Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 Garmin
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 11

barerunner
Forum-Runner

Greece


187 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/04/2013 :  17:44:59  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Το 910 xt έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής και αδιαβροχοποίηση από τα προηγούμενα μοντέλα πιστεύω. Είχε κανείς πρόβλημα με το συγκεκριμένο μοντέλο;;
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

giorgosdelta
Master Forum-Runner

Greece


4808 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/04/2013 :  18:13:27  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Bloom

To γράφει κάπου στις οδηγίες χρήσης, πως ΤΟ ΡΟΛΟΪ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ από νερό και ιδρώτα αμέσως μετά το τέλος της προπόνησης, ΓΙΑΤΙ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙ ΕΥΚΟΛΑ. Διαβάζουμε και κανένα μάνιουαλ...



Μα ο ιδρώτας που ποτίζει το ρολόι όλη την ώρα της προπόνησης δεν το καταστρέφει;
Και το καταστρέφει ο ιδρώτας που μένει μετά το τέλος;
Το ρολόι αυτό χαλάει από την ώρα που το φοράς κι όχι από τον τρόπο που του φέρεσαι.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

thalassa
Forum-Runner

Greece
95 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/04/2013 :  23:27:21  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πιστευω πως μια εταιρεια της εμβελειας της Garmin, δεν βγαζει κακης ποιοτητας αντικειμενα. Ομως ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΚΡΙΤΕΑ η συμπεριφορα και η αδιαφορια του αντιπροπωπου για το Service, που εννοειτε πως ειναι υποχρεωμενη να προσφερει, η εταιρεια. glogerbak "γελαω" (για να μην νευριαζω περισσοτερο) που τους ζητησες να σου επιστρεψουν γρηγορα το ρολοι γιατι ειχες αγωνα σε 3 μερες. 4 φορες τους αφησα περιθωριο να μου επιστρεψουν το ρολοι επισκευασμενο για διαστημα πανω απο 20 μερες και, ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ, δεν μθυ το επεστρεψαν για να προλαβω τον αγωνα και την προπονηση, στο χρονικο διαστημα που μου ειχαν υποσχεθει πως θα "προσπαθουσαν".Αντιθετως παντα μου το εστελναν μετα απο καθε αγωνα που ειχα, και μονο μια φορα δεν ειχε το προβλημα που το ειχα στειλει.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

thalassa
Forum-Runner

Greece
95 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/04/2013 :  23:32:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Και αλλο ενα "κουφο", ειναι πως βαζουν τον αντιπροσωπο της πολης που το στελνομε να πληρωσει απο την τσεπη του την αποστολη και την επιστροφη του ρολογιου , μεσω της ACS, αντι για να το πληρωνουν αυτοι ως (κατα την ταπεινη μου αποψη) υποχρεουντε, μιας και το ρολοι βρισκεται οχι μονο εντος της εγγυησης, αλλλα και ειχε προβληματα απο την πρωτη εβδομαδα που το πηρα. ΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ. Τι να το κανω το καλο ρολοι οταν ξερω πως την στιγμη που χρειαζομαι την βοηθεια τους, αυτοι τα ξινουν.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

tamilthi
Advanced Forum-Runner

Greece


301 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 01/05/2013 :  00:46:50  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τραγικά αυτά που μας αναφέρεις, thalassa. Και ο Γιώργος πιο πάνω. Αραγε είναι γενικότερη πολιτική της εταιρείας να κάνει το δύσκολο; Αυτό σημαίνει οτι έχουν πολλές επιστροφές, κάτι που δεν ακούγεται καλό...
Είναι κλασσική και η περίπτωση όπου οι επαφές του ρολογιού δεν "πιανουν" στο φορτιστή και παλεύω αρκετή ώρα να το κάνω να συνδεθεί στη USB. Θολώνει, αλλά τώρα που καλοκαίριασε λιγότερο. Αυτό σημαίνει οτι το πρόβλημα δεν προκύπτει από τον πολύ ιδρώτα, αλλά από την παρατεταμένη έκθεσή του σε υγρασία (το καλοκαίρι εξατμίζεται πολύ πιο γρήγορα ο ιδρώτας). Επίσης, το ρολόι με το που το πήρα είχε πρόβλημα στο ένα κουμπί, το οποίο κάποια στιγμή ...έπεσε και το έχασα! Το πήγα βέβαια και μου το άλλαξαν (αφού το έστειλαν Γερμανία πρώτα) μετά από κάποιες μέρες.
Τώρα για όσους ακούνε Garmin και αλλάζουν δρόμο έπρεπε να είχα βγάλει και να ανέβαζα φωτογραφία το προηγούμενο, που μετά από μια πτώση μου με τα πατίνια (ο καρπός μου άκόμα μετά από πολούς μήνες έχει μικροπονάκια, φανταστείτε τι τράκο έπαθα) έγινε η οθόνη του μπλε μαρέ! (με λίγο μωβ, πραγματικό έργο τέχνης)
Θα ήταν μια γλυκιά εκδίκηση...

You'll never ...run alone
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

thesalos
Advanced Forum-Runner

220 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 03/05/2013 :  19:25:43  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
310xt σε συνεχη χρηση εχει καταγραψει 18ωρ.23λ.

δεν μπορει να παραμεινει ομως πανω απο 5 ημερες φορτισμενο.ετσι λοιπον μετα απο 5 ημερες(4 προπονησης) και με 60% μπαταρια την επομενη το πρωι το ρολοι εχει 0%.

μια φορα εφτασε περιπου 26%,λεω λυθηκε το θεμα,αλλα την επομενη το πρωι που το φορεσα για πρπονηση με κρεμασε με μπαταρια 0%

διαβασα σε διαφορα φορουμ για το θεμα αυτο ,εχω το 4.30 και gps 2.10

δοκιμασα το hart reset,kai φορτιση απο το λαπτοπ αλλα τιποτα,αν καποιος ξερει κατι παρακαλω να γραψει κατι.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

thalassa
Forum-Runner

Greece
95 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 09/05/2013 :  19:50:29  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ GARMIN ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Γραφουν στα παλια τους παπουτσια και τον αντιπροσωπο της Garmin στην πολη μου. Γραφουν τους παντες και τα παντα. Ειναι ο αντοπροπσωπος και αδιαφορει για την εξηυπηρετηση των πελατων τους, κρυμμενοι πισω απο το μεγαλο ονομα της Garmin. Φτου σας ξεφτυλες. ΠΟΤΕ ΠΙΑ GARMIN.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

mbair
Elite Forum-Runner

1233 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 09/05/2013 :  22:09:35  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ηρεμία.....
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

jpsih
Senior Forum-Runner

Greece


519 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 09/05/2013 :  22:13:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by thalassa

ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ GARMIN ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Γραφουν στα παλια τους παπουτσια και τον αντιπροσωπο της Garmin στην πολη μου. Γραφουν τους παντες και τα παντα. Ειναι ο αντοπροπσωπος και αδιαφορει για την εξηυπηρετηση των πελατων τους, κρυμμενοι πισω απο το μεγαλο ονομα της Garmin. Φτου σας ξεφτυλες. ΠΟΤΕ ΠΙΑ GARMIN.



αν οντως ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα, γιατι δεν κανεις μια επισημη καταγγελια στην γενικη γραμματεια καταναλωτη (ή σε οποιον αλλο ειναι αρμοδιος)?

To hear nothing but breath. To feel nothing but heartbeat.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

georgebak
Forum-Runner

Greece


181 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 10/05/2013 :  01:39:10  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ειμαι περιεργος αν ειναι ετσι μονο με τα δρομικα προϊόντα ή με ολα??

Τρέχοντας γίνομαι καλύτερος άνθρωπος! Και μέλος της Newfish Running Team!!
http://www.facebook.com/pages/Newfish-runners-club/400630823330559
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

MANOLIS2004
Master Forum-Runner

Greece
6423 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 10/05/2013 :  02:56:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by jpsih

quote:
Originally posted by thalassa

ΤΡΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ SERVICE ΤΗΣ GARMIN ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. Γραφουν στα παλια τους παπουτσια και τον αντιπροσωπο της Garmin στην πολη μου. Γραφουν τους παντες και τα παντα. Ειναι ο αντοπροπσωπος και αδιαφορει για την εξηυπηρετηση των πελατων τους, κρυμμενοι πισω απο το μεγαλο ονομα της Garmin. Φτου σας ξεφτυλες. ΠΟΤΕ ΠΙΑ GARMIN.



αν οντως ειναι τοσο μεγαλο το προβλημα, γιατι δεν κανεις μια επισημη καταγγελια στην γενικη γραμματεια καταναλωτη (ή σε οποιον αλλο ειναι αρμοδιος)?

To hear nothing but breath. To feel nothing but heartbeat.


η ακόμα καλύτερα στείλτε ενα γράμμα στην μαμά εταιρεία

Τα trolls πολλοί εμίσησαν,
Το τρολλάρισμα ουδείς!!!!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

giorgosdelta
Master Forum-Runner

Greece


4808 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 10/05/2013 :  08:20:20  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Είναι σχεδόν αδύνατο να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά της garmin!
Απ' ότι φαίνεται δεν ενδιαφέρονται!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

moonrat
Forum-Runner

Greece


132 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 10/05/2013 :  12:33:40  Εμφάνιση Προφίλ  Visit moonrat Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
εγώ πάντως παλιότερα που είχα πρόβλημα με το ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ service εδώ στην Ελλάδα και έστειλα email στη μαμά εταιρεία τσακίστηκαν μετά να με εξυπηρετήσουν. όχι βέβαια ότι μου έλυσαν το πρόβλημα αλλά αν γίνει κάτι μαζικά

the art of being different...
http://www.gmarinopoulos.gr
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

stratus
Elite Forum-Runner

Greece
2382 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 10/05/2013 :  18:28:18  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by georgebak

Ειμαι περιεργος αν ειναι ετσι μονο με τα δρομικα προϊόντα ή με ολα??

Τρέχοντας γίνομαι καλύτερος άνθρωπος! Και μέλος της Newfish Running Team!!
http://www.facebook.com/pages/Newfish-runners-club/400630823330559


Mε ολα δυστυχως φιλε μου.Στην Ελλαδα ισχυει "ο πελατης εχει παντα αδικο".
Η μονη λυση ειναι email στη μαμα εταιρεια.Δυο φορες εχω λυσει τα προβληματα μου με τις δηθεν ελληνικες αντιπροσωπειες στελνοντας email στο εξωτερικο.
Πριν μερικα χρονια η Ελληνικη αντιπροσωπεια της Apple,ειχε παει στα δικαστηρια ενα ατομo,για δυσφημηση, επειδη τολμησε να γραψει σε ενα τεχνικο φορουμ τα προβληματα που αντιμετωπιζε με το λαπτοπ του και η εταιρεια τον εγραφε κανονικα.Το θεμα πηρε διαστασεις και τελικα η "μαμα" Apple εβαλε χερι στην εδω αντιπροσωπεια και το θεμα εληξε.


---------------------------
XΡΗΣΤΟΣ
'Η κάνεις κάτι ή δεν το κάνεις.Η προσπάθεια αρκεί είναι για τους αποτυχημένους.


Edited by - stratus on 10/05/2013 18:55:03
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GLOU GLOU
Master Forum-Runner

France


2585 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 10/05/2013 :  19:16:04  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Δεν ξέρω αν είναι ακόμα η Rainbow ο αντιπρόσωπος της Apple απλά απαράδεκτοι, και δουλεύω με mac τα 25 τελευταία χρονιά. Και όπως το είπα το 305 garmin το αγόρασα στο εξωτερικό 220 και εδώ ο αντιπρόσωπος το είχε 350
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 11 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000