Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Αδρεναλίνη στα υψη με Tenere 700 στο χωμα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

mallllias
Newbie Forum Runner

20 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 16/06/2024 :  20:35:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Καλησπερα παιδια σε ολους !
Εδω μια αρκετα γρηγορη χωματινη βολτα με το Tenere 700
σε επαριακους δρομους της Καβαλας γυρω γυρω απτα νερα του Νεστου.
Ταχυτητα , δραση , μπαντιες και πολυ αινθουσιασμος.
Ολα αυτα ''σβηνουν'' προς το τελος σε ενα καλμαριστο μερος με πολλά καβάκια (δεντρα)
Ηταν μια απαυτες τις μερες που λετε και σεις oι οποιοι μοτοσυκλετηστες μερικες φορες
''σημερα θα του πιω το αιμα'' !!
Εδω το βιντεο
https://www.youtube.com/watch?v=yHN-5iY9xcE&t=582s
  Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000