Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Πτώση α/φους Germanwings

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
zoro Δημοσιευτηκε - 26/03/2015 : 12:00:25
Ταχεία αποσυμπίεση η κάτι...άλλο;;
Περίεργο ατύχημα πάντως, 20 λεπτά να μην απαντάει στην συχνότητα κανείς και κάτι για κλειδωμένο απ'έξω απο το πιλοτήριο τον κυβερνήτη λένε σήμερα..
15   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
gargadua Posted - 31/03/2015 : 08:54:23
Καλύτερα θα ήταν να αντιστεκόμασταν και στην επιβολή του αριστερού φασισμού.

Ο αρθρογράφος έχει να μας δώσει 1 παράδειγμα με στοιχεία, μη φιλελεύθερης κοινωνίας στον πλανήτη γη, που οι κάτοικοι δεν πάσχουν από κάτι;

Φαντάζομαι το άρθρο για το δυστύχημα θα έπρεπε να είναι κάπως έτσι: "Κάποιος (που δεν σας λέμε ποιος λόγω προσωπικών δεδομένων), που κέρδιζε πολλά λεφτά από το επάγγελμά του (δεν σας λέμε τι για να μην παρασυρθείτε και εσείς), έπασχε από κάτι λόγω της δουλειάς και του κοινωνικού περιβάλλοντος του(που δεν σας λέμε από τι έπασχε λόγω του ιατρικού απορρήτου, ούτε από ποια χώρα είναι για να μην επηρεαστείτε), προκάλεσε κακό(δεν σας λέμε τι έκανε γιατί θεωρείται φασισμός) σε 150 ανθρώπους και ευχόμαστε να μην επαναληφθεί".

Δυστυχώς όμως η δημοσίευση τέτοιων γεγονότων όσο και αν δεν μας αρέσει, ακόμα και με ακραίες περιγραφές(που δεν συμφωνώ), ευαισθητοποιεί την κοινωνία περισσότερο για να αυτοβελτιωθεί.


Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
xipolitos Posted - 31/03/2015 : 05:15:08
ΕΣΗΕΑ:Να σταματήσει η διαπόμπευση των ψυχικά ασθενών από τα ΜΜΕ

Την προσοχή στον τρόπο με τον οποίο τα ΜΜΕ παρουσιάζουν τον πάσχοντα από ψυχική ασθένεια και την ίδια την ψυχική ασθένεια, εφιστά το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, με αφορμή ρεπορτάζ που παρουσιάστηκαν για τη συντριβή του αεροπλάνου της Germanwings.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ, η πλειοψηφία των ΜΜΕ διαπομπεύουν μαζί με τον πιλότο Λούμπιτς, που φέρεται ότι έριξε το μοιραίο αεροπλάνο που οδήγησε στο θάνατο 150 ανθρώπους, και τους εκατομμύρια ακόμη ανθρώπους που πάσχουν από κατάθλιψη.

Η κατάθλιψη είναι η ασθένεια του αιώνα μας, υπογραμμίζεται στην ανακοίνωση, και ίσως είναι το τίμημα που καλούνται να πληρώσουν οι κοινωνίες της φιλελεύθερης οικονομίας με τον αχαλίνωτο ατομικισμό και την ανταγωνιστικότητά τους.


Η ανακοίνωση του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ:

Με αφορμή τα ρεπορτάζ για τα αίτια της πτώσης του μοιραίου αεροπλάνου που οδήγησε στο θάνατο 150 ανθρώπους, το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ εφιστά την προσοχή στον τρόπο με τον οποίο τα ΜΜΕ παρουσιάζουν τον πάσχοντα από ψυχική ασθένεια και την ίδια την ψυχική ασθένεια.

Η πλειοψηφία των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης διαπομπεύουν μαζί με τον πιλότο Λούμπιτς, που φέρεται ότι έριξε το αεροπλάνο, και τους εκατομμύρια ακόμη ανθρώπους που πάσχουν από κατάθλιψη.

Ας μην ξεχνάμε ότι η κατάθλιψη είναι η ασθένεια του αιώνα μας, θίγει όλες τις ηλικίες και είναι ίσως το τίμημα, που καλούνται να πληρώσουν οι κοινωνίες της φιλελεύθερης οικονομίας με τον αχαλίνωτο ατομικισμό και την ανταγωνιστικότητα τους.

Οι δημοσιογράφοι όταν αναφέρονται στον ευαίσθητο τομέα της ψυχικής υγείας, θα πρέπει να είναι πολύ προσεχτικοί στις εκφράσεις που χρησιμοποιούν, να σέβονται τα άτομα που πάσχουν και τις οικογένειές τους και να μην υποκύπτουν στις γενικεύσεις και απλοποιήσεις για τον εντυπωσιασμό της κοινής γνώμης.

Η δαιμονοποίηση της κατάθλιψης και όσων ανθρώπων μπορεί να αντιμετωπίζουν ψυχολογικά προβλήματα μπορεί να προκαλέσει αδικαιολόγητη αναστάτωση και να στιγματίσει εκατομμύρια ανθρώπους.

Η σωστή και αντικειμενική ενημέρωση πρέπει να ανατρέπει την προκατάληψη και τον κοινωνικό στιγματισμό και να φωτίζει τα κοινωνικά αίτια, που μπορεί να προκαλούν και να επιτείνουν τις ψυχικές διαταραχές των ανθρώπων.
http://left.gr/news/esieana-stamatisei-i-diapompeysi-ton-psyhika-asthenon-apo-ta-mme

Υ.Γ. Να αντισταθούμε στον εκφασισμό της κοινωνίας,
GERMANOS Posted - 31/03/2015 : 00:30:22
Kάποιος δήλωσε
ότι κάποιος δήλωσε
ότι σε ένα αεροπορικό δυστύχημα
το μόνο που δεν μαθαίνεις
είναι η αλήθεια
gargadua Posted - 30/03/2015 : 22:44:17
Και στο τρέξιμο δύο δύο!!!!

Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
Nek2000 Posted - 30/03/2015 : 22:39:11
Λιγότεροι αεροσυνοδοί
Rigelian Posted - 30/03/2015 : 21:59:22
"Πέραν των όποιων εξετάσεων, ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει ανθρώπινος παράγοντας. "Ποτέ μην αφήνεις κάποιον μόνο του, αυτή είναι ίσως η πιο αποτελεσματική τεχνική πρόληψης της αυτοκτονίας που υπάρχει", τονίζει ο Τόνι Κατανέζε, κλινικός ψυχολόγος στο κέντρο Glen Iris Psychology της Μελβούρνης.

Και αυτό φαίνεται να το γνωρίζουν οι αεροπορικές εταιρίες καλά, Όμως παρ όλα αυτά προτιμήθηκαν οι περικοπές."

Δηλαδή τι μας λέει η αρθρογράφος; Πώς ακριβώς οι "περικοπές" οδηγούν στο να αφήνεις κάποιον μόνο του μέσα στο κόκπιτ;;;
xipolitos Posted - 30/03/2015 : 21:12:36
Ο πιλότος και η α-σθένεια

Σε μια κοινωνία που έχει ποινικοποιήσει το πένθος για να κρύψει η ίδια τις παθογένειές της, ο κανιβαλισμός καλά κρατεί.

Η συντριβή της πτήσης 4U9525 είναι μια υπόθεση που σίγουρα έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη, πόσο μάλλον αν αναλογιστεί κανείς τις συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε. Μέσα σε όλο τον πανικό απόδοσης ευθυνών και διερεύνησης αιτιών, εκεί που έχει μία σημασία να σταθεί κανείς είναι η στάση των διάφορων μίντια, η οποία για μία ακόμη φορά μπορεί να χαρακτηριστεί κανιβαλιστική.

Σε ένα δυστύχημα σαν αυτό τα αίτια είναι πολύπλευρα και οι ευθύνες πρέπει να καταλογιστούν σε περισσότερα του ενός πρόσωπα. Είναι πολύ πιθανό ο πιλότος, Αντρέα Λούμπιτζ, να είχε βιώσει κάποιο καταθλιπτικό επεισόδιο. Το γεγονός αυτό όμως από μόνο του δεν εξηγεί τίποτα. Η κατάθλιψη είναι από τις συχνότερες διαταραχές διάθεσης με ποσοστό εμφάνισης περίπου 20%. Ένας στους 5 ενήλικες δηλαδή έχει βιώσει κάποια περίοδο κατάθλιψης κατά την διάρκεια της ζωής του. Επιπλέον μελαγχολίες και κρίσεις πανικού έχουν βιώσει έστω και μία φορά όλοι οι άνθρωποι. Τα τελευταία 24ωρα έχουν κυκλοφορήσει διάφορα δημοσιεύματα με τίτλους όπως "Iπτάμενη παράνοια" (zougla), "Ο ψυχοπαθής πιλότος" (Βild), " Τρελός με χαρτί ο πιλότος" (skai) κ.α. Το γεγονός αυτό πέραν του ότι αποτελεί μία μονομερή προσέγγιση, εντείνει το στίγμα των ψυχικών διαταραχών, αναγάγοντας ένα συχνό φαινόμενο σε ταμπού.

Οσον αφορά την εταιρία, η Germanwings αποτάσσεται την ευθύνη δηλώνοντας ότι δεν ήταν υποχρεωμένη να ξέρει και ότι ο πιλότος είχε περάσει όλα τα ψυχολογικά τεστ, όπως πράγματι και έγινε. Τα περισσότερα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι ο πιλότος "έκρυβε" την ασθένειά του προκειμένου να πετάξει.

Την ίδια ώρα ψυχολόγοι και πιλότοι αναφέρουν πως δεν υπάρχει ασφαλής τρόπος πρόβλεψης των αυτοκτονιών πιλότων. Οι πιλότοι περνούν από ιατρικό και ψυχιατρικό έλεγχο μια φορά τον χρόνο, όμως αυτό δεν επαρκεί. Όπως αναφέρει η Γκέιλ Σολτζ, καθηγήτρια Ψυχιατρικής στην Ιατρική Σχολή Weill Cornell της Νέας Υόρκης, "Οι άνθρωποι φοβούνται ότι δεν θα μπορέσουν να ξεκινήσουν και πάλι τη δουλειά τους, αν απαντήσουν (ειλικρινώς) σε ερωτήματα για τον εαυτό τους".

Επιπλέον, συνίσταται στους πιλότους να αξιολογούν τους συναδέλφους τους και να αναφέρουν οποιαδήποτε ύποπτη συμπεριφορά, δηλώνει ένας κυβερνήτης αεροσκάφους Α320 ασιατικής εταιρίας. "Κάτι τέτοιο όμως" δηλώνει "είναι απίθανο καθώς δεν θέλεις να δουλεύεις σε ένα γραφείο όπου οι συνάδελφοί σου σε καρφώνουν". Όλα τα παραπάνω είναι παράμετροι που η κάθε εταιρία δεν είναι δύσκολο να λάβει υπ όψιν, πόσο μάλλον αν το ζήτημα ασφάλειας που διακυβεύεται είναι τεράστιο.

Πέραν των όποιων εξετάσεων, ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει ανθρώπινος παράγοντας. "Ποτέ μην αφήνεις κάποιον μόνο του, αυτή είναι ίσως η πιο αποτελεσματική τεχνική πρόληψης της αυτοκτονίας που υπάρχει", τονίζει ο Τόνι Κατανέζε, κλινικός ψυχολόγος στο κέντρο Glen Iris Psychology της Μελβούρνης.

Και αυτό φαίνεται να το γνωρίζουν οι αεροπορικές εταιρίες καλά, Όμως παρ όλα αυτά προτιμήθηκαν οι περικοπές.

Και τα μίντια φαίνεται να το γνωρίζουν, όμως ένας "κραχτός" τίτλος φέρνει πάντα περισσότερα κλικς.
http://left.gr/news/o-pilotos-kai-i-stheneia
Rigelian Posted - 30/03/2015 : 20:38:49
quote:
Originally posted by roberto4carlos

Πάντως αν βάλουμε
- τα δυστυχήματα με μαζικές απώλειες ανθρώπων
- τρομοκρατικές ενέργειες με μαζικές απώλειες ανθρώπων
- αυτοκτονίες
- ατυχήματα με μέσα μεταφοράς (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες κτλ)

τότε πιο πολλές απώλειες έχουμε σε καιρό ειρήνης, παρά σε πόλεμο.

Και αν βάλουμε αρρώστιες, επιδημίες τότε ο αριθμός ανεβαίνει απίστευτα.
Και αν βάλουμε την πείνα και την εξαθλίωση που θερίζουν ιδίως τις τρίτες χώρες και τις χώρες σε ανθρωπιστική κρίση, τότε καταλήγουμε πως είμαστε πολύ τυχεροί που γυρνάμε σπίτια μας σώοι και αβλαβείς.

Και όλοι αυτοί οι θάνατοι έχουν τον κοινό παρανομαστή-αίτιο που λέγεται ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Το να "φύγει" κανείς από τη ζωή σε γεράματα, έχει γίνει πλέον στατιστική ανωμαλία. Πως γίναμε έτσι βρε παιδιά. Καθημερινός πόλεμος!




Είχα βάλει κάπου ένα λινκ που έδειχνε ότι έχουμε τους λιγότερους θανάτους ever ή κάτι τέτοιο αλλά άντε να το βρω τώρα...
GERMANOS Posted - 30/03/2015 : 17:58:22
H μακροζωία είναι ανωμαλία
Όλα τ' άλλα είναι φυσικές συνέπειες
και γονιδιακές

Ξεκινώντας πάντα από την κούνια μας
τα παιχνίδια μας
και... από το μάθε παιδί μου γράμματα
Deorum Posted - 30/03/2015 : 15:53:34
ε δεν ειναι έτσι robert, ο μέσος όρος ζωής έχει ανέβει τρομερά, ακριβώς επειδή όλα αυτά έχουν πέσει.
δεν είναι ανωμαλία, είναι καλύτερα από ποτέ τα νούμερα.
Ότι γενικά είσαι τυχερός αν καταφέρεις και γεράσεις είναι αλήθεια και πρέπει να είμαστε ευγνώμονες, αλλά αυτό είναι κάτι διαφορετικό.
roberto4carlos Posted - 30/03/2015 : 15:25:05
Πάντως αν βάλουμε
- τα δυστυχήματα με μαζικές απώλειες ανθρώπων
- τρομοκρατικές ενέργειες με μαζικές απώλειες ανθρώπων
- αυτοκτονίες
- ατυχήματα με μέσα μεταφοράς (αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες κτλ)

τότε πιο πολλές απώλειες έχουμε σε καιρό ειρήνης, παρά σε πόλεμο.

Και αν βάλουμε αρρώστιες, επιδημίες τότε ο αριθμός ανεβαίνει απίστευτα.
Και αν βάλουμε την πείνα και την εξαθλίωση που θερίζουν ιδίως τις τρίτες χώρες και τις χώρες σε ανθρωπιστική κρίση, τότε καταλήγουμε πως είμαστε πολύ τυχεροί που γυρνάμε σπίτια μας σώοι και αβλαβείς.

Και όλοι αυτοί οι θάνατοι έχουν τον κοινό παρανομαστή-αίτιο που λέγεται ΑΝΘΡΩΠΟΣ.

Το να "φύγει" κανείς από τη ζωή σε γεράματα, έχει γίνει πλέον στατιστική ανωμαλία. Πως γίναμε έτσι βρε παιδιά. Καθημερινός πόλεμος!
zoro Posted - 30/03/2015 : 14:52:42
quote:
Originally posted by xipolitos

Η εταιρία προκειμένου να αποποιηθεί των ευθυνών που συνεπάγονται δηλαδή δυσφήμιση στιγματισμό για το κύρος της με τεράστιες επιπτώσεις και οικονομικές απώλειες που προκύπτουν απο ενα τέτοιο καταστροφικό συμβάν (μιλάμε για μια απο τις πιο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες του πλανήτη!) πιθανόν θα έκανε τα πάντα να βρεθεί ο "αποδιοπομπαίος τράγος" ενα σενάριο όπου οι ευθύνες θα πέσουν στον καταθλιπτικό πιλότο ή σε ανθρώπινο λάθος αυτομάτως την α
παλλάσει αλλά και την σώζει απο την βαρειά ευθύνη. Για να μην δημιουργηθούν τυχόν λάθος εντυπώσεις αυτό προφανώς είναι μια υποθετική εικασία.


Η έξέλιξη που έχει το θέμα πιστεψέ με δεν βολεύει καθόλου την εταιρεία,ειδικά αν "κάλυπτε" ιπτάμενο προσωπικο με ψυχολογικά προβλήματα
Χίλιες φορες "καλύτερα" για την εταιρεία να ήταν/είναι απο λάθοι η τεχνικά π.χ
Dejanp Posted - 30/03/2015 : 10:59:01
quote:
Originally posted by roberto4carlos

quote:
Originally posted by Elda

quote:
Originally posted by zoro

ενα θεματάκι έχουμε πάντως......
βάζω στοίχημα ότι είχε καιρό να πάει για τρέξιμο



Αυτο να σου πω το σκεφτηκα κι εγω. Και οχι με την εννοια οτι αφου δεν ετρεχε δεν εκτονωνοταν και γι αυτο αυτοκτονησε σκοτωνοντας και ολους τους αλλους, αλλα με την εννοια οτι προφανως η καταθλιψη ή οποια αλλη διαταραχη ειχε, ειχε φτασει σε τετοιο βαθμο που τον εμποδιζε ν ασχοληθει με το χομπυ του. Τα πρωτα δειγματα καταθλιψης ειναι οτι χανεις καθε ενδιαφερον για πραγματα που πριν σου ηταν ευχαριστα.

_________________________________________________
T' όνειρο ειναι τα φτερά μα αν θελεις να πετάξεις
πρέπει και την αλήθεια σου λίγο να την πειράξεις





Μιας και το φερε η κουβέντα, σκέφτομαι ότι σε πολλές περιπτώσεις, το χόμπι μπορεί να γίνει εμμονή και εθισμός με αποτέλεσμα όλη η καθημερινότητα να γυρνάει γύρω από αυτό και σε όλες τις "εξισώσεις" της ζωής να είναι η βασική παράμετρος.
Πιθανό κάποιοι απο μας να το έχουμε βιώσει μετατρέποντας την ελευθερία που μας δίνει ένα χόμπι σε σκλαβιά και φυλακή.

Ξέρω ανοίγω ένα θέμα στο οποίο έχουν πολλά να ειπωθούν και απο πολλούς. Ίσως κάποια στιγμή να κάνουμε κάποια συζήτηση στο φόρουμ.


Δυστυχώς... πολλοί το περνούν σε κάποια φάση, ευτυχώς συνήθως νωρίς. Όχι ότι είναι κακό να περιστρέφεται η ζωή σου γύρω από αυτό αν αυτό είναι που σε καλύπτει αλλά το να αμελείς άλλες επίσης βασικές ανάγκες προς όφελος αυτού.
Gypaetos Posted - 30/03/2015 : 10:51:17
Είναι όντως εικασία και η αφετηρία για μια ωραία θεωρία συνωμοσίας πάλι...
Ένα που δεν καταλαβαίνω όμως είναι γιατί με την εκδοχή αυτή απαλλάσσεται η εταιρεία από την "βαριά ευθύνη"; Ίσα ίσα που η εταιρεία ευθύνεται γαι την επιλογή των πιλότων της και για το ότι τους περνά ή δεν τους περνά από ψυχολγικά τεστ κ.λπ.

quote:
Originally posted by xipolitos

Η εταιρία προκειμένου να αποποιηθεί των ευθυνών που συνεπάγονται δηλαδή δυσφήμιση στιγματισμό για το κύρος της με τεράστιες επιπτώσεις και οικονομικές απώλειες που προκύπτουν απο ενα τέτοιο καταστροφικό συμβάν (μιλάμε για μια απο τις πιο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες του πλανήτη!) πιθανόν θα έκανε τα πάντα να βρεθεί ο "αποδιοπομπαίος τράγος" ενα σενάριο όπου οι ευθύνες θα πέσουν στον καταθλιπτικό πιλότο ή σε ανθρώπινο λάθος αυτομάτως την απαλλάσει αλλά και την σώζει απο την βαρειά ευθύνη. Για να μην δημιουργηθούν τυχόν λάθος εντυπώσεις αυτό προφανώς είναι μια υποθετική εικασία.

xipolitos Posted - 30/03/2015 : 05:21:38
Η εταιρία προκειμένου να αποποιηθεί των ευθυνών που συνεπάγονται δηλαδή δυσφήμιση στιγματισμό για το κύρος της με τεράστιες επιπτώσεις και οικονομικές απώλειες που προκύπτουν απο ενα τέτοιο καταστροφικό συμβάν (μιλάμε για μια απο τις πιο μεγάλες αεροπορικές εταιρίες του πλανήτη!) πιθανόν θα έκανε τα πάντα να βρεθεί ο "αποδιοπομπαίος τράγος" ενα σενάριο όπου οι ευθύνες θα πέσουν στον καταθλιπτικό πιλότο ή σε ανθρώπινο λάθος αυτομάτως την απαλλάσει αλλά και την σώζει απο την βαρειά ευθύνη. Για να μην δημιουργηθούν τυχόν λάθος εντυπώσεις αυτό προφανώς είναι μια υποθετική εικασία.

RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000