ένας τρελός εκπαιδευτικός υπάρχουν μηχανισμοι να τον αποσύρουν. Δείτε τι έγινε για παράδειγμα με τους καθηγητές που κυκλοφορούσαν βίντεο παιδεραστίας. Πήγαν σπιτια τους. Τωρα η περίπτωση της Λουκά με την οποία πιάνεται ο τζήμερος ...ε εντάξει. Ο τζήμερος δεν είναι εκπαιδευτικός, διαφημιστής ειναι και πολιτικός...

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Edited by - Fidelio on 23/10/2014 15:10:13
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  16:05:45  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Συνυπογράφω συνδρομέα & γείτονα Aroulio 120%,
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

xipolitos
Elite Forum-Runner

Greece


1954 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  18:56:26  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Η παιδεία, υγεία, και τα κοινωνικά αγαθά, πρέπει να παρέχονται στην υψηλότερη ποιότητα και δωρεάν προς όλους τους πολίτες ανεξαρτήτου χρώματος φυλής που βρίσκονται στην επικράτεια. Τα περί "ελεύθερης αλλά ελεγχόμενης ιδιωτικής πρωτοβουλίας" προέρχονται απο τους υποστηρικτές του Μίλτον Φρίντμαν απο την τότε φιλελεύθερη "Σχολή του Σικάγου" δογμάτων περί παροχής δημοσίων αγαθών απο ιδιωτικές εταιρίες, προδρόμου του σημερινού καπιταλιστικού παγκοσμοιοποιημένου μοντέλου, τις καταστροφικές εφαρμογές του οποίου συναντάμε στη Χιλή του δικτάτορα Αουγκούστο Πινοσέτ, που φθάνουν ως τις μάρες μας με τρανταχτό παράδειγμα την ίδια μας χώρα ως "πειραματόζωο" αυτών των πολιτικών. Οσον αφορά τις καταλήψεις αλλά και τις απεργίες αυτά είναι τα όπλα του λαού απέναντι στην επέλαση την βαρβαρότητα και την ασυδοσία του καπιταλισμού.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  19:12:56  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by zoro

ωραίος ο Τζήμερος, έβγαλε πόρισμα ότι παίρνουνε πολλά.......
....βρέ ούστ.....πήγε ποτέ του να διδάξει σε κανένα χωριό 300χλμ μακριά για 700 ευρώ..
δεν προλάβαινε, είχε καφέ στο κολωνάκι




Πού το λέει αυτό;
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  19:22:03  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Που να αρχίσω και που να τελειώσω, διαφωνώ σε κάθε κόμμα και τόνο του φίλου ξυπόλητου.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  19:24:07  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Fidelio

Αλλο πράγμα η αξιολόγηση αυτή. Αν υπάρχει ένας τρελός εκπαιδευτικός υπάρχουν μηχανισμοι να τον αποσύρουν. Δείτε τι έγινε για παράδειγμα με τους καθηγητές που κυκλοφορούσαν βίντεο παιδεραστίας. Πήγαν σπιτια τους. Τωρα η περίπτωση της Λουκά με την οποία πιάνεται ο τζήμερος ...ε εντάξει. Ο τζήμερος δεν είναι εκπαιδευτικός, διαφημιστής ειναι και πολιτικός...

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff


Μα δεν συζητάμε για αυτές τις περιπτώσεις, για τους ανεπαρκείς και τους αδιάφορους συζητάμε. Αυτό έλειπε να διώκονται ποινικά εκπαιδευτικοί για κακουργήματα και μάλιστα για παιδεραστία και τα συναφή και να συνεχίζουν να διδάσκουν...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

gargadua
Master Forum-Runner

Afghanistan


7473 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  19:24:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Είναι κακό να ανάγεται το πρόβλημα πάντα στο χρηματικό. Το αντιμετώπισα και γω όταν σε συγκέντρωση του σχολείου ο δντης άρχισε λέγοντας: "Οι εκπαιδευτικοί κάνουν πολλές υπερωρίες και δεν πληρώνονται......."
Κάτσε ρε μεγάλε, που το λες αυτό; Στον γονιό που παίρνει 170 € για 4ωρη απασχόληση; Στον άνεργο; Σε αυτόν που δεν έχει; Στα παιδιά των Ρομά; Δεν είσαι σε συγκέντρωση του υπουργείου ή σε καφέ με εφοπλιστές.

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  20:04:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Το λέω αυτό γιατι ο τζήμερος επικαλείται φρενίτιδα μιας εκπαιδευτικού, και εγώ μπορέι να το πω σαν φιντέλιο , το ίδιο είναι . Αν όμως μιλήσω ως εκπαιδευτικός παρόλο που θεωρώ οτι μερικοί συνάδελφοι είναι "κάπως" δεν γίνεται να επικαλουμε κάτι τέτοιο , οφείλω να υποστηρίξω οτι ο κάθε συνάδελφος έχει την προσωπικότητά του και πάνω σε αυτήν θα κάνει αυτό που καλείται να κάνει. Τώρα αν τελικά το πετυχαίνει ή όχι - να ακολουθεί το πρόγραμμα διδασκαλίας το οποίο καθορίζεται από το υπουργείο - , οκ μπορεί να ελεχθεί από σχολικους επιθεωρητές αξιολογώντας το εργο τους, το οποίο αντανακλά στις δεξιότητες των ελληνων μαθητών , αυτό μπορεί να φαίνεται μέσα από τις πανελληνιες εξετάσεις ή τις προαγωγικές, με μετρήσεις δεικτών αποδοσης, στατιστική κτλ - ήδη αυτά πρέπει να προβλέπονται. Το θέμα είναι ΑΝ γίνονται και ΑΝ μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν εποικοδομητικά. Οχι για να δουν ποιους θα στήλουν σπιτια τους, δεν γίνεται έτσι εκπαιδευση, ξεχάστετο...δεν είναι το Σχολείο σουπερμαρκετ... Ο σύμβουλος από την άλλη που μπαίνει στην τάξη , δεν μπορέι να κάνει πολλά πράγματα ...πόσες φορές να μπει ΚΑΙ τι να δει; Δεν πολυσυμφωνώ εγώ πάντως να έχω κάποιον επιθεωρητή πάνω από το κεφάλι μου όταν εργάζομαι, προτιμώ ΑΝ κάποιος πρέπει να αξιολογήσει την δουλειά μου να το κάνει όπως περιέγραψα παραπάνω.

Μην ξεχνάτε και αυτό που είπα και πιο πριν, αξιολογήσεις του τύπου προσλαμβάνω προσωπικό να μπαίνει στις τάξεις και να επιθεωρεί - εκτός του οτι είναι αντι-παραγωγικό όπως είπα και πιο πάνω - έχει και περιττο κόστος και είναι χρήματα που επιγει να τοποθετηθούν άλλου στην σχολική οργάνωση. (που να τα βρούμε , για να φτιαχτουν όπως πρέπει οι υποδομές και η λειτουργικότητα του προσωπικού χρειαζόμαστε το ΑΕΠ και τον προυπολογισμό μιας...Σουηδίας.)

ps. Θα συμφωνήσω με τον Ξυπόλητο στην ουσία, δεν είναι θέμα τόσο του "δωρεάν" , ετσι και αλλιως τίποτα δεν είναι δωρεάν αφου πληρώνουμε φόρους. Είναι θέμα φιλοσοφίας λειτουργίας, ας το πάρει ιδιώτης οκ , ΑΛΛΑ δεν μπορεί να το δει ως υπερ-κερδοφόρα επιχείρηση δεν γίνεται αυτό και άρα δεν θα το πάρει τελικά γιατί ξέρουμε σήμερα τι θέλει ο ιδιώτης.

Σας έχω πρότυπο σχολείου που λειτουργεί στην Αγγλία εδώ και 100 χρόνια για να δείτε τι εννοω. θα σας το αναβάσω αργότερα..

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Edited by - Fidelio on 23/10/2014 20:13:41
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

zoro
Master Forum-Runner

Greece
3934 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  22:29:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Gypaetos

Κι ένα αρθράκι του Τζήμερου σχετικό:


ΕΛΕΝΗ ΛΟΥΚΑ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

Και ξαφνικά μια fan φιλάει την Αμάλ, η οποία, προφανώς είναι του Θεού. Η γνωστή τηλεπερσόνα σε νέες περιπέτειες. Ποιο είναι το επάγγελμα όμως της κυρίας Λουκά; Μαθαίνουμε από... προσκείμενες πηγές ότι σπούδασε φιλολογία στα Γιάννενα και δίδαξε στην Μέση Εκπαίδευση επί 14 χρόνια πριν παραιτηθεί, μάλλον λόγω συνταξιοδότησης ως μητέρα ανηλίκου, (δεν είμαι σίγουρος ας μας διαφωτίσει κάποιος γνώστης). Τέλειωσε τη Φιλοσοφική και κανένας δεν είπε "αυτή δεν κάνει". Διορίστηκε, μπήκε σε σχολείο και κανένας δεν είπε "αυτή δεν κάνει". Επί 14 χρόνια, σκεφθείτε πόσες χιλιάδες παιδιά, αναγκάστηκαν να υφίστανται έναν άνθρωπο, απολύτως ακατάλληλο, που θα έπρεπε να βρίσκεται υπό ιατρική παρακολούθηση.

Είναι η μόνη "σαλταρισμένη" που μεγαλούργησε στη Δημόσια Εκπαίδευση; Όλοι μας έχουμε να διηγηθούμε μπόλικες παρόμοιες ιστορίες, τις οποίες φυσικά πληρώνει ο φορολογούμενος, από το μη εισόδημα, απειλούμενος με δήμευση της περιουσίας του. Εκεί οδήγησε η παντελής έλλειψη αξιολόγησης και κυρίως η απίστευτη, η εγκληματική παραδοχή πως όποιος τελείωσε, όπως τελείωσε, μια ανώτατη σχολή είναι αυτόματα και σε θέση να διδάξει.

Η "Δημιουργία, ξανά!" θα επαναλάβει την πάγια θέση της ότι ο εκπαιδευτικός είναι ο πιο σοβαρός ρόλος σε μια κοινωνία. Αν χρεωκοπήσει η Παιδεία, όλες οι άλλες χρεωκοπίες θα έρθουν νομοτελειακά. Και στην Ελλάδα, η Παιδεία χρεωκόπησε πρώτη, στα μέσα της δεκαετίας του '80. Αν ορίζαμε εμείς το μέλλον των παιδιών μας, οι εκπαιδευτικοί θα έπρεπε να έχουν μεταπτυχιακό στην Παιδαγωγική και να αξιολογούνται κάθε χρόνο, με αμοιβές ανάλογες της απόδοσής τους. Εκπαιδευτικοί με καταφανή προβλήματα όπως είναι ο διαταραγμένος ψυχισμός δεν μπορούν να υπονομεύουν την ποιότητα των γνώσεων των νέων, δηλαδή το μέλλον της χώρας, ούτε να μισθοδοτούνται από τον, λεηλατημένο πλέον, φορολογούμενο.

https://www.facebook.com/Thanos.Tzimeros.Page/posts/717110398381600


το άρθρο-παραλήρημα του κ.τζήμερου είναι για τα μπάζα επιεικώς...
τι κάνει;;
παίρνει το παράδειγμα της Λουκά που "υποθέτει" ότι έτσι είναι και βάζει όλους τους εκπαιδευτικούς στον καιάδα λέγοντας ότι χρεωκόπησε η εκπαίδευση στα μέσα της δεκαετίας του 80, ενώ λόγω εκπαιδευτικών(πάντα μιλώ για πρωτο+δευτεροβάθμια), γονιών και μαθητών τα σχολεία λειτουργούν με τα όποια προβληματά τους πάνω απο τον "μέσο όρο απόδοσης" του ελληνικού δημοσίου. Αυτοί που αποτύχανε σίγουρα ήταν οι πολιτικοί σαν τα μούτρα του. Στο τέλος βάζει και τον έλληνα φορολογούμενο έτσι για να πάρουμε κανένα ψηφουλάκι....... και κάπου εκεί με κολπάκι ανακατεύει και το οικονομικό
η δικιά μου εμπειρία λέει ότι όταν ο διευθυντής σε δημοτικό η γυμνάσιο-λύκειο είναι ικανότατος όλα δουλεύουνε πολύ καλύτερα, σαν ένα στρατόπεδο ένα πράγμα, αναλόγως τον διοικητή, άρα κατά την γνώμη μου εκεί πρέπει η "αξιολόγηση" πρέπει όντως να είναι αξιολόγηση, αλλά από ποιούς;;;.........
όσο για την τριτοβάθμια όντως συμφωνώ, εκεί έχει χαθεί η μπάλλα, νομίζω πρέπει να κάνουμε ξεχωριστό θέμα

Υ.Γ.: "καθηγητής" που λέει σε γονιό ότι το παιδί του χρειάζεται έξτρα διδασκαλία αλλά μόνο απο τον "ίδιο" και ο γονιός δέχεται τότε ο δεύτερος είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα..
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  22:32:09  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/1888954_10152765206026358_393812336211485744_o.jpg

Edited by - Deorum on 24/10/2014 02:11:01
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  23:52:25  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
(Ρε σύ μείωσε την ανάλυση της εικόνας , χαλάει η σελίδα :p }

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 24/10/2014 :  00:13:13  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
(κενό ποστ για να αλλάξει η σελίδα. ΜΑΣ στράβωσες :p)

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

zoro
Master Forum-Runner

Greece
3934 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 24/10/2014 :  00:16:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
(Τυφλό χτύπημα)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 20 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000