Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 Επιλογή παπουτσιού.. ανάμεσα σε 3!!

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
vatraxaki Δημοσιευτηκε - 12/10/2014 : 16:02:22
Καλησπέρα,
Είμαι ερασιτέχνης και νεοεισελθών στο χώρο του running.
Κάνω 5άρια 2-3 φορές την εβδομάδα και ένα 10άρι για προπόνηση για το 10άρι του Κλασικού Μαραθωνίου.
επισκέφτηκα χθες 2 μαγαζιά και είμαι ανάμεσα σε Saucony Hurricane 16, Saucony Triumph 11 και Brooks Glycerin 12.
Έχει κανείς εμπειρία από αυτά;
Στο ένα μαγαζί (Saucony Store) μου είπαν πως θέλω στήριξη στην καμάρα και θέλω Stability. Στο άλλο (Runner Store Golden Hall) μου είπαν πως είμαι Neutral.
Το κακό είναι πως δεν υπάρχουν κ τα 3 μοντέλα σε ένα μαγαζί να πάω να τα φορέσω και τα 3!
Καμία προσφορά σε Brooks online υπάρχει; γνωρίζετε;
4   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
el Cid Posted - 13/10/2014 : 09:24:40