ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ |
piatrop |
Δημοσιευτηκε - 29/12/2012 : 23:27:43 Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με το trail running το garmin fenix θα τον ικανοποιήσει; μιας και μπορεί να ασχοληθεί με μονοπάτια που δεν έχει ξανατρέξει; Μου είπαν πως στην τελευταία έκδοση firmwear έδωσαν βάση στο fitness και πλέον είναι ιδανικό και για running. όποιος το έχει ας δώσει τα φώτα του παρακαλώ. |
15 ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ (Πρώτα η πιο πρόσφατη) |
sakis1971 |
Posted - 18/03/2015 : 20:50:40 Τέλος καλό, όλα καλά,είμαι κάτοχος ενός 910xt. Ελπίζω μόλις στρώσω το λαγονοψοίτη να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω.
same rules apply |
sakis1971 |
Posted - 11/03/2015 : 15:15:52 Τελικά περιμένουμε απάντηση από Αγγλία μιας και το 310χτ έχει καταργηθεί,η εδώ αντιπροσωπεία κάνει ότι είναι δυνατόν για να με εξυπηρετήσει,άντε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.
same rules apply |
sakis1971 |
Posted - 10/03/2015 : 15:46:53 Μου τηλεφώνησαν από το service σήμερα μετά από 3 βδομάδες,είχα επικοινωνία και με τη Garmin Αγγλίας για το θέμα.
Μου είπαν ότι κατανοούν τη κατάσταση και ότι σε αυτούς το ρολόι μου λειτουργεί,επίσης μου πρότειναν αντικαταάσταση με το 910χτ όπως είχα ζητήσει αλλά θέλουνε και 120 ευρώ από πάνω. Το ρολόι μου είναι αγορασμένο 1-2014 και μου έχει στοιχίσει κοντά 400 με τα πήγαινε-έλα στο service και μου ζητάνε και 120 από πάνω για ένα ίδιας αξίας ρολόι,έλεος δηλαδή αλλά έχω απελπιστεί.
Τους είπα ότι χρήματα δεν υπάρχουν και ζήτησα το 310χτ δωρεάν,περιμένω νέο τηλεφώνημα.
Φαίνεται ότι δε θα βρεθεί λύση που να με ικανοποιεί 100%,αλλά τι να κάνω που έχω μπλέξει με δαύτους.
same rules apply |
unforgiven |
Posted - 17/02/2015 : 17:41:42 quote: Originally posted by wicket
Κρίμα για οσους εχουν εμπιστευτει την garmin και αυτο το συγκεκριμενο ρολοι!!!! Οσο καταπληκτικο φαινεται στα χαρτια... αλλο τοσο αποτυχια ειναι στην πραγματικότητα!!!
Με το συγκεκριμένο ρολόι έχασα πάσα ιδέα για την Garmin... Και να πω πως ήταν φτηνό; Ένα σκασμό λεφτά κάνει...
|
wicket |
Posted - 17/02/2015 : 14:56:00 Κρίμα για οσους εχουν εμπιστευτει την garmin και αυτο το συγκεκριμενο ρολοι!!!! Οσο καταπληκτικο φαινεται στα χαρτια... αλλο τοσο αποτυχια ειναι στην πραγματικότητα!!! |
sakis1971 |
Posted - 17/02/2015 : 12:51:50 Εχθές σταμάτησε να λειτουργεί και το 3ο fenix, https://www.youtube.com/watch?v=csZYqI2iUsQ
το hard reset δε λειτουργεί επίσης,δε το βιντεοσκόπησα γιατί με το ένα χέρι κρατώ τη κάμερα. Τους έριξα μια καταγγελία στη ΓΓΚ στο 1520 μιας εκεί μου είπαν ότι τα μεταφορικά βαρύνουν την αντιπροσωπεία ενώ σήμερα το στέλνω για 3η φορά με δικά μου έξοδα.
same rules apply |
sakis1971 |
Posted - 29/10/2014 : 17:33:11 Σήμερα παρέλαβα και το πορτοκαλί λουράκι,το δικό μου από το πρώτο fenix όπως το είχα στείλει στο service. Ολα καλά.
same rules apply |
sakis1971 |
Posted - 23/10/2014 : 09:02:48 Παρέλαβα τελικά εχθές το 3ο μου νέο fenix και με το άνοιγμα της συσκευασίας νέα ψυχρολουσία.
Και τις 2 φορές το έστειλα στο service με το πορτοκαλί λουράκι,στη πρώτη αντικατάσταση επέστρεψε ως είχε,τη δεύτερη όμως επέστρεψε με μαύρο που ήδη διαθέτω το οποίο δε μου αρέσει.
Επικοινώνησα μαζί τους διαμαρτυρόμενος σε έντονο ύφος και μετά από μια μικρή αναμονή στο τηλέφωνο με πληροφόρησαν ότι θα μου στείλουν το πορτοκαλί λουράκι και ότι μπορώ να κρατήσω και το μαύρο (λες και υπήρχε περίπτωση να χρεωθώ έξοδα αποστολής για υπαιτιότητα δικής τους και να το επιστρέψω).
Αναμένω λοιπόν.
τα garminia μου
[url=http://postimage.org/][/url] [url=http://postimage.org/]post a picture[/url]
same rules apply |
sakis1971 |
Posted - 06/10/2014 : 16:22:59 Ναι είμαι χαρούμενος,πλήρωσα για ένα, συν μερικές φορές μεταφορικά και θα έχω την εμπειρία τριών Fenix.
same rules apply |
wicket |
Posted - 06/10/2014 : 15:01:11 Τουλαχιστον θα εχεις καινουργιο ρολοι!!!! Σε αυτα η τοπικη αντιπροσωπεια ειναι πολυ καλη, γενικα δεν δημιουργει προβληματα....στα ηδη υπαρχοντα!!!! |
sakis1971 |
Posted - 06/10/2014 : 10:52:46 Και η περιπέτεια συνεχίζεται,θα γίνει αντικατάσταση τελικά. Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ αυτό που ζω.
same rules apply |
sakis1971 |
Posted - 02/10/2014 : 06:33:17 Μου τηλεφώνησαν από το service και προς μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως το ρολόι λειτουργεί. Συσκευή που λειτουργεί κατά βούληση δε γνωρίζω πόσο λειτουργική μπορεί να είναι. Τους είπα ότι δεν τους το έστειλα από βίτσιο. Θα κάνουνε και διαγνωστικό έλεγχο μου απάντησαν. Για εμένα το ρολόι δεν είναι πιά εμπιστοσύνης,δε με ενδιαφέρει αν φταίει το hardware ή το λογισμικό.
same rules apply |
sakis1971 |
Posted - 28/09/2014 : 11:43:03 Σ'ευχαριστώ φίλε stratus,καλά έκανες και με ενημέρωσες γιατί προβλέπω συνεχή χρήση εγγύησης με το ρημάδο fenix που έμπλεξα.
same rules apply |
stratus |
Posted - 27/09/2014 : 10:40:44 quote: Originally posted by sakis1971
Τα ελτά κούριερ από το πρωί 08:00 της Τρίτης που έφτασε στον Αλιμο το παρέδωσαν στις 18:00 στο service. Τηλεφώνησα δύο φορές στο service και δεν το είχαν δει καν,λογικό μιας και ο φόρτος εργασίας τους πρέπει να είναι μεγάλος εξαιτίας των προβλημάτων που παρουσιάζουν τα ρολόγια της εταιρίας. Η εταιρία σχετικά με την εγγύηση του ρολογιού αντικατάστασης λέει ότι ισχύει η αρχική ημερομηνία αγοράς. Η διαδικασία ελέγχου αντικατάστασης διήρκεσε περίπου ένα μήνα,αν ξανασυμβεί το ίδιο και με το 2ο ρολόι θα έχω μείνει χωρίς συσκευή για 2 μήνες οι οποίοι θεωρούνται εγγύηση δηλαδή ότι εγώ το χρησιμοποιούσα αυτό το διάστημα. Ωραία πολιτική.
same rules apply
Τριχες κατσαρες να πεις στην εταιρια.Η εγγυηση ανανεωνεται σε αλλαγη προιοντος
ΝΟΜΟΣ 2251/1994
Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις
4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
--------------------------- XΡΗΣΤΟΣ O σοφός παίρνει περισσότερα από τον εχθρό του από ότι ο χαζός από το φίλο του. |
sakis1971 |
Posted - 27/09/2014 : 09:55:57 Τα ελτά κούριερ από το πρωί 08:00 της Τρίτης που έφτασε στον Αλιμο το παρέδωσαν στις 18:00 στο service. Τηλεφώνησα δύο φορές στο service και δεν το είχαν δει καν,λογικό μιας και ο φόρτος εργασίας τους πρέπει να είναι μεγάλος εξαιτίας των προβλημάτων που παρουσιάζουν τα ρολόγια της εταιρίας. Η εταιρία σχετικά με την εγγύηση του ρολογιού αντικατάστασης λέει ότι ισχύει η αρχική ημερομηνία αγοράς. Η διαδικασία ελέγχου αντικατάστασης διήρκεσε περίπου ένα μήνα,αν ξανασυμβεί το ίδιο και με το 2ο ρολόι θα έχω μείνει χωρίς συσκευή για 2 μήνες οι οποίοι θεωρούνται εγγύηση δηλαδή ότι εγώ το χρησιμοποιούσα αυτό το διάστημα. Ωραία πολιτική.
same rules apply |