Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 Ρολόι για αρχάριο
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

vatraxaki
Newbie Forum Runner

Greece


4 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 20/11/2016 :  02:40:40  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Γεια χαρά!

Είμαι ένας αρχάριος δρομέας - με συμμετοχή σε 10χλμ και 20χλμ - και σκέφτομαι σοβαρά την αγορά ενός ρολογιού με GPS για να μην αναγκάζομαι να κουβαλάω το κινητό. Σκέφτομαι να κατέβω στον μαραθώνιο το 2017 και θα ήθελα κάτι για προπόνηση. Επίσης η μέτρηση παλμών δε με ενδιαφέρει και τόσο, εκτός αν οι πιο έμπειροι δρομείς με συμβουλέψουν για το αντίθετο.

Σημαντικό βέβαια είναι και το low budget.

Travis
Newbie Forum Runner

Greece


27 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 20/11/2016 :  10:17:10  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Σε ενδιαφερει το gps και δε σε ενδιαφερει ο ελεγχος των παλμων;;Και πανω που θα σου προτεινα ως πιο σημαντικο να παρεις ενα οικονομικο με καρδιοσυχνομετρο και ας μην εχει gps…
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sp4wn
Forum-Runner

Greece


74 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 06/03/2017 :  21:25:04  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
LIDL 6/3/2017 έβγαλε το Crivit στα 22 ευρώ με ζώνη .Δέν έχει GPS . Μόνο καρδιοσυχνόμετρο κ σχετική απόσταση

Δέν είναι ούτε όμορφο , ούτε το καλύτερο που υπάρχει . Αλλά για τη δουλειά που το χρειάζεσαι είναι ΟΚ

Δεν το διαφημίζω , απλά κ γώ ειμαι αρχάριος κ αυτό πήρα !!

Άν πάλι δε σε νοιάζει η ομορφιά κ το θές μόνο για άσκηση έχει βγάλει σε ρόζ το POLAR M400 το Eshop

Αυτά . Ελπίζω να βοήθησα

You Only Live Once ...

Edited by - sp4wn on 06/03/2017 21:25:52
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

kostaseco
Newbie Forum Runner

Greece
11 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 06/03/2017 :  22:26:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους