Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Προπόνηση & Απόδοση
 διαλλειματικες...
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

giomask
Forum-Runner



50 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 08/03/2018 :  20:59:17  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
αν εχετε να προτεινεται διαλλειματικες προπονησεις συντρεχτες για πεοετοιμασια ημιμαραθωνιου ...

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


1884 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 08/03/2018 :  21:57:15  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
καλησπέρα,
για τι χρόνο πας?
τυπικά, χιλιάρια, διχίλιαρα & τριχίλιαρα...
θα μπορούσες να έχεις μια εβδομάδα εισαγωγική, μετά 3 εβδομάδες με 1η 400άρια, 2η 800άρια, 3η χιλιάρια - μετά 1 εβδομάδα χαλάρωση. Κάθε μια από αυτές τις εβδομάδες κάνε και από ένα τέμπο 5 έως 8χλμ. Μετά, άλλες 3 εβδομάδες η 1η χιλιάρια, η 2η 2χίλιαρα κ η 3η 3χιλιαρα και άλλη μια side μικρότερη διαλειμματική (άλλη μέρα της εβδομάδας, και όχι την προηγούμενη ή την επόμενη της διαλειμματικής που μόλις ανέφερα ή του lr, είτε 400άρια κάθε εβδομάδα είτε παίζεις 400,600,800 - σε κάθε περίπτωση μικρός όγκος έντασης αυτή (λίγες επαναλήψεις). Μετά μπαίνεις φορμάρισμα μια εβδομάδα και άλλη (εκείνη του αγώνα) τάπερ.

Ένα σχέδιο εντελώς χονδροειδές που σηκώνει πολλή συζήτηση αφού θα πρέπει κανείς να ξέρει σε τι χρόνο στοχεύεις, τι άλλες προπονήσεις σκοπεύεις να βάλεις, κλπ!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

giomask
Forum-Runner



50 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 09/03/2018 :  06:35:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πρώτα από όλα ευχαριστώ για το χρόνο σου, επίδοση έχω 1.45, θα προσπαθήσω για κάτι καλυτερο
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


1884 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 09/03/2018 :  09:06:42  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
θεωρώ ότι κάποιος που θέλει να σπάσει 1.40' ή να κινηθεί εκεί γύρω, μεγαλύτερη ωφέλεια θα είχε αν έκανε αρκετά κομμάτια 7-10χλμ κάπου στο 4'30/k παρά με πολλές διαλειμματικές.
Οι διαλειμματικές μπορεί να γίνονται κάθε τόσο (λ.χ. κάθε 2η εβδομάδα) - 400άρια έως χιλιάρια, λίγες επαναλήψεις - αλλά να είναι "επικουρική" προπόνηση του τέμπο.

Δες λίγο και τα lrs σ, μην υπερβείς κατά τη γνώμη μ τα 25χλμ και, σε κάποιο προχωρημένο στάδιο της προετοιμασίας δοκίμασε 15-20χλμ κάπου στο 5'15 (τρία ή τέσσερα sessions / με ζέσταμα & αποθεραπεία να βγουν από 19 έως 23 χλμ αντίστοιχα)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

avatos
Forum-Runner

98 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 09/03/2018 :  14:47:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
θα δανειστω ενα παλιοτερο post στο φορουμ απο φιλο που μου αρεσε ιδιαιτερα , Οι διαλειμματικές προπονήσεις είναι απο τις πιο δύσκολες τελικά, όχι γιατί η ένταση της προσπάθειας είναι υπο-μέγιστη, αλλά γιατί είναι πολύ δύσκολο να διατηρήσεις με πειθαρχεία τον ρυθμό στο οποίο θα επέλθουν καλύτερα αποτελέσματα. Αφορά την διατήρηση της ταχύτητας πάνω στην VO2max.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
  Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

Γράψου στο Newsletter του RunningNews.gr για να λαμβάνεις τα σημαντικότερα θέματα της βδομάδας

* Απαραίτητο