Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Ερωτήματα & Προβληματισμοί
 αγορα garmin
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 2

yiannos
Newbie Forum Runner

Greece
35 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 18/12/2016 :  20:40:26  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΕΝ ΣΥΝΤΟΝΙΜΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΖΗΚΟΣ.ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞ ΗΜΩΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ GARMIN ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SITE ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤ/ΠΙΑ;ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΩ ΑΝΤ/ΠΙΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.

papako
Senior Forum-Runner

Greece
689 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 18/12/2016 :  22:29:17  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
έχω ακούσει (διαβάσει σε άλλο forum) ότι σύμφωνα με τον νόμο, υπεύθυνος για την εγγύηση είναι το κατάστημα αγοράς. Άσχετα αν υπάρχει ή οχι αντιπροσωπεία στην Ελλάδα.

________
Στέφανος
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

giakos
Senior Forum-Runner

Greece


448 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 19/12/2016 :  06:52:34  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Κανε ενα mail στην μαμα garmin και πες τους τι σου λενε εδω....να δεις που το προβλημα σου θα λυθει αυτοματα....το ρολοι ειτε εισαγωγησ ειτε παραεισαγωγης ειναι Garmin αρα η αντιπροσωπεια οφειλει να σε καλυψει.....ΑΠΛΑ ΕΔΩ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΝΗΡΟΙ.......

Δεν προλαβαίνω.......
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

antsa_1
Forum-Runner

85 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 19/12/2016 :  10:56:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Θα σου πω την προσωπική μου εμπειρία και ανάλογα βγάλε τα συμπεράσματά σου : Fenix3 αγορασμένο από egalaxy 3ος/2016, το πήγα στην αντιπροσωπεία και το κοίταξαν χωρίς κάποιο θέμα ή μουρμούρα, εντός μιας εβδομάδας με πήραν τηλέφωνο να πάω να το πάρω. (Επειδή θα το πάρω σήμερα δεν μπορώ να σε πληροφορήσω για την ποιότητα της επισκευής). Garmin 735xt της συζύγου μου αγορασμένο από κάποιο μαγαζί του ebay τον 7ο/2016. To ρολόι παρουσίασε σοβαρό θέμα μετά από ένα μήνα, σχεδόν δεν δούλευε τίποτα. Όταν το πήγα στην αντιπροσωπεία είχα λίγο μουρμούρα αλλά τελικά το παρέλαβαν για έλεγχο. Με ενημέρωσαν ότι το πρόβλημα δεν μπορούσε (δεν ήθελαν; Ποιος να ξέρει) να φτιαχτεί εδώ και πρέπει να σταλεί στην αντιπροσωπεία Αγγλίας. Μου ζήτησαν 15€ για τα έξοδα αποστολής τα οποία αν και το θεώρησα απαράδεκτο τα έδωσα (κακώς) καθώς ήθελα να ξεμπερδεύω. Μετά από περίπου ένα μήνα με πήραν τηλέφωνο όπου με ενημέρωσαν ότι από Αγγλία έστειλαν ρολόι αντικατάστασης. Εν ολίγοις για το ρολόι που αγόρασα από egalaxy στην Ελλάδα εξυπηρετήθηκα αμέσως ενώ για το άλλο από το ebay με ταλαιπώρησαν λίγο αλλά τελικά και εκεί έστω και με τον τρόπο που περιέγραψα παραπάνω το πρόβλημα λύθηκε. Συμπεράσματα δικά σου. Σε κάθε περίπτωση από όπου και αν αγοράσεις να απαιτήσεις στην απόδειξη αγοράς να αναγραφεί το serial number της συσκευής. Ελπίζω να σε βοήθησα

Edited by - antsa_1 on 19/12/2016 11:00:24
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

tolismark
Forum-Runner

Greece
94 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 19/12/2016 :  12:27:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Φιλε μου, η εγγυηση της Garmin σε καλυπτει και στην Ελλαδα. Δυστηχως οι εγχωριοι αντιπροσωποι (ελπιζω οχι ολοι) δημιουργουν γενικα τετοια θεματα προκειμενου να αποτρεψουν τις αγορες απο το εξωτερικο, ισως δεν εχουν καταλαβει πως αν γινουν λιγο πιο επαγγελματιες και εναρμονιστουν με τις τιμες της αγορας, τοτε δεν θα εχουμε κανενα λογο να αγοραζουμε απο το νετ και απο οποιαδηποτε αλλη χωρα εκτος της Ελλαδας! Προσωπικα δυο φορες χρειαστηκα την εγγυηση απο Ελλαδα, μια της bryton και μια της garmin και πραγματικα ταλαιπωρηθηκα και μαλιστα στην περιπτωση της bryton δεν βρηκα και λυση! Σε αντιστοιχα θεματα που χρειαστηκε εγγυηση, μια απο chainreaction και μια απο bike24, εξυπηρετηθηκα αμεσα και μου πληρωσαν και το courier που τους τα εστειλα! Πλεον οταν θελω να αγορασω κατι που πιθανα να χρειαστω εγγυηση, το αγοραζω απο το εξωτερικο ακομα και αν η τιμη του στην Ελλαδα δεν εχει διαφορα.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 19/12/2016 :  21:46:56  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
H εγγυήση σε καλύπτει από εκεί που το πήρες, και στην Ελλάδα, αλλά εκεί που το πήρες.

Η εδώ αντιπροσωπεία, δεν έχει υποχρέωση να σε καλύψει σε κάτι που πήρες από κάπου αλλού. Δεν έχεις κάνει ΚΑΜΙΑ συναλλαγή μαζί της, ούτε καν έμμεσα (δια κάποιου υποκαταστήματος, αντιπροσώπου, προμηθευτή δικό της).

Αν τώρα, θα έπρεπε για λόγους εμπορικής πολιτικής ή όχι είναι άλλη ιστορία.
(κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε ούτε αυτό, αλλά εντάξει όπως νομίζει ο καθένας).

Το όποιο μαγαζί το πήρες είναι υποχρεωμένο να "τρέξει" να στο φτιάξει. Και αν το στείλει έξω να φτιαχτεί, πρόβλημά του αυτοί πληρώνουν τυχόν μεταφορικά κτλ (εσύ από αυτούς το πήρες, είσαι υποχρεωμένος να τρέξεις πχ μέχρι το κατάστημα)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ioma
Advanced Forum-Runner

295 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  15:14:12  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Η εγγύηση της garmin είναι πανευρωπαική,ότι και αν λέει ο Σκορδίλης.Απλά σαν γνήσιος ¨΄Ελληναρας επαγγελματίας του τύπου ο πελάτης έχει πάντα άδικο και όποτε μπορείς να τον σκίζεις κάνει κόλπα.Σε περίπτωση τέτοια ένα email στην Αγγλία τον στρώνει αμέσως,όπως και όλους τους όμοιους του.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  17:16:43  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Η εγγύηση είναι πανευρωπαϊκή, και σε καλύπτει η ευρωπαϊκή.
Κανείς δεν λέει ότι δεν έχει εγγύηση. Έχει από αλλού όμως.
Δεν είναι δημόσια υπηρεσία ούτε κάποιος οργανισμός, ούτε ίδια επιχείρηση.
Αυτά ισχύουν σε πολλά πράγματα, όχι μόνο στα ρολόγια, garmin-nikon-canon Κτλ. Κουβέντες τέτοιες έχουν γίνει σε ένα σωρό θέματα.

Εκτός αν έχουν ΑΛΛΗ συμφωνία, αλλά αυτό είναι καθαρά εσωτερικό θέμα δικό τους, και όχι υποχρεωτικό από κάποιον νόμο.

Τα πράγματα είναι απλά. Δεν είχες καμία συναλλαγή μαζί μου. Ούτε άμεσα, ούτε έμμεσα.
Γιατί εγώ είμαι υποχρεωμένος να σου παράσχω την παραμικρή υπηρεσία? Απο και πως προκύπτει?
Η εγγύηση, αντιπροσωπειών, υποκαταστημάτων κτλ, είναι σαν ένα κουβάρι που ξετυλίγεται. Βλέπεις που φτάνει η άκρη του. Εδώ ΔΕΝ φτάνει εκεί που λέτε.
Αν υπάρχαν 2 αντιπρόσωποι (ναι γίνεται και αυτό, δεν είναι πάντα αποκλειστικές οι αντιπροσωπείες, μπορεί να υπάρχουν και 1-2-3 και όσες θες) τι θα έλεγες, φτιάξτο μου εσύ, το πήρα από τον άλλο?
Με ένα μαγαζί αυτό κάνεις?
Αγοράζεις έναν δίσκο από το πλαίσιο, και πας μετά στο e-shop, και λες... α κοίτα να δεις, εγώ στην πόλη μου εσένα έχω, φτιάξτο μου/αλλαξέ το μου?
Εδώ γιατί να γίνει αυτό?
Τι θα πει αντιπρόσωπος? Ένας επίσημος μεταπωλητής-εισαγωγέας είναι. Δεν είναι παράρτημα κανενός.

ΥΓ. Μιλάμε για υποχρέωση, μην μου πείτε, θα έπρεπε να έκανε καλό εμπορικά κτλ, άαααααλλλη ιστορία αυτό.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  17:21:43  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Γιατί φυσικά εκτός από τους ελληνάρες επαγγελματίες, υπάρχουν και οι ελληνάρες πελάτες (εδώ η πλάκα είναι ότι δεν είναι ΚΑΝ πελάτης... αλλά νόμιζει ότι είναι), που αντί να σκεφτούν μήπως έχουν άδικο, σκέφτονται και λένε, θα στείλω μήνυμα να σε "κράξω" στην επίσημη αντιπροσωπεία (να σε κάνει ΝΤΑ) ή έτσι είσαι, δεν μου κάνει το χατήρι? Θα σε κράξω στα social media.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

giakos
Senior Forum-Runner

Greece


448 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  17:35:02  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
@Deorum: Διαφωνώ όχι μόνο κάθετα αλλά και παραλληλόγραμα.....Η Garmin είναι μια εταιρεία παγκόσμια....ο επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα ειναι το πρόσωπο της Garmin στην χώρα και οφείλει να σε καλύψει.....Δηλαδή αν εγώ αγοράσω ενα ρολόι σαν φοιτητης απο αγγλία και μετα επιστρεψω και παθει κατι μεσα στην εγγυηση πρεπει να το παω στην Αγγλία;;;;και να σου και κατι άλλο;;;και ο Σκορδίλης τα ρολογια τα στέλνει στην Αγγλία για επισκευή....η αντιπροσωπια οφειλει να τσεκαρει την αποδειξη αγορας και το serial number και αν ολα ειναι οκ οφειλει να σε καλυψει.....


Δεν προλαβαίνω.......
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  18:02:10  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Όπως νομίζεις giakos. δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα. Ναι σε καλύπτει το κατάστημα που το πήρες. Απλό δεν είναι; Ναι είσαι υποχρεωμένος να απευθυνθείς εκεί που το πήρες.
Αν το έπαιρνες από Ελλάδα, το κατάστημα που το πήρες -μάλλον- θα το είχε προμηθευτεί και αυτό με την σειρά του από την εδώ αντιπροσωπεία.
Γιαυτό σε πολλά πράγματα βλέπετε και γράφουν "με εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπείας". Γιατί δεν ισχύει πάντα και παντού.
Δεν είναι πατέντα της Garmin αυτό, ισχύει σε διάφορα ηλεκτρονικά κυρίως.

Τα άλλα μπλέκεις με θέματα εμπορικά και νομικά, νομίζω κάπως τα εξήγησα καλύτερα δεν μπορώ. Δεν είναι ίδια επιχείρηση, δεν είναι υποκατάστημα, το τι συμφωνία έχουν μεταξύ τους αφορά ΜΟΝΟ αυτούς, και όχι εσένα. Αν θέλει ο ένας ας τρέξει τον άλλο, εσύ κυνηγάς αυτόν που στο πούλησε.


Τι θα πεί είναι το πρόσωπο της Garmin? Πως το ορίζεις νομικά? Που ξέρεις τι υποχρεώσεις έχει και σε ποιον τις έχει? Σε σένα? Σε αυτούς? Στην Αμερικανική Garmin? Ποιος σου είπε ότι οι κατά τόπους αντιπρόσωποι είναι υποχρεώμενοι να σε καλύπτουν για αυτά που έχουν πουληθεί από ΆΛΛΟΥΣ αντιπρόσωπους. Απο που πηγάζει αυτό? Ακούγεται σωστό απλά σε σένα ή το έχεις διαβάσει κάπου? Έχεις κάποιον νόμο; Εδώ ψώνισε από ΆΛΛΟΝ αντιπρόσωπο. Τον αγγλικό (μάλλον).
Εγώ τι φταίω λοιπόν?
Ξαναρωτάω, αν πάρεις κάτι από το Πλαίσιο, πας στο E-shop να στο αλλάξει? Επειδή είναι πιο κοντά και σε βολεύει? Μα το πλαίσιο... είναι στην Καβάλα... ε ας πρόσεχες. Μα και το e-shop το φέρνει. Και?
Τώρα, αν αυτό κάνει κακό στο όνομά τους, στην φήμη τους κτλ, μπορείτε να το συζητάτε όσο θέλετε.


Για περισσότερα, κάντε μια έρευνα μόνοι σας.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm (γράφει πωλητή, όχι κατα τόπους αντιπρόσωπο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Πωλητή, απλά και κατανοητά)

αν θέλετε και μια άλλη πηγή

Α. Δικαιώματα του αγοραστή που πηγάζουν απευθείας από το νόμο.

Τα δικαιώματα αυτά προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα, ο οποίος είναι από τους πιο θεμελιώδεις νόμους του κράτους μας, καθώς ρυθμίζει πάρα πολλά θέματα της συμβίωσής μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα δικαιώματα αυτά πηγάζουν απευθείας από το νόμο και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την τυχόν εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής/εισαγωγέας/πωλητής του προϊόντος. ΟΛΑ τα δικαιώματα ισχύουν και ασκούνται ΜΟΝΟ κατά του πωλητή, δηλ. της εταιρείας (dealer, αντιπροσώπου) από την οποία αγοράσαμε το προϊόν, και ΟΧΙ κατά του εισαγωγέα ή του κατασκευαστή ή οποιουδήποτε άλλου εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου/συνεργείου.

http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html



Ολα τα άλλα, αν και όταν γίνονται, είναι στα πλαίσια καλής φήμης, συνεργασίας, εμπορικής πρακτικής και ΌΧΙ νομικές υποχρεώσεις, ή αναφαίρετο δικαίωμα του καταναλωτη. Είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ. Υπευθυνος είναι αυτός που στο πούλησε. Με αυτόν συνεβλήθης. Μόνο με αυτόν έχεις να κάνεις.

Edited by - Deorum on 21/12/2016 18:09:10
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  18:46:42  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους


http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

unforgiven
Advanced Forum-Runner

Greece


339 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  19:11:17  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Άλλο πράγμα η Garmin Hellas (Αν υπήρχε) ή η ΧΥΖ Hellas, που είναι υποκατάστημα ουσιαστικά της ΧΥΖ εταιρίας, και άλλο ένας ιδιώτης εισαγωγέας.

Παράδειγμα πραγματικό: η Infoquest αποφάσισε να εισάγει τα Xiaomi και να τους παρέχει 2 χρόνια εγγύηση, service κτλ.
Έχει υποχρέωση να καλύψει, με δικά της έξοδα, όσα Xiaomi έχουν αγοραστεί στη χώρα μας κατ' ευθείαν από την Κίνα ή από το Χ τοπικό κατάστημα που τα εισήγαγε μόνο του;
Φυσικά και όχι. Άσχετο που πολλοί συμπατριώτες μας το απαιτούν.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  19:44:52  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Unforgiven Η πρώτη σκέψη σε αυτές τις κουβέντες μου έφερε στο μυαλό τις εποχές dpgr / canon-intersys.
Περνώντας καμιά 15ριά χρόνια από τότε... κατάλαβα πιο καθαρά το σκεπτικό.
(τότε, πιο πιτσιρικάς, μπορεί να έλεγα και εγώ τα ίδια...)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

unforgiven
Advanced Forum-Runner

Greece


339 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 21/12/2016 :  20:37:57  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Deorum

Unforgiven Η πρώτη σκέψη σε αυτές τις κουβέντες μου έφερε στο μυαλό τις εποχές dpgr / canon-intersys.
Περνώντας καμιά 15ριά χρόνια από τότε... κατάλαβα πιο καθαρά το σκεπτικό.
(τότε, πιο πιτσιρικάς, μπορεί να έλεγα και εγώ τα ίδια...)


Μέσα στο μυαλό μου είσαι! :)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

manolee
Forum-Runner

98 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 22/12/2016 :  15:43:19  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Είχα αγοράσει το 620 από ένα κατάστημα στο Skroutz χωρίς να ξέρω αν είναι απο εισάγωγη ή όχι. Όταν μου χάλασε πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν τα φτιάχνουν εδώ και πρέπει να αντικατασταθεί από Αγγλία Μου ήρθε το καινούριο μετα από 1,5 μήνα , χωρίς καμία επιβάρυνση αλλά μετά από ένα 2μηνο είχα πάλι πρόβλημα και το ξαναπήγα .Τότε μου είπαν ότι δεν ήταν αγορασμένο από την αντιπροσωπεία και γι αυτό δεν το επισκευάζουν εδώ αλλά θα πρέπει να πάει Αγγλία για αντικατάσταση , ενώ αν ήταν αγορασμένο μέσω αυτών θα το έφτιαχναν εδώ .Με χρέωσαν μεταφορικά 15 ευρώ τα οποία έδωσα χωρίς κουβέντες καθώς δεν είχα διάθεση για τσακωμούς , αλλά σε επικοινωνία με τη Garmin μου επιβεβαίωσαν αυτό που μου είχε πει και το εδώ καταστημα , ότι η εγγύηση είναι Πανευρωπαική και κατά συνέπεια ισχύει κανονικά και χωρίς μεταφορικά

Επίσης το ίδιο ισχύει και στα κινητά.Αγόρασα από Ελλάδα κινητό παραεισαγωγής και όσες φορές το πήγα στο service δεν μου είπαν ποτέ το παραμικρό
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 2 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000