Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Εξοπλισμός
 Το δράμα μιας ιντερνετικής αγοράς

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
gargadua Δημοσιευτηκε - 12/01/2021 : 22:09:25
Για δώρο, συγγενικό πρόσωπο μου λέει να κάνω αγορά με την κάρτα του. Επιλέγω παπούτσια από το spartoo.gr αξίας 115€. Κάνω την εγγραφή μέλους(υποχρεωτικά μη έχοντας επιλογή για αγορά ως επισκέπτης), εισάγω στοιχεία κάρτας φυσικού κατόχου και παραλήπτη τα δικά μου, η τράπεζα αποδέχεται την αγορά και μου έρχεται το παρακάτω μήνυμα του μαγαζιού(έλεος!):

"Γεια σας,

Ονομάζομαι Dimitra του τμήματος Επικυρώσεων του SPARTOO.GR. Εργάζομαι στο τμήμα πιστοποίησης των λογαριασμών πελατών.

Σας ενημερώσαμε σε προηγούμενο email ότι ο λογαριασμός σας βρίσκεται σε διαδικασία επαλήθευσης. Πρόκειται για μια απλή και γρήγορη διαδικασία που έχει ως στόχο να προστατεύσει τόσο εμάς όσο και τους πελάτες μας από καταχρηστικές ενέργειες που σχετίζονται με την κάρτα με την οποία έγινε η πληρωμή, τον λογαριασμό πελάτη ή τη διεύθυνση αποστολής τους. Μέχρι να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, η παραγγελία σας θα είναι σε εκκρεμότητα.

Τα διάφορα τεστ που πραγματοποιήσαμε, δε μας επέτρεψαν να επαληθεύσουμε τα στοιχεία του λογαριασμού σας χωρίς τη βοήθειά σας.

Επικοινωνώ, λοιπόν, με email με εσάς, για να σας ζητήσω να μου αποστείλετε μια φωτογραφία ή ένα αντίγραφο της κάρτας την οποία χρησιμοποιήσατε (θα πρέπει να καλύπτετε τα 8 ενδιάμεσα ψηφία της κάρτας και να φαίνονται μόνο τα 4 πρώτα τα 4 τελευταία, η ημερομηνία λήξης και το όνομα του κατόχου), καθώς και ένα αντίγραφο πιστοποιητικού κατοικίας (λογαριασμό ΔΕΗ, ΟΤΕ…) για τη διεύθυνσή σας.

Λυπάμαι για την αναστάτωση και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.
Σας υπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να αποστείλετε τα έγγραφά σας σε ένα ασφαλές περιβάλλον του λογαριασμού πελάτη σας (https://www.spartoo.gr/compte.php?documents=1).
Μόλις λάβουμε τα έγγραφά σας, θα μπορούμε να προχωρήσουμε στην επαλήθευσή τους και να επικυρώσουμε ή όχι της παραγγελίας σας, ανάλογα με τα στοιχεία που θα έχουμε λάβει. Αυτού του είδους η διαδικασία δε θα πραγματοποιείται σε επόμενες αγορές σας, εκτός εάν υπάρχουν αμφιβολίες σχετικά με την υποκλοπή των προσωπικών σας στοιχείων.

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να μας καλέσετε στο 0030 2111987531

Σας ευχαριστώ για την κατανόηση.
Dimitra"

Φυσικά η απάντηση ήταν ότι δεν στέλνω τίποτα και ή ακυρώστε άμεσα την παραγγελία(εφόσον θεωρείται ότι υπάρχει απάτη) ή εκτελέστε την!!!!!!! Μήπως θέλανε και το εκκαθαριστικό της εφορίας;
Απαντάνε λοιπόν:

"Γεια σας vassilis,

Ονομάζομαι Adriana, υπεύθυνη του τμήματος Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο SPARTOO.GR.

Στείλατε ένα αίτημα για πληροφορίες στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.

Μία απάντηση θα δοθεί μέσω email μεταξύ 13/01/2021 και 15/01/2021.
Παρακαλώ πολύ λάβετε υπόψη σας ότι καταβάλλω κάθε προσπάθεια για να σας απαντήσω το συντομότερο δυνατό και ότι μπορείτε ανά πάσα στιγμή να ακολουθήσετε το αίτημά σας από τη σελίδα. Δημιουργήστε ένα αίτημα εισάγοντας τον αριθμό του αιτήματός σας : ........."


Αν όμως έκανα την παραγγελία με αντικαταβολή θα ήμουνα καθόλα νόμιμος!!!!!!! Ή αν έβαζα παραλήπτη τον κάτοχο της κάρτας πάλι θα ήμουνα νόμιμος! Λες και οι courier ζητάνε επιβεβαίωση ταυτότητας!!!!
Συγχαρητήρια, πιάσατε μεγάλο λαβράκι!!!!!!!!!!!
Δεν φταίει λοιπόν πάντα η καραντίνα!
Tα συμπεράσματα δικά σας


Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
11   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
dpkouk Posted - 22/02/2021 : 09:29:05
δυστυχως ειναι συνηθες το φαινομενο κι οχι μονο σε αθλητικα ειδη..σκεφτειτε τωρα με τον ιο να θες να κλεισεις αεροπορικο με παροχο κι οχι απευθειας με την αεροπορικη κ μετα για καποιο λογο να θες να κανεις καποια αλλαγη..

Όλα είναι σχετικά, άρα κι ανεκτά...
Lewvwtas Posted - 22/02/2021 : 00:14:10

Καλησπέρα,
Γενικά κατ'εμε δικλείδες ασφαλείας απο τις Τράπεζες και τις Εταιρείες καλώς υπάρχου διότι διανύουμε καιρούς δύσκολους με απάτες πολλές.
Ομως στον αντίποδα θα ήθελα να σημειώσω πως οι εταιρείες θα μπορούσαν να είναι και λίγο πιο σωστές στο afterselling τους στο marketing τους ρε αδερφε να το πώ πιο ξεκάθαρα, πράγμα που δυστυχώς αμελούν.
Προφανώς ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθείς επιλέγει απο που θα προμηθευτεί το προιόν του ελεύθερα, όμως, οι εταιρείες θα έπρεπε να είναι πιο σαφείς όσο αφορά πχ, που βρίσκονται..λέει ελληνικη ιστοσελιδα και βλέπεις έρχονται τα προϊόντα απο Γαλλία, ζητάς τον λόγο για αστοχία υλικού και σου λέει ότι δεν υπάρχει εγγύηση στο προϊόν ενώ υπάρχει και τρέεεεχεις να απευθυνθείς στην μαμα εταιρεία..
και κλείνοντας να είναι πιο ξεκάθαρες στα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής στην αγορα, κατα τη διάρκεια αυτής και μετα απο αυτήν.Όχι να ψαχνόμαστε απο μόνοι μας και να μην βρίσκουμε ακρή.

Τω βίω μάχου...
petaloudas Posted - 21/02/2021 : 15:09:43
προσωπικα τους ξεμπροστιαζω κανονικα σε γνωστους κ φιλους ωστε να μην πλησιασουν καν σε μαγαζια που μου την'' εκαναν ''
sakis1971 Posted - 19/02/2021 : 22:44:01
Σωστά υπάρχουν αυτές οι δικλείδες ασφαλείας ,τις εφαρμόζει και το paypal.

όχι πολύ ποδώκης
MARIOS2020 Posted - 13/01/2021 : 20:51:00
Και βέβαια να μην καταργηθούν οι κάρτες. Αν φτάσουμε σε αυτό το σημείο, θα πρέπει να καταργηθεί και η ηλεκτρονική τραπεζιτική (web banking Ελληνιστί).
gargadua Posted - 13/01/2021 : 20:19:23
Περί ορέξεως.......
Νομίζω όμως ότι όσο προχωράει η τέχνη της εξαπάτησης, προχωράει και η τέχνη της αποκάλυψης.
Επιτήδειοι πάντα θα υπάρχουν. Μήπως να καταργηθούν οι κάρτες; και αυτή θα ήταν μια προσέγγιση(που είμαι αντίθετος).


Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
MARIOS2020 Posted - 13/01/2021 : 17:11:30
Θα σταθώ μόνο στην τελευταία παράγραφο: Οι τράπεζες ΔΕΝ γνωρίζουν καλύτερα. Έχουν μεταφέρει ευθύνη και καθήκοντα στις εταιρείες κινητής. Πρόσφατα κάποιοι επιτήδειοι έμαθαν τους κωδικούς e-banking κάποιου και ξέρανε και τον αριθμό του κινητού του. Πήγαν σε ένα κατάστημα κινητής, πέισανε τον υπάλληλο ότι ο αριθμός είναι δικός τους και ζητήσανε καινούργια sim. Επμένως ο αριθμός πήγε σε αυτούς και είχαν τα πάντα για να αδειάσουν τον λογαριασμό του θύματος, όπως και έκαναν.
Όσο για την andriana κλπ σίγουρα δεν αποφασίζουν αυτοί. Υπάρχουν προφανώς διαδικασίες που ακολουθούν. Εσύ μπορεί να δυσαρεστήθηκες από το κατάστημα, 5 άλλοι όμως μπορεί να το εκτιμήσουν.
gargadua Posted - 13/01/2021 : 13:39:28
"Γεια σας VASILIS,

Ονομάζομαι Adriana, και είμαι επικεφαλής του τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών στο SPARTOO.GR.

Επιβεβαιώνω ότι πραγματοποιήσαμε μια επιστροφή χρημάτων αξίας 115,20 ευρώ στον τραπεζικό σας λογαριασμό.


Για να αποκτήσετε το αποδεικτικό σας (σε PDF), κάντε κλικ εδώ ή συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο site μας.

Η ομάδα του SPARTOO.GR παραμένει στη διάθεσή σας για να ικανοποιεί όλες σας τις επιθυμίες για Shopping!

Σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη σας και σας προσκαλούμε να ανακαλύψετε τα νέα προϊόντα μας στο SPARTOO.GR
τα λέμε σύντομα στο SPARTOO.GR !
Adriana"

Επιστραφήκαν τα λεφτά και άντε γειά σας.....αν με ξαναδείτε γράψτε μου!
Πάντα υπάρχει τρόπος να διαπράξεις 1 απάτη αλλά και οι αρμόδιοι να πιστοποιήσουν την απάτη.
Αυτός που θα διαπράξει την απάτη δεν βάζει τα στοιχεία του (κινητό και email) για να μπορεί να τον βρει ο καθένας, ειδικά όταν βλέπεις ότι σου απαντάει κιόλας!!!!! Και ποιο το νόημα να μου ζητάει φωτο της κάρτας ή λογαριασμό με την διεύθυνση; Photoshop δεν υπάρχει; Δηλαδή είμαι ημι-απατεώνας;
Εστω είμαι απατεώνας και πήρα την κάρτα σου. Κάνω την αγορά και την στέλνω με το όνομά σου και παραλαβή από υποκατάστημα courier. Ποιός θα με βρει; Το μαγαζί!
Δεν είναι έτσι, καλύτερο σύστημα διαχείρισης πελατών θέλουν. Έστω έλα σε επικοινωνία με τον πελάτη ή με την τράπεζα ή με την αστυνομία! Προς το παρόν το σίγουρο είναι ότι δεν θα προτιμήσω ξανά το συγκεκριμένο μαγαζί. Ο χαμένος δεν θα είμαι εγώ.
Οι τράπεζες γνωρίζουν καλύτερα και γι αυτό ζητάνε επιβεβαίωση με κωδικούς ebanking και κωδικό στο κινητό. Δεν έχουν την Χ Dimitra και την Ψ Andriana να αποφασίζουν!
Και πως θα στείλω εγώ σε κάποιον κάτι; θα στείλω πιστοποιητικά γέννησης-οικογενειακής κατάστασης για να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας; Όχι δεν είναι έτσι.

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Rigelian Posted - 13/01/2021 : 11:46:48
Δεν ξέρω τι έχει δικαίωμα να ζητήσει και τι όχι ένα ιντερνετικό μαγαζί. Δεν ξέρω τι είναι τα ...διάφορα τεστς που πραγματοποίησαν και αν αυτά είναι νόμιμα και αν πρέπει να τα επικοινωνήσουν στον πελάτη. Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει;
MARIOS2020 Posted - 12/01/2021 : 23:13:27
Για να είμαστε δίκαιοι, με τόσες απάτες που γίνονται είναι λογικό να κρατάνε μια ¨πισινή" τα καταστήματα. ϊσως και οι τράπεζες να το έχουν ζητήσει. ίσως να τους αξίζει και ένα μπράβο που για μια αγορά των 115 ευρώ, στην οποία το κέρδος τους θα είναι 10, αφιέρωσαν χρόνο και πόσους για διασταύρωση. Το ότι η τράπεζα ενέκρινε την συναλλαγή δεν λέει κάτι. Από την στιγμή που βάζεις τα σωστά στοιχεία και έχεις και τον κωδικό μιας χρήσης εγκρίνονται οι συναλλαγές. Αν εγώ έχω σε ένα τσαντάκι την κάρτα με το κινητό ξεκλείδωτο και το χάσω, αυτός που θα το βρει δεν χρειάζεται τίποτα επιπλέον για να αγοράσει το σύμπαν ολόκληρο μέχρι να ακυρώσω την κάρτα.
geopa Posted - 12/01/2021 : 22:28:07
Δακτυλικά αποτύπωμάτα δεν σου ζήτησε..... Χαλαρούς τους βρίσκω χάχαχα

RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000