Fitness Pulse
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Προπόνηση & Απόδοση
 Ημιμαραθώνιος Βόλου, 2 προπονησεις
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

Jiannis21
Forum-Runner

Greece


53 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 17/04/2018 :  19:30:28  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Καλησπέρα

έχουν μείνει ουσιαστικά 2 μέρες για προπόνηση πριν από τον αγώνα (Τετάρτη και πέμπτη). Σκέφτομαι για 20km αύριο και 16Km την Πέμπτη σε χαλαρό ρυθμό.
Έχει κανείς να προτείνει κάποια διαφορετική συμβουλή?

Ευχαριστώ

Deorum
Master Forum-Runner

Greece
6953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/04/2018 :  20:37:28  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Όχι, εκτός αν πχ είσαι μαθημένος σε έναν όγκο χλμ, 100-110 την εβδομάδα, οπότε ένα 20άρακι δεν σου είναι τίποτα.

Ότι έκανες έκανες ουσιαστικά, δεν έχει χρόνο το σώμα σου να μάθει κάτι άλλο. Πλέον στόχος δεν είναι η προπόνηση και η βελτίωση, αλλά η ξεκούραση και η φρεσκάδα.

Η προπόνηση στην ουσία, "τραυματίζει" το σώμα -ελεγχόμενα- ώστε όταν το σώμα την αφομιώσει και αποκατασταθεί να είναι πιο δύνατο. Τώρα μια τέτοια προπόνηση θα σε χρεώσει, και στον αγώνα θα είσαι χειρότερα από πριν.

Τελευταία προπόνηση κάνε ένα απλό αερόβιο, πχ 10χλμ, χαλαρά, κουβεντιαστά, με 5-6 ανοιγματάκια αφού έχεις ζεσταθεί καλά. Δηλαδή μετά το 5ο-6ο χλμ, κάνε μερικά πεταγματάκια (όχι τέρμα σπριντ, απλά λίγο πιο σβέλτο ρυθμό) των 150-200μέτρων.
Αν θες, κάνε τον ρυθμό του αγώνα στα τελευταία 2-3χλμ.

Γενικά θα σταματήσεις, όταν ακόμα νιώθεις ότι αυτό το σβέλτο τρεξιματάκι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ είνα ΑΕΡΑΤΟ, καθώς σημαίνει ότι δεν σε χρεώνει. Σταμάτα. Δεν έχεις να δείξεις τίποτα πλέον, ούτε θα βελτιωθείς.

Τα ίδια λίγο πολύ και την Πέμπτη ή και την Παρασκευή αν θες (30-40λεπτά μαξ, ένα καλό ζέσταμα με 3-4 ανοιγματάκια όλα και όλα).
Σάββατο πλήρες ρεπό, τα πόδια ψηλά, όσο μπορείς απέφυγε περπάτημα, και γενικότερη κούραση.
Μπόλικο νεράκι, απέφυγε σαλατικά κτλ που μπορεί να σου χαλάσουν το στομάχι την μέρα του αγώνα... αν και στα διατροφικά θα πρέπει να έχει εμπειρία μόνος σου, δεν υπάρχει κανόνας.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


2061 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/04/2018 :  20:40:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
πολλά plus στα σχόλια του Deorum...
άκου τη συμβουλή του
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Jiannis21
Forum-Runner

Greece


53 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/04/2018 :  20:43:23  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Οχι οχι, δεν εχω τέτοια προγράμματα των 100-120Km την εβδομάδα. Στα 45-60km είμαι.
Απλα εχω να τρεξω (πανω απο 4Km) απο την Παρασκευη. Αυτό ίσως να με φόβησε.

Ευχαριστώ παρα πολυ για τις συμβουλές!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
  Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000