Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Καταλήψεις - Παιδεία
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 20

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  00:43:01  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Έχει ανεβάσει ο Φιντέ παρόμοιο θέμα

Τώρα με το θέμα: ''Τα παιδιά επιλέγουν τι θα κάνουν''
δεν πολυκάθεται σαν ιδέα και πρακτική
Τα παιδιά πρέπει να διδαχτούν πρώτα
Όλα Τα Βασικά
και μετά τα αρχίσουν να επιλέγουν!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  01:02:47  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Ας τα αφήσουμε ελεύθερα, όποιος προλάβει να τα γαλουχίσει. Να τους τάζει μια σοκολάτα, και να τα αναλαμβάνει.
Μπορεί να είναι επιστήμονες, μπορεί να είναι αθλητές, μπορεί να είναι τζιχαντιστές, μπορεί να είναι πορωμένοι βάζελοι/γαύροι/αεκτζίδες, μπορεί να είναι ακρο-αριστεροί ή ακρο-δεξιοί.
Μπορεί να είναι ιεχωβάδες ή σαιντελόγοι.
Μπορεί η οικογένεια που θα τα καθοδηγήσει να είναι αμόρφωτοι (άρα θα έχουν ανάλογες ευκαιρίες?) ή μορφωμένη.
Ας μην υπάρχει κεντρική εκπαίδευση, γιατί είναι για να μας κάνει πρόβατα, ας ανοίγουν τα παιδιά από 5χρονών τα διάφορα blog (τα οποία και αυτά θα είναι ελεύθερα) να αποφασίζουν μόνα τους, ποια βιοθεωρεία θέλουν να ακολουθήσουν.
Αυτό μόνο, τίποτα άλλο.

Έχουμε προβλήματα πολλά, αλλά να αμφισβητείται ο λόγος ύπαρξης της δημόσιας εκπαίδευσης, της αστυνομίας, του στρατού, των κομμάτων, της βουλής, των τραπεζών, της Ευρώπης, του χρήματος, των εμβολίων, των συνόρων, των των των, παρα είναι προοδευτικό για τα γούστα μου

Edited by - Deorum on 28/10/2014 01:04:10
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

xipolitos
Elite Forum-Runner

Greece


1954 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  06:26:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Οταν μιλάμε για δημοκρατικό σχολείο μιλάμε για μια συγκεκριμένη πρόταση δημόσιας και δωρεάν παιδείας, εντελώς διαφορετική με το ως σήμερα αναχρονιστικό μοντέλο του εκπαιδευτικού συστήματος που δημιουργεί ανισότητα, χειραγωγεί, υποτάσσει και οδηγεί στον ατομισμό, Ενα δημοκρατικό δίκαιο σχολείο με επίκεντρο τον άνθρωπο, είναι μια ολοκληρωμένη βιωματική παιδεία-μάθηση κι όχι μια ομοιόμορφη μηχανιστική πληροφοριακή στείρα καταναγκαστική παιδεία. Με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα τις ανάγκες και την ψυχολογική ιδιομορφία κάθε ατόμου, έμφαση στην τέχνη και την δημιουργικότητα, χωρίς ιεραρχία και διακρίσεις, χωρίς ανταγωνισμούς που δημιουργούν ανισότητες αλλά με άμιλλα και με οριζόντια αμεσοδημοκρατική συμμετοχή εκπαιδευτικών γονέων και μαθητών. Να γίνουν δηλαδή τα σχολεία ζωντανά κύτταρα χαράς, μάθησης και δημιουργίας. Να προωθούν και να ενισχύουν την συμμετοχή και τη συλλογικότητα των παιδιών σε κοινωνικές δραστηριότητες, γιορτές, εκπαίδευση και εκδρομές στην φύση, τις γεωργικές εργασίες, την φιλία και την αγάπη για τα ζώα και το περιβάλλον, Τα δημοκρατικά σχολεία πρέπει να δίνουν έμφαση στην μόρφωση και καλλιέργεια της προσωπικότητας για την διάπλαση ελευθέρων ανθρώπων. Μια παιδεία με σεβασμό που να πρωτοπορεί και να βάζει τις βάσεις για τα σχολεία του μέλλοντος.

Edited by - xipolitos on 28/10/2014 06:49:30
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  08:46:36  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Για την επέτειο του Τσεγκεβάρα, άνοιχτηκε θέμα.
Για να δούμε, για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, θα ανοιχτεί τίποτα?

Μπα... δεν το νομίζω.
Ποιος ασχολείται με αυτά τώρα,
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

gargadua
Master Forum-Runner

Afghanistan


7473 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  09:43:19  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ένα "δημοκρατικό" σχολείο αριστερών ιδεών θα ήταν το ιδανικότερο. Έτσι ο πολίτης του αύριο θα αποφάσιζε αν θα πάει αριστερά ή αριστερότερα.

Γιώργο
+1000!!!!

Ξυπόλητε
ακόμα και αν υποθέσω ότι όσα γράφεις είναι στο όνομα της ουδετερότητας των ιδεών, ποιος ακριβώς θα τα κάνει; Αυτός που ποτέ στη ζωή του δεν τα διδάχτηκε;

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  10:13:40  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Deorum

Για την επέτειο του Τσεγκεβάρα, άνοιχτηκε θέμα.
Για να δούμε, για την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, θα ανοιχτεί τίποτα?

Μπα... δεν το νομίζω.
Ποιος ασχολείται με αυτά τώρα,




Μερικές φορές δεν πιάνεσαι!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Dimosthenis
Master Forum-Runner

Greece
4411 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  11:07:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by xipolitos

Οταν μιλάμε για δημοκρατικό σχολείο μιλάμε για μια συγκεκριμένη πρόταση δημόσιας και δωρεάν παιδείας, εντελώς διαφορετική με το ως σήμερα αναχρονιστικό μοντέλο του εκπαιδευτικού συστήματος που δημιουργεί ανισότητα, χειραγωγεί, υποτάσσει και οδηγεί στον ατομισμό, Ενα δημοκρατικό δίκαιο σχολείο με επίκεντρο τον άνθρωπο, είναι μια ολοκληρωμένη βιωματική παιδεία-μάθηση κι όχι μια ομοιόμορφη μηχανιστική πληροφοριακή στείρα καταναγκαστική παιδεία. Με σεβασμό στην ιδιαιτερότητα τις ανάγκες και την ψυχολογική ιδιομορφία κάθε ατόμου, έμφαση στην τέχνη και την δημιουργικότητα, χωρίς ιεραρχία και διακρίσεις, χωρίς ανταγωνισμούς που δημιουργούν ανισότητες αλλά με άμιλλα και με οριζόντια αμεσοδημοκρατική συμμετοχή εκπαιδευτικών γονέων και μαθητών. Να γίνουν δηλαδή τα σχολεία ζωντανά κύτταρα χαράς, μάθησης και δημιουργίας. Να προωθούν και να ενισχύουν την συμμετοχή και τη συλλογικότητα των παιδιών σε κοινωνικές δραστηριότητες, γιορτές, εκπαίδευση και εκδρομές στην φύση, τις γεωργικές εργασίες, την φιλία και την αγάπη για τα ζώα και το περιβάλλον, Τα δημοκρατικά σχολεία πρέπει να δίνουν έμφαση στην μόρφωση και καλλιέργεια της προσωπικότητας για την διάπλαση ελευθέρων ανθρώπων. Μια παιδεία με σεβασμό που να πρωτοπορεί και να βάζει τις βάσεις για τα σχολεία του μέλλοντος.



Μετά από 23 χρόνια που ασχολούμαι με εφήβους, μπορώ να πω με σιγουριά πως αυτό που περιγράφεις είναι αδύνατο να υλοποιηθεί. Και, πίστεψέ με, καμία από τις εμπλεκόμενες πλευρές δεν έχει στόχο να το υλοποιήσει απλά γιατί δεν είναι αυτό που περιγράφεις ο στόχος της παιδείας πουθενά σε καμία κοινωνία.


...........................................................................
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  14:29:13  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Εγώ πάλι δεν το πολυκαταλαβαίνω το κατεβατό του xipolitou. Το σύγχρονο σχολείο δεν δημιουργεί ελεύθερους ανθρώπους; Υπό ποια έννοια χειραγωγεί, υποτάσσει και οδηγεί στον ατομισμό; Η "αμεσοδημοκρατία" πού κολλάει; Κατά τ'άλλα συμφωνώ με τα ευχολόγια, όταν όμως η συζήτηση γίνεται πιο συγκεκριμένη, εκεί αρχίζουν οι διαφωνίες...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  15:58:13  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
''δημιουργεί ανισότητες''

Το σύστημα εκπαίδευσης δεν δημιουργεί ανισότητες
απλά γιατί οι άνθρωποι δεν είναι ίσοι
Πρέπει να είναι τίμιο και ελεύθερο
για να υποστηρίζει το ταλέντο και τις ικανότητες των παιδιών

Και οι καλύτεροι να προχωρούν
και να παίρνουν αυτά που τους αναλογούν
Κάποιοι άλλοι να επιβραβεύονται για τις προσπάθειές τους
και οι τεμπέληδες να μαστιγώνονται!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

xipolitos
Elite Forum-Runner

Greece


1954 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  18:54:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Οταν ένα σύστημα χωρίζει αντι να ενώνει και διαιρεί αντι να συνθέτει δημιουργεί αυτομάτως διαχωρισμούς και ανισότητες, αρα αδικία.
Το να διαφοροποιούμε μαθητές σε "καλούς" και "κακούς" σε "έξυπνους" ή "μη έξυπνους" κ.λ.π. δεν κάνουμε τίποτε άλλο απο να διαιωνίζουμε και να διευρύνουμε τα χάσματα.
Το πόοσο "καλός" είναι κάπποιος και σε ποιά δεξιότητα είναι έννοιες πολύ σχετικές και υποκειμενικές. Θα εξηγήσω τι εννοώ, επειδή καλώς ή κακώς στη ζωή όλα είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων και καταστάσεων, αν π.χ. ενα παιδάκι δεν μπορεί εύκολα να καανοήσει ή να μάθει κάτι, αυτό μπορεί να οφείλεται σε πολλές αιτίες μπορεί ο τρόπος του διδάσκοντος να μην αγγίζει το παιδάκι, μπορεί να χρειάζεται άλλος τρόπος προσέγγυσης μεταξύ διδάσκοντος διδασκομένου, μπορεί το παιδάκι ή οι γονείς να αντιμετοπίζουν του προβλήματα στο σπίτι οικονομικής ή άλλης φύσεως.
Επίσης κάπποιος μπορεί να αντιλαμβάνεται τα πράγματα με τον "χ" τρόπο και βάσει της ιδιαιτερότητας του, κάι κάπποιος άλλος με τον τρόπο "ψ" βάσει της δικής του ιδιαιτερότητας.
Εδω τι θα πούμε ότι ο "ψ" είναι "καλύτερος" απο τον "χ" αφού και οι δυό προσεγγύζουν το θέμα ο καθένας με τον τρόπο του..;
Οσον αφορά το αμεσοδημοκρατικό επειδή αναφέρθηκε πιο πάνω σημαίνει οριζόντια λήψη συν-αποφάσεων με ισότιμη μη ιεραρχική δομή και όχι την κάθετη "εκ των άνω" λήψη και επιβολή αποφάσεων χωρίς την συγκατάθεση και την έγκριση.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  21:56:47  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Xipolite κατά τον ίδιο τρόπο που κάποιοι από εμάς εκ κατασκευής τρέχουν πιο γρήγορα από κάποιους άλλους, και ακριβώς όπως κάποιοι προπονούνται πιο σκληρά και δρέπουν τους καρπούς της προσπάθειάς τους, έτσι ακριβώς και στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο κάποιοι ξεχωρίζουν ενώ κάποιοι μένουν πιο πίσω, επειδή δε μπορούν ή δεν θέλουν να προσπαθήσουν. Έτσι είναι η ζωή, έτσι είναι η φύση, αν το θες, από αρχαιοτάτων χρόνων, τόσο στις σπηλιές όσο και στις πόλεις, τόσο στους ανθρώπους όσο και στα ζώα! Σωστά δίνονται ευκαιρίες σε όλους με την δωρεάν παιδεία που κι εκεί θα υπάρξουν ανισότητες, αφού κάποιοι θα έχουν καλύτερους δασκάλους κλπ, αλλά μέχρι εκεί. Γιατί κάποια πράγματα δεν είναι σχετικά: υπάρχει αυτό που λέμε καλός μαθητής και δεν είναι θέμα ευκαιριών ούτε χρημάτων, είναι θέμα ικανοτήτων. Η ικανότητα και η προσπάθεια πρέπει κατα τη γνώμη μου να επιβραβεύονται, γιατί χωρίς αξιοκρατία και με τη λογική ότι όλοι μπορούν τα ίδια πράγματα, δεν πάει η κοινωνία μπροστά.
Τι είναι η άμεση δημοκρατία ξέρω, ποια ειναι η σχέση της και η εφαρμογή της στο σχολείο δεν καταλαβαίνω.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Dimosthenis
Master Forum-Runner

Greece
4411 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  22:31:38  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Gypaetos

Xipolite κατά τον ίδιο τρόπο που κάποιοι από εμάς εκ κατασκευής τρέχουν πιο γρήγορα από κάποιους άλλους, και ακριβώς όπως κάποιοι προπονούνται πιο σκληρά και δρέπουν τους καρπούς της προσπάθειάς τους, έτσι ακριβώς και στο σχολείο ή στο πανεπιστήμιο κάποιοι ξεχωρίζουν ενώ κάποιοι μένουν πιο πίσω, επειδή δε μπορούν ή δεν θέλουν να προσπαθήσουν. Έτσι είναι η ζωή, έτσι είναι η φύση, αν το θες, από αρχαιοτάτων χρόνων, τόσο στις σπηλιές όσο και στις πόλεις, τόσο στους ανθρώπους όσο και στα ζώα! Σωστά δίνονται ευκαιρίες σε όλους με την δωρεάν παιδεία που κι εκεί θα υπάρξουν ανισότητες, αφού κάποιοι θα έχουν καλύτερους δασκάλους κλπ, αλλά μέχρι εκεί. Γιατί κάποια πράγματα δεν είναι σχετικά: υπάρχει αυτό που λέμε καλός μαθητής και δεν είναι θέμα ευκαιριών ούτε χρημάτων, είναι θέμα ικανοτήτων. Η ικανότητα και η προσπάθεια πρέπει κατα τη γνώμη μου να επιβραβεύονται, γιατί χωρίς αξιοκρατία και με τη λογική ότι όλοι μπορούν τα ίδια πράγματα, δεν πάει η κοινωνία μπροστά.
Τι είναι η άμεση δημοκρατία ξέρω, ποια ειναι η σχέση της και η εφαρμογή της στο σχολείο δεν καταλαβαίνω.



Μην το ψάχνεις. Η ισοπέδωση προς τα κάτω είναι παντιέρα σε μεγάλη μερίδα κοινού. Αφού αυτοί που ξεχωρίζουν είναι λίγοι. Την ντύνουμε λοιπόν ιδεολογικά και όλα καλά. Να μην κοπιάζουμε άλλωστε. Βέβαια άμα αρρωστήσουμε καλό γιατρό ψάχνουμε και όχι επιτροπή με γεωργούς ψαράδες και μουσικούς για οριζόντια συναπόφαση αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα

...........................................................................
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/10/2014 :  23:21:02  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πόσο όμως είναι αξιοκρατικό το σύστημα αξιολόγησης στη παιδεία, πχ στις Πανελλήνιες?

Πχ, πάει ένα παιδί στον στίβο, κοιτάζουν οι προπονητές που είναι καλύτερο, ρίψεις, άλματα, ταχύτητες ή αντοχή, και το δουλεύουν εκεί. Όχι όπου περάσει με 'άσχετες εξετάσεις' (δείτε παρακάτω τι εννοώ)

Στη παιδεία τι γίνεται, ως προς την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση?
Όλα αχταρμάς:

α) οι εξετάσεις γίνονται στο 95-100% σε θέματα, άμεσα άσχετα με το αντικείμενο που ενδιαφέρεται να ακολουθήσει ο υποψήφιος. Χώρια που παίζει ρόλο κι η παπαγαλία, αλλά ας την αφήσουμε αυτή. Προκρίνεται ο καλύτερος μαθητής ως μαθητής, όχι ως προς το πόσο καλός θα είναι στη δουλειά του.

β) Είτε καθηγητής θέλει να γίνει κάποιος, είτε γιατρός, είτε στρατιωτικός είτε δικηγόρος κλπ, όλοι δίνουν παρόμοιες εξετάσεις στις πανελλήνιες. Μισό βαθμό πάνω ή κάτω αν γράψει κάποιος ή αν βάλει ο βαθμολογητής, αλλάζει η επαγγελματική σταδιοδρομία του εξεταζόμενου, Κάποιος που τώρα είναι μηχανολόγος, για μισό βαθμό όταν έγραφε εξετάσεις μπορεί να του έτυχε να μη κάνει ανασκαφές στην Αμφίπολη!

Μηπως θα έπρεπε να υπάρχει ένα σύστημα που να λέει, εσύ κάνεις για αυτά τα επαγγέλματα, για τα άλλα μην ασχολείσαι και μη τα βάζεις στο μηχανογραφικό. Μήπως εκτός από τους καθηγητές, αξιολόγηση για που είναι κατάλληλοι χρειάζονται και οι μαθητές?
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 29/10/2014 :  00:16:19  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Το πρόβλημα με το δικό μας σύστημα είναι οτι κυρίως ήταν μονής κατεύθυνσης, δηλαδή η παθητική συμετοχή του μαθητή. Να το πω απλά , ένας δάσκαλος στην έδρα να αξιολογεί , να μιλάει και αυτο ειναι όλο. Δεν υπάρχει εν πολλοίς συμμετοχή του μαθητή και γενικά δεν υπάρχει διέξοδος των επιθυμιών του,και τελικά δεν ειναι ευτυχισμένος.
Πιο πάνω μιλήσατε για ανταγωνισμο και την διάκριση ως απαραίτητο στοιχείο της παιδαγωγικής διαδικασίας, να μην ξεχνάτε οτι πολλοί μαθητές που όντως έχουν περισσότερες ικανότητες αποστασιοποιούνται. Αν παρατηρήσετε καλά πολλά από τα "ατιθασα" παιδιά , ειδικά αυτών που είναι στην κορυφή της εφηβίας τους, είναι πολύ έξυπνα με ισχυρή ικανότητα αντίληψης... δεν ασχολουντε με την κοινή πεπατημένη του σχολικου προγράμματος γιατί την ...βαριούντε....

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ALEXANDRA
Master Forum-Runner

3240 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 29/10/2014 :  00:25:38  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by KostasPVol

Πόσο όμως είναι αξιοκρατικό το σύστημα αξιολόγησης στη παιδεία, πχ στις Πανελλήνιες?

Πχ, πάει ένα παιδί στον στίβο, κοιτάζουν οι προπονητές που είναι καλύτερο, ρίψεις, άλματα, ταχύτητες ή αντοχή, και το δουλεύουν εκεί. Όχι όπου περάσει με 'άσχετες εξετάσεις' (δείτε παρακάτω τι εννοώ)

Στη παιδεία τι γίνεται, ως προς την εισαγωγή στην ανώτατη εκπαίδευση?
Όλα αχταρμάς:

α) οι εξετάσεις γίνονται στο 95-100% σε θέματα, άμεσα άσχετα με το αντικείμενο που ενδιαφέρεται να ακολουθήσει ο υποψήφιος. Χώρια που παίζει ρόλο κι η παπαγαλία, αλλά ας την αφήσουμε αυτή. Προκρίνεται ο καλύτερος μαθητής ως μαθητής, όχι ως προς το πόσο καλός θα είναι στη δουλειά του.

β) Είτε καθηγητής θέλει να γίνει κάποιος, είτε γιατρός, είτε στρατιωτικός είτε δικηγόρος κλπ, όλοι δίνουν παρόμοιες εξετάσεις στις πανελλήνιες. Μισό βαθμό πάνω ή κάτω αν γράψει κάποιος ή αν βάλει ο βαθμολογητής, αλλάζει η επαγγελματική σταδιοδρομία του εξεταζόμενου, Κάποιος που τώρα είναι μηχανολόγος, για μισό βαθμό όταν έγραφε εξετάσεις μπορεί να του έτυχε να μη κάνει ανασκαφές στην Αμφίπολη!

Μηπως θα έπρεπε να υπάρχει ένα σύστημα που να λέει, εσύ κάνεις για αυτά τα επαγγέλματα, για τα άλλα μην ασχολείσαι και μη τα βάζεις στο μηχανογραφικό. Μήπως εκτός από τους καθηγητές, αξιολόγηση για που είναι κατάλληλοι χρειάζονται και οι μαθητές?




Καλά, αυτό, να θες να γίνεις γιατρός κ τελικώς να γίνεσαι κτηνίατρος επειδή εκεί πέτυχες είναι τι να πω...!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 20 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000