είμαι σίγουρος πως με την εταιρία στο εξωτερικό θα βρεθεί λύση.
Να ευχαριστήσετε την κατασκευάστρια για το χρόνο και τη διάθεση που έχει να λυθεί το θέμα (γιατί θα λυθεί από ότι έγραψες στο αρχικό ποστ) αλλά ταυτόχορνα θα πρότεινα να κάνει σκληρό παράπονο (αντικειμενικό όμως, χωρίς υποκειμενικές αναφορές) στην κατασκευάστρια εταιρία για το μεγαλοκατάστημα γιατί δεν είναι ικανό να αντιπροσωπεύσει επαρκώς το image and reputation of της αθλητικής εταιρίας και πως θεωρείς την αντιμετώπηση που είχες απαράδεκτη. Επίσης καλό θα ήταν το παράπονο που έχει από το μαγαλοκατάστημα να το γράψει ξανά στις σελίδς fb του καταστηματας όπως και σε email. Μάλιστα αφού λυθεί το πρόβλημα να το ξανακάνει και να γράψει πως σε αντίθεση με το μεγαλοκατάστημα η κατασκευάστρια έλυσε το πρόβλημα γρήγορα και ικανοποιητικά και πως στο μέλλον θα στραφεί σε άλλα καταστήματα πχ on-line για τις αγορές της.
Ξέρω είμαι λίγο σπαστίκλας αλλά έτσι μαθαίνουν και σιγά σιγά αν όλοι διεκδικούσαμε σωστά τα δικαιώματά μας δεν θα μας κορόιδευαν τα μαγαζιά.
καλα ουτε οι πρωτοι ειναι ουτε οι τελευταιοι, το service ειναι λιγο "κι αν σου κατσει" στις μερες μας, με τις πιθανοτητες να ειναι εναντιων μας, δυστυχως