Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Υγεία & Τραυματισμοί
 απορίες για καρδιακή λειτουργία
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 3

Scrooge
Newbie Forum Runner

42 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 24/08/2017 :  14:09:19  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Είμαι σχετικά αρχάριος δρομέας και -μέχρι να επισκεφτώ τον καρδιολόγο μου- θα ήθελα εφόσον γνωρίζετε να μου λύσετε τις εξής απορίες:
1) Έχω χαμηλό αιματοκρίτη (γύρω στο 39) και πίεση (συνήθως 10,5/6,5) με αποτέλεσμα να μην μπορώ να δώσω αίμα.
Προπονούμαι τακτικά, τρέχοντας συνολικά περίπου 10-15 χλμ τη βδομάδα και συμμετέχω σε αγώνες των 5 χλμ.
Με δεδομένα τα παραπάνω στοιχεία, υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσω καρδιακό πρόβλημα; Ρωτάω γιατί -απ' όσο γνωρίζω- τα ερυθρά αιμοσφαίρια είναι αυτά που μεταφέρουν το Ο2 στους ιστούς και επομένως κάποιος με χαμηλό αιματοκρίτη (δλδ λίγα ερυθρά) στην έντονη άσκηση λογικά θα ζορίζει την καρδιά του περισσότερο ώστε να αντεπεξέλθει στις αυξημένες ανάγκες οξυγόνωσης. Σωστά;
2) Ποιο είναι γενικά το ανώτερο όριο καρδιακών παλμών το οποίο όταν ξεπεραστεί μπορεί να υπάρξει πρόβλημα στην καρδιακή λειτουργία, οπότε σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να μειώσουμε ρυθμό;

Edited by - Scrooge on 24/08/2017 14:13:08

Bloom
Senior Forum-Runner

Greece
659 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 25/08/2017 :  11:38:09  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πώς φαίνεται, από τις ερωτήσεις που κάνεις, ότι δεν έχεις καλές γνώσεις υγείας...

Λοιπόν, 1) η πίεσή σου είναι μια χαρά. Ο χαμηλός αιματοκρίτη δεν σχετίζεται με αυξημένο καρδιακό κίνδυνο - αντιθέτως, ο υψηλός αιματοκρίτης αυξάνει κάπως τον καρδιακό κίνδυνο. Οπότε, μη σε απασχολεί ο αιματοκρίτης (όσον αφορά τη σχέση του με την καρδιά).