Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Προπόνηση & Απόδοση
 Ποδηλατικές προπονήσεις Δρομέων
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 54

aad
Elite Forum-Runner

Greece
1701 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  19:07:56  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Swtki!


Τον είδες (τον φουκαρά) να πέφτει???
Μονοκόματος, ε?
Ετσι ακριβώς έσκασα κι εγώ κάτω τις προάλλες... Αδιάβαστος και μονοκόματος... (ακόμα έχω την μελανιά... και πάλι καλά!!!)

Αντώνης Δραγώνας
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Diamantis
Lost Poet of Forum

Greece


1847 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  20:04:29  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Αντώνη
Μερικά πραγματάκια που είναι καλό και χρήσιμο να γνωρίζεις σχετικά με τα ποδήλατα και την ποδηλασία :
Βασικό : Τα ποδήλατα έχουν "ΣΧΕΣΕΙΣ" και όχι "ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ".
Το ποδήλατό σου π.χ. που έχει 2 γρανάζια μπροστά (34 & 50) και 10 γρανάζια πίσω (11-25) δεν σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιείς (κι ούτε ενδύκνειται) όλες τις σχέσεις (2 Χ 10 = 20).
Οι λόγοι είναι τρεις:
Α) Σαν μαθηματικός που είσαι θα έπρεπε ήδη να έχεις υπολογίσει τις παρακάτω σχέσεις και να διαπιστώσεις ότι υπάρχουν αλληλοεπικαλήψεις, αλλά και άνευ λόγου διαφορές από σχέση σε σχέση :



Οι κόκκινες σχέσεις είναι αυτές που δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείς. Στην ουσία, θα πρέπει να αποφεύγεις τα τρία μεγάλα γρανάζια με τον μεγάλο δίσκο και τα τρία μικρά γρανάζια με τον μικρό δίσκο.

Β) Όταν χρησιμοποιείς ακραίες σχέσεις (π.χ. μεγάλο δίσκο με μεγάλα γρανάζια, ή μικρό δίσκο με μικρά γρανάζια), η αλυσίδα του ποδηλάτου βρίσκεται σε υπερβολικά "λοξή" θέση (βλέπε παρακάτω σχέδιο) με αποτέλεσμα να ακούγεται θόρυβος, να φθείρεται η αλυσίδα, τα γρανάζια, ο δίσκος, και τα δύο ντεραγιέ / εκτροχιαστές (μπρος και πίσω), ενώ ελλοχεύει και ο κίνδυνος να μην "κουμπώνουν" σωστά οι σχέσεις κατά την αλλαγή τους.



Γ) Όταν επίσης χρησιμοποιείς αυτές τις παραπάνω ακραίες θέσεις, η αλυσίδα είναι είτε υπερβολικά τεντωμένη (με μεγάλο δίσκο και μεγάλα γρανάζια) είτε πολύ χαλαρή (με μικρό δίσκο και μικρά γρανάζια), οπότε, στην πρώτη περίπτωση ασκούνται μεγάλες τάσεις στο ελατήριο του πίσω ντεραγιέ, ενώ στη δεύτερη περίπτωση η αλυσίδα "αναπηδάει" με πολύ ευκολία και δημιουργεί φθορές στο πίσω ψαλίδι του ποδηλάτου.
Δεν φταίνε τα ποδήλατα που έχουν "μόνο" δύο δίσκους. Φταίει η άγνοιά μας για το πως θα χρησιμοποιούμε τις σχέσεις πιο αποδοτικά.

Τέλος, να ξέρεις ότι αν θέλεις να κάνεις ποδήλατο ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ για πολλά χιλιόμετρα, πολλά χρόνια και δίχως τραυματισμούς στα πόδια (ειδικά στα γόνατα) θα πρέπει να δουλεύεις "στροφάρισμα", δηλαδή τουλάχιστον 80rpm.
Αν σκεφτείς ότι ποδηλάτες επιπέδου αγώνων κάνουν τις μεγάλες (long ride) προπονήσεις τους σε ταχύτητες των +30χλμ/ώρα και με +90rpm, θα συνειδητοποιήσεις ότι ο μεγάλος δίσκος μπαίνει ΜΟΝΟ σε κατηφόρες ή σε tempo rides, ή σε ντεμαράζ (ή τέλος πάντων όταν ο ποδηλάτης θέλει να κάνει εξειδικευμένη προπόνηση ενδυνάμωσης).
Μπορεί φαινομενικά ο μεγάλος δίσκος να μας κάνει να αισθανόμαστε ότι ποδηλατούμε πιο ξεκούραστα, μεσομακροπρόθεσμα όμως κουράζει τους τετρακέφαλους και τα γόνατα. Συσχέτισέ το με τον μεγάλο διασκελισμό ενός σπρίντερ και το μικρό / κοφτό οικονομικό τρέξιμο του δρομέα αντοχής και θα καταλάβεις.

Βρε Γρηγόρη, γιατί με αφήνεις μόνο μου να κάθομαι να τα εξηγώ εγώ, μια παλιοκαραβάνα της ποδηλασίας, όλα αυτά;



Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

rockonskin
Elite Forum-Runner

Nepal


1717 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  21:00:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
ενδιαφεροντα ολα αυτα αλλα μου φαινονται λιγο 'επιστημονικα' για καποιον που παιρνει ενα ποδηλατο για να βγαζει παραλληλες προπονησεις και να ξεδινει και λιγο.
Αντωνη με γεια το ποδηλατο, προσπαθησε να το χαρεις περισσοτερο κ σταματα να 'μαθηματικοποιεις' τα παντα, με αγχωνεις!!!



Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

swtki
Senior Forum-Runner

991 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  21:09:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Diamantis

Αντώνη
Μερικά πραγματάκια που είναι καλό και χρήσιμο να γνωρίζεις σχετικά με τα ποδήλατα και την ποδηλασία :
Βασικό : Τα ποδήλατα έχουν "ΣΧΕΣΕΙΣ" και όχι "ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ".
Το ποδήλατό σου π.χ. που έχει 2 γρανάζια μπροστά (34 & 50) και 10 γρανάζια πίσω (11-25) δεν σημαίνει ότι πρέπει να χρησιμοποιείς (κι ούτε ενδύκνειται) όλες τις σχέσεις (2 Χ 10 = 20).
Οι λόγοι είναι τρεις:
Α) Σαν μαθηματικός που είσαι θα έπρεπε ήδη να έχεις υπολογίσει τις παρακάτω σχέσεις και να διαπιστώσεις ότι υπάρχουν αλληλοεπικαλήψεις, αλλά και άνευ λόγου διαφορές από σχέση σε σχέση :



Οι κόκκινες σχέσεις είναι αυτές που δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείς. Στην ουσία, θα πρέπει να αποφεύγεις τα τρία μεγάλα γρανάζια με τον μεγάλο δίσκο και τα τρία μικρά γρανάζια με τον μικρό δίσκο.

Β) Όταν χρησιμοποιείς ακραίες σχέσεις (π.χ. μεγάλο δίσκο με μεγάλα γρανάζια, ή μικρό δίσκο με μικρά γρανάζια), η αλυσίδα του ποδηλάτου βρίσκεται σε υπερβολικά "λοξή" θέση (βλέπε παρακάτω σχέδιο) με αποτέλεσμα να ακούγεται θόρυβος, να φθείρεται η αλυσίδα, τα γρανάζια, ο δίσκος, και τα δύο ντεραγιέ / εκτροχιαστές (μπρος και πίσω), ενώ ελλοχεύει και ο κίνδυνος να μην "κουμπώνουν" σωστά οι σχέσεις κατά την αλλαγή τους.



Γ) Όταν επίσης χρησιμοποιείς αυτές τις παραπάνω ακραίες θέσεις, η αλυσίδα είναι είτε υπερβολικά τεντωμένη (με μεγάλο δίσκο και μεγάλα γρανάζια) είτε πολύ χαλαρή (με μικρό δίσκο και μικρά γρανάζια), οπότε, στην πρώτη περίπτωση ασκούνται μεγάλες τάσεις στο ελατήριο του πίσω ντεραγιέ, ενώ στη δεύτερη περίπτωση η αλυσίδα "αναπηδάει" με πολύ ευκολία και δημιουργεί φθορές στο πίσω ψαλίδι του ποδηλάτου.
Δεν φταίνε τα ποδήλατα που έχουν "μόνο" δύο δίσκους. Φταίει η άγνοιά μας για το πως θα χρησιμοποιούμε τις σχέσεις πιο αποδοτικά.

Τέλος, να ξέρεις ότι αν θέλεις να κάνεις ποδήλατο ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ για πολλά χιλιόμετρα, πολλά χρόνια και δίχως τραυματισμούς στα πόδια (ειδικά στα γόνατα) θα πρέπει να δουλεύεις "στροφάρισμα", δηλαδή τουλάχιστον 80rpm.
Αν σκεφτείς ότι ποδηλάτες επιπέδου αγώνων κάνουν τις μεγάλες (long ride) προπονήσεις τους σε ταχύτητες των +30χλμ/ώρα και με +90rpm, θα συνειδητοποιήσεις ότι ο μεγάλος δίσκος μπαίνει ΜΟΝΟ σε κατηφόρες ή σε tempo rides, ή σε ντεμαράζ (ή τέλος πάντων όταν ο ποδηλάτης θέλει να κάνει εξειδικευμένη προπόνηση ενδυνάμωσης).
Μπορεί φαινομενικά ο μεγάλος δίσκος να μας κάνει να αισθανόμαστε ότι ποδηλατούμε πιο ξεκούραστα, μεσομακροπρόθεσμα όμως κουράζει τους τετρακέφαλους και τα γόνατα. Συσχέτισέ το με τον μεγάλο διασκελισμό ενός σπρίντερ και το μικρό / κοφτό οικονομικό τρέξιμο του δρομέα αντοχής και θα καταλάβεις.

Βρε Γρηγόρη, γιατί με αφήνεις μόνο μου να κάθομαι να τα εξηγώ εγώ, μια παλιοκαραβάνα της ποδηλασίας, όλα αυτά;








Να' σαι καλά ρε Διαμαντή! Πολύ ενδιφάεροντα όλα αυτά! Αλλά θέλει χαρτί και μολύβι για κάποιον σαν εμένα που δεν το πάει το άθλημα "μαθηματικά", αλλά δε θα το κάν Παρασκευιάτικα. Αλλα΄θα το μελετήσω. Τουλάχιστον μου λύθηκε η απορία τι ήταν τα νούμερα που ανέφερε ο Αντώνης! Εγώ ήξερα ότι έχω 3 "δισκους" μπροστά και 7 "δίσκους (αλλά κακώς τους έλεγα "δισκους"), πίσω. Θα πάω να μετρήσω τα "δόντια", να δω τέλος πάντων και τι ποδήλατο έχω!

Λέτε να έχω κανένα super trooper???

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

mtbiker
Senior Forum-Runner

Greece
578 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  21:16:40  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πέστα χρυσόστομε(και χαρά στο κουράγιο σου).

Pain is temporary.
Trophies last forever !
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Diamantis
Lost Poet of Forum

Greece


1847 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  21:21:45  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Δεν υπάρχει λόγος να μπλέξετε με υπολογισμούς.
Εγώ τους παράθεσα για να αιτιολογήσω την τοποθέτησή μου.
Εσείς κρατήστε μόνο αυτά:
-Ποτέ μεγάλος δίσκος με μεγάλα γρανάζια.
-Ποτέ μικρός δίσκος με μικρά γρανάζια.
-Βάλτε πολύ στροφάρισμα (+80rpm) στα ποδηλατικά χιλιόμετρά σας.
-Last but not least : φοράμε πάντα κράνος!

Υποθέτω ότι πριν να αγοράσετε ποδήλατο έχετε κάνει σωματομέτρηση σε υπεύθυνο κατάστημα για την επιλογή του κατάληλου μεγέθους σκελετού.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Rigelian
Master Forum-Runner

Greece
10616 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  21:51:43  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Διαμαντή, υποκλίνομαι!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

kanivallos
Elite Forum-Runner

Greece


1857 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/02/2009 :  22:02:47  Εμφάνιση Προφίλ  Visit kanivallos Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Rigelian

Διαμαντή, υποκλίνομαι!



Αρκετά θαυμάσαμε τα οπίσθια σας. Ώρα να σηκωθείτε

Μη σπαταλάτε την περιφρόνηση σας. Υπάρχει μεγάλος αριθμός ανθρώπων που τη χρειάζεται.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Momo
Senior Forum-Runner

Barbados


602 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/02/2009 :  00:18:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Διαμαντή,και τα δικά μου σέβη! Λίγο πολύ τα τηρούσα όλα αυτά σχεδόν ενστικτωδώς. Αλλά ασφάλεια αισθάνομαι μόνον όταν καταλαβαίνω τι ακριβώς κάνω. Ευχαριστώ για το ξεστράβωμα!

________________________________________
It's never too late to have a happy childhood
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Diamantis
Lost Poet of Forum

Greece


1847 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/02/2009 :  11:24:23  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Αν κάποιος κάνει αναζήτηση στο διαδίκτυο θα βρει χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την επιλογή ποδηλάτου και την σωστή ρύθμισή του.
Όσο κι αν έψαξα όμως δεν κατάφερα να βρω κάποιες ανάλογες οδηγίες για την ορθή χρήση των σχέσεων στο ποδήλατο.
Έτσι κάθισα και παρέθεσα κάποια πραγματάκια που αποκομίζει κανείς όταν ασχοληθεί ενεργά με το άθλημα, είτε από ιδία πείρα, είτε από συμβουλές συναθλητών του.
Επίσης, δεν είναι καθόλου επιστημονικά αυτά που ανάφερα. Είναι μερικές συμβουλές απαραίτητες για την σωστή χρήση της "μηχανής" που λέγεται ποδήλατο.
Γιατί περί μηχανής πρόκειται, η οποία πρέπει να είναι σε απόλυτη αρμονία με το σώμα μας. Έχουμε κάνει συζητήσεις επί συζητήσεων περί κατάλληλων παπουτσιών τρεξίματος, ενώ ένα ακατάλληλο μέγεθος ποδηλάτου ή ένα λάθος ρυθμισμένο ποδήλατο θα μπορούσα να το παρομοιόσω σαν να προσπαθείς να τρέξεις με γόβες ή τσαρούχια.
Κανείς μας δεν θέλει να ρισκάρει τραυματισμό, έστω κι αν κάνει ποδήλατο από χόμπι. Χώρια ότι ένα σωστά προσαρμοσμένο ποδήλατο σου προσφέρει πολύ μεγαλύτερη ευχαρίστηση και απόδοση στις βόλτες.
Τέλος, άλλη μια μικρή αλλά χρήσιμη συμβουλή :
Όταν θέλετε να αλλάξετε δίσκο (μπροστινό εννοείται), επειδή αλλάζει απότομα η σχέση (λόγο μεγάλης διαφοράς δοντιών στα γρανάζια των δίσκων) προσπαθήστε να κάνετε αυτές τις αλλαγές ταυτόχρονα με αντίστροφη αλλαγή των πίσω γραναζιών, έτσι ώστε η σχέση να αλλάξει πιο σταδιακά και να μην "βαρύνει" ή "ελαφρύνει" απότομα το πάτημα.
Π.χ. αν πεταλάρετε με μικρό δίσκο π.χ. 41 δοντιών και πίσω γρανάζι 15 δοντιών, και θέλετε να αναπτύξετε ταχύτητα, μην αλλάξετε μόνο τον μπροστινό δίσκο (στα 53 δόντια), παρά ανεβάστε παράλληλα και το πίσω γρανάζι στα 17 ή 18 δόντια.
Τώρα πλέον με τις αλλαγές των σχέσεων στις μανέτες αυτό γίνεται πολύ εύκολα, ακόμα και σε ορθοπέταλο. Σκεφτείτε ότι όταν έκανα ποδήλασία (αρχές δεκαετίας '90) είχαμε ακόμα τα λεβιεδάκια αλλαγής πάνω στον λοξό σωλήνα του σκελετού, και έπρεπε με το ένα χέρι (εφόσον το άλλο έπρεπε να κρατάει το τιμόνι) να αλλάξουμε με επιδέξια κίνηση ταυτόχρονα και τα δύο λεβιεδάκια.

Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα λοιπόν.


Υ.Γ. Κότσυφα, η κυνηγετική περίδος έληξε. Τους λαθροκυνηγούς θα τους αντιμετωπίσουμε. Ελπίζω να μας επισκέπτεσαι συχνότερα. Καλώς (επαν-)όρισες.




Edited by - Diamantis on 28/02/2009 11:33:19
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

dpkouk
ellanodikis

Greece


11938 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/02/2009 :  12:54:56  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
διαμαντη οντως πολλη καλη δουλεια, νασαι καλα για τις πληροφοριες..

Όλα είναι σχετικά, άρα κι ανεκτά...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

george-s
Senior Forum-Runner

Greece


443 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/02/2009 :  13:10:57  Εμφάνιση Προφίλ  Visit george-s Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Oποιος θέλει να ψαχτεί.... www.analyticcycling.com/

Αντώνη μην περιμένεις απο το ποδήλατο.. περίμενε για 4 με 5 χιλιαδες χιλιόμετρα και μετα θα σου εχουν λυθεί μονες τους οι απορίες του τυπου δεν πιάνω πανω απο 50χλμ/ωρα.
Ειναι τεχνικό αθλημα η ποδηλασία και εχει αλλες παραμέτρους απο το τρέξιμο. γενικά μην βιάζεσαι, θα ερθουν ολα μονα τους.
καλές βόλτες.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

george-s
Senior Forum-Runner

Greece


443 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/02/2009 :  13:13:23  Εμφάνιση Προφίλ  Visit george-s Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Ενα παράδειγματακι...

Forces On Rider
Frontal Area 0.60 m2
Coefficient Wind Drag 0.50 dimensionless
Air Density 1.226 kg/m3
Weight 100.0 kg
Coefficient of Rolling 0.004 dimensionless
Grade 0.000 decimal
Wind Resistance 20.5 kg m/s2
Rolling Resistance 3.9 kg m/s2
Slope Force 0.0 kg m/s2
Cadence 100. rev/min
Crank Length 170. mm
Pedal Speed 1.78 m/s
Average Pedal Force 144.5 kg m/s2
Effective Pedaling Range 70. degree
Effective Pedal Force 371.7 kg m/s2
Speed 10.55 m/s
Power 257.3 watts
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Rigelian
Master Forum-Runner

Greece
10616 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/02/2009 :  13:34:17  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by kanivallos

quote:
Originally posted by Rigelian

Διαμαντή, υποκλίνομαι!



Αρκετά θαυμάσαμε τα οπίσθια σας. Ώρα να σηκωθείτε

Μη σπαταλάτε την περιφρόνηση σας. Υπάρχει μεγάλος αριθμός ανθρώπων που τη χρειάζεται.



Λες, ε;
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

aad
Elite Forum-Runner

Greece
1701 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 28/02/2009 :  15:19:43  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Φίλοι, ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Διαμαντή!
Πολύ καλός και κατατοπιστικός ο πίνακας με τις σχέσεις!
Είναι εξαιρετικά χρήσιμος για την κατανόηση της χρήσης του συνδυασμού δίσκων/ γραναζιών...
Οπως και το σχήμα δισκοι-αλυσίδα-γρανάζια είναι άψογο!

Σε σχέση τώρα με την χρήση ακραίων συνδυασμών η Shimano (κατασκευάστρια εταιρία συστημάτων μετάδοσης και, φυσικά, όχι μόνο...) λέει να μην χρησιμοποιεί κανείς τον μεγάλο δίσκο με το μεγαλύτερο γρανάζι και τον μικρό δίσκο με το μικρότερο γρανάζι!
Και, επίσης, συστήνει για αποφυγή του "συρσίματος" της αλυσίδας στον εμπρόσθιο εκτροχιαστή, όταν έχεις μικρό δίσκο και αρκετά μικρό γρανάζι, να "φέρνεις" τον εκτροχιαστή προς την μεριά του μεγάλου δίσκου κάνοντας την μισή από την πλήρη κίνηση αλλαγής από μικρό δίσκο σε μεγάλο! (όπως εγραψα και χτες...)

Ενα άλλο πολύ ενδιαφέρον θέμα, που μας ενδιαφέρει όλους όσους ανεβαίνουμε σε ποδήλατο, είναι το "γόνατο του ποδηλάτη"...
Τι είναι, πως το καταλαβαίνεις (πως την έπαθες...) και, κυρίως, πως το αποφεύγεις!!!

Αντώνης Δραγώνας

ΥΓ1: Τα τελευταία 30 χρόνια ασχολούμαι με σχέσεις μετάδοσης κι έτσι, όταν τυχαίνει, έχω μεγάλες απαιτήσεις από μένα!...

ΥΓ2: Εχω προ (πάρα) πολλού (χρόνου) υπερβεί τα 4500-5000 χλμ με ποδήλατο, απλά καθώς περνάνε τα χρόνια γίνομαι "καλοπερασάκιας" και θέλω πολλά με μικρή προσπάθεια... (που, φυσικά, αυτό δεν γίνεται...)
και, ίσως, θέλω η διαθέσιμη σήμερα τεχνολογία να βάζει φτερά στα τεμπέλικα πόδια μου (που και αυτό δεν γίνεται...)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 54 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000