Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Πτώση α/φους Germanwings
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 5

zoro
Master Forum-Runner

Greece
3934 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 26/03/2015 :  12:00:25  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ταχεία αποσυμπίεση η κάτι...άλλο;;
Περίεργο ατύχημα πάντως, 20 λεπτά να μην απαντάει στην συχνότητα κανείς και κάτι για κλειδωμένο απ'έξω απο το πιλοτήριο τον κυβερνήτη λένε σήμερα..

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  12:10:41  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Aυτό το τελευταίο μου έκανε μεγάλη εντύπωση Γιώργη..

Το καλύτερο σου χαμόγελο να το φυλάς για κείνους που δέν το αξίζουν.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  12:46:49  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Κι εγώ κάτι τέτοιο άκουσα και δείχνει πράγματι περίεργο, αλλά συνήθως στην πορεία βρίσκεται μια πολύ λογική εξήγηση για όλα. Υπάρχει κάποια αύξηση των αεροπορικών δυστυχημάτων (ή μου φαίνεται) και αν υπάρχει εξηγείται λόγω αύξησης των πτήσεων, ξέρει κανείς;
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sam
Master Forum-Runner

Greece
4855 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  13:02:21  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Και όμως είναι το πιο λογικό ενδεχόμενο.

Απο όσο γνωρίζω τα σύγχρονα αεροσκάφη δεν πέφτουν έτσι (και τουλάχιστον όχι με σταθερη ταχύτητα, πορεία και ρυθμό καθόδου για σχεδόν 10 λεπτά). Μπορούν μάλιστα να πετάξουν ακόμα και χωρίς κινητήρες για ένα σοβαρό χρονικό διάστημα ικανό για να προσπαθήσουν οι πιλότοι να το φέρουν κοντά σε κάποιο αεροδρόμιο ή έστω σε έδαφος τέτοιο που να δοκιμάσουν αναγκαστική προσγείωση (όπως έγινε με παρόμοιο αεροσκάφος στο πoταμό χάντσον).

Το πιο πιθανό είναι λοιπόν κάποιος ανθρώπινος παράγοντας να είχε σοβαρή επιπτωση στο ατύχημα μαζί με ίσως κάποια ταυτόχρονη βλάβη/δυσλειτουργία.

Συνήθως για να συμβεί ένα δυστύχημα σε μια αεροπορική πτήση θα πρέπει να συμβούν 2 και 3 και 4 ταυτόχρονα οχι πιθανά ατυχή περιστατικά καθώς υπάρχουν διαφορετικές δικλείδες ασφαλείας. Κάτι που τα κάνει πολύ σπάνια αλλά όχι δυστυχώς απίθανα...

Για παράδειγμα (και εάν αφήσουμε έξω τα σενάρια όπου οικειοθελώς ο πιλότος μέσα έριξε το αεροπλάνο) θα μπορούσε να έχουν συμβεί ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ τα εξής περιστατικά:

1) να βγήκε για οποιοδήποτε λόγο έξω ο ένας πιλότος
2) να μην μπήκε κάποιος απο το υπόλοιπο βοηθητικό πλήρωμα στο πιλοτήριο όπως λέγεται ότι συνηθίζεται σε τέτοιες περιπτώσεις (αλλα δεν γίνεται πάντα)
3) νά έπαθε κάτι ο πιλότος (καρδιακό, εγκεφαλικό κλπ) κατα τη στιγμή που όριζε κάθοδο του αεροπλάνου
4) να πέσαμε σε δυσλειτουργία της πόρτας ασφαλείας η οποία να μην άνοιγε όπως θα έπρεπε με τον κωδικό ασφαλείας του πιλότου μέτα τα 20/30 δεύτερα όπως θα έπρεπε εάν ο -αναίσθητος- πιλότος μέσα δεν είχε αρνηθεί ηθελημένα την είσοδο

Όλα αυτά έχουν συμβεί μεμονωμένα αλλα δεν αποκλείεται απο τις πιθανότητες να μπορούν μέσα σε εκατοντάδες χιλιάδες πτήσεις να συμβούν και ταυτόχρονα.

Το κακό είναι ότι όπως διαβάζω, παρόλο που λέμε για την μεγάλη ασφάλεια του μέσου, υπάρχουν κάποια πολύ απλα μέτρα τα οποία μας επιτρέπει η τεχνολογία σήμερα να έχουμε και παρόλα αυτά -ίσως και λόγο εφησυχασμού ότι είμαστε καλυμμενοι απο τα υπόλοιπα- δεν έχουν εισαχθεί στις σύγχρονες αερομεταφορές.

Απο τα πιο απλά όπως το να υπάρχουν κάμερες στο πιλοτήριο που να μεταφέρουν real time το τι συμβαίνει εκεί (όπως και τα δεδομένα της πτήσης που κακώς τα ψάχνουμε ακόμα σε "μαύρα" κουτιά) σε επίγειους σταθμούς (πολύ απλό μέτρο τουλάχιστον για να ξέρουμε τι συμβαίνει....ήδη άλλωστε σε πολλές πτήσεις έχεις σύνδεση ιντερνετ)

...μέχρι το να υπάρχουν αυτοματοποιημένα συστήματα αποφυγής τέτοιως συγκρούσεων στο έδαφος όχι πολύ πιο εξωτικά απο αυτά που έχουν πολύ πιο προσβάσιμα σε εμάς σύγχρονα επιβατικά αυτοκίνητα με μέτρα ενάντια στη σύγκρουση με προπορεύόμενα οχήματα ή με το πεζοδρόμιο (αρκετά volvo η τα νέα mondeo π.χ.)

Θεωρώ πάντως "προτίμότερη" μια τέτοια εκδοχή (καθώς τα θέματα ασφάλειας των πτήσεων μπορούν και πάντα θα βελτιώνονται) παρά την άλλη όπου ο πιλότος θέλησε ηθελημένα να πάρει στο θάνατο όλο το αεροπλάνο για τους δικούς του λόγους καθώς αυτό είναι κάτι που δεν μπορείς να αποτρέψεις τόσο έυκολα ακόμα και με χίλια μέτρα (πάντα θα δίνεται το παραθυράκι της αυτόβουλης ενέργειας στον πιλότο καθώς αμφιβάλλω ότι ιθα θελήσουμε -συντομα τουλάχιστον- να αφήσουμε τις τύχες μας ολοκληρωτικά σε "ρομπότς" αεροπλανα)

Anyway, εικασίες κάνουμε τώρα ...αλλα είναι πραγματικά μια μεγάλη τραγωδία.

Edited by - sam on 26/03/2015 13:03:32
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

gargadua
Master Forum-Runner

Afghanistan


7473 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  13:23:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Είναι να μην σου τύχει....
Πιστεύω ότι αν ήταν τρομοκρατική ενέργεια όλο και κάποιος θα έβγαινε να διαφημίσει τα κατορθώματα του!!

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

zoro
Master Forum-Runner

Greece
3934 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  14:10:50  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Με διαφορά το πιό ασφαλές μέσο μεταφοράς.
Τον τελευταίο χρόνο όμως έχουμε 2 ατυχήματα που δεν "φταίνε" τα αεροπλάνα.
Το ένα έπεσε με...πύραυλο στην Ουκρανία και το άλλο ακόμη το...ψάχνουνε στον Ειρηνικό (το πιο πιθανό βέβαια και αυτό με...πυραυλο, αλλά για άλλο λόγο).
Το πιο σπανιο ήταν ότι ήταν και τα 2 της ίδιας εταιρείας, αυτό κι'αν ήταν γκαντεμιά.
Στο προχθεσινό αυτο που είναι περίεργο είναι ότι τον κωδικό εισόδου απ'έξω λογικά τον γνώριζε το πλήρωμα, εκτός εαν τον άλλαξε ΜΟΝΟ κάποιος απο μέσα στο πιλοτήριο....σε περίπτωση ασθένειας του ενός που ήταν εκείνη την ώρα στο πιλοτήριο ο δεύτερος όταν θα γύριζε με τον κωδικό εισόδου θα έμπαινε κανονικά.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Skyrunner
Elite Forum-Runner

Greece


1111 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  14:34:24  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Ευτυχώς το TV Makedonia μας έχει κρατήσει ενήμερους σε σχετικά θέματα με αεροπορικά ατυχήματα ή δυστυχήματα με την σειρά Mayday (ανάλυση από πολιτικά αεροπορικά συμβάντα).
Τα πραγματικά αίτια συνήθως αποκαλύπτονται αρκετά μετά και κατόπιν ενδελεχείς έρευνας από τους ειδικούς. Όλα αυτά που ακούμε αυτήν την στιγμή είναι εικασίες ή ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες ή ανεπίσημες δηλώσεις.
Το ότι βγήκε εκτός πιλοτηρίου ο ένας πιλότος μπορεί να υποδηλώνει προσπάθεια κάποιου οπτικού ελέγχου πιθανού προβλήματος, το κλείδωμα (μπλοκάρισμα της πόρτας) του πιλοτηρίου μπορεί να είναι απόρροια ηλεκτρικού ή ηλεκτρονικού προβλήματος παρόλα που υπάρχουν δικλίδες ασφαλείας (οι έρευνες τον ατυχημάτων γίνονται για να διορθωθούν τυχόν νέα προβλήματα που δεν έχουν ξανά εμφανιστεί υπό κάποιες ακραίες συνθήκες και δεν έχουν προβλεφτεί)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

zoro
Master Forum-Runner

Greece
3934 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  14:39:45  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
μπα, το πιο πιθανό μόλις έπιασε το ύψος πτησης να βγήκε για κατούρημα...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Nek2000
Elite Forum-Runner

Greece


1276 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  14:40:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Συγκλονιστικές αποκαλύψεις έκανε ο εισαγγελέας που ερευνά τις συνθήκες της πτώσης του Airbus της Germanwings στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε, αφού όπως δήλωσε το αεροπλάνο φέρεται να έχει ρίξει σκόπιμα ο συγκυβερνήτης του.



«Ο συγκυβερνήτης ξεκίνησε χωρίς λόγο την καθοδική πορεία του Airbus, την ώρα μάλιστα που ήταν μόνος του στο πιλοτήριο», είπε ο Brice Robin, ο οποίος έκανε λόγο για «ανθρωποκτονία εκ προθέσεως».

Οι πληροφορίες πως ο ένας πιλότος ήταν εκτός πιλοτηρίου την ώρα της συντριβής, έδωσε νέα διάσταση στις έρευνες των Αρχών που εξετάζουν τα αίτια της πτώσης η οποία κόστισε την ζωή 150 περίπου ατόμων.

Η αποκάλυψη αυτή έγινε από τους New York times που σε άρθρο τους σημείωναν πως ο ένας πιλότος βρισκόταν εκτός cockpit την ώρα που το αεροπλάνο συνετρίβη.

Το επίμαχο δημοσίευμα επικαλείται πηγές που γνωρίζουν στοιχεία από τον καταγραφέα συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης ( μαύρο κουτί).

«Ο χειριστής που ήταν έξω από το πιλοτήριο χτυπά ελαφρά την πόρτα χωρίς να του απαντήσει κανείς», είπε ένας ερευνητής του καταγραφέα των συνομιλιών. «Και τότε χτυπά την πόρτα πιο δυνατά αλλά και πάλι δεν λαμβάνει απάντηση. Δεν υπήρξε καμία απάντηση» λέει ο ερευνητής που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία του.

«Μπορεί κανείς να ακούσει ότι προσπαθεί να σπάσει την πόρτα», πρόσθεσε ο ερευνητής χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες . Δεν διευκρινίζεται αν ο πιλότος που είχε σηκωθεί από τη θέση του ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ή ο συγκυβερνήτης του. Μάλιστα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως ο συγκυβερνήτης είχε προσληφθεί το 2013 έχοντας στο ενεργητικό του 630 ώρες πτήσης.

Σύμφωνα με την πηγή που μετέχει στην αποκωδικοποίηση του καταγραφέα πτήσης και την οποία επικαλείται η αμερικανική εφημερίδα η γλώσσα που ακούγεται είναι τα γερμανικά. Επίσης στο τέλος της ηχογράφησης ακούγεται ένας συναγερμός που προφανώς είναι το σήμα που προειδοποιεί για την προσέγγιση του αεροσκάφους στο έδαφος.

Επίσης μια άλλη πηγή των ερευνών δήλωσε προς το Γαλλικό Πρακτορείο ότι ο συγκυβερνήτης της πτήσης είχε μπει «πρόσφατα στην εταιρεία Germanwings που είναι θυγατρική της Lufthansa». Η πρόσληψή του έγινε περί τα τέλη του 2013 και στο βιογραφικό του είχε μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  15:41:36  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πραγματικά απίστευτες οι αποκαλύψεις!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Nek2000
Elite Forum-Runner

Greece


1276 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  17:35:50  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Σε δραματικές αποκαλύψεις αναφορικά με την τραγωδία στις γαλλικές Άλπεις με το αεροσκάφος της Germanwings προχώρησε το μεσημέρι της Πέμπτης ο εισαγγελέας της Μασσαλίας, Μπρις Ρομπέν,

Μιλώντας σε δημοσιογράφους ο κ. Ρομπέν «έδειξε» τον συγκυβερνήτη του Airbus της γερμανικής εταιρείας ως τον μοναδικό υπεύθυνο για την αεροπορική τραγωδία, υποστηρίζοντας πως εσκεμμένα επέλεξε να καταστρέψει το αεροπλάνο.

Πρόκειται για τον 28χρονο Γερμανό Αντρέας Λούμπιτς, ο οποίος είχε μόλις 630 ώρες πτήσης στο ενεργητικό του και ο οποίος φέρεται να ήταν μόνος του στο πιλοτήριο την ώρα της συντριβής.

Σύμφωνα με τον εισαγγελέα όλα κυλούσαν ομαλά μέχρι τη στιγμή που ο πιλότος του αεροσκάφους αποφάσισε να βγει από το πιλοτήριο και να επισκεφτεί στην τουαλέτα.

«Δεν έχουμε ακούσει κάτι που δεν ήταν φυσιολογικό. Μιλούσαν ήρεμα και φυσιολογικά», είπε ο κ. Ρόμπεν αναφερόμενος στις συνομιλίες πριν βγει από το πιλοτήριο ο έμπειρος κυβερνήτης και πρόσθεσε: «Κάποια στιγμή ο πιλότος ζήτησε από τον συγκυβερνήτη να πάρει τα ηνία της πτήσης και ταυτόχρονα ακούστηκε ο θόρυβος ενός καθίσματος που πάει προς τα πίσω και η πόρτα να ανοίγει».

Τα ηχητικά ντοκουμέντα έδειξαν πως ο πιλότος πήγε στην τουαλέτα και ότι ο συγκυβερνήτης παρέμεινε στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, όταν ο πρώτος επέστρεψε και άρχισε να χτυπά την πόρτα, ζητώντας πρόσβαση στο εσωτερικό του πιλοτηρίου, ωστόσο, δεν υπήρξε κάποια απάντηση.

Ωστόσο, σύμφωνα με τον εισαγγελέα, το στοιχείο που έδειξε ότι ο συγκυβερνήτης δεν είχε χάσει τις αισθήσεις του εκείνη την ώρα ήταν πως ακουγόταν να ανασαίνει κανονικά.

«Δεν μιλούσε, αλλά ακουγόταν ο ήχος της αναπνοής του», είπε ο κ. Ρομπέν και πρόσθεσε: «Ο συγκυβερνήτης δεν ξαναμιλάει. Ακούγεται ο ήχος της αναπνοής του».

Στη συνέχεια, ο εισαγγελέας είπε πως ακούστηκε ο πύργος ελέγχου της Μασσαλίας να ζητά επικοινωνία με το πιλοτήριο, τονίζοντας πως δεν υπήρχε καμιά απόκριση,

Τότε, όπως σημείωσε, οι ελεγκτές ζήτησαν να ενεργοποιηθεί η επείγουσα διαδικασία βοήθειας, ώστε το αεροσκάφος να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα, ενώ ζήτησαν και τη βοήθεια και άλλων αεροσκαφών, προκειμένου να ανακτηθεί η επικοινωνία με το Airbus320.

«Ο συναγερμός ενεργοποιήθηκε προκειμένου να δείξει στο πλήρωμα ότι βρίσκεται πολύ κοντά στο έδαφος και εκείνη την ώρα ακούμε τα χτυπήματα στην πόρτα να γίνονται πολύ πιο δυνατά», σημείωσε ο εισαγγελέας.

Μάλιστα, ανέφερε πως πριν πριν την οριστική πρόσκρουση του Airbus 320 στο έδαφος ακούστηκε ένας θόρυβος που ήταν «σαν μία πρώτη πρόσκρουση στο έδαφος», πριν τελικά το αεροσκάφος συντριβεί στο βουνό.

Παράλληλα, διευκρίνισε πως δεν υπήρξε κανένα σήμα κινδύνου που να δόθηκε από το πιλοτήριο και καμία απάντηση στο πλήθος των εκκλήσεων που έγιναν από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με τον εισαγγελέα της Μασσαλίας η ερμηνεία των επικεφαλής των ερευνών, με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, είναι ότι ο συγκυβερνήτης αρνήθηκε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας και εσκεμμένα ενεργοποίησε το κουμπί που οδηγεί στην απώλεια ύψους και έστειλε το αεροπλάνο στη μοιραία κάθοδό του.

«O συγκυβερνήτης εσκεμμένα επέλεξε να οδηγήσει σε κάθοδο το αεροπλάνο», είπε και πρόσθεσε πως ο 28χρονος Γερμανός ανέπνεε κανονικά και «δεν είπε ούτε μία λέξη πριν τη συντριβή».

«Τα πάντα εστιάζονται στη συμπεριφορά του συγκυβερνήτη που έμεινε κλειδωμένος στο πιλοτήριο», δήλωσε.

Ωστόσο, ο κ. Ρομπέν διευκρίνισε πως ο συγκυβερνήτης «δεν είχε καταγραφεί ως τρομοκράτης» και ότι τα στοιχεία δείχνουν πως «είχε βούληση να καταστρέψει το αεροπλάνο», προσθέτοντας παράλληλα ότι δεν υπάρχουν λόγοι για να θεωρηθεί η συντριβή τρομοκρατική ενέργεια».


Τέλος, σύμφωνα πάντα με τον εισαγγελέα, τα θύματα δεν αντελήφθησαν πως το αεροπλάνο πρόκειται να συντριβεί παρά «την εντελώς τελευταία στιγμή».

«Έχασαν ακαριαία τη ζωή τους και ακούστηκαν κραυγές τις εντελώς τελευταίες στιγμές», είπε.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

zoro
Master Forum-Runner

Greece
3934 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  17:54:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
αυτό το τελευταίο ότι δεν καταλάβανε τίποτε οι επιβάτες με τον κυβερνήτη να χτυπάει φωνάζοντας δυνατά την πόρτα δεν γίνεται...άσε που και το πληρωμα καμπίνας δεν νομίζω να ήταν χαλαρό..
όσο αφορά την εξέλιξη αυτή, εαν η επιτροπή ατυχημάτων έχει την ίδια άποψη η εταιρεία την "πάτησε" κοινώς διότι η ασφαλιστική δεν θα δώσει αποζημιώσεις και θα υποχρεούται η ίδια
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

BASILIS
Senior Forum-Runner

Greece
463 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  18:11:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Και ερασιτέχνης δρομέας ο αυτόχειρας και δράστης της συντριβής!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sam
Master Forum-Runner

Greece
4855 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  18:33:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Δεν ξέρω για τις αποζημιώσεις εάν ισχύει αυτό. Δεν το έχω διαβάσει κάπου ....ωστόσο μπορώ να αντιληφθώ ότι γενικά για τις αεροπορικές εταιρείες και για την ίδια την airbus, το να δοθεί το ατυχημα ως αποκλειστική ευθύνη του πιλότου (και όχι συνδιασμός και της ευθύνης κάποιων αλλα ΚΑΙ και της κακής εκτίμησης που έχει γίνει απο αυτούς σε σχέση με τα πρωτόκολλα και τις διαδικασίες ή ακόμα και τη πιθανότητα βλάβης λόγω κακής συντήρησης / αστοχίας του μηχανισμού κλειδώματος κλπ) δείχνει το λιγότερο επιζήμιο σενάριο.

Για αυτό κρατάω ακόμα μια μικρή επιφύλαξη. Μου μοιάζει κάπως βιαστική αυτή η απόλυτη βεβαιότητα απο τις αρχές ότι βρήκαν την αιτία μέσα σε 24 ώρες χωρίς να έχουν μελετήσει όλα τα δεδομένα κάτι που φαντάζομαι ότι χρειάζεται πολυς χρόνος. Να βρεθούν έστω κάποιες υποψίες ότι ο πιλότος είχε δείξει κάπου κάποτε περίεργη συμπεριφορά και ότι μπορούσε να το κάνει αυτό. Εάν κατάλαβα ακούστηκε να λέει τίποτα στις φωνές του υπόλοιπου πληρώματος κάτι που να μας έδινε τη σιγουριά ότι εκείνη την ώρα αυτό έκανε. Το ότι ανασαινε κανονικά όταν βγαίνει μόνο απο ηχητικά ντοκουμέντα δεν είναι νομίζω και η πιο σίγουρη ένδειξη ότι ήταν όντως καλά (δεν λιποθύμησε π.χ. και απο ατύχημα ενεργοποίησε τη κάθοδο / και το κλείδωμα της καμπίνας (δεν ξέρω εαν είναι και κοντά αυτά)

Πάντως είναι αλήθεια ότι οι ενδείξεις οδηγούσαν απο την αρχή καταρχάς στον πιλότο


Edited by - sam on 26/03/2015 18:34:35
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

sam
Master Forum-Runner

Greece
4855 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  18:45:01  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Και στο CNN μου φαίνεται διάβασα ότι οι ίδιοι οι πιλότοι φέρνουν μέχρι σήμερα σοβαρές αντιρρήσεις στο να υπάρχουν κάμερες στο πιλοτήριο (για να ξέρουμε τι γίνεται εκεί)

Ας ελπίσουμε ότι και αυτή η ξεροκεφαλία θα ξεπεραστεί επιτέλους...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Nek2000
Elite Forum-Runner

Greece


1276 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 26/03/2015 :  19:06:34  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Η ενεργοποίηση της καθόδου δεν μπορεί να γίνει κατά λάθος. Πρέπει να πατηθεί πολλές φορές για επιβεβαίωση. Το κλείδωμα της πόρτας όπως κατάλαβα δεν συνηθίζεται. Και εφόσον άκουγαν την αναπνοή του, αν είχε πάθει κάτι πριν δεν θα το άκουγαν; Λένε ότι είχε διακόψει και την εκπαίδευσή του για μερικούς μήνες μάλλον επείδη είχε κατάθλιψη.

Και μία φωτογραφία
Μάλλον θα πρέπει να το ξανασκεφτούν κάποιοι που λένε ότι το τρέξιμο σε κάνει καλύτεο άνθρωπο
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 5 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000