Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Υγεία & Τραυματισμοί
 Ερώτηση για πρόβλημα με κότσι
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

DIMITRISPAPACHRISTODOULOU
Newbie Forum Runner

Greece
2 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 25/04/2019 :  18:34:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Είμαι ερασιτέχνης δρομέας και τον τελευταίο μήνα εμφανίστηκε κότσι στο αριστερό μου πόδι.Θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιά είναι κατα τη γνώμη σας η κατάλληλη θεράπεια;;

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 25/04/2019 :  20:36:25  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
To "πόδι" είναι πολύ γενικό. Και το μπούτι πόδι είναι, και ο αστράγαλος, και η φτέρνα.

Που ακριβώς εμφανίστηκε?
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

DIMITRISPAPACHRISTODOULOU
Newbie Forum Runner

Greece
2 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 25/04/2019 :  21:04:15  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Στο αριστερό μεγάλο δάχτυλο το έβγαλα
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 25/04/2019 :  21:18:36  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by DIMITRISPAPACHRISTODOULOU

Στο αριστερό μεγάλο δάχτυλο το έβγαλα



"Κάλος" που λέμε,
Προσωπικά δεν το ξέρω το θέμα, αλλά εφόσον δεν σε ενοχλεί μην το ενοχλείς και εσύ...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Bloom
Senior Forum-Runner

Greece
659 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/04/2019 :  16:24:16  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
To "κότσι" δεν ειναι "κάλος".

Βουρ στο γιατρό και ό,τι σου πει να κάνεις. Περαστικά.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/04/2019 :  23:05:33  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους