Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Ερωτήματα & Προβληματισμοί
 αγορα garmin

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
yiannos Δημοσιευτηκε - 18/12/2016 : 20:40:26
ΧΑΙΡΕΤΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ ΕΝ ΣΥΝΤΟΝΙΜΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΖΗΚΟΣ.ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΞ ΗΜΩΝ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΓΟΡΑΣ GARMIN ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SITE ΚΟΙΝΩΣ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤ/ΠΙΑ;ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΔΩ ΑΝΤ/ΠΙΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΠΩΛΗΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
15   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
yiannos Posted - 07/01/2017 : 21:56:58
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ 310ΧΤ 11/8/16 170€ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΕΜΦΑΝΙΣΕ ΥΔΡΑΤΜΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ.ΤΟ ΗΛ/ΚΟ ΚΑΤ/ΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ?!!.ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ 30€ ΠΗΓΑΙΝΕ-ΕΛΑ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ Η ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
manolee Posted - 23/12/2016 : 09:40:38
Papako
Δεν διαφωνώ , αλλα σαν πελάτη δεν με ενδιαφέρει και καθόλου .Στην μία περίπτωση θα ξαναπροτιμήσω την εταιρία , ενώ στην περίπτωση της Garmin όχι όπως και πολλοί άλλοι για τον ίδιο λόγο

Και συμφωνώ με τον χαρακτηρισμό Ελληναράς ,όπου αντί να κοιτάξουν πως θα γίνουν πιο ανταγωνιστικοί στις τιμές και την εξυπηρέτηση πελατών ,νομίζουν ότι με αυτόν τον τρόπο θα με κάνουν την επόμενη φορά να αγοράσω από εκεί που θέλουν αυτοί.Αυτό φυσικά δεν πρόκειται να γίνει, γιατί πολύ απλα την επόμενη φορά που θα χρειαστώ ρολόι θα προτιμήσω κάποια εταιρία με καλό after sales
Και για το αν η εγγύηση είναι Πανευρωπαική και αν καλύπτει και από που , και η Garmin στην επικοινωνία που είχα μου το επιβεβαίωσε , αλλα και εδώ στην αντιπροσωπεία δεν το αρνήθηκαν ότι έπρεπε να καλύψουν το προιόν , απλά επέλεξαν να μου το κάνουν πιο δύσκολο
giakos Posted - 22/12/2016 : 16:54:24
Λοιπόν νομικά δεν το έχω ψάξει καθόλου και ούτε έχω την διάθεση για να είμαι ειλικρινής....βεβαία ως εργαζόμενος σε τράπεζα θα ήθελα καποια στιγμή να έρθει ο Deorum στο γραφείο μου για κάποια δουλειά και μόλις δω οτι ο λογαριασμός τηρείται σε άλλο κατάστημα να του αρνηθώ ευγενικά την εξυπηρέτηση και να τον στείλω πχ στην Αλεξανδρούπολη που ετυχε να ανοίξει τον λογαριασμό....θα ηθελα να δω αν θα το δεχόταν και αυτός με χαμόγελο......
Deorum δεν αμφισβητω αυτα που λες αλλά η εμπορική πολιτική κάθε εταιρείας από κάτι τετοια χτίζεται.....Προσωπικά εγώ στέλνω mail στην εταιρεία κ΄πανοντας ερώτηση αν πρεπεί να με καλύψει η εδώ εταιρεία....αυτοί έχοντας γνώση την συμβαση που έχουν υπογραψει μου απαντούν....ουτε τσακωμοί ουτε παρεξηγήσεις....αν δεν με καλύπτει μιλάω με το σερβις στην αγγλία και το στέλνω μόνος μου....Καλές γιορτες σε όλους ευχομαι....

Δεν προλαβαίνω.......
papako Posted - 22/12/2016 : 16:38:52
αυτό που λες έχει μια διαφορά. Το service του κινητού γίνετε από άλλη εταιρία που πληρώνεται με το κομμάτι απο την εταιρεία του τηλεφώνου, άσχετα αν από που έχει αγοραστεί.




________
Στέφανος
manolee Posted - 22/12/2016 : 15:43:19
Είχα αγοράσει το 620 από ένα κατάστημα στο Skroutz χωρίς να ξέρω αν είναι απο εισάγωγη ή όχι. Όταν μου χάλασε πήγα στην αντιπροσωπεία και μου είπαν ότι δεν τα φτιάχνουν εδώ και πρέπει να αντικατασταθεί από Αγγλία Μου ήρθε το καινούριο μετα από 1,5 μήνα , χωρίς καμία επιβάρυνση αλλά μετά από ένα 2μηνο είχα πάλι πρόβλημα και το ξαναπήγα .Τότε μου είπαν ότι δεν ήταν αγορασμένο από την αντιπροσωπεία και γι αυτό δεν το επισκευάζουν εδώ αλλά θα πρέπει να πάει Αγγλία για αντικατάσταση , ενώ αν ήταν αγορασμένο μέσω αυτών θα το έφτιαχναν εδώ .Με χρέωσαν μεταφορικά 15 ευρώ τα οποία έδωσα χωρίς κουβέντες καθώς δεν είχα διάθεση για τσακωμούς , αλλά σε επικοινωνία με τη Garmin μου επιβεβαίωσαν αυτό που μου είχε πει και το εδώ καταστημα , ότι η εγγύηση είναι Πανευρωπαική και κατά συνέπεια ισχύει κανονικά και χωρίς μεταφορικά

Επίσης το ίδιο ισχύει και στα κινητά.Αγόρασα από Ελλάδα κινητό παραεισαγωγής και όσες φορές το πήγα στο service δεν μου είπαν ποτέ το παραμικρό
unforgiven Posted - 21/12/2016 : 20:37:57
quote:
Originally posted by Deorum

Unforgiven Η πρώτη σκέψη σε αυτές τις κουβέντες μου έφερε στο μυαλό τις εποχές dpgr / canon-intersys.
Περνώντας καμιά 15ριά χρόνια από τότε... κατάλαβα πιο καθαρά το σκεπτικό.
(τότε, πιο πιτσιρικάς, μπορεί να έλεγα και εγώ τα ίδια...)


Μέσα στο μυαλό μου είσαι! :)
Deorum Posted - 21/12/2016 : 19:44:52
Unforgiven Η πρώτη σκέψη σε αυτές τις κουβέντες μου έφερε στο μυαλό τις εποχές dpgr / canon-intersys.
Περνώντας καμιά 15ριά χρόνια από τότε... κατάλαβα πιο καθαρά το σκεπτικό.
(τότε, πιο πιτσιρικάς, μπορεί να έλεγα και εγώ τα ίδια...)
unforgiven Posted - 21/12/2016 : 19:11:17
Άλλο πράγμα η Garmin Hellas (Αν υπήρχε) ή η ΧΥΖ Hellas, που είναι υποκατάστημα ουσιαστικά της ΧΥΖ εταιρίας, και άλλο ένας ιδιώτης εισαγωγέας.

Παράδειγμα πραγματικό: η Infoquest αποφάσισε να εισάγει τα Xiaomi και να τους παρέχει 2 χρόνια εγγύηση, service κτλ.
Έχει υποχρέωση να καλύψει, με δικά της έξοδα, όσα Xiaomi έχουν αγοραστεί στη χώρα μας κατ' ευθείαν από την Κίνα ή από το Χ τοπικό κατάστημα που τα εισήγαγε μόνο του;
Φυσικά και όχι. Άσχετο που πολλοί συμπατριώτες μας το απαιτούν.
Deorum Posted - 21/12/2016 : 18:46:42


http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm
Deorum Posted - 21/12/2016 : 18:02:10
Όπως νομίζεις giakos. δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα. Ναι σε καλύπτει το κατάστημα που το πήρες. Απλό δεν είναι; Ναι είσαι υποχρεωμένος να απευθυνθείς εκεί που το πήρες.
Αν το έπαιρνες από Ελλάδα, το κατάστημα που το πήρες -μάλλον- θα το είχε προμηθευτεί και αυτό με την σειρά του από την εδώ αντιπροσωπεία.
Γιαυτό σε πολλά πράγματα βλέπετε και γράφουν "με εγγύηση Ελληνικής αντιπροσωπείας". Γιατί δεν ισχύει πάντα και παντού.
Δεν είναι πατέντα της Garmin αυτό, ισχύει σε διάφορα ηλεκτρονικά κυρίως.

Τα άλλα μπλέκεις με θέματα εμπορικά και νομικά, νομίζω κάπως τα εξήγησα καλύτερα δεν μπορώ. Δεν είναι ίδια επιχείρηση, δεν είναι υποκατάστημα, το τι συμφωνία έχουν μεταξύ τους αφορά ΜΟΝΟ αυτούς, και όχι εσένα. Αν θέλει ο ένας ας τρέξει τον άλλο, εσύ κυνηγάς αυτόν που στο πούλησε.


Τι θα πεί είναι το πρόσωπο της Garmin? Πως το ορίζεις νομικά? Που ξέρεις τι υποχρεώσεις έχει και σε ποιον τις έχει? Σε σένα? Σε αυτούς? Στην Αμερικανική Garmin? Ποιος σου είπε ότι οι κατά τόπους αντιπρόσωποι είναι υποχρεώμενοι να σε καλύπτουν για αυτά που έχουν πουληθεί από ΆΛΛΟΥΣ αντιπρόσωπους. Απο που πηγάζει αυτό? Ακούγεται σωστό απλά σε σένα ή το έχεις διαβάσει κάπου? Έχεις κάποιον νόμο; Εδώ ψώνισε από ΆΛΛΟΝ αντιπρόσωπο. Τον αγγλικό (μάλλον).
Εγώ τι φταίω λοιπόν?
Ξαναρωτάω, αν πάρεις κάτι από το Πλαίσιο, πας στο E-shop να στο αλλάξει? Επειδή είναι πιο κοντά και σε βολεύει? Μα το πλαίσιο... είναι στην Καβάλα... ε ας πρόσεχες. Μα και το e-shop το φέρνει. Και?
Τώρα, αν αυτό κάνει κακό στο όνομά τους, στην φήμη τους κτλ, μπορείτε να το συζητάτε όσο θέλετε.


Για περισσότερα, κάντε μια έρευνα μόνοι σας.

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm (γράφει πωλητή, όχι κατα τόπους αντιπρόσωπο ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Πωλητή, απλά και κατανοητά)

αν θέλετε και μια άλλη πηγή

Α. Δικαιώματα του αγοραστή που πηγάζουν απευθείας από το νόμο.

Τα δικαιώματα αυτά προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα, ο οποίος είναι από τους πιο θεμελιώδεις νόμους του κράτους μας, καθώς ρυθμίζει πάρα πολλά θέματα της συμβίωσής μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα δικαιώματα αυτά πηγάζουν απευθείας από το νόμο και δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την τυχόν εγγύηση που δίνει ο κατασκευαστής/εισαγωγέας/πωλητής του προϊόντος. ΟΛΑ τα δικαιώματα ισχύουν και ασκούνται ΜΟΝΟ κατά του πωλητή, δηλ. της εταιρείας (dealer, αντιπροσώπου) από την οποία αγοράσαμε το προϊόν, και ΟΧΙ κατά του εισαγωγέα ή του κατασκευαστή ή οποιουδήποτε άλλου εξουσιοδοτημένου αντιπροσώπου/συνεργείου.

http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html



Ολα τα άλλα, αν και όταν γίνονται, είναι στα πλαίσια καλής φήμης, συνεργασίας, εμπορικής πρακτικής και ΌΧΙ νομικές υποχρεώσεις, ή αναφαίρετο δικαίωμα του καταναλωτη. Είναι ΞΕΚΑΘΑΡΟ. Υπευθυνος είναι αυτός που στο πούλησε. Με αυτόν συνεβλήθης. Μόνο με αυτόν έχεις να κάνεις.
giakos Posted - 21/12/2016 : 17:35:02
@Deorum: Διαφωνώ όχι μόνο κάθετα αλλά και παραλληλόγραμα.....Η Garmin είναι μια εταιρεία παγκόσμια....ο επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα ειναι το πρόσωπο της Garmin στην χώρα και οφείλει να σε καλύψει.....Δηλαδή αν εγώ αγοράσω ενα ρολόι σαν φοιτητης απο αγγλία και μετα επιστρεψω και παθει κατι μεσα στην εγγυηση πρεπει να το παω στην Αγγλία;;;;και να σου και κατι άλλο;;;και ο Σκορδίλης τα ρολογια τα στέλνει στην Αγγλία για επισκευή....η αντιπροσωπια οφειλει να τσεκαρει την αποδειξη αγορας και το serial number και αν ολα ειναι οκ οφειλει να σε καλυψει.....


Δεν προλαβαίνω.......
Deorum Posted - 21/12/2016 : 17:21:43
Γιατί φυσικά εκτός από τους ελληνάρες επαγγελματίες, υπάρχουν και οι ελληνάρες πελάτες (εδώ η πλάκα είναι ότι δεν είναι ΚΑΝ πελάτης... αλλά νόμιζει ότι είναι), που αντί να σκεφτούν μήπως έχουν άδικο, σκέφτονται και λένε, θα στείλω μήνυμα να σε "κράξω" στην επίσημη αντιπροσωπεία (να σε κάνει ΝΤΑ) ή έτσι είσαι, δεν μου κάνει το χατήρι? Θα σε κράξω στα social media.
Deorum Posted - 21/12/2016 : 17:16:43
Η εγγύηση είναι πανευρωπαϊκή, και σε καλύπτει η ευρωπαϊκή.
Κανείς δεν λέει ότι δεν έχει εγγύηση. Έχει από αλλού όμως.
Δεν είναι δημόσια υπηρεσία ούτε κάποιος οργανισμός, ούτε ίδια επιχείρηση.
Αυτά ισχύουν σε πολλά πράγματα, όχι μόνο στα ρολόγια, garmin-nikon-canon Κτλ. Κουβέντες τέτοιες έχουν γίνει σε ένα σωρό θέματα.

Εκτός αν έχουν ΑΛΛΗ συμφωνία, αλλά αυτό είναι καθαρά εσωτερικό θέμα δικό τους, και όχι υποχρεωτικό από κάποιον νόμο.

Τα πράγματα είναι απλά. Δεν είχες καμία συναλλαγή μαζί μου. Ούτε άμεσα, ούτε έμμεσα.
Γιατί εγώ είμαι υποχρεωμένος να σου παράσχω την παραμικρή υπηρεσία? Απο και πως προκύπτει?
Η εγγύηση, αντιπροσωπειών, υποκαταστημάτων κτλ, είναι σαν ένα κουβάρι που ξετυλίγεται. Βλέπεις που φτάνει η άκρη του. Εδώ ΔΕΝ φτάνει εκεί που λέτε.
Αν υπάρχαν 2 αντιπρόσωποι (ναι γίνεται και αυτό, δεν είναι πάντα αποκλειστικές οι αντιπροσωπείες, μπορεί να υπάρχουν και 1-2-3 και όσες θες) τι θα έλεγες, φτιάξτο μου εσύ, το πήρα από τον άλλο?
Με ένα μαγαζί αυτό κάνεις?
Αγοράζεις έναν δίσκο από το πλαίσιο, και πας μετά στο e-shop, και λες... α κοίτα να δεις, εγώ στην πόλη μου εσένα έχω, φτιάξτο μου/αλλαξέ το μου?
Εδώ γιατί να γίνει αυτό?
Τι θα πει αντιπρόσωπος? Ένας επίσημος μεταπωλητής-εισαγωγέας είναι. Δεν είναι παράρτημα κανενός.

ΥΓ. Μιλάμε για υποχρέωση, μην μου πείτε, θα έπρεπε να έκανε καλό εμπορικά κτλ, άαααααλλλη ιστορία αυτό.
ioma Posted - 21/12/2016 : 15:14:12
Η εγγύηση της garmin είναι πανευρωπαική,ότι και αν λέει ο Σκορδίλης.Απλά σαν γνήσιος ¨΄Ελληναρας επαγγελματίας του τύπου ο πελάτης έχει πάντα άδικο και όποτε μπορείς να τον σκίζεις κάνει κόλπα.Σε περίπτωση τέτοια ένα email στην Αγγλία τον στρώνει αμέσως,όπως και όλους τους όμοιους του.
Deorum Posted - 19/12/2016 : 21:46:56
H εγγυήση σε καλύπτει από εκεί που το πήρες, και στην Ελλάδα, αλλά εκεί που το πήρες.

Η εδώ αντιπροσωπεία, δεν έχει υποχρέωση να σε καλύψει σε κάτι που πήρες από κάπου αλλού. Δεν έχεις κάνει ΚΑΜΙΑ συναλλαγή μαζί της, ούτε καν έμμεσα (δια κάποιου υποκαταστήματος, αντιπροσώπου, προμηθευτή δικό της).

Αν τώρα, θα έπρεπε για λόγους εμπορικής πολιτικής ή όχι είναι άλλη ιστορία.
(κατά την γνώμη μου δεν θα έπρεπε ούτε αυτό, αλλά εντάξει όπως νομίζει ο καθένας).

Το όποιο μαγαζί το πήρες είναι υποχρεωμένο να "τρέξει" να στο φτιάξει. Και αν το στείλει έξω να φτιαχτεί, πρόβλημά του αυτοί πληρώνουν τυχόν μεταφορικά κτλ (εσύ από αυτούς το πήρες, είσαι υποχρεωμένος να τρέξεις πχ μέχρι το κατάστημα)

RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000