Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
 Όλα τα Forums
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Οι Αγώνες μας
 Πιστεύετε "φτώχυνε" ο φετινός Μαραθώνιος?

Σημείωση: Πρέπει να είστε εγγεγραμένος για να δημοσιεύσετε.
Για να εγγραφείτε, κάντε κλικ εδώ. Η εγγραφή είναι ΔΩΡΕΑΝ!

Screensize:
Όνομα Χρήστη:
Κωδικός:
Κατάσταση μορφοποίησης:
Μορφοποίηση: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List
   
Μήνυμα:

* HTML is OFF
* Forum Code είναι ενεργοποιημένος
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

 
   

ΠΡΟΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗnbsp; ΘΕΜΑΤΟΣ
Deorum Δημοσιευτηκε - 09/11/2015 : 16:25:25
Λόγω της Έλλειψης Elite?

Μην το δείτε στενά στο δικό σας μόνο αγώνα ή επίδοση ή παροχές.
Αλλά πιστεύετε πχ, είχε ας πουμε λιγότερες συμμετοχές ξένων?
είχε πχ μικρότερη δημοσιογραφική κάλυψη από το εξωτερικό, κάτι που σε 2-3 χρόνια θα μεταφραστεί σε γενικότερα μικρότερη προβολή στο εξωτερικό?

Ποια η γνώμη σας που δεν υπήρχε κανένας Elite φέτος?

Εγώ έχω γνώμη, θα την γράψω αφού διαβάσω μερικές απαντήσεις...

15   ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ    ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ    (Πρώτα η πιο πρόσφατη)
Skyrunner Posted - 12/11/2015 : 14:22:44
Και έχουν καθυστέρηση πολύ αυτά τα έργα !!! δυο συνεχόμενες χρονιές !!!

Μια ακόμα λύση θα ήταν να δίνεται εκκίνηση ταυτόχρονα από άλλο σημείο του Μαραθώνα και να ενώνονται μετά από το 4ο χιλιόμετρο δηλαδή εκεί που στρίβουν τα λεωφορεία για να κάνουν τον κύκλο για την αποβίβαση να έρχονται παράλληλα ή δυο εκκίνησης κρατώντας από μια πλευρά δρόμου(η νησίδα θα είναι το διαχωριστικό)η κάθε μια μέχρι το 4χιλ που μπαίνουμε προς τον τύμβο.
quote:
Originally posted by winarg

Το να ξεκινάνε άλλη μέρα δεν ακούγεται και πολύ ωραίο.
Επίσης το να έχουν περιορισμένο αριθμό, πάλι δεν είναι σωστό.
Δεν ξέρω τι έργα γίνονται στο κομμάτι αριστερά από τα μπλοκ (εκεί που είχε μια μεγάλη αλάνα με τουαλέτες).
Ίσως εκεί θα πρέπει, κάπως, να μπούνε τα υπόλοιπα μπλοκ.

winarg Posted - 12/11/2015 : 13:56:27
Το να ξεκινάνε άλλη μέρα δεν ακούγεται και πολύ ωραίο.
Επίσης το να έχουν περιορισμένο αριθμό, πάλι δεν είναι σωστό.
Δεν ξέρω τι έργα γίνονται στο κομμάτι αριστερά από τα μπλοκ (εκεί που είχε μια μεγάλη αλάνα με τουαλέτες).
Ίσως εκεί θα πρέπει, κάπως, να μπούνε τα υπόλοιπα μπλοκ.
Skyrunner Posted - 12/11/2015 : 13:54:11
Αυτό σημαίνει ότι πρέπει κάποιοι να κάνουν σωστά την δουλειά τους και όχι να ανεβάζουν μόνο τις τιμές !!!
Όποιος χρόνος δεν είναι επίσημος να στέλνεται στα πίσω μπλοκ, με την αίτηση συμμετοχής θα πρέπει να αναγράφεται και η επίσημη ιστοσελίδα μαραθωνίου επίτευξης του χρόνου και ποιο νούμερο είχε ο δρομέας.
quote:
Originally posted by Elda

quote:
Originally posted by stratos_al

quote:
Originally posted by Deorum

Ίσως θα μπορούσε να έχει 2... block από block.
Δλδ, να φεύγουν τα πρώτα 6-7 block όπως πάντα. Και να ξεκινάνε το επόμενο μεγάλο τμήμα, σε 30-35-40λεπτα, οι οποιοί θα περιμένουν σε εντελώς διαφορετικό μέρος, μέχρι να μεταφερθούν στο σωστό.
Δεν πειράζει αν η εκκίνηση διαρκέσει συνολικά 1 ώρα, γίνεται και αλλού.




Φαντάζεσαι Γιώργο πόσοι θα σε ποδοπατάνε για να μπουν μπροστά σου από του "πουθενά", όπως γίνεται σε όλους τους αγώνες χωρίς ή με λίγα μπλοκ...




Και ποσοι θα δηλωνουν ψευδεις επιδοσεις για ν αποφυγουν την αναμονη του δευτερου μπλοκ.

_________________________________________________
T' όνειρο ειναι τα φτερά μα αν θελεις να πετάξεις
πρέπει και την αλήθεια σου λίγο να την πειράξεις



Elda Posted - 12/11/2015 : 13:40:00
quote:
Originally posted by stratos_al

quote:
Originally posted by Deorum

Ίσως θα μπορούσε να έχει 2... block από block.
Δλδ, να φεύγουν τα πρώτα 6-7 block όπως πάντα. Και να ξεκινάνε το επόμενο μεγάλο τμήμα, σε 30-35-40λεπτα, οι οποιοί θα περιμένουν σε εντελώς διαφορετικό μέρος, μέχρι να μεταφερθούν στο σωστό.
Δεν πειράζει αν η εκκίνηση διαρκέσει συνολικά 1 ώρα, γίνεται και αλλού.




Φαντάζεσαι Γιώργο πόσοι θα σε ποδοπατάνε για να μπουν μπροστά σου από του "πουθενά", όπως γίνεται σε όλους τους αγώνες χωρίς ή με λίγα μπλοκ...




Και ποσοι θα δηλωνουν ψευδεις επιδοσεις για ν αποφυγουν την αναμονη του δευτερου μπλοκ.

_________________________________________________
T' όνειρο ειναι τα φτερά μα αν θελεις να πετάξεις
πρέπει και την αλήθεια σου λίγο να την πειράξεις

Skyrunner Posted - 12/11/2015 : 13:36:06
Μιλώντας με τον κ. Χρυσοστομίδη υπεύθυνο του ΣΕΓΑΣ ακόμα το ψάχνουν και είναι ανοιχτοί σε κάθε νέα ρεαλιστική πρόταση.
quote:
Originally posted by echetlos

Το πρόβλημα του χώρου της εκκίνησης εξετάζεται από την περασμένη άνοιξη από τους αρμοδίους.
Κάθε πιθανό κι απίθανο σενάριο...

"My sport is your sport's punishment"

Skyrunner Posted - 12/11/2015 : 13:30:54
Το πρόβλημα το εστιάζω περισσότερο στο που θα περιμένουν οι δρομείς μέχρι να έρθει η ώρα να μπουν στο μπλοκ που τους αντιστοιχεί(από το 5ο και μετά, μην ξανά έχουμε το φαινόμενο πρέπει να πηδήξω κάγκελα για να μπω εντός ζώνης εκκίνησης).
Αν δεν μπορούν να βρουν χώρο τέσσερις λύσεις υπάρχουν:
1η να βάλουν χρονικό όριο συμμετοχής ηλικιακά με μέγιστο αριθμό εγγραφών 12χιλ.
2η να δίνουν εκκίνηση τους ποιο αργούς χρόνους 1 με 2ώρες πριν, όπως παλιά με το δυναμικό βάδην.
3η να γίνεται ο μαραθώνιος σε δυο ημέρες σάββατο οι αργοί χρόνοι και κυριακή οι ποιο γρήγορη έχοντας έτσι και την ευχέρεια για πολύ περισσότερες συμμετοχές.
4η να αλλάξει η τοποθεσία εκκίνησης.
η τελευταία είναι η ύστατη λύση που δεν την θέλει κανένας.
Nek2000 Posted - 12/11/2015 : 13:13:23
Με μία γρήγορη ματιά στο mypace και κάνοντας σύγκριση τα στατιστικά που έχω για το 2013 και για το 2015:

2013
Συμμετοχές: 8500
Χώρες ΕΕ: 7480
Υπόλοιπες: 1020 (12%) (ΗΠΑ 554, Ν. Αμερική 58, Μεξικό 19, Αφρική 18, Ν.Αφρική 18, Ινδία 5, Κίνα 54, Aσία 45, Ιαπωνία 30, Αυστραλία 45 ...)
Α - Γ: 85% - 15%

2015
Συμμετοχές 11834
Χώρες ΕΕ: 10224
Υπόλοιπες: 1610 (13,6%) (ΗΠΑ 656, Ν. Αμερική 120, Μεξικό 43, Αφρική 9, Ν.Αφρική 43, Ινδία 20, Κίνα 332, Aσία 125, Ιαπωνία 19, Αυστραλία 34 ...)
Α - Γ: 81% - 19%

Και ας έκανε η Γερμανία το παν για να μην μπορέσουν να φτάσουν στην Ελλάδα . Αλήθεια όταν έκανε απεργία η Ολυμπιακή λέγαμε ότι γινόμαστε διεθνώς ρεζίλι. Τώρα με την Lufthansa γίνεται η Γερμανία ρεζίλι;


Deorum Posted - 12/11/2015 : 13:09:35
Ναι μα δεν το έβγαλα εντελώς απο μυαλό μου. Υπάρχουν Μαραθώνιοι που φεύγει το πρώτο set από μπλοκ εντός 20λεπτών πχ, και υπάρχει 2ο set από μπλοκ, που φεύγει μετά από 40-50 ολόκληρα λεπτα, και οι συνολικές εκκινήσεις διαρκούν 1ώρα +

Πως νομίζετε γίνεται ένας Μαραθώνιος με 40.000 δρομείς (4 φορές περισσότερους από ότι εμείς).
trexantiris Posted - 12/11/2015 : 12:38:32
quote:
Originally posted by Deorum

Ίσως θα μπορούσε να έχει 2... block από block.
Δλδ, να φεύγουν τα πρώτα 6-7 block όπως πάντα. Και να ξεκινάνε το επόμενο μεγάλο τμήμα, σε 30-35-40λεπτα, οι οποιοί θα περιμένουν σε εντελώς διαφορετικό μέρος, μέχρι να μεταφερθούν στο σωστό.
Δεν πειράζει αν η εκκίνηση διαρκέσει συνολικά 1 ώρα, γίνεται και αλλού.



...σε άλλα "mega races" στο εξωτερικό έτσι ακριβώς γίνεται. Απλά στην Κλασική πρέπει να δημιουργηθεί ο κατάλληλος χώρος αναμονής για τον κόσμο που θα στηθεί ξανά στα blocks του δεύτερου "κύματος" εκκινήσεων...

Free your feet...free your senses!
tzatzikis90 Posted - 12/11/2015 : 11:39:25
προσωπικά πάντως βλέποντας απ΄έξω τα όσα γράφετε και χωρίς να γνωρίζω κάτι περισσότερο αφού δεν ήμουν εκεί θεωρώ πως μιλάμε για μια απόλυτα άρτια διοργάνωση, μακράν καλύτερη από την πλειοψηφία των αγώνων σε Ελλάδα και εξωτερικό. το να ψάχνουμε ψύλλο στα άχυρα είναι σύνηθες φαινόμενο στον Έλληνα αλλά χρειάζεται να επιβραβεύουμε και τις σωστές διοργανώσεις όπως αυτή.

στο θέμα των δευτερότριτων elite κι εμένα η άποψή μου είναι πως θα έπρεπε να ζητάνε οι ίδιοι να έρθουν και όχι να τους χρυσοπληρώνουμε. από εδώ ξεκίνησαν όλα και όσοι elite και να έρθουν, ο απλός δρομέας θα έρθει να τρέξει για την ιστορία και τίποτα/κανέναν άλλο. τόσο απλά. δε χρειάζεται να παρακαλέσουμε κανέναν και ούτε πρόκειται να φτωχύνει ο Κλασσικός αν λείψουν ο Kipchoge και η Dibaba.. μάλιστα χάρηκα δεόντως που οι τρεις πρώτες θέσεις καταλήφθηκαν από Έλληνες, δεν είναι κακό να βγούμε και κάπου πρώτοι!

Τάσος

know your limits. then destroy them.
stratos_al Posted - 12/11/2015 : 11:14:54
quote:
Originally posted by Deorum

Ίσως θα μπορούσε να έχει 2... block από block.
Δλδ, να φεύγουν τα πρώτα 6-7 block όπως πάντα. Και να ξεκινάνε το επόμενο μεγάλο τμήμα, σε 30-35-40λεπτα, οι οποιοί θα περιμένουν σε εντελώς διαφορετικό μέρος, μέχρι να μεταφερθούν στο σωστό.
Δεν πειράζει αν η εκκίνηση διαρκέσει συνολικά 1 ώρα, γίνεται και αλλού.




Φαντάζεσαι Γιώργο πόσοι θα σε ποδοπατάνε για να μπουν μπροστά σου από του "πουθενά", όπως γίνεται σε όλους τους αγώνες χωρίς ή με λίγα μπλοκ...

Εδώ ακόμα και παραμονή του αγώνα ζητάγανε πληροφορίες για το πως να αλλάξουν μπλοκ....
Και αν δεις και τη μετάδοση της ΕΡΤ τα χρώματα στα νούμερα ήταν τρεις λαλούν και δυο χορεύουν... όπου ήθελε ο καθένας στηνόταν....


Κωπηλασία...μπες στον ρυθμό.
echetlos Posted - 12/11/2015 : 10:38:14
Το πρόβλημα του χώρου της εκκίνησης εξετάζεται από την περασμένη άνοιξη από τους αρμοδίους.
Κάθε πιθανό κι απίθανο σενάριο...

"My sport is your sport's punishment"
Deorum Posted - 12/11/2015 : 10:26:58
Ίσως θα μπορούσε να έχει 2... block από block.
Δλδ, να φεύγουν τα πρώτα 6-7 block όπως πάντα. Και να ξεκινάνε το επόμενο μεγάλο τμήμα, σε 30-35-40λεπτα, οι οποιοί θα περιμένουν σε εντελώς διαφορετικό μέρος, μέχρι να μεταφερθούν στο σωστό.
Δεν πειράζει αν η εκκίνηση διαρκέσει συνολικά 1 ώρα, γίνεται και αλλού.
neorun Posted - 12/11/2015 : 02:03:13
Θα πρέπει να είμαστε ρεαλιστές...ο Κλασσικός Μαραθώνιος χρηματοδοτείται και από τον κρατικό κορβανά και τα λεφτά σε αυτόν όπως ξέρουμε ολοένα και λιγοστεύουν...το λογικό λοιπόν είναι ότι κάποια στιγμή για να συνεχίσει να υφίσταται αυτή η διοργάνωση θα πρέπει να αναλάβουν εξ ολοκλήρου οι χορηγοί το κόστος...το φυσιολογικό θα είναι ο βασικός χορηγός να θέλει να φαίνεται με μια έστω και μικρή υποσημείωση...επίσης με τα χρόνια θα αυξάνεται ολοένα και ο αριθμός των συμμετεχόντων στον Μαραθώνιο...ήδη οι εγκαταστάσεις στην αφετηρία έχουν φτάσει στα όρια της χωρητικότητας τους, οπότε είτε θα πρέπει να επεκταθούν (χρειάζεται λεφτά), είτε θα πρέπει να επιλέγετε ορισμένος αριθμός αθλητών για λόγους υπερπληρότητας και ασφάλειας...όλα αυτά είναι αρκετά πιθανά...δεν είμαι ούτε υπέρ ούτε κατά του μάρκετιγκ (ας πούμε ότι το θεωρώ αναγκαίο κακό, είμαι υπέρ των πρακτικών λύσεων για τα προβλήματα που θα ανακύψουν...(μια άλλη ιδέα είναι να μένει ανοιχτή η αγορά την Κυριακή του Μαραθωνίου - τουλάχιστον στο κέντρο της Αθήνας, με τόσους πολλούς τουρίστες εκείνη την ημέρα είναι παράλογο να είναι όλα κλειστά)
xipolitos Posted - 11/11/2015 : 18:33:14
quote:
Originally posted by Orcatattoo

quote:
Originally posted by xipolitos

Στο marketing..; δηλαδή στα χέρια εταιριών και πολυεθνικών ομίλων..
Να αλλάξει και το "αναχρονιστικό" όνομα απο Κλασσικός Μαραθώνιος Αθήνας σε "Modern 42άρι Κοκακόλας"...






Σε πάω, αλήθεια!

Good things come to those who wait..

Νάσαι καλά σ΄ευχαριστώ.

RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000