Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Προπόνηση & Απόδοση
 Είμαι αργή δρομέας και το χαίρομαι
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 4

kirki
Newbie Forum Runner

46 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 27/11/2014 :  10:23:49  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Η καθημερινότητά μου δεν μου επιτρέπει να αφιερώσω πάνω από μια 1-2 ώρες στην αθλητική μου δραστηριότητα . Το σύνολο των χιλιομέτρων που αφιέρωσα για την προετοιμασία μου στο φετινό Μαραθώνιο ήταν 650 χλμ. σε 3 μήνες ,για πολλούς εδώ μέσα λίγα . Δεν έχω προπονητή , τρέχω μόνο για εμένα ,δεν κάνω ειδική διατροφή, είμαι αυτό που λένε ερασιτέχνης δρομέας . Δεν κατεβαίνω στο μαραθώνιο για να καυχηθώ τον χρόνο που έκανα . Δεν ανέχομαι λοιπόν να μου το παίζει ο καθένας άσχετος ή μη ειδίμονας, για το τι έπρεπε να κάνω για να έχω καλύτερο χρόνο .Έκανα ότι καλύτερο μπορούσα και τελικά αυτό δεν έχει σημασία ; Τερμάτησα τραυματισμένη(πόνος στη μέση και στο αριστερό πόδι)αλλά τερμάτησα , μάλιστα στον ίδιο χρόνο με πέρσι(4¨30).Ο καθένας ξέρει το σώμα του, τις θυσίες του και σημασία έχει να νιώθει ο ίδιος καλά με την προσπαθεία του.Δεν καταλαβαίνω λοιπόν γιατί πρέπει να απολογηθώ στον καθένα(σε άτομο μάλιστα που λέει ότι τερμάτησε 5¨03 ενώ τα αποτελέσματα δίνουν 5¨45).Συγχίστηκα...

DAFY
Newbie Forum Runner

40 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/11/2014 :  10:34:55  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Η αληθεια ειναι οτι μερικές φορες η αξία του καθενός διαμορφώνεται μεσα απο τους χρόνους που κανει και δημιουργήσει μια μορφή στρΤιωτικης ιεραρχίας στο φόρουμ βάσει επιδόσεων.
Σιγουρα ομως υπάρχουν και μέλη με σεμνότητα και σπουδαίες επιδόσεις που ξεχωρίζουν για την απλότητα τους!

Keep it simple
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

nimi
Advanced Forum-Runner

Greece