Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Υγεία & Τραυματισμοί
 Covid 19

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
sakis1971 Δημοσιευτηκε - 30/11/2020 : 21:09:27
Έχω γκαρίξει ,από τις 19-11 άρχισαν τα συμπτώματα,πονοκέφαλο 38.3,38,37.9,37.8 δέκατα εως τις 26-11 που αποφάσισα να απευθυνθώ σε γιατρό πνευμονολόγο που βρήκα μετά 3-4 τηλεφωνήματα σε διάφορους.
Το τραγικό ήταν το τηλέφωνο στον εοδύ που με παρέπεμψε στο κεελπνο και όταν ζήτησα οδηγίες μου είπε να πάω σε νοσοκομείο αναφοράς 2 ώρες δρόμο από το σπίτι μου 3 νομούς μακριά.

Δευτέρα 23-11 έκανα ραπιντ τεστ σε συνεργείο εοδυ βγήκε την επόμενη θετικό,λίγο αφότου είχα κάνει και το μοριακό σε κέντρο υγείας από το οποίο με άφησαν να φύγω χωρίς να ασχοληθούν μαζί μου αν και είχα 6 μέρες εμπύρετος τα αποτελέσματα του μοριακού τα έμαθα σήμερα.

Τώρα χωρίς πυρετό από 28-11 αλλά με το αλλεργικό άσθμα σε έξαρση ,σκυλόβηχας δηλαδή και αγευσία αοσμία πονοκέφαλο που δε ξέρω αν είναι από την ίωση οι τις 2 αντιβιώσεις.
Δύο αντιβιώσεις μαζί και δεξαμεθαζόνη η αγωγή.

Θα ενημερώσω αν τυχόν ασθενήσουν σύζυγος και γιός γιατί ζούμε σε 69 τετραγωνικά διαμέρισμα,για την ώρα όλα καλά.
όχι πολύ ποδώκης
15   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
sakis1971 Posted - 19/02/2021 : 22:40:13
Ο άτιμος ιός αφήνει μια κόπωση πάντως που σε συνδυασμό με τη καραντίνα-ακινησία 14 ημερών μέσα στο χειμώνα που είμαι παραδοσιακά εκτός φόρμας είναι καταστροφή ,μου έτυχαν και άλλα άσχημα ,ψυχολογία χάλια.
Το τρέξιμο έγινε πολυτέλεια,δε θέλω να πιστεύω ότι έκλεισα με το μαραθώνιο του 2019 όπως λέει ένας φίλος.

όχι πολύ ποδώκης
gargadua Posted - 19/12/2020 : 09:06:33
quote:
Originally posted by Rigelian

Ποιος θα επωμιστεί, λοιπόν, το κόστος του όποιου δωρεάν και γιατί;
Τα έσοδα του κράτους είναι χρήματα των πολιτών.




Η αλίτ, γιατί είναι έξω καρδιά!!!!

Καλημέρα.
Θα το επωμιστεί ο υπεύθυνος για την δημόσια υγεία δια της ΑΑΔΕ γιατί αυτή είναι και η δουλειά του.

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Rigelian Posted - 18/12/2020 : 21:06:09
Ποιος θα επωμιστεί, λοιπόν, το κόστος του όποιου δωρεάν και γιατί;
Τα έσοδα του κράτους είναι χρήματα των πολιτών.
Deorum Posted - 18/12/2020 : 18:53:09
Φυσικά και υπάρχει το δωρεάν.

Αφού λέμε "δωρεάν" άρα εξ'ορισμού υπάρχει.

Από εκεί και πέρα, αυτό που θέλετε να πείτε, είναι πως και το δωρεάν έχει κάποιο κόστος.

Πχ το νερό με τον καφέ είναι δωρεάν, έστω σε ποτήρι νερού. Δεν ισχυρίστηκε κανείς ότι δεν πληρώνεται λογαριασμός νερού.

Όταν λέμε δωρεάν, εννούμε στον τελικό καταναλωτή, χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση. Το τι έκανε ο έμπορος, αν το έδωσε στα πλαίσια διαφήμισης (πχ μοιράζουν δωρεάν γεύματα κτλ) είναι διαφορετικό.

Αφού λοιπόν θέλετε να ακριβολογείτε πείτε.

Φυσικά και υπάρχει το δωρεάν (προς τον τελικό καταναλωτή) , αλλά και αυτό έχει κάποιο κόστος το οποίο κάποιος επωμίζεται στο τέλος.
Το ένα σαν έννοια δεν αναιρεί το άλλο .
gargadua Posted - 18/12/2020 : 18:25:54
Οταν δεν υπάρχει το "Δωρεάν" προφανώς δεν υπάρχει(κατά κάποιο τρόπο) και η έννοια του κράτους.
Αν ναι, δεν θα ήταν πιο σωστό να αρχίσει η υλοποίηση μιας τέτοιας ιδέας από τα πιο εύπορα κράτη; Το αντίθετο εμπεριέχει δόλο. Εκτός και αν η διάδοση τέτοιας ιδέας αρχίζει από τους πιο ......αφελείς ... ιθαγενείς ή από χρεοκοπημένα κράτη που για 32 δις θα πουλούσαν οποιοδήποτε δικαίωμά τους! Έτσι δεν είναι;
Βέβαια το κράτος δεν εισπράττει και λίγα για να παρέχει δωρεάν! Αν υπάρχει κακοδιαχείρηση είναι κάτι διαφορετικό.

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Rigelian Posted - 18/12/2020 : 14:03:21
Όχι βέβαια, δεν κάνουμε τέτοια κουβέντα, άλλωστε δεν υπάρχει "Δωρεάν"!
gargadua Posted - 18/12/2020 : 13:28:51
Αφιλοκερδώς; Το ρωτάω γιατί με οτιδήποτε δημόσιο σου σηκώνονται οι τρίχες!!!!

Κάπως έτσι θα έπρεπε όλοι να έχουν πρόσβαση και στην εκπαίδευση. Και όχι μονάχα οι έχοντες.........

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Rigelian Posted - 18/12/2020 : 11:03:41
Καλημέρα! Μόνο ένα: Ο ιατρός οφείλει να φροντίζει τον ασθενή ανεξάρτητα των απόψεων τους ασθενούς ή της συμπεριφοράς του.
gargadua Posted - 17/12/2020 : 18:09:00
Βγήκα να τρέξω 40΄και γράψατε σεντόνια!!!!
Κοκορομάχίες;;;;;;;;;;;;;;;; Εεεε Riff Raff, ακόνισε τα νύχια και γυάλισε τα φτερά σου....

Η παιδεία θα έπρεπε να είναι το έναυσμα για έρευνα και εξαγωγή συμπερασμάτων. Από κει και μετά η κάθε προσωπικότητα διαμορφώνεται διαφορετικά. Βέβαια η ανεξάρτητη εκπση αμφιβάλω αν μπορεί να εφαρμοστεί καθότι ο καθένας θα θέλει να περάσει μηνύματα ανάλογα του πιστεύω του, όποια και αν είναι. Ναι εκεί είναι παρέμβαση στη προσωπικότητα, η γενικότερη ιδέα όμως δεν είναι λάθος. Το κοινωνικό κράτος κακώς έχει ερμηνευτεί και γι αυτό γίνεται στόχος πολλών. Και έχει παρερμηνευτεί ακριβώς γιατί η εκπση είναι ελλιπής!......

Η δημόσια υγεία πρέπει να είναι αγαθό αλλιώς θα έπρεπε πχ οι αρνητές του ιού να πληρώναν τα νοσήλεια τους σε περίπτωση ασθένειας. Ή έπεσες με το μηχανάκι και δε φορούσες κράνος; Πληρώνεις τις κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις συνέπεια της αμέλειάς σου. Όμως και αυτό κάποτε δεν σ΄άρεσε.

Κανόνες επαναλαμβάνω (και όχι επιβολή συμπεριφοράς) πρέπει να υπάρχουν και να τηρούνται. ΟΜΩΣ πολλές φορές η άτσαλη συμπεριφορά οδηγεί και την άλλη πλευρά σε ακρότητες. Οι θεωρίες περί ατομικής ελευθερίας καλές είναι όμως τι γίνεται σε περιπτώσεις παραβατικότητας; Οι σοφοί τι λένε; Ξέρεις, οποιοσδήποτε κανόνας θα μπορούσε να ερμηνευτεί ως επιβολή συμπεριφοράς.
(Σκοπός μου είναι να σε οδηγήσω ξανά στο αρχικό σημείο της εκπαίδευσης).

Το μακρινό 84 ήμουνα με παρέα στη πλατεία Εξαρχείων και πίναμε μπύρες. παρακάτω ήταν ένα παιδάκι και σε όλους τους περαστικούς πετούσε με ένα φτυαράκι άμμο. Η μαμά, Κοσμάρα TV(σήμερα θα βολόδερνε στο facebook)!!! κάποια στιγμή ένας περαστικός αντέδρασε (έδειξε ενόχληση όχι να φωνάξει), ποιός είδε τη μάνα και δεν φοβήθηκε! Τι μπινελίκια του έριξε, όλοι οι άγιοι κάνανε παρέλαση, φασίστα τον είπε και ζητούσε επίμονα να μάθει το λόγο που ενοχλήθηκε!!!!! Σηκώθηκε η πλατεία στο πόδι. Και αυτή Κώστα ένιωσε ότι καταπιέζεται η ελευθερία του παιδιού της! Η μ@λ@κισμένη βέβαια ούτε που κατάλαβε ότι πριν αυτό το περιστατικό ένα αμάξι θα χτυπούσε το παιδί της! Χαμπάρι δεν πήρε.

Η ελευθερία έχει ΟΡΙΑ, δικαιώματα αλλά και ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. Θέλει δουλειά και πολύ διάβασμα. Ούτε μπορεί κάποιος να είναι "μεγάλος" στην άμεση "τιμωρία" λόγω εσφαλμένων επιλογών-συμπεριφοράς αλλά σκεπτικός στην αρχική του επιμόρφωση. Άλλο η παρούσα ατυχής παιδεία και άλλο η αναγκαιότητα.


Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
RiffRaff Posted - 17/12/2020 : 17:08:56
"do I think I'm going to paradise? Of course not; I wouldn't go if I was asked. I don't want to live in some fucking celestial North Korea, for one thing, where all I get to do is praise the Dear Leader from dawn till dusk".

rigelian, δεν ξέρω τη φάτσα σου, αλλά με το που πέρασε από μπροστά μου αυτό, το μυαλό σχηματοποίησε την εικόνα να μειδιάς σαρδόνια, ωσάν τον Γκρούτσο!

--------------------------
Run-time Error
Rigelian Posted - 17/12/2020 : 16:53:48
(προσπαθώ να σας βάλω/να μας βάλω σε μονοπάτια σκέψης και αμφισβήτησης στα οποία έχω μπει κι εγώ...)
Rigelian Posted - 17/12/2020 : 16:48:19
"Αλλά σε κάθε περίπτωση, αυτό που πόσταρες δεν έχει καμία σχέση με το πνεύμα όσων έγραψα."
Έχει! Όταν δέχεσαι παρέμβαση του κράτους στην προσωπικότητα ενός εκάστου, πού θα σταματήσει αυτό; (δεν είναι για το κομμουνιστικό ή όχι του κομμουνιστικού κόμματος Κίνας η συζήτησ αυτή!)
Rigelian Posted - 17/12/2020 : 16:46:41
Ωχ, θα πρέπει να γράψω πολλά, έχεις προσέγγιση που σε κάποια με βρίσκει σύμφωνο.
Μία διευκρίνηση: Η έννοια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης είναι αυτό που αποτελεί, κατά τη γνώμη μου, ωμή παρέμβαση.
Όχι τα επιμέρους.
Υπόσχομαι να επανέλθω απαντώντας!
RiffRaff Posted - 17/12/2020 : 16:22:25
quote:
Originally posted by Rigelian

quote:
Originally posted by RiffRaff

Έχω ένα επιχείρημα, όμως, υπέρ της δημόσιας παιδείας (όχι δικό μου, πρωτογενώς, αλλά συντάσσομαι):

"
Αποδεικνύεται τώρα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, πόσο σημαντική είναι η βασική εκπαίδευση. Όταν δεν ξέρεις ούτε τα βασικά της βιολογίας, πώς θα μπορέσεις να παρακολουθήσεις στοιχειωδώς τις εξελίξεις, πώς θα μπορέσεις να κατανοήσεις; Δεν καταλαβαίνεις, απελπίζεσαι και πιστεύεις πως σε κοροϊδεύουν οι επιστήμονες. Στην εποχή της υπερεξειδίκευσης, οι πανεπιστήμονες εξέλειψαν. Όμως δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλαβαίνεις πέντε πράγματα και να μην μας φλομώνεις στη μπούρδα που τη θεωρείς κιόλας σπουδαία σοφία."

--------------------------
Run-time Error



Χμ, προβοκατόρικα θα πω ότι αυτό είναι επιχείρημα υπέρ της εκπαίδευσης, η οποία είναι διαφορετική από την παιδεία!
Αλλά γιατί να κατανοήσει κάποιος τι λένε οι επιστήμονες;
(Προσπαθω να πάω τη σκέψη λίγο παρακάτω!)
Αυτό, λοιπόν, ως επιχείρημα το θεωρείς αρκετά δυνατό για να δικαιολογήσει την ωμή επέμβαση του κράτους στην προσωπικότητα του παιδιού και στην ανατροφή του από τους γονείς του; Αν ναι, πού θα σταματήσει αυτό;
Το έχεις υπ' όψιν σου: https://en.wikipedia.org/wiki/Social_Credit_System ?

Να θυμίσω, επίσης, την άγρια κρατική προπαγάνδα του Αναγνωστικού των 70s, πατρίς, θρησκεία, οικογένεια, και σεξισμός!



- Ένα μέρος της παιδείας του θα το λάβει κανείς από τις δομές του κράτους (σχολείο, πανεπιστήμιο, κτλ.), ένα άλλο από την οικογένειά του (αλλά αυτό δεν είναι πάντοτε εφικτό) και ένα τρίτο μόνος του (αυτό που λέμε "να ψάχνεται"). Για μένα το σημαντικότερο είναι το τρίτο, αλλά για να φτάσεις εκεί θα πρέπει να έχουν λειτουργήσει καλά τα δύο πρώτα.

- Για να έχει επαφή με τον πραγματικό κόσμο και όχι με αυτόν των φανταστικών του φίλων ή με μια εικόνα του πραγματικού κόσμου μέσα από παραμορφωτικό καθρέπτη.

- Το τι θα περιλαμβάνεται σε αυτό που λέμε βασική εκπαίδευση μπορούμε να το συζητήσουμε, δεν είναι ανάγκη να υπάρχει "ωμή επέμβαση". Θες μια προσέγγιση; Για κάθε ώρα που αναφέρεται στην "ορθόδοξη ημών πίστη", θα υπάρχουν δύο που θα αναφέρονται σε άλλες θρησκείες, καθώς και στην προσέγγιση της αθεϊας/αθρησκείας. Για κάθε controversial ιστορικό γεγονός, η προσέγγιση του οποίου δύναται να χωρέσει δύο ή και τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις, θα διδάσκονται όλες. Και ο καθένας τα συμπεράσματά του, χωρίς επιβολές.

Επίσης, αν και ως μαθητής της θετικής κατεύθυνσης η βιολογία ήταν το πιο μισητό μου μάθημα, στην πορεία της ζωής κατάλαβα πόσο σημαντική είναι. Η αιχμή της επιστήμης τα τελευταία 100 χρόνια ανήκει ξεκάθαρα στην ιατρική και η βάση της ιατρικής είναι η βιολογία. Θεωρώ πως βασικά κομμάτια της θα πρέπει να διδάσκονται με όσο πιο εύληπτο τρόπο γίνεται.

Επίσης, σημαντικότατο κομμάτι θα πρέπει να είναι η έκθεση, όχι με πολλαπλές επιλογές και λοιπές παπαρίτσες, γιατί σε λίγο καιρό θα προσπαθούμε να συνεννοηθούμε με δεκαοκτάρηδες με σινιάλα στον προφορικό και με σχέδια στο γραπτό λόγο.

Τέλος, Λύκειο και εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο δε θα έπρεπε να έχουν καμία, μα καμία, σχέση. Στο σχολείο λαμβάνεις τη βασική εκπαίδευση ώστε να σε υποστηρίξει στην εξελικτική διαδικασία () της παιδείας σου. Μετά, ας υπάρχει ένα προπαρασκευαστικό έτος ή 6μηνο, με όλες τις Πολυτεχνικές, Ιατρικές, Νομικές, κτλ. να βγάζουν κοινή ύλη και ας πηγαίνει ο καθένας, ανάλογα με το τι θέλει να γίνει, να δώσει για Πολυτεχνείο ή Φιλοσοφική. Όχι δίνουμε ένα κάρο μαθήματα, βγάζουμε ένα μέσο όρο αυτόν τον αχταρμά, βάζουμε στο μηχανογραφικό με φθίνουσα σειρά εκτιμώμενου βαθμού εισαγωγής τις διάφορες σχολές και περιμένουμε την κλήρωση του τζόκερ.

-Για την Κίνα το είχε γράψει και κάποιος άλλος παλαιότερα, ούτε στο ΚΚΕ δεν πιστεύουν πλέον πως έχει κομμουνισμό. Αλλά σε κάθε περίπτωση, αυτό που πόσταρες δεν έχει καμία σχέση με το πνεύμα όσων έγραψα.

- Go to 3. Μου βάζεις και συ για παράδειγμα το αναγνωστικό της Χούντας. Τι περίμενες δηλαδή να έχει μέσα; Πολύπλευρες προσεγγίσεις και στίχους του Λειβαδίτη;

--------------------------
Run-time Error
Rigelian Posted - 17/12/2020 : 15:36:17
quote:
Originally posted by RiffRaff

Έχω ένα επιχείρημα, όμως, υπέρ της δημόσιας παιδείας (όχι δικό μου, πρωτογενώς, αλλά συντάσσομαι):

"
Αποδεικνύεται τώρα, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, πόσο σημαντική είναι η βασική εκπαίδευση. Όταν δεν ξέρεις ούτε τα βασικά της βιολογίας, πώς θα μπορέσεις να παρακολουθήσεις στοιχειωδώς τις εξελίξεις, πώς θα μπορέσεις να κατανοήσεις; Δεν καταλαβαίνεις, απελπίζεσαι και πιστεύεις πως σε κοροϊδεύουν οι επιστήμονες. Στην εποχή της υπερεξειδίκευσης, οι πανεπιστήμονες εξέλειψαν. Όμως δεν χρειάζεται να είσαι ειδικός για να καταλαβαίνεις πέντε πράγματα και να μην μας φλομώνεις στη μπούρδα που τη θεωρείς κιόλας σπουδαία σοφία."

--------------------------
Run-time Error



Χμ, προβοκατόρικα θα πω ότι αυτό είναι επιχείρημα υπέρ της εκπαίδευσης, η οποία είναι διαφορετική από την παιδεία!
Αλλά γιατί να κατανοήσει κάποιος τι λένε οι επιστήμονες;
(Προσπαθω να πάω τη σκέψη λίγο παρακάτω!)
Αυτό, λοιπόν, ως επιχείρημα το θεωρείς αρκετά δυνατό για να δικαιολογήσει την ωμή επέμβαση του κράτους στην προσωπικότητα του παιδιού και στην ανατροφή του από τους γονείς του; Αν ναι, πού θα σταματήσει αυτό;
Το έχεις υπ' όψιν σου: https://en.wikipedia.org/wiki/Social_Credit_System ?

Να θυμίσω, επίσης, την άγρια κρατική προπαγάνδα του Αναγνωστικού των 70s, πατρίς, θρησκεία, οικογένεια, και σεξισμός!

RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000