Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 Ενημέρωση για αλυσίδα αθλητικών

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
spyroskol Δημοσιευτηκε - 05/05/2017 : 15:25:50
Αγαπητοί συνδρομείς σας μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο που ποστάρει συνάδελφος στην εργασία μου για θέμα που προέκυψε σε γνωστή αλυσίδα αθλητικών ειδών (η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά ακριβή και ούτως ή άλλως δεν την πολυχρησιμοποιούμε καθώς έχουμε άλλους «χορηγούς» εξοπλισμού για τα τρεξίματα μας) από την αποία αγόρασε αθλητικά παπούτσια για τον 10χρονο γιο της.
Δύο διευκρινήσεις:
1)Για δικούς της λόγους δεν αναφέρει επωνύμως την αλυσίδα (και διαφωνώ).
2)Δεν είμαι ανταγωνιστής της αλυσίδας και δεν έχω κάποιο συμφέρον (μακάρι να είχα!).

ΚΑΛΕΣΜΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Τέλη Γενάρη αγοράστηκε ένα επώνυμο ζευγάρι παπούτσια παιδικό με αερόσολα από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων με αθλητικά (όπου ψωνίζω ανά 2μηνο όλα τα αθλητικά μας ) σε μεγάλο εμπορικό κέντρο του Αγ. Δημητρίου, στο ποσό των 85€ σε έκπτωση από 140€. αφού φορέθηκε και χρησιμοποιήθηκε όπως προοριζόταν, μετά 2 μηνών ακριβώς «έσκασε» από μόνη της η αεροόσολα ( και όπως καταλαβαίνετε) και εγώ μαζί της ….. Από το κατάστημα είπαν να τους το πάω να το φωτογραφίσουν μαζί με την απόδειξη… (λογικό), για να το στείλουν στην επώνυμη εταιρεία αθλητικών για να εκτιμηθεί η ζημιά ή το ελάττωμα (αρχικά ζήτησαν και το κουτί…. ίσως γιατί πράγματι το προόριζαν για τοποθέτηση σε ντουλάπι και μόνο….). Πράγματι, τους πήγα το παπούτσι «φορεμένο» και χωρίς να το «συμμαζέψω» προκειμένου να έχουν την πραγματική εικόνα.
Το φωτογράφισαν και είπαν ότι είναι ταλαιπωρημένο και τους απάντησα ότι χρησιμοποιήθηκε για τη δουλεία που αγοράστηκε (φορέθηκε από παιδί το πάτησε και το έτρεξε;). Μετά από 6-7 ημέρες ξαναπέρασα από το μεγαλοκαταστημα τους και τους υπενθύμισα την δουλειά τους, δηλαδή να επικοινωνήσουν με την εταιρεία και να μου απαντήσουν. Με κάλεσαν λέγοντας μου ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι με το παπούτσι διότι ήταν φορεμένο πολύ και αφού ζήτησα τον διευθυντή, μου ανέφερε την η επίσημη απάντηση από τα κεντρικά τα τους -και όχι η εν λόγω εταιρεία που ποτέ δεν ήρθαν σε επαφή μαζί της- ότι ήταν πολυφορεμένο και είχε λάσπες. Μου έκανε εντύπωση η γελοιότητα του και τον ρώτησα αν θα ήταν καλύτερα να το είχα πλύνει και περιποιηθεί, ο πανηλίθιος μου απάντησε και πάλι όχι γιατί τα παπούτσια δεν πλένονται στο πλυντήριο. Του ανταπάντησα ότι εγώ πλένω όλα τα αθλητικά μας παπούτσια στο χέρι! Ειπώθηκαν και άλλα πολλά…
Αφού επικοινώνησα με τα κεντρικά της κατασκευάστριας εταιρείας, στην Ολλανδία, συζητώντας μαζί τους για τη συγκεκριμένη ζημιά (σκάσιμο αερόσολας χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη) κατανόησαν επακριβώς τη ζημιά και αφού μου ανέφεραν τη 2ετη εγγύηση κατά περίπτωση, μου ζήτησαν κάποια στοιχεία του παπουτσιού και έπειτα να τους τo στείλω με δική μου χρέωση στην Ολλανδία και να εκτιμηθεί. Έπειτα θα μου απαντήσουν είτε αρνητικά (αποστέλλοντας μου πίσω το παπούτσι) είτε θετικά με δωροεπιταγή του ποσού ή κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση καλύπτουν όλα τα έξοδα μετακινήσεων.
Επιπλέον, επικοινώνησα με τα κεντρικά του μεγαλοκαταστηματος για έσχατη προσπάθεια και αποφυγή των αποστολών σε Ολλανδία και με στόμφο και σχετική αγένεια απάντησαν και πάλι αρνητικά διότι τα παπούτσια είναι πολυφορεμένα και έχουν αλλάξει χρώμα!!!!
Πιθανότατα να προσπαθήσω με την κατασκευάστρια εταιρεία και βλέπουμε….
Π Ο Ρ Ι Σ Μ Α : το μεγαλοκαταστημα λειτούργει «φραγκοφονόντας» τους πελάτες του και μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδεμία ευθύνη φέρουν… BLACK LIST θα είμαι και σας καλώ να γίνεται και εσείς, η καλύτερη κινούμενη δυσφήμηση του !!!!!
Άντε και …
15   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
patrickdrd Posted - 22/05/2017 : 16:31:53
καλα ουτε οι πρωτοι ειναι ουτε οι τελευταιοι,
το service ειναι λιγο "κι αν σου κατσει" στις μερες μας,
με τις πιθανοτητες να ειναι εναντιων μας, δυστυχως

carpe runem
hlias_3 Posted - 22/05/2017 : 06:57:32
Καλημέρα.

Πάντως σε άλλο site αναφέρονται κανονικότητα σε ονόματα ...

http://www.insomnia.gr/topic/644584-asus-ανύπαρκτο-service/

Για την ελληνική εταιρεία δε, που κατασκευάζει κινητά και tablet , την περνάνε γενεές δεκατέσσερις ...



Delazaren Posted - 16/05/2017 : 10:26:18
είμαι σίγουρος πως με την εταιρία στο εξωτερικό θα βρεθεί λύση.

Να ευχαριστήσετε την κατασκευάστρια για το χρόνο και τη διάθεση που έχει να λυθεί το θέμα (γιατί θα λυθεί από ότι έγραψες στο αρχικό ποστ) αλλά ταυτόχορνα θα πρότεινα να κάνει σκληρό παράπονο (αντικειμενικό όμως, χωρίς υποκειμενικές αναφορές) στην κατασκευάστρια εταιρία για το μεγαλοκατάστημα γιατί δεν είναι ικανό να αντιπροσωπεύσει επαρκώς το image and reputation of της αθλητικής εταιρίας και πως θεωρείς την αντιμετώπηση που είχες απαράδεκτη. Επίσης καλό θα ήταν το παράπονο που έχει από το μαγαλοκατάστημα να το γράψει ξανά στις σελίδς fb του καταστηματας όπως και σε email. Μάλιστα αφού λυθεί το πρόβλημα να το ξανακάνει και να γράψει πως σε αντίθεση με το μεγαλοκατάστημα η κατασκευάστρια έλυσε το πρόβλημα γρήγορα και ικανοποιητικά και πως στο μέλλον θα στραφεί σε άλλα καταστήματα πχ on-line για τις αγορές της.

Ξέρω είμαι λίγο σπαστίκλας αλλά έτσι μαθαίνουν και σιγά σιγά αν όλοι διεκδικούσαμε σωστά τα δικαιώματά μας δεν θα μας κορόιδευαν τα μαγαζιά.
spyroskol Posted - 12/05/2017 : 16:18:49
Χρήσιμες οι πληροφορίες παιδιά και ευχαριστούμε. Ειδικά πάντως αν ήταν γραπτή η επικοινωνία με το κατάστημα θα ήταν όλα καλύτερα. Η ενδιαφερόμενη θα κινηθεί προς την κατεύθυνση αντιμετώπισης του θέματος με τον κατασκευστή στο εξωτερικό όσον αφορά την κατασκευάστρια. Όσον αφορά την αλυσίδα (που με αυτή προέκυψαν τα προβλήματα και η γενικότερη κακή αντιμετώπιση)ακόμα το εξετάζει.
OdiOdiOdi Posted - 12/05/2017 : 14:45:25
Παρόμοια εμπειρία είχα και γω αλλά όχι με αθλητικό παπούτσι αλλά με casual.
Από γνωστή Ισπανική αλυσίδα ακριβών κάσουαλ παπουτσιών (ίσως καταλαβαίνεται για ποια μιλάω), αγόρασα ένα ζευγάρι παπούτσια από κεντρικό κατάστημα τους. Τα παπούτσια ήταν δερμάτινα καφέ, και μετά από μερικές μέρες που τα φόρεσα παρατήρησα πως το ένα παπούτσι από το άλλο είχε διαφορά στην ποιότητα του χρώματος και του δέρματος. Προφανώς προερχόταν από διαφορετικές παρτίδες.
Η διαφορά ήταν αρκετά εμφανή αλλά κάποιος όπως και εγώ στην αρχή χωρίς να το ξέρει δεν θα το προσέξει..

Τέλως πάντων πήγα στο μαγαζί από όπου τα πήρα (το μαγαζι ήταν της ίδιας της εταιρίας) όπου μου εξήγησαν πως ναι υπάρχει μια διαφορά αλλά τα παπούτσια είναι φορεμένα και δεν μπορούν να κάνουν κάτι.

Επικοινώνησα με την μαμά εταιρία στην Ισπανία οπου μου είπαν να τους τα στείλω με δικά μου έξοδα και αν όντως υπάρχει το πρόβλημα που περιγραφώ θα μου στείλουν καινούρια, η βάουτσερ κτλ, καλύπτωντας επίσης και τα έξοδα αποστολής που είχα κάνει.

Όντως αναγνωρίσαν το πρόβλημα στα παπούτσια και τους ρώτησα αν επιλέξω την αποζημείωση μέσω βάουτσερ σε ποιά καταστήματα στην Ελλάδα είναι αποδεκτά?

Με ενημέρωσαν πως η εν λόγω εταιρία δεν έχει επίσημα καταστήματα στην Ελλάδα παρά μόνο σε Σοφια, Βουκουρέστι, Κων/πολη για εδώ κοντά!

Όταν τους ρώτησα αν τα καταστήματα στην Ελλάδα που έχουν την επωνυμία τους είναι Franchise η κάτι τέτοιο και γιαυτό δεν είναι στην λίστα με τα επίσημα καταστήματα τους με ενημέρωσαν πως όλα τα καταστήματα τους είναι Franchise (συμπεριλαμβανομένων αυτών σε Βουκουρεστι, Σοφια κτλ) χωρίς να μου πουν περισσότερα...
Τα συμπεράσματα δικά σας
Delazaren Posted - 10/05/2017 : 09:47:06
δική μου άποψη είναι να εμπλέκεται πάντα η μαμά εταιρία στο εξωτερικό γιατί εν ελλάδι οι παπάρες περισσεύουν δυστυχώς.
thesalos Posted - 10/05/2017 : 09:16:00
τον νου σου βασιλη ......εχεις ατομα στο αμαξι σου για τρεξιμο στο μεζουρλο......χαρτι για παν......ενδεχ.

παντως δεν εχει και αδικο ο παραπανω .

εδω εχουμε τον συνηγορο του πολιτη.
vasilis dr Posted - 10/05/2017 : 00:00:31
Μετά από όλα τα ενδιαφέροντα που αναφέρει αναλυτικά και εμπεριστατωμένα ο Νίκος το συμπέρασμα είναι ότι για οποιοδήποτε θέμα η πρόβλημα έχουμε με κάποια ελληνική εταιρία, ελληνικό κατάστημα, ελληνική επιχείρηση κτλ. έχουμε απ'ότι φαίνεται 3 επιλογές:
α)κάνουμε την κότα και δεχόμαστε ασυζητητί την άλλη άποψη για να μην μπλέξουμε
β)έχουμε πάντα μαζί μας 2 άτομα για καλό και κακό οι οποίοι θα μας χρησιμεύσουν ως μάρτυρες αν χρειαστεί
γ)όλες οι κινήσεις μας, οι ενέργειές μας να γίνονται εγγράφως όπως μου είπε το απόγευμα φίλος δικηγόρος όταν του έθεσα την όλη συζήτηση μας.....για να μην μπλέξεις θα πρέπει πάντα να κινείσαι με χαρτί π.χ επιστρέφεις ελαττωματικό πατούμενο; κάντο εγγράφως (κοινοποιώντας το ταυτόχρονα και στην κεντρική αντιπροσωπία) και ζητώντας ανάλογη γραπτή απάντηση...γελοίο φαίνεται αλλά τα γραπτά είναι που μένουν!
Delazaren Posted - 09/05/2017 : 19:49:05
Έχω επιστρέψει πολλές φορές παπούτσι που δεν μου έκανε. Μάλιστα με ASICS το επέστρεψα μετά από 200+ χιλιόμετρα. ΑΛΛΑ συννενοήθικα αποκλειστικά με Αγγλία και όχι με εδώ.

Αν έχεις δίκιο πρέπει να το κυνηγάς με όλα τα μέσα. ΠΧ email, facebook και μάλιστα όλων όσων έχουν σχέση πχ το κατάστημα που καλά θα κάνεις να το αναφέρεις και την κατασκευάστρια εταιρία.

ΔΕΝ δικαιολογείται παπούτσι να χαλά σε 2 μήνες εκτός και αν το βάλεις να το πατήσει τρακτέρ :-).

Όμως πάντα πρέπει να είσαι κόσμιος και να μιλάς τεκμηριωμένα.
Bloom Posted - 09/05/2017 : 13:44:33
Διαβάζω ξανά τον αρχικό τίτλο της ανακοίνωση και λέει

quote:
[i]ΚΑΛΕΣΜΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ


Ε λοιπόν, θα ασκήσω το δικαίωμά μου στην αλλαγή γνώμης! Ο άλλος το παραδέχεται ανοιχτά πως σκοπεύει να κάνει δυσφήμιση. Λες και η δυσφήμιση είναι δικαίωμα και όχι αδίκημα. Υπάρχουν "κανάλια" και οργανώσεις όπου μπορεί να απευθυνθεί για το θέμα, όμως προτιμά να ξεκινήσει εκστρατεία δυσφήμισης. Και είναι αρκετά κορόιδο ώστε να χρησιμοποιεί ο ίδιος μια έκφραση που θα τη βρει μπροστά του όταν θα διαβάζει το κείμενο της αγωγής - ομολογεί πριν καν κατηγορηθεί.

Εφαρμόζοντας το λάθος τρόπο, ιδίως έναν άδικο τρόπο, χάνει κανείς όλα τα δίκια του. Δε θα πω ότι η εταιρία είναι ακέραια (που από τη δική μου εμπειρία έχω γνώμη πως υπολείπονται πολύ σε πολλά θέματα), όμως όταν λες "παιδιά ξεκινώ εκστρατεία δυσφήμισης" δε μένουν περιθώρια για πολλή σοβαρή συζήτηση.
Bloom Posted - 09/05/2017 : 13:34:31
Υστερόγραφο: παρόμοια ισχύουν και όταν κάποιος αρχίζει τα γαλλικά στο φατσοβιβλίο, ή σε ένα φόρουμ (όπως το δικό μας καλή ώρα).

Λοιπόν, γίνεται μήνυση στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Ακόμα κι αν έχει μείνει "στον αέρα" η επίμαχη έκφραση για ελάχιστα λεπτά, δεν έχει καμία σημασία. Όπως είναι αστείο αυτό που νόμιζε πως έκανε κάποτε γνωστό πρώην μέλος του φόρουμ, που έβριζε και συκοφαντούσε (κανονικά) τους πάντες, και μετά από μισή ώρα τα έσβηνε - στους υπολογιστές των moderators παραμένουν όλα όσα γράφουμε, όλα όσα σβήνουμε, όλα όσα διορθώνουμε. Η ΔΗΗ τα καταθέτει αυτά στον εισαγγελέα και σχηματίζεται δικογραφία. Η δίκη γίνεται στην έδρα του μηνυτή. Μετά τη δίκη, έχει δικαίωμα να ασκήσει και αγωγή. Προφανώς η διαδικασία που ασκούν οι ανώνυμες εταιρίες είναι καλύτερη (όμως όταν χρειάστηκε, δεν την ήξερα ακόμα), γιατί με το να ζητούν μέσω αγωγής εξαψήφια ποσά, ασκούν συντριπτική πίεση στον κατηγορούμενο και τελικά τα σκάει χοντρά χωρίς δίκη (συνήθως αυτό γίνεται).

Οπότε, πολλή προσοχή τι γράφουμε στο διαδίκτυο (τα γραπτά μένουν) και πριν εκφραστούμε, σκεφτόμαστε πρώτα. Γιατί οι συνέπειες μπορούν να είναι καταστροφικές.
Mikegr Posted - 09/05/2017 : 13:15:11
quote:
Originally posted by spyroskol

Αγαπητοί συνδρομείς σας μεταφέρω αυτούσιο το κείμενο που ποστάρει συνάδελφος στην εργασία μου για θέμα που προέκυψε σε γνωστή αλυσίδα αθλητικών ειδών (η αλήθεια είναι πως είναι αρκετά ακριβή και ούτως ή άλλως δεν την πολυχρησιμοποιούμε καθώς έχουμε άλλους «χορηγούς» εξοπλισμού για τα τρεξίματα μας) από την αποία αγόρασε αθλητικά παπούτσια για τον 10χρονο γιο της.
Δύο διευκρινήσεις:
1)Για δικούς της λόγους δεν αναφέρει επωνύμως την αλυσίδα (και διαφωνώ).
2)Δεν είμαι ανταγωνιστής της αλυσίδας και δεν έχω κάποιο συμφέρον (μακάρι να είχα!).

ΚΑΛΕΣΜΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΔΥΣΦΗΜΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΟΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Τέλη Γενάρη αγοράστηκε ένα επώνυμο ζευγάρι παπούτσια παιδικό με αερόσολα από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων με αθλητικά (όπου ψωνίζω ανά 2μηνο όλα τα αθλητικά μας ) σε μεγάλο εμπορικό κέντρο του Αγ. Δημητρίου, στο ποσό των 85€ σε έκπτωση από 140€. αφού φορέθηκε και χρησιμοποιήθηκε όπως προοριζόταν, μετά 2 μηνών ακριβώς «έσκασε» από μόνη της η αεροόσολα ( και όπως καταλαβαίνετε) και εγώ μαζί της ….. Από το κατάστημα είπαν να τους το πάω να το φωτογραφίσουν μαζί με την απόδειξη… (λογικό), για να το στείλουν στην επώνυμη εταιρεία αθλητικών για να εκτιμηθεί η ζημιά ή το ελάττωμα (αρχικά ζήτησαν και το κουτί…. ίσως γιατί πράγματι το προόριζαν για τοποθέτηση σε ντουλάπι και μόνο….). Πράγματι, τους πήγα το παπούτσι «φορεμένο» και χωρίς να το «συμμαζέψω» προκειμένου να έχουν την πραγματική εικόνα.
Το φωτογράφισαν και είπαν ότι είναι ταλαιπωρημένο και τους απάντησα ότι χρησιμοποιήθηκε για τη δουλεία που αγοράστηκε (φορέθηκε από παιδί το πάτησε και το έτρεξε;). Μετά από 6-7 ημέρες ξαναπέρασα από το μεγαλοκαταστημα τους και τους υπενθύμισα την δουλειά τους, δηλαδή να επικοινωνήσουν με την εταιρεία και να μου απαντήσουν. Με κάλεσαν λέγοντας μου ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι με το παπούτσι διότι ήταν φορεμένο πολύ και αφού ζήτησα τον διευθυντή, μου ανέφερε την η επίσημη απάντηση από τα κεντρικά τα τους -και όχι η εν λόγω εταιρεία που ποτέ δεν ήρθαν σε επαφή μαζί της- ότι ήταν πολυφορεμένο και είχε λάσπες. Μου έκανε εντύπωση η γελοιότητα του και τον ρώτησα αν θα ήταν καλύτερα να το είχα πλύνει και περιποιηθεί, ο πανηλίθιος μου απάντησε και πάλι όχι γιατί τα παπούτσια δεν πλένονται στο πλυντήριο. Του ανταπάντησα ότι εγώ πλένω όλα τα αθλητικά μας παπούτσια στο χέρι! Ειπώθηκαν και άλλα πολλά…
Αφού επικοινώνησα με τα κεντρικά της κατασκευάστριας εταιρείας, στην Ολλανδία, συζητώντας μαζί τους για τη συγκεκριμένη ζημιά (σκάσιμο αερόσολας χωρίς υπαιτιότητα του χρήστη) κατανόησαν επακριβώς τη ζημιά και αφού μου ανέφεραν τη 2ετη εγγύηση κατά περίπτωση, μου ζήτησαν κάποια στοιχεία του παπουτσιού και έπειτα να τους τo στείλω με δική μου χρέωση στην Ολλανδία και να εκτιμηθεί. Έπειτα θα μου απαντήσουν είτε αρνητικά (αποστέλλοντας μου πίσω το παπούτσι) είτε θετικά με δωροεπιταγή του ποσού ή κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση καλύπτουν όλα τα έξοδα μετακινήσεων.
Επιπλέον, επικοινώνησα με τα κεντρικά του μεγαλοκαταστηματος για έσχατη προσπάθεια και αποφυγή των αποστολών σε Ολλανδία και με στόμφο και σχετική αγένεια απάντησαν και πάλι αρνητικά διότι τα παπούτσια είναι πολυφορεμένα και έχουν αλλάξει χρώμα!!!!
Πιθανότατα να προσπαθήσω με την κατασκευάστρια εταιρεία και βλέπουμε….
Π Ο Ρ Ι Σ Μ Α : το μεγαλοκαταστημα λειτούργει «φραγκοφονόντας» τους πελάτες του και μετά από την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδεμία ευθύνη φέρουν… BLACK LIST θα είμαι και σας καλώ να γίνεται και εσείς, η καλύτερη κινούμενη δυσφήμηση του !!!!!
Άντε και …



Καλημέρα...ρίξε μια ματιά εδώ : https://www.eccgreece.gr/el/topics/consumers-rights/
Bloom Posted - 09/05/2017 : 12:27:34
Βασίλη, αν θες να μάθεις τις συνέπειες, γράψε κάτι δημόσια, όλο ειλικρίνεια, και περίμενε να δεις τι θα συμβεί.

Διαβάστε όλοι προσεκτικά, γιατί κάπως έτυχε να ξέρω. Είναι ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ γιατί αφορά και πολλά άλλα που λέγονται στο ίντερνετ.

Δε θα κάνουν μήνυση, θα κάνουν πρώτα αγωγή. Αυτό που γράφεις ονομάζεται ισχυρισμός. Αν θες να περάσει ως μαρτυρία, θες δύο μάρτυρες που θα είναι πρόθυμοι να έρθουν και να ορκιστούν στο δικαστήριο (και τότε θα ανακαλύψεις πόσο λίγους αληθινούς φίλους έχεις). Χωρίς δύο μάρτυρες για το περιστατικό (το σκίσιμο των παπουτσιών), η εταιρία θα πει πως ο ισχυρισμός σου είναι ψευδής (και ο δικαστής εδώ που τα λέμε πώς θα σε πιστέψει χωρίς μάρτυρες; ) και χωρίς μάρτυρες το δικαστήριο θα το δεχτεί. Οι ειλικρινείς απολογίες και η προθυμία των δικαστών να δείξουν κατανόηση και να συμπονέσουν το καημό σου συμβαίνουν μόνο στα μελό δικαστικά πιλάφια του Χόλυγουντ. Αν λοιπόν καταδικαστείς, η ταρίφα ξεκινά από 20000 και ανεβαίνει. Συνήθως στις αγωγές τους οι εταιρίες ζητάνε από 200000 και πάνω, καμιά φορά οι δικαστές συμφωνούν.

Άκου τώρα το καλό: μόλις καταδικαστείς στα αστικά δικαστήρια, έχουν δικαίωμα να ασκήσουν και μήνυση και να δικαστείς πάλι, με εκ νέου ποινές.

Αν ας πούμε βρεις τους μάρτυρες και αθωωθείς, έχουν δικαίωμα έφεσης και πάνω από μία φορά. Μπορούν να σε χρεωκοπήσουν μόνο με τα έξοδα των δικηγόρων. Κάθε φορά, ανάλογα το δικαστή (και τα γούστα του - δεν υπονοώ κάτι κακό για τη δικαιοσύνη, απλά η ιδιοσυγκρασία του δικαστή στο δικό μας σύστημα παίζει πολύ ρόλο), μπορούν να κερδίσουν την αγωγή.

Το τελευταίο και το καλύτερο, είναι κάτι που ελάχιστοι το ξέρουν: Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίσοι! Ισχύουν άλλοι νόμοι για τα φυσικά πρόσωπα και άλλοι για τις ανώνυμες εταιρίες. Έτσι, σε αγωγή συκοφαντικής δυσφήμισης ενάντιά σου από κάποιο άτομο στην άλλη άκρη της Ελλάδας, η δίκη ορίζεται στην έδρα κατοικίας του κατηγορούμενου. Αν την αγωγή έχει κάνει ΑΕ, η δίκη γίνεται στην έδρα της εταιρίας, γιατί κουράζονται πολύ να κουβαληθούν ως την πόλη σου. Με αυτόν τον τρόπο, αν ποτέ μπλέξεις με εταιρίες και δεν είσαι Αθηναίος, θα σου είναι πολύ δύσκολο να κατεβάσεις τους μάρτυρές σου στην Αθήνα, ακόμα κι αν έχεις μάρτυρες.

Με αυτά τα δεδομένα, όποιος θέλει ας κάνει το μάγκα και ας γράφει επώνυμα, κι ας νομίζει ότι έχει δίκιο. Όσο σκληρά κι αν ακούγονται τα παραπάνω, πιστεύω πως ο νόμος είναι σωστός (πλην του θέματος της έδρας της δίκης, το οποίο είναι αισχρό). Του λείπει ευελιξία, όμως είναι σωστός. Δε μπορείς να βγαίνεις και να ισχυρίζεσαι δημόσια το παραμικρό χωρίς μάρτυρες. Είναι δυσφήμηση, όπως και να το κάνουμε.
vasilis dr Posted - 08/05/2017 : 16:05:29
Εγώ από την άλλη Νίκο δεν μπορώ να καταλάβω τι συνέπειες θα έχει κάποιος αν για παρόμοιο με το παραπάνω πρόβλημα μιλήσει ειλικρινά, μιλήσει επώνυμα και χωρίς υπερβολικούς λεκτικούς χαρακτηρισμούς........π.χ θα μπορούσα να αναφέρω ότι....... ''αγόρασα ένα ζευγάρι παπούτσια New Balance 903 και μετά από 3 μέρες που τα χρησιμοποίησα ξεκόλλησε η σόλα οπότε και τα πήγα στο κατάστημα Intersport Καρπενησίου, απ'όπου και τα αγόρασα, εξηγώντας στον προϊστάμενο του κ.Τσακιρίδη Βασίλειο το πρόβλημα με τα πατούμενα..... εν κατακλείδι ο εν'λόγω προϊστάμενος ήταν αρνητικός σε οποιαδήποτε αλλαγή η επιστροφή χρημάτων οπότε και αφού δεν μου έδωσε κάποια ικανοποιητική λύση απευθύνθηκα στα κεντρικά της εν'λόγω εταιρείας στη Νέα Υόρκη των ΗΠΑ απ'όπου και δικαιώθηκα''...........εδώ σε αυτά που αναφέρω επώνυμα δεν μπορώ να καταλάβω τι σόι μήνυση θα μου έκαναν...
Bloom Posted - 08/05/2017 : 13:59:43
Αν γράψει επώνυμα θα τον συντρίψουν στις μηνύσεις. Η ταρίφα για συκοφαντική δυσφήμιση είναι 20 χιλιάρικα. Οι σχετικοί νόμοι ευνοούν κατάφωρα τις εταιρίες στο εν λόγω ζήτημα. Τώρα, το "πώς θα διορθωθεί η εταιρία αν δε μάθει το πρόβλημα" δείχνει μόνο πως πρώτα απαντάμε στα thread και μετά τα διαβάζουμε: αφού οι προϊστάμενοι οι ίδιοι ήταν που τη γείωσαν. Μην το ψάχνουμε. Σε αυτά τα θέματα οι Έλληνες εισαγωγείς φέρονται σαν άρπαγες και τίποτα περισσότερο.

Σχετικά με το τι γίνεται στο εξωτερικό, υπ' όψη πως αυτές οι πολιτικές επιστροφών δεν είναι από την καλή καρδιά των εταιριών, αλλά έχουν νομοθετηθεί. Γιατί εκεί είναι ευνομούμενες χώρες και οι οργανώσεις καταναλωτών έχουν από πολλά χρόνια πιέσει και έχουν εισακουστεί και ένα σωρό πράγματα έχουν νομοθετηθεί.

RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000