Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 Επιλογή παπουτσιου (αρχαριος)

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
sp4wn Δημοσιευτηκε - 02/03/2017 : 17:02:07
Καλησπέρα σας.Είμαι αρχάριος δρομέας 181 cm - 84kg
Τρεχω 15-20 χλμ /βδομαδα κ εχω κ ένα μόνιμο πρόβλημα χονδροπαθειας στα γόνατα. Ψιλοπαταω με φτερνα(οχι πολυ) οποτε θα ήθελα κάτι να βοηθα σε παπούτσι

Πηγα σε διάφορα μαγαζιά κ δοκίμασα κ κατέληξα στα εξης :

1) Asics pulse 8 (60euros)
2) Asics nimbus 17 (100 euros)
3) adidas cushion 22 (65 euros)
4) adidas glide 8 (80euros)


Επειδη τα περπάτησα κ δεν τα έτρεξα κ Επειδή δεν εχω πρόσβαση σε μαγαζιά με καλές τιμές κ διάδρομο θα παραγγειλω.

Μπορείτε Μήπως να με βοηθήσετε να επιλέξω?
Το budget ειναι χαμηλο υπερβαση θα γινει μονο αν αξίζει πραγματικά!!!

You Only Live Once ...
15   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
sp4wn Posted - 22/05/2017 : 23:38:02
Τελικά μετά από 250 km τα παπούτσια τα σπάνε !!
Αυτή τη βδομάδα έβγαλα 39 χλμ χωρίς καμία ενόχληση ή ερεθισμό σε πέλμα .

Μακάρι να τα ξαναβρώ σε τέτοια τιμή ,άν και επειδή ήταν τα πρώτα μου θα ήθελα να δοκιμάσω και κανα οικονομικό δεύτερο .

Θα περιμένω καρτερικά καμιά ευκαιρία να χτυπήσω σαν κόμπρα :PpP

You Only Live Once ...