Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 garmin fenix

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
piatrop Δημοσιευτηκε - 29/12/2012 : 23:27:43
Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί με το trail running το garmin fenix θα τον ικανοποιήσει; μιας και μπορεί να ασχοληθεί με μονοπάτια που δεν έχει ξανατρέξει; Μου είπαν πως στην τελευταία έκδοση firmwear έδωσαν βάση στο fitness και πλέον είναι ιδανικό και για running. όποιος το έχει ας δώσει τα φώτα του παρακαλώ.
15   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
sakis1971 Posted - 18/03/2015 : 20:50:40
Τέλος καλό, όλα καλά,είμαι κάτοχος ενός 910xt.
Ελπίζω μόλις στρώσω το λαγονοψοίτη να μπορέσω να το χρησιμοποιήσω.

same rules apply
sakis1971 Posted - 11/03/2015 : 15:15:52
Τελικά περιμένουμε απάντηση από Αγγλία μιας και το 310χτ έχει καταργηθεί,η εδώ αντιπροσωπεία κάνει ότι είναι δυνατόν για να με εξυπηρετήσει,άντε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.

same rules apply
sakis1971 Posted - 10/03/2015 : 15:46:53
Μου τηλεφώνησαν από το service σήμερα μετά από 3 βδομάδες,είχα επικοινωνία και με τη Garmin Αγγλίας για το θέμα.

Μου είπαν ότι κατανοούν τη κατάσταση και ότι σε αυτούς το ρολόι μου λειτουργεί,επίσης μου πρότειναν αντικαταάσταση με το 910χτ όπως είχα ζητήσει αλλά θέλουνε και 120 ευρώ από πάνω.
Το ρολόι μου είναι αγορασμένο 1-2014 και μου έχει στοιχίσει κοντά 400 με τα πήγαινε-έλα στο service και μου ζητάνε και 120 από πάνω για ένα ίδιας αξίας ρολόι,έλεος δηλαδή αλλά έχω απελπιστεί.

Τους είπα ότι χρήματα δεν υπάρχουν και ζήτησα το 310χτ δωρεάν,περιμένω νέο τηλεφώνημα.


Φαίνεται ότι δε θα βρεθεί λύση που να με ικανοποιεί 100%,αλλά τι να κάνω που έχω μπλέξει με δαύτους.


same rules apply
unforgiven Posted - 17/02/2015 : 17:41:42
quote:
Originally posted by wicket

Κρίμα για οσους εχουν εμπιστευτει την garmin και αυτο το συγκεκριμενο ρολοι!!!! Οσο καταπληκτικο φαινεται στα χαρτια... αλλο τοσο αποτυχια ειναι στην πραγματικότητα!!!


Με το συγκεκριμένο ρολόι έχασα πάσα ιδέα για την Garmin... Και να πω πως ήταν φτηνό; Ένα σκασμό λεφτά κάνει...
wicket Posted - 17/02/2015 : 14:56:00
Κρίμα για οσους εχουν εμπιστευτει την garmin και αυτο το συγκεκριμενο ρολοι!!!! Οσο καταπληκτικο φαινεται στα χαρτια... αλλο τοσο αποτυχια ειναι στην πραγματικότητα!!!
sakis1971 Posted - 17/02/2015 : 12:51:50
Εχθές σταμάτησε να λειτουργεί και το 3ο fenix,
https://www.youtube.com/watch?v=csZYqI2iUsQ

το hard reset δε λειτουργεί επίσης,δε το βιντεοσκόπησα γιατί με το ένα χέρι κρατώ τη κάμερα.
Τους έριξα μια καταγγελία στη ΓΓΚ στο 1520 μιας εκεί μου είπαν ότι τα μεταφορικά βαρύνουν την αντιπροσωπεία ενώ σήμερα το στέλνω για 3η φορά με δικά μου έξοδα.

same rules apply
sakis1971 Posted - 29/10/2014 : 17:33:11
Σήμερα παρέλαβα και το πορτοκαλί λουράκι,το δικό μου από το πρώτο fenix όπως το είχα στείλει στο service.
Ολα καλά.


same rules apply
sakis1971 Posted - 23/10/2014 : 09:02:48
Παρέλαβα τελικά εχθές το 3ο μου νέο fenix και με το άνοιγμα της συσκευασίας νέα ψυχρολουσία.

Και τις 2 φορές το έστειλα στο service με το πορτοκαλί λουράκι,στη πρώτη αντικατάσταση επέστρεψε ως είχε,τη δεύτερη όμως επέστρεψε με μαύρο που ήδη διαθέτω το οποίο δε μου αρέσει.

Επικοινώνησα μαζί τους διαμαρτυρόμενος σε έντονο ύφος και μετά από μια μικρή αναμονή στο τηλέφωνο με πληροφόρησαν ότι θα μου στείλουν το πορτοκαλί λουράκι και ότι μπορώ να κρατήσω και το μαύρο (λες και υπήρχε περίπτωση να χρεωθώ έξοδα αποστολής για υπαιτιότητα δικής τους και να το επιστρέψω).

Αναμένω λοιπόν.

τα garminia μου

[url=http://postimage.org/][/url]
[url=http://postimage.org/]post a picture[/url]

same rules apply
sakis1971 Posted - 06/10/2014 : 16:22:59
Ναι είμαι χαρούμενος,πλήρωσα για ένα, συν μερικές φορές μεταφορικά και θα έχω την εμπειρία
τριών Fenix.

same rules apply
wicket Posted - 06/10/2014 : 15:01:11
Τουλαχιστον θα εχεις καινουργιο ρολοι!!!! Σε αυτα η τοπικη αντιπροσωπεια ειναι πολυ καλη, γενικα δεν δημιουργει προβληματα....στα ηδη υπαρχοντα!!!!
sakis1971 Posted - 06/10/2014 : 10:52:46
Και η περιπέτεια συνεχίζεται,θα γίνει αντικατάσταση τελικά.
Είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ αυτό που ζω.

same rules apply
sakis1971 Posted - 02/10/2014 : 06:33:17
Μου τηλεφώνησαν από το service και προς μεγάλη μου έκπληξη με ενημέρωσαν πως το ρολόι λειτουργεί.
Συσκευή που λειτουργεί κατά βούληση δε γνωρίζω πόσο λειτουργική μπορεί να είναι.
Τους είπα ότι δεν τους το έστειλα από βίτσιο.
Θα κάνουνε και διαγνωστικό έλεγχο μου απάντησαν.
Για εμένα το ρολόι δεν είναι πιά εμπιστοσύνης,δε με ενδιαφέρει αν φταίει το hardware ή το λογισμικό.


same rules apply
sakis1971 Posted - 28/09/2014 : 11:43:03
Σ'ευχαριστώ φίλε stratus,καλά έκανες και με ενημέρωσες γιατί προβλέπω συνεχή χρήση εγγύησης με το ρημάδο fenix
που έμπλεξα.

same rules apply
stratus Posted - 27/09/2014 : 10:40:44
quote:
Originally posted by sakis1971

Τα ελτά κούριερ από το πρωί 08:00 της Τρίτης που έφτασε στον Αλιμο το παρέδωσαν στις 18:00 στο service.
Τηλεφώνησα δύο φορές στο service και δεν το είχαν δει καν,λογικό μιας και ο φόρτος εργασίας τους πρέπει να είναι μεγάλος εξαιτίας των προβλημάτων που παρουσιάζουν τα ρολόγια της εταιρίας.
Η εταιρία σχετικά με την εγγύηση του ρολογιού αντικατάστασης λέει ότι ισχύει η αρχική ημερομηνία αγοράς.
Η διαδικασία ελέγχου αντικατάστασης διήρκεσε περίπου ένα μήνα,αν ξανασυμβεί το ίδιο και με το 2ο ρολόι θα έχω μείνει χωρίς συσκευή για 2 μήνες οι οποίοι θεωρούνται εγγύηση δηλαδή ότι εγώ το χρησιμοποιούσα αυτό το διάστημα.
Ωραία πολιτική.

same rules apply


Τριχες κατσαρες να πεις στην εταιρια.Η εγγυηση ανανεωνεται σε αλλαγη προιοντος

ΝΟΜΟΣ 2251/1994

Άρθρο 5 - Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις

4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

---------------------------
XΡΗΣΤΟΣ
O σοφός παίρνει περισσότερα από τον εχθρό του από ότι ο χαζός από το φίλο του.
sakis1971 Posted - 27/09/2014 : 09:55:57
Τα ελτά κούριερ από το πρωί 08:00 της Τρίτης που έφτασε στον Αλιμο το παρέδωσαν στις 18:00 στο service.
Τηλεφώνησα δύο φορές στο service και δεν το είχαν δει καν,λογικό μιας και ο φόρτος εργασίας τους πρέπει να είναι μεγάλος εξαιτίας των προβλημάτων που παρουσιάζουν τα ρολόγια της εταιρίας.
Η εταιρία σχετικά με την εγγύηση του ρολογιού αντικατάστασης λέει ότι ισχύει η αρχική ημερομηνία αγοράς.
Η διαδικασία ελέγχου αντικατάστασης διήρκεσε περίπου ένα μήνα,αν ξανασυμβεί το ίδιο και με το 2ο ρολόι θα έχω μείνει χωρίς συσκευή για 2 μήνες οι οποίοι θεωρούνται εγγύηση δηλαδή ότι εγώ το χρησιμοποιούσα αυτό το διάστημα.
Ωραία πολιτική.

same rules apply

RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000