Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 garmin fenix
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 3

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 06/10/2014 :  10:52:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Και η περιπέτεια συνεχίζεται,θα γίνει αντικατάσταση τελικά.
Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ αυτό που ζω.

same rules apply
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

wicket
Forum-Runner

62 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 06/10/2014 :  15:01:11  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τουλαχιστον θα εχεις καινουργιο ρολοι!!!! Σε αυτα η τοπικη αντιπροσωπεια ειναι πολυ καλη, γενικα δεν δημιουργει προβληματα....στα ηδη υπαρχοντα!!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 06/10/2014 :  16:22:59  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ναι είμαι χαρούμενος,πλήρωσα για ένα, συν μερικές φορές μεταφορικά και θα έχω την εμπειρία
τριών Fenix.

same rules apply
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 23/10/2014 :  09:02:48  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Παρέλαβα τελικά εχθές το 3ο μου νέο fenix και με το άνοιγμα της συσκευασίας νέα ψυχρολουσία.

Και τις 2 φορές το έστειλα στο service με το πορτοκαλί λουράκι,στη πρώτη αντικατάσταση επέστρεψε ως είχε,τη δεύτερη όμως επέστρεψε με μαύρο που ήδη διαθέτω το οποίο δε μου αρέσει.

Επικοινώνησα μαζί τους διαμαρτυρόμενος σε έντονο ύφος και μετά από μια μικρή αναμονή στο τηλέφωνο με πληροφόρησαν ότι θα μου στείλουν το πορτοκαλί λουράκι και ότι μπορώ να κρατήσω και το μαύρο (λες και υπήρχε περίπτωση να χρεωθώ έξοδα αποστολής για υπαιτιότητα δικής τους και να το επιστρέψω).

Αναμένω λοιπόν.

τα garminia μου

[url=http://postimage.org/][/url]
[url=http://postimage.org/]post a picture[/url]

same rules apply

Edited by - sakis1971 on 23/10/2014 09:22:17
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 29/10/2014 :  17:33:11  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Σήμερα παρέλαβα και το πορτοκαλί λουράκι,το δικό μου από το πρώτο fenix όπως το είχα στείλει στο service.
Ολα καλά.


same rules apply
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/02/2015 :  12:51:50  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Εχθές σταμάτησε να λειτουργεί και το 3ο fenix,
https://www.youtube.com/watch?v=csZYqI2iUsQ

το hard reset δε λειτουργεί επίσης,δε το βιντεοσκόπησα γιατί με το ένα χέρι κρατώ τη κάμερα.
Τους έριξα μια καταγγελία στη ΓΓΚ στο 1520 μιας εκεί μου είπαν ότι τα μεταφορικά βαρύνουν την αντιπροσωπεία ενώ σήμερα το στέλνω για 3η φορά με δικά μου έξοδα.

same rules apply
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

wicket
Forum-Runner

62 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/02/2015 :  14:56:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Κρίμα για οσους εχουν εμπιστευτει την garmin και αυτο το συγκεκριμενο ρολοι!!!! Οσο καταπληκτικο φαινεται στα χαρτια... αλλο τοσο αποτυχια ειναι στην πραγματικότητα!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

unforgiven
Advanced Forum-Runner

Greece


339 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/02/2015 :  17:41:42  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by wicket

Κρίμα για οσους εχουν εμπιστευτει την garmin και αυτο το συγκεκριμενο ρολοι!!!! Οσο καταπληκτικο φαινεται στα χαρτια... αλλο τοσο αποτυχια ειναι στην πραγματικότητα!!!


Με το συγκεκριμένο ρολόι έχασα πάσα ιδέα για την Garmin... Και να πω πως ήταν φτηνό; Ένα σκασμό λεφτά κάνει...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 10/03/2015 :  15:46:53  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Μου τηλεφώνησαν από το service σήμερα μετά από 3 βδομάδες,είχα επικοινωνία και με τη Garmin Αγγλίας για το θέμα.

Μου είπαν ότι κατανοούν τη κατάσταση και ότι σε αυτούς το ρολόι μου λειτουργεί,επίσης μου πρότειναν αντικαταάσταση με το 910χτ όπως είχα ζητήσει αλλά θέλουνε και 120 ευρώ από πάνω.
Το ρολόι μου είναι αγορασμένο 1-2014 και μου έχει στοιχίσει κοντά 400 με τα πήγαινε-έλα στο service και μου ζητάνε και 120 από πάνω για ένα ίδιας αξίας ρολόι,έλεος δηλαδή αλλά έχω απελπιστεί.

Τους είπα ότι χρήματα δεν υπάρχουν και ζήτησα το 310χτ δωρεάν,περιμένω νέο τηλεφώνημα.


Φαίνεται ότι δε θα βρεθεί λύση που να με ικανοποιεί 100%,αλλά τι να κάνω που έχω μπλέξει με δαύτους.


same rules apply
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 11/03/2015 :  15:15:52  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τελικά περιμένουμε απάντηση από Αγγλία μιας και το 310χτ έχει καταργηθεί,η εδώ αντιπροσωπεία κάνει ότι είναι δυνατόν για να με εξυπηρετήσει,άντε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.

same rules apply
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sakis1971
Senior Forum-Runner



499 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 18/03/2015 :  20:50:40  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τέλος καλό, όλα καλά,είμαι κάτοχος ενός 910xt.
Ελπίζω μόλις στρώσω το λαγονοψοίτη να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω.

same rules apply
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 3 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000