Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 διάδρομος γυμναστικής.
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

sunny7
Newbie Forum Runner

3 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 31/01/2016 :  15:17:23  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Παιδιά καλησπέρα. Σκέφτομαι να αγοράσω ενα διάδρομο και το πρόβλημα μου ειναι ότι είμαι τελείως άσχετος. Η χρήση ειναι για 3 άτομα και περίπου για 1,5 ώρα καθημερινά.μπορω να ξοδέψω περίπου 800€. Μέγιστο βάρος 110 kg. Ξέρω ότι οι καλύτεροι ειναι οι kettler αλλα βλέπω και άλλες μάρκες με καλά χαρακτηριστικά πιο φτηνούς. Μπορείτε να με βοηθήσετε ή ακομα να μου προτείνετε κάποιον που από προσωπική σας χρήση εχει βγει καλός; Προσδοκώ στη βοήθεια σας.

new runner
Advanced Forum-Runner



232 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/01/2016 :  16:12:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Μια πολύ καλή επιλογή είναι τα ALPINE.Είναι θυγατρική εταιρία της Κettler πολύ καλής ποιότητας και πολύ πιο οικονομική κατηγορία. Προσωπικά έχω το ΑLPINE corina E-730 καμιά 7 χρόνια και έχει βγεί "σκυλί". Το είχα πάρει τότε γύρω στα 1600 ευρώ αλλά με το καιρό έχουν πέσει και στην τιμή που ψάχνεις μπορείς να βρείς εξίσου καλές περιπτώσεις. Το βασικό που θα κοιτάς είναι η ισχύς που καλό είναι να είναι τουλάχιστον 3 hp.Προσοχή αυτή η ισχύς να είναι η συνεχόμενη (continuous) και όχι η μέγιστη (peak). Πολλές φορές παραπλανητικά μπορεί να γράφουν μόνο τη μέγιστη ισχύς αλλά θα ελέγχεις τη συνεχόμενη.

"Run Forest Run"!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Vicky
Senior Forum-Runner



494 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/01/2016 :  16:23:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Καλησπερα. 1.5 ωρα και οι τρεις μαζι η ο καθενας;;

quote:
Originally posted by sunny7