Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Επικαιρότητα
 Κλασικός Μαραθώνιος - Αποκλεισμός ΑΜΕΑ
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 5

chamav
Advanced Forum-Runner

Greece


366 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 13/11/2014 :  22:45:17  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Έχοντας τρέξει στις Σπέτσες και όντας μάρτυρας των αμαξιδίων να περνούν δίπλα μου σε κατηφόρα με πολύ μεγάλη ταχύτητα, ομολογώ ότι ο περιορισμός τους είναι απόλυτα λογικός για την ασφάλεια όλων. Ιδιαίτερα σε τερέν όπως του ΚΜΑ και των Σπετσών, η παράλληλη συμμετοχή των αγωνιστικών αμαξιδίων με τους δρομείς είναι τουλάχιστον επικίνδυνη.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  15:56:48  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by KostasPVol

Στο ίδιο έργο θεατές...

http://www.runningnews.gr/item.php?id=19606

Για όσους δεν έχουν δει και ενδιαφέρονται, πολλά σχόλια έχουν γίνει στο

http://www.runningnews.gr/item.php?id=19606

και

https://www.facebook.com/kostas.palantzas/activity/10205062282653551


Δημοσιεύω την απάντηση του κυρίου Ταξιλδάρη σε εμένα, και ακολούθως την απάντησή μου.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  15:57:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
http://perpato.gr/


16/11/2014
Αυθεντικός Μαραθώνιος και runningnews.gr
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ Κ. ΠΑΛΑΝΤΖΑ : http://www.runningnews.gr/item.php?id=19606

Φίλε του δρομικού κινήματος, Κώστα Παλάντζα, δε συνηθίζω ποτέ να απαντώ και να αντιπαρατίθεμαι μέσο αυτής της οδούς αλλά σέβομαι την άποψη σου, δικαιολογώ ως ενός σημείου την άγνοια των δεδομένων που έχεις πληροφορηθεί και θα απαντήσω από ψυχής...

Πρώτον, υπάρχουν 2 κατηγορίες δρομέων που παίρνουν μέρος σε έναν Μαραθώνιο δρόμο. Αυτοί που κάνουν πρωταθλητισμό, που ο χρόνος τερματισμού τους μετράει σαν όριο για την παγκόσμια κατάταξη ακόμη και για τη συμμετοχή τους στους επόμενους Ολυμπιακούς ή Παραολυμπιακούς αγώνες. Και αυτοί που συμμετέχουν θέλοντας ήτε απλά να βελτιώσουν τη προσωπική τους επίδοση ήτε και μόνο η συμμετοχή τους και ο τερματισμός τους να είναι ο στόχος τους. Σε αυτή τη δεύτερη κατηγορία λοιπόν, ανήκω εγώ, ο Μάκης και δεκάδες άλλοι φίλοι και μη, αθλητές άλλων αθλημάτων και μη, που καλώς ή κακώς κινούμαστε με τη βοήθεια αναπηρικού αμαξιδίου όποτε και συμμετέχουμε σε αναλογα δρώμενα με χειρήλατα ποδήλατα. Αυτή είναι και η μοναδικότητα ενός μαραθωνίου δρόμου, ότι από την ίδια ουσιαστικά αφετηρία ξεκινάει ο ολυμπιονίκης του αθλήματος, ο παγκόσμιος πρωταθλητής, εσύ, εγώ παραολυμπιονίκης κολύμβησης , ο Βαγγέλης ο Νίκου αθλητής χειρήλατου ποδήλατου, ένας προπονημένος, ένας απροπονητος, ηλικιωμένος ή μη, γυναίκες και άνδρες μαζί, ακόμη και γονείς ή φίλοι που σπρώχνουν κάποιον με ακόμη πιο βαριά αναπηρία από τη δίκη μου και τερματίζουν στον ίδιο τερματισμό... Πουθενά άλλου δε μπορεί να συμβεί αυτό, να συναγωνιστεί ή να ανταγωνιστεί ας πούμε κάποιος τον Λιονέλ Μέση ή τον Μαϊκλ Τζόρνταν, τον Γιουσέιν Μπόλντ ή κάπου κάποιον άλλον υπεραθλητή.
Στον αυθεντικό λοιπόν Μαραθώνιο αυτό το δικαίωμα, για μένα, που αγωνίζομαι με το καθημερινό μου χειρήλατο ποδήλατο δεν υπάρχει. Όπως και για πολλούς άλλους που ίσως θα έχεις διαπιστώσει. Δεν υπάρχει όμως ούτε το δικαίωμα συμμετοχής για κάποιον με αγωνιστικό χειρήλατο ή με αγωνιστηκο αμαξίδιο προκειμένου να κάνει επίσημο χρόνο. Να συνοψίσω λοιπόν, η οργανωτικη επιτροπή του αυθεντικού πλέον μαραθωνίου, μέσο της ΕΑΟΜ ΑΜΕΑ έστειλε το καλοκαίρι που μας πέρασε σε όλα τα αθλητικά σωματεία αθλητών με αναπηρία επιστολή που αποκλείει από τον αγώνα, που είναι και ταυτόχρονα ο Πανελλήνιος μαραθώνιος αγώνας αθλητών με αναπηρία, όλες τις κατηγορίες που αγωνίζονται με αμαξίδιο ή με χειρήλατο με τη δικαιολογία τη ασφαλείας των αθλητών γενικότερα.... Οι υπόλοιποι πολίτες με αναπηρία σε Ελλάδα και εξωτερικό που δεν ανήκουν σε κάποιο αθλητικό σωματείο πως θα ενημερωθούν από τη στιγμή που τίποτα δε αναφέρεται στο επίσημο site του αγώνα; Ρίξε μια ματιά τι γίνεται στα site όλων των μεγάλων μαραθώνιων παγκοσμίως...
Δεύτερον, να σου περιγράψω πως φτάσαμε ως εδώ και έχει γίνει τέτοιο ζήτημα... Θέλησα πριν τρία χρόνια να πάρω μέρος στον κλασσικό μαραθώνιο μιας και ήμουν πλέον στο κλείσιμο της κολυμβητικής μου καριέρας και είχα πάρει ήδη μέρος με το χειρήλατο που κινούμε καθημερινά στην πόλη μου, με μεγάλη επιτυχία σε έναν ημιμαραθώνιο στις Σπέτσες, μια παρά πολύ δύσκολη διαδρομή ειδικά για χειρήλατο μιας και έχει πολύ μεγάλες κλίσεις και κλειστές στροφές. Χωρίς να δώσω έκταση η απάντηση που πήρα ανεπίσημα ήταν ότι δε γίνεται διότι δεν είχανε άλλη τέτοια περίπτωση και δεν θεωρούν πως είναι έτοιμοι. Αλλά υπάρχουν γνωστοί που μπορούν να βοηθήσουν κάτι να γίνει... Ε είπα τότε δε πειράζει, ας είναι και του χρόνου που θα μπορούν θα πάρω μέρος κανονικά. Το 2013 λοιπόν, ένα χρόνο μετά, στα πλαίσια μιας κίνησης ευαισθητοποίησης της κοινής γνώμης γύρω από την αναπηρία αλλά και για να δώσουμε κίνητρο στους υπόλοιπους ΑΜΕΑ, εγώ και φίλοι του συλλόγου ΠΕΡΠΑΤΩ πήραμε μέρος στο μαραθώνιο του Μεγάλου Αλεξάνδρου, στον νυχτερινό ημιμαραθώνιο Θεσσαλονίκης, στις Σπέτσες κ.α. Στον κλασσικό της Αθήνας θα επερνα μέρος μόνο εγώ και ο Μάκης Καλαράς εφόσον είχε επιστρέψει από την προετοιμασία του με τα

καθημερινά μας χειρήλατα. Αυτός ήταν και ο λόγος που δε δηλώσαμε συμμετοχή εμπρόθεσμα. Παρ ́ όλα αυτά για να μη χαθεί ξανά η ευκαιρία να τερματίσουν (μόνοι τους) δυο δρομείς με χειρήλατα στο Παναθηναϊκό Καλλιμάρμαρο στάδιο πήρα τηλέφωνο προσωπικά στην Ο.Ε. και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο. Μίλησα με έναν τεχνικό σύμβουλο και η απάντηση του ήταν πρώτα από όλα προσβλητική. Στην αρχή προφασίστηκε το ότι είμασταν εκπρόθεσμοι. Μόλις όμως του εξήγησα πως δε μας απασχολεί να έχουμε χρονομέτρηση (αν και γνωρίζεις πόσοι 'σελέμπριτι' τελευταία στιγμή αποκτούν νούμερο προς όφελος της δημοσιότητας και καλά του αγώνα), η άρνηση ήταν λόγο ασφαλείας. Ρώτησα μάλιστα εάν είχα κάνει εμπρόθεσμα αίτηση και εμφανιζόμουν στην εκκίνηση με χειρήλατο τι θα γίνονταν; Πήρα την απάντηση με λίγα λόγια πως και κάποιος βομβιστής θα μπορούσε να έρθει στην εκκίνηση δε σημαίνει πως έχουμε οδηγίες για τον κάθε επικίνδυνο... Και αλλά πολλά για την εμπειρία μας σε άλλους μαραθώνιος πανηγύρια κτλ.... Ε! Είπα δε μπορεί μετά από όλον αυτόν τον ντόρο που έγινε, φέτος κάτι θα έχει αλλάξει... Τίποτα όμως όπως κατάλαβες...

Τρίτον, μιλάς και εσύ για ασφάλεια, εστερνιζεσαι καλώς κακώς για τους λόγους σου την απάντηση τους... Να σου θυμίσω μήπως για την ασφάλεια της, η χώρας μας τι τράβηξε...; Δε χρειάζεται νομίζω, τα χρόνια σου προδίδουν πως κάποια εμπειρία θα την έχεις... Εγώ πάλι λόγο της ζωσας κατάστασης μου αυτή την υπερπροστατευτικοτητα τη βιώνω συχνά, καλη ώρα... Θυμάσαι επίσης τον άμοιρο Κενυάτη που έπαθε υπογλυκαιμία και παρασύρθηκε από το τραμ...; Μήπως θα έπρεπε να αποκλειστούν οι μαύροι, ή οι Κενυάτες, ή να πάψουν τα τραμ...; Από μόνος του ο μαραθώνιος αγώνας είναι κάτι απαιτητικό και δύσκολο, αυτό και μόνο τον κάνει βασιλιά των ατομικών αγωνισμάτων. Τέλος θες να μάθεις πως ακριβώς νιώθω...; Νιώθω αποκλεισμένος και βαθύτατα προσβεβλημένος! Είμαι μεγαλωμένος μέσα στα γήπεδα από μωρό, λόγο οικογένειας, έχω παίξει χρόνια μπάσκετ με πανελλήνιο πρωτάθλημα και ασημένιο σε παγκόσμιο. Έχω δοκιμάσει πλήθος αθλημάτων στη ζωή μου, ατομικών και ομαδικών. Αποκορύφωμα η κατάκτηση του ασημένιου μεταλλίου στα 50 μέτρα ύπτιο στους Παραολυμπιακούς της Αθήνας. Τιμές από το κράτος στο προεδρικό Μέγαρο, μετάλλια στη Βουλή των Ελλήνων και κλειδιά της πόλη της Αθήνας. Άλλες δυο συμμετοχές σε Παραολυμπιακούς και συμμετοχές με 5 μετάλλια σε πανευρωπαϊκά και παγκόσμια πρωταθλήματα.. Κι όμως.... Στο μεγαλύτερο 'μνημείο' του αθλητισμού που θεωρώ τον μαραθώνιο δρόμο στη κλασσικη του διαδρομή δε μπόρεσα ακόμη να βρεθώ όχι γιατί δε μπορώ, αλλά διότι είμαι επικίνδυνος....
Αλέξανδρος Ταξιλδάρης...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  15:58:22  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ευχαριστώ τον κο Ταξιλδάρη για την απάντηση που μου δίνει, και που αποτελεί ΟΑΣΗ μπροστά στην επίθεση που δέχομαι τις τελευταίες ημέρες από άλλα πρόσωπα, ακόμη και από τον χρήστη "Κίνηση Χειραφέτησης ΑμεΑ: "Μηδενική Ανοχή"" που κατέφυγε σε ύβρεις εκθέτοντας αυτό που εκπροσωπεί, τουλάχιστον στα διδικτυακά του καθήκοντα. Θα περίμενα και μια καταδίκη τέτοιων συμπεριφορών, αλλά δεν επιμένω, όποιος θέλει να το κάνει μπορεί να το κάνει επειδή το νοιώθει, και όχι επειδή το ζήτησα. Το ίδιο θα ήλπιζα και σε καταδίκη από τους φίλους της κοινότητας λεγόμενων του προέδρου των Παραολυμπιονικών για ρατσιστές, γελοίους, αστείους και διάφορα άλλα.

Τις δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στη καθημερινότητα τις γνωρίζω, τις ανέφερα και στο κείμενο, ενώ οι φίλοι που έχω στο εδώ σωματείο Αργοναύτες είναι αξιέπαινοι για τη προσπάθεια και δραστηριότητά τους. Για τις αθλητικές σας επιτυχίες που όλες γίνονται σε αυτόνομους αγώνες είστε απολύτως αξιέπαινος και αξιοθαύμαστος. Την επιθυμία να μετέχετε και εσείς στον Μαραθώνιο με τις προβλεπόμενες προδιαγραφές αυτόνομου αγώνα αμαξιδίων την θέλω και εγώ, και μακάρι στο μέλλον ριζικές αλλαγές στο αγωνιστικό πρόγραμμα να επιτρέψουν κάτι τέτοιο.

Όπως θα γνωρίζετε και θα διαπιστώσατε από τις φωτογραφίες, η συμμετοχή με καρότσι επιτρέπεται από τους κανονισμούς της IAAF, και σε εσάς. Εφόσον δεν σας καλύπτει αυτό, δυστυχώς όπως θα διαπιστώσατε και από το άρθρο, η δημιουργία αγώνα αμαξιδίων θα συνεπαγόταν ματαίωση όλων ή μερικών από τους αγώνες 5 και 10 χιλιομέτρων, και των 8 αγώνων παιδιών. Πιστεύω ότι ούτε εσείς θα θέλατε να στερούνταν τον αγώνα τους μερικές δεκάδες χιλιάδων αθλητών, λόγω των κανονισμών ασφαλείας της IAAF, που δεν επιτρέπουν τη ταυτόχρονη διεξαγωγή αγώνων δρόμου με αγωνιστικά αμαξίδια στη διαδρομή. Το αν τα αμαξίδια θα είναι 1 ή 1000, δεν υπάγεται σε διαφορετική αντιμετώπιση από την IAAF.

Θα ξανατονίσω για μια ακόμη φορά, ότι κανένας άνθρωπος δεν αποκλείεται. Το όχημα είναι που αποκλείεται, και κάθε άνθρωπος μπορεί να μετέχει στον καθεαυτού Μαραθώνιο με επιτρεπτό τρόπο δηλαδή καροτσάκι, από τη στιγμή που δεν διεξάγεται ξεχωριστός αγώνας αμαξιδίων. Αποκλεισμό βάση των κανονισμών ασφαλείας μπορεί να αντιμετωπίσει οποιοσδήποτε άνθρωπος, πχ και εγώ. Αν πχ πάω στον αγώνα και πω ότι θέλω να συμμετέχω με μπατόν επειδή είμαι αθλητής nordic walking ή επειδή έτσι μου συνέστησε ο γιατρός, η διοργάνωση θα μου το απαγορεύσει για λόγους ασφαλείας, επειδή ενδέχεται να τραυματιστεί κάποιος συναθλητής. Το να πω ότι θα προσέχω ή ότι είμαι μόνο ένας, δεν αποτελεί λόγο να μου επιτραπεί η συμμετοχή. Θα είμαι ελεύθερος να μετέχω με επιτρεπόμενο εξοπλισμό, αλλά όχι με "βόμβα" στη συγκεκριμένη περίπτωση, τα μπατόν. Αν θέλω ντε και καλά να τα χρησιμοποιήσω, θα πρέπει να περιμένω να διεξαχθεί μελλοντικά αγώνας nordic walking.
Ας γίνει κατανοητό ότι κανένας άνθρωπος δεν αποκλείεται, παρά μόνο εξοπλισμός ή οχήματα που αναφέρουν οι κανονισμοί ασφαλείας Χωρίς αυτά, ο άνθρωπος μετέχει κανονικά.

Αν εξακουθείτε να βρίσκετε άδικο στα λεγόμενά μου, δεν έχετε παρά να απευθυνθείτε στην IAAF, που αυτή ορίζει τους κανονισμός. Ο ΣΕΓΑΣ είναι μεσολαβητής και δεν μπορεί να κάνει αλλιώς ακόμη και να ήθελε να ατονήσει τους κανονισμούς ασφαλείας, εγώ δε, δεν είμαι παρά ένας απλός σχολιαστής.

Για το τραμ που λέτε, αυτό ακριβώς έγινε. Από την επόμενη χρονιά μετά το ατυχές συμβάν διακόπηκε η κυκλοφορία των τραμ στη συγκεκριμένη γραμμή έστω και αν βρίσκεται εκτός των 42.195 μέτρων της διαδρομής, ώστε να μη ξαναϋπάρξει ενδεχόμενο αθλητής που λόγω ζάλης παρεκλίνει από τη πορεία του, να πέσει πάνω στο τραμ. Οι κανονισμοί ασφαλείας αλλάζουν βάση των εμπειριών που προκύπτουν, πχ σε 10 χρόνια θα έχουν βελτιωθεί και άλλο προς το ακόμη καλύτερο κατόπιν εκτίμησης περιστατικών που συμβαίνουν σε αγώνες ανά το κόσμο.

Το τι τράβηξε και τραβάει η χώρα μας για την ασφάλειά της το γνωρίζω, αλλά δεν βρίσκω τι σχέση έχει με το θέμα.
Αναφορικά με άλλους αγώνες που λετε, δεν έχω πάει στις Σπέτσες για να γνωρίζω περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά θεωρώ ότι πρέπει να ακολουθούν οι αγώνες όλους τους κανονισμούς ασφαλείας έστω και αν δεν γίνονται υπό την έγκριση της IAAF ώστε να λογοδοτούν σε αυτή. Αν έχουν την (οικονομική και διοργανωτική) δυνατότητα, θέλω να διεξάγουν και αγώνα αμαξιδίων, που δεν θα γίνεται ταυτόχρονα με τους αγώνες δρόμου, για τους λόγους ασφαλείας. Παρεμπιπτόντως, διαβάστε για τον αγώνα αυτό δυο αναφορές αθλητών στο θέμα http://forum.runningnews.gr/topic.asp?TOPIC_ID=9768&whichpage=2, το πρώτο ποστ της 2ης σελίδας, και το πρώτο ποστ της 4ης σελίδας.

Ευχαριστώ για τον διάλογο,

Κ.Παλάντζας
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  16:26:12  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πραγματικά, όσο το σκέφτομαι, τόσο πιο παράλογο μου φαίνεται τι συζητάμε.
Τα αγωνιστικά αμαξίδια είναι αγωνιστικός εξοπλισμός, φτιαγμένα για αγώνες και όχι για τη καθημερινότητα. Ο εξοπλισμός του κάθε αθλήματος χρησιμοποιείται για το καθεαυτό αγώνισμα, και όχι για άλλα αθλήματα, ούτε παρεμφερή. Όποιος εξοπλισμός είναι επικίνδυνος για τρίτους, αποκλείεται η περίπτωση συνάντησής του με αυτούς. Χόκεϋ επί πάγου παίζουνε, και έχουν παντού σίτες επειδή ένα τόσο δα σιδερένιο μπαλάκι μπορεί να βρει κεφάλι και να σκοτώσει άνθρωπο.
Οι δε ραλίστες δεν κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητα φόρμουλας στους δρόμους, πόσω μάλλον με τις ταχύτητες που πιάνουν.
Και εμείς συζητάμε αν ένα όχημα φτιαγμένο να αναπτύσει τη μέγιστη αγωνιστική ταχύτητα, επιτρέπεται να κυκλοφορεί ανάμεσα σε χιλιάδες δρομείς, και αν καταπατούνται τα ανθρώπινα δικαιώματα του ΟΗΕ.

ΕΛΕΟΣ.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

big-blue
Senior Forum-Runner

Greece
821 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  17:52:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
επειδή αναφέρθηκε στις Σπέτσες, είχα γράψει πέρσι για το περιστατικό που ήμουν μπροστά:
όσοι είχατε τρέξει στις Σπέτσες μπορεί και να ήσασταν παρόντες στην περίπτωση κατηφόρας όπου έτρεχαν και παιδιά με αμαξίδια (δε θυμάμαι τον τύπο) όπου απ το ξεκίνημα της κατηφόρας κάποιος από πίσω μας φώναζε: παιδιά στην άκρη, στην άκρη, και ερχόταν ένα αμαξίδιο με χίλια! Σκεφτείτε το αυτό στον ΚΜΑ, σε καμιά κατηφόρα μέσα από γέφυρα, με ξένους αθλητές κτλ και σε συνδυασμό με την ΚΑΚΙΣΤΗ (επιεικής ο χαρακτηρισμός) συνήθεια ορισμένων να τρεχουν σε τέτοιους αγώνες, στον κόσμο τους με τέρμα τη μουσική και με ακουστικά και στα δυο αυτιά!!!
Παλεύουμε να συνεννοηθούμε για τα αυτονόητα...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  18:41:29  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ξανασυμφωνώ με ΣΕΓΑΣ Κώστα και IAAF
περί μεγάλης επικινδυνότητας των αγωνιστικών αμαξιδίων
Είμαστε όμως με αυτούς τους ανθρώπους
''Ναι!'' όταν μεταφέρονται από άλλους
Δεν μπορεί να τρέξουν ταυτόχρονα
λόγω και άλλων αγώνων εκτός μαραθωνίου
Προέχει η ασφάλεια των δρομέων αλλά και των ίδιων
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  18:58:05  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Καλά ότι ναναι...
Για το ότι ανάμεσα σε πλήθoς κόσμου, δεν μπορούν να τρέχουν αμαξίδια με ταχύτητα 3πλάσια των δρομέων κουβέντα.
Έχουμε αναλύσει όλη την πολιτική επικαιρότητα, τι τιμές έχουν δεχτεί στην καριέρα τους, και ένα σωρό άσχετα πράγματα.


Edited by - Deorum on 16/11/2014 19:36:19
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ALEXANDRA
Master Forum-Runner

3240 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 16/11/2014 :  19:20:25  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Deorum

Καλά ότι ναναι...
Για το ότι ανάμεσα σε πλήθως κόσμου, δεν μπορούν να τρέχουν αμαξίδια με ταχύτητα 3πλάσια των δρομέων κουβέντα.
Έχουμε αναλύσει όλη την πολιτική επικαιρότητα, τι τιμές έχουν δεχτεί στην καριέρα τους, και ένα σωρό άσχετα πράγματα.





Σωστός!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/11/2014 :  00:46:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Επίλογος.

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε, ό,τι άλλο και να πούμε είναι περιττό. Ο ΑΜΑ αποτελεί τη μεγαλύτερη γιορτή μαζικού αθλητισμού για τη χώρα μας και το άθλημά μας. Το πρόγραμμα είναι φτιαγμένο ώστε 35.000 δρομείς και παιδιά να κατακλύζουν τους δρόμους από τις 7.50 το πρωί ως τις 5.30 το απόγευμα κάθε 2η Κυριακή κάθε Νοέμβρη. Αν προσθέσουμε και το ζέσταμα των αθλητών και αυτούς που βγαίνουν εκτός του χρονικού ορίου των 8 ωρών, οι ώρες γίνονται 7.00πμ ως 6.00μμ. Σε αυτό το χρονικό διάστημα, δεν υπάρχει δευτερόλεπτο διαθέσιμο με ελεύθερους δρόμους για διεξαγωγή αγωνίσματος διαφορετικών απαιτήσεων ασφαλείας και ουσιαστικά αρμοδιοτήτων διαφορετικής Ομοσπονδίας. Και πάλι, είναι καλοδεχούμενοι και μετέχουν στον αγώνα όσοι που αντί να διαμαρτύρονται για αδύνατα πράγματα, επιλέγουν να μετέχουν με τον επιτρεπόμενο τρόπο και χαίρονται όπως όλοι τη γιορτή.



Θα μπορούσαμε να προσθέτουμε συνέχεια επιχειρήματα που σκεφτόμαστε ασταμάτητα, αλλά δεν χρειάζεται άλλο. Μόνο καθήκον μας είναι να προστατεύουμε πάντα το άθλημα μας, αφήνοντας τα άσχετα ΜΜΕ των "συνταρακτικών αποκαλύψεων", να καταφέρνουν να παραπληροφορούν όλο και λιγότερο κόσμο.

Επτά ημέρες πριν ζήσαμε όλοι τη μεγάλη γιορτή. Χρειάστηκε να ξεφύγουμε λίγο από το κλίμα της για να φέρουμε κάποια πράγματα στη θέση τους και να προστατεύσουμε αυτό που όλοι αγαπάμε, να το κάνουμε πιο δυνατό.

Το μόνο που θα ήθελα να πω σε όλους τους διοργανωτές λαϊκών αγώνων, είναι να προσέχουν και να μελετούν πάρα πολύ τις προκηρύξεις τους από εδώ και πέρα, και να βάζουν στο πρόγραμμα τους αγώνες που είναι βέβαιοι πως θα διοργανώσουν με απόλυτη ασφάλεια, καθώς κάποιο λάθος ή βεβιασμένη επιλογή, μπορεί να οδηγήσει σε κίνδυνο και να μπλέξουν αν κάτι πάει στραβά, ενώ θα εκτεθεί γενικότερα και το άθλημά μας-κάποια ΜΜΕ θα μας κάνουν σήριαλ.

Συνεχίζουμε!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Dimosthenis
Master Forum-Runner

Greece
4411 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 17/11/2014 :  02:33:52  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Deorum

Καλά ότι ναναι...
Για το ότι ανάμεσα σε πλήθoς κόσμου, δεν μπορούν να τρέχουν αμαξίδια με ταχύτητα 3πλάσια των δρομέων κουβέντα.
Έχουμε αναλύσει όλη την πολιτική επικαιρότητα, τι τιμές έχουν δεχτεί στην καριέρα τους, και ένα σωρό άσχετα πράγματα.





+10000000

...........................................................................
Η ζωή δεν μετριέται από τον αριθμό των αναπνοών που παίρνουμε, αλλά από τις στιγμές που μας κόβουν την ανάσα.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 18/11/2014 :  13:40:25  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Crash test.


Επειδή απέμειναν λίγοι που λένε ότι δεν πείστηκαν, ο επίλογος μπορεί να περιμένει λίγο ακόμη.


Σκέφτηκα τον πιο δίκαιο τρόπο, που θα μας αποδείξει μια καλή αν τα αγωνιστικά αμαξίδια είναι επικίνδυνα να συμμετέχουν σε αγώνα δρομέων. Θα το διαπιστώσουμε μέσω ενός τεστ, που θα διαρκέσει μόλις ένα λεπτό. Το μόνο που χρειάζεται, είναι ένας εθελοντής. Καλείται λοιπόν οποιοσδήποτε από τους σχολιαστές που διαμαρτύρονται, να προσφέρει τον εαυτό του ως μέσο σε τεστ διαπίστωσης για το ποια πλευρά έχει δίκιο. Σύμφωνα άλλωστε με τα λεγόμενά του, δεν θα κινδυνεύσει, καθώς τα αμαξίδια είναι ακίνδυνα. Καλούνται επίσης τα άσχετα σάιτ της 'μονομερούς παραπληροφόρησης', να στείλουν τους συντάκτες τους να υποβληθούν στο ίδιο τεστ, για να αποδείξουν και αυτοί πως ό,τι γράφουν δεν το γράφουν από λαϊκισμό, αλλά επειδή πιστεύουν αυτά που γράφουν στο μη σχετικό κοινό τους.

Θα πάμε λοιπόν με τον εθελοντή για το τεστ σε έναν οποιοδήποτε δρόμο της Ελλάδας. Κατά προτίμηση, σε ένα από τα 11 κατηφορικά τελευταία χιλιόμετρα της Κλασικής/Αυθεντικής Διαδρομής, ώστε το τεστ να πραγματοποιηθεί στις συνθήκες του αγώνα για τον οποίο μιλάμε.
Ο εθελοντής θα τρέξει με ταχύτητα της αρεσκείας του, όπως θέλει αυτός, αργά ή γρήγορα. Ή ας περπατάει, δεν αλλάζει κάτι. Ταυτόχρονα, αθλητής με αγωνιστικο αμαξίδιο ξεκινόντας από ένα χιλιόμετρο απόσταση, θα αναπτύξει τη μέγιστη αγωνιστική ταχύτητα, και θα πέσει κατευθείαν επάνω στον εθελοντή, για τις ανάγκες του crash test.

Στη περίπτωση που ο εθελοντής βγει αλώβητος από τη σύγκρουση, θα παραδεχτώ ότι όσα έγραφα τόσες ημέρες ήταν λάθος. Καθημερινά από εδώ και πέρα θα γράφω άρθρα ότι ο ΣΕΓΑΣ πρέπει να ζητήσει από την IAAF να καταργήσει τις διατάξεις ασφαλείας που αφορούν αγωνιστικά αμαξίδια, καθώς είναι ακίνδυνα. Δεν θα ζητήσω καν να επαναληφθεί το τεστ, μήπως σε επόμενη φορά ο εθελοντής δεν βγει αλώβητος.

Στη περίπτωση που ο εθελοντής υποστεί σωματικές βλάβες ή συμβεί το μοιραίο, θα πω απλά ότι τελικά οι διοργανωτές είχαν δίκιο που δεν υπέκυψαν σε λαϊκισμούς, και ότι κάτι ξέρει η IAAF για τους κανονισμούς που βγάζει. Θα παραδεχτώ τον εθελοντή, γιατί αυτά που έλεγε τα πίστευε και δεν τα έλεγε για να τα λέει, μια και δέχτηκε να συμμετέχει στο τεστ που θα αποδείκνυε τα λεγόμενά του. Δεν θα ζητήσω από την αντίθετη πλευρά να παραδεχτεί την ήττα της, καθώς είναι γνωστό πως υπάρχουν άνθρωποι που αν επιμένουν πως ο ήλιος δύει από την ανατολή, θα συνεχίζουν πάντα να επιμένουν με ένα "αλλά", όσο και αν τους αποδεικνύει ο άλλος το αντίθετο.

Στη περίπτωση που δεν βρεθεί εθελοντής, κάτι που δεν το πιστεύω καθώς θα έπρεπε να προσφέρονται όλοι όσοι γράφουν πως τα καροτσάκια είναι ακίνδυνα και είναι καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων του ΟΗΕ να μη μετέχουν (μόνο στην Ελλάδα θα βρεις κάποιον που θα θεωρεί ότι το να απαγορευτεί σε κάποιον να περάσει το φανάρι με κόκκινο είναι Νόμος, αλλά αν απαγορευτεί σε ΑΜΕΑ είναι καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων), τότε θα είμαι στη δυσάρεστη θέση να πω, πως όσοι λένε όσα λένε, τα λένε εκ του ασφαλούς και για τους άλλους, καθώς οι ίδοι δεν μετέχουν σε αγώνες, και από τον καναπέ ή το άσχετο σάιτ τους μπορούν να γράφουν ό,τι θεωρίες θέλουν. Το ατύχημα βλέπεις δεν θα το υποστούν οι ίδιοι σε αγώνα μια και δεν τρέχουν, θα το υποστούν αυτοί που τρέχουν, οπότε τι τους νοιάζει.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

MasBass
Advanced Forum-Runner

Greece


389 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 18/11/2014 :  14:19:45  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
τι λέμε τώρα, φαντάσου να πέσει πάνω σου αμαξίδιο τέτοιο ακόμη και σε αργή ταχύτητα μετά το Χολαργό που έχεις τρέξει 35 χλμ και χαροπαλεύεις για να τερματίσεις. Ακόμη κι αν δεν έχεις κάποιο τραυματισμό μόλις κέρδισες έναν για να σε ταλαιπωρεί για μερικούς μήνες επειδή κάποιοι θεωρούν οτι "έλα μωρέ και τι έγινε, άσε τα παιδιά να χαρούνε". Απλά κι ωραία δεν είναι θέμα προσωπικό ή ρατσισμού, είναι απλά θέμα διαδρομής. Έτσι όπως δεν μπορούμε να έχουμε χαμηλότερες ανηφορες στην Κλασσική για να βγάλουμε καλύτερους χρόνους έτσι ακριβώς δεν μπορούμε να επιτρέψουμε αμαξίδια με αγωνιστικές συνθήκες γιατί λόγω της υψομετρικής διαφοράς θα βρεθούν ανάμεσα στους δρομείς. Όταν βάλουμε μπουλντόζες και γίνει επίπεδη η Μαραθώνος μέχρι το Σταυρό να το ξανασυζητήσουμε, τώρα έτσι όπως είναι απλά δε γίνεται.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 18/11/2014 :  14:43:06  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Και μια διευκρίνηση.

Εννοείται πως όσα έγραψα πριν τα έγραψα ρητορικά και για να φανεί το παράλογο των απαιτήσεων αθλητών άλλης Ομοσπονδίας. Δεν θέλω να πάρω κάποιον άνθρωπο στο λαιμό μου.

Μη βρεθεί κανένας που θέλει να αυτοκτονήσει, και βρει τη κατάλληλη ευκαιρία...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

costasz
Forum-Runner



114 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 18/11/2014 :  14:48:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ενημερώστε τον κ.Ταξιλδάρη -γιατί μάλλον το αγνοεί- οτι οι κατηγορίες ΑΜΕΑ που αγωνίζονται στο άθλημα του Μαραθωνίου βάσει του καταστατικού της Διεθνούς Παρολυμπιακής Επιτροπής είναι ΤΕΣΣΕΡΙΣ : Τ11-13 που αφορά τους αθλητές με προβλήματα όρασης και τρέχουν με συνοδό , Τ42-44 (ακρωτηριασμοί σε κάτω άκρα) , Τ46 (ακρωτηριασμοι/παραλυση σε ανω ακρα) και T51-54 (με αγωνιστικό αμαξίδιο). Από τις κατηγορίες αυτές εκπροσωπεί ΜΟΝΟ την τελευταία - και δεν αναφέρουμε καν τις υπόλοιπες κατηγορίες ΑΜΕΑ που θα μπορούσαν να συμμετάσχουν σε έναν αγώνα Μαραθωνίου. Καλό λοιπόν θα ήταν να μην γενικεύει και να μην μιλά εξ' ονόματος όλων των ΑΜΕΑ η μεγάλη πλειονότητα των οποίων μπορεί να συμμετάσχει κανονικά και ισότιμα στον ΑΜΑ και πολλοί από αυτούς το κάνουν ήδη χωρίς τυμπανοκρουσίες και μανιχαισμούς. Η δε εσκεμμένη περιφρόνηση των υπόλοιπων ΑΜΕΑ που συμμετέχουν στον ΑΜΑ από μερίδα αγωνιζομένων μιας συγκεκριμένης κατηγορίας , συνιστά από μόνη της την χειρότερη μορφή κοινωνικού ρατσισμού.

Ή λέγε τι σιγής κρείττον, ή σιγήν έχε.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 5 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000