Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Αυξήσεις διοδίων
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 11

Rigelian
Master Forum-Runner

Greece
10616 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  14:26:39  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
ρε, θα έρθουν οι κομμουνισταί και θα σας πάρουν τα βίντεα!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Rigelian
Master Forum-Runner

Greece
10616 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  14:28:10  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Βέβαια, άλλο είναι η αύξηση των εσόδων από φορολογία άλλο η αύξηση της φορολογίας, νομίζω είναι κατανοητό αυτό.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


2398 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  15:55:48  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Αύξηση των εσόδων από τη φορολογία δεν θα έρθει αν πάνε τα διόδια 15 ευρώ αλλά φορολογώντας αποτελεσματικά εκείνο το πολύ μικρό κομμάτι του πληθυσμού το οποίο κατέχει τρομακτικά μεγάλα περιουσιακά στοιχεία.
Όμως, επειδή αυτό το μικρό κομμάτι θεωρεί ότι είναι εκτός κοινωνικού συνολου, εκβιάζει και θα εκβιάζει κάθε χώρα, κάθε κυβέρνηση και κάθε οργάνωση που θα προσπαθήσει το φορολόγισει ότι "θα σηκωθεί και θα φύγει" και - έχοντας δημιουργήσει ένα δαιδαλώδες δίκτυο 'offshore' εταιριών και καταθέσεων σε φορολογικούς παραδείσους, έχοντας πλέον και την αβάντα της νομισματικής σύκλισης ανά τον πλανήτη - λένε "ψάξε βρες μας"...

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  16:09:14  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Δεν χρειάζεται να υπάρξει αύξηση των εσόδων από την φορολογία.
Ας μας αφήσουν επιτέλους να δουλέψουμε όλοι όπως νομίζουμε και κρίνουμε.
Πρέπει να υπάρξει μείωση της ανάγκης (δλδ λιγότερα έξοδα) για φορολογία.

Είναι τόσο απλό, μα τόσο απλό, αλλά κανείς δεν τολμάει να το πεί.
Να πάρεις είναι εύκολο. Να χάσεις είναι το δύσκολο.

Οι πλούσιοι φταίνε για όλα ναι. Και οι μεγάλες επιχειρήσεις. Η εύκολη λύση όσο δεν έχεις, απλά ζητάς από αυτόν που έχει.
Γιαυτό, τις ρημάξαμε όλες, και αν έμειναν και 2-3 ακόμα, έρχεται η σειρά τους.

Παρέμβαση Βρούτση ζητούν οι εργαζόμενοι
Σε διαθεσιμότητα θέτει το προσωπικό της η Χαλυβουργική
http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231295348
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Hermes
Elite Forum-Runner

Greece


2398 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  16:25:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
δλδ, πως μπορεί να μειωθεί η ανάγκη για έσοδα?
Λιγότερα σχολεία? Μείωση συντάξεων? Περικοπές στην Υγεία? Μείωση μισθών δημοσίων υπαλλήλων? Απολύσεις? Ψαλίδι στα επιδόματα ανεργίας? Διάλυση κοινωνικού κράτους?
Αν υπάρχει άλλος τρόπος ας μου τον πει κάποιος γιατί εγώ αυτούς μπορώ να διακρίνω...
Και γιατί να μη φορολογείται μια επιχείρηση που έχει τεράστια κερδοφορία? Γιατί να τα παίρνει όλα ο μέτοχος και να κάνει και μειώσεις στους μισθούς των εργαζομένων του από πανω κιόλας?

Γιατί να χάσω κάτι από τα λιγοστα που έχω για να μπορώ να ζω ως αξιοπρεπής άνθρωπος εις βάρος κάποιου που έχει τα πάντα και θέλει άλλα τόσα από απληστία?

Τις επιχειρήσεις δεν τις ρημάξαμε 'εμείς' αφηρημένα, αλλά όσοι τις έχουν, έχουν το κακό συνήθειο να θεωρούν τα έσοδα των επιχειρήσεων - ακόμα και την ταμειακή τους ρευστότητα - προεκταση του πορτοφολιού τους, ενώ ως προς τα εξοδα και τις υποχρεώσεις των επιχειρήσεων θεωρούν εαυτούς τρίτους και κρατάνε αποστάσεις από τα νομικά πρόσωπα των επιχειρήσεων τους...

Α, για τελευταίο:
Δε μας αφήνουν να δουλέψουμε όπως ξέρουμε γιατί τα έχουν καπαρώσει τα κόζια φίλε μου...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  17:02:33  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
''Το πρόβλημα της Ελλάδας το δημιουργεί
μια οικονομική ελίτ
η οποία δεν θέλει να πληρώνει φόρους''

Μπιλ Κλίντον από διάλεξή του σε μία Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα
πριν 2 -3 χρόνια
(Από τις εσωτερικές σελίδες της εφημερίδας ''Έθνος'')


Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ALEXANDRA
Master Forum-Runner

3240 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  18:07:31  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τα διοδια Αθηνων-Λαμιας ερχονται με πρωινο;




-------------------------
Ο μαραθώνιος είναι ένα ταξίδι για την Ιθάκη. Η Ιθάκη για εμένα είναι η αφετηρία, όχι το Καλλιμάρμαρο. Την Κυριακή στις 9 το πρωί ξεκινάει το πάρτυ για αυτούς που έφτασαν στην Ιθάκη.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

dpkouk
ellanodikis

Greece


11938 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  18:10:52  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by ALEXANDRA

Τα διοδια Αθηνων-Λαμιας ερχονται με πρωινο;




-------------------------
Ο μαραθώνιος είναι ένα ταξίδι για την Ιθάκη. Η Ιθάκη για εμένα είναι η αφετηρία, όχι το Καλλιμάρμαρο. Την Κυριακή στις 9 το πρωί ξεκινάει το πάρτυ για αυτούς που έφτασαν στην Ιθάκη.





ο,τι καλυτερο διαβασα, σε λατρευωω

http://www.ultrarunning.gr/

Όλα είναι σχετικά, άρα κι ανεκτά...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  18:40:13  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Το δεκατιανό είναι η 748η ανάπλαση
της πλατείας Ομονοίας
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 14/02/2014 :  23:10:48  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
... και ''μάλλον'' βγήκα εκτός πνεύματος!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ALEXANDRA
Master Forum-Runner

3240 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 15/02/2014 :  00:02:06  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by dpkouk

quote:
Originally posted by ALEXANDRA

Τα διοδια Αθηνων-Λαμιας ερχονται με πρωινο;




-------------------------
Ο μαραθώνιος είναι ένα ταξίδι για την Ιθάκη. Η Ιθάκη για εμένα είναι η αφετηρία, όχι το Καλλιμάρμαρο. Την Κυριακή στις 9 το πρωί ξεκινάει το πάρτυ για αυτούς που έφτασαν στην Ιθάκη.





ο,τι καλυτερο διαβασα, σε λατρευωω

http://www.ultrarunning.gr/

Όλα είναι σχετικά, άρα κι ανεκτά...



Δεν είναι δικό μου, κλεμμένο. Ελπίζω να μη με μισήσεις τώρα.




-------------------------
Ο μαραθώνιος είναι ένα ταξίδι για την Ιθάκη. Η Ιθάκη για εμένα είναι η αφετηρία, όχι το Καλλιμάρμαρο. Την Κυριακή στις 9 το πρωί ξεκινάει το πάρτυ για αυτούς που έφτασαν στην Ιθάκη.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 15/02/2014 :  08:02:07  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Όπως και νάχει είναι καλό!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

dpkouk
ellanodikis

Greece


11938 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 15/02/2014 :  08:08:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
βρε τι λες τωρα, ακομα γελαω.. ουτε σεντονια ουτε αναλυσεις, ευφυεστατο..

http://www.ultrarunning.gr/

Όλα είναι σχετικά, άρα κι ανεκτά...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

ANASTASIOS
Master Forum-Runner

Greece


6135 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 15/02/2014 :  22:31:52  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Γυρνώντας απο κινέτα σήμερα,παρότι σάββατο,είχε κάποια σχετική κινησούλα και στην παλιά εθνική αλλά και στους παραδρόμους.Και απλά σκέφτομαι,εχουμε ακόμα φλεβάρη.Το καλοκαίρι τί έχει να γίνει άραγε??????

Αν δεν έχεις ότι αγαπάς,αγάπα ότι έχεις.

Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 29/03/2014 :  01:52:25  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Αναφορά στον «Συνήγορο του Καταναλωτή» κατέθεσε η Ένωση Καταναλωτών για τα διόδια
Θέτει εικοσιένα αναπάντητα ερωτήματα και στο «Συνήγορο του Πολίτη»

Η Ένωση Καταναλωτών Βόλου καταθέτει αναφορά στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Καταναλωτή» και στην ανεξάρτητη αρχή «Συνήγορος του Πολίτη» με κοινοποίηση στους βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου, για το θέμα των διοδίων.

Όπως αναφέρεται, «η Ένωση μας έλαβε δεκάδες καταγγελίες, παράπονα και ερωτήματα καταναλωτών για το κόστος και τις υπερβολικές αυξήσεις των διοδίων.
Το τελευταίο διάστημα είχαμε νέες υπερβολικές αυξήσεις έως και 60%, στις ήδη υψηλές τιμές των διοδίων, τη στιγμή που η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών έχει μειωθεί κατά 30% – 40%.
Εφαρμόζοντας αποικιοκρατικές συμβάσεις του 2007, οι καταναλωτές πληρώνουν υπέρογκα ποσά για δρόμους που έχουν ήδη πληρώσει με τα διόδια, τους φόρους, τα τέλη κυκλοφορίας και για δρόμους που δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Οι περισσότεροι αναγκάζονται να χρησιμοποιούν επικίνδυνα εναλλακτικά οδικά δίκτυα όπου υπάρχουν.

Παρακαλούμε να διερευνήσετε τα παρακάτω:

Με την οδηγία 1999/62/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Ιουνίου 1999, ως «αυτοκινητόδρομος» νοείται «κάθε οδός η οποία διαθέτει για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους με διαχωριστική νησίδα και δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς».

Παράλληλα, ως «διόδια», «νοείται το καταβαλλόμενο καθορισμένο χρηματικό ποσό για την πραγματοποιούμενη από όχημα διαδρομή σε i) αυτοκινητόδρομο, ii) σε γέφυρα, σήραγγα ή ορεινή διάβαση».

- Με βάση την ως άνω οδηγία δεν είναι παράνομο να επιβάλλονται διόδια σε επικίνδυνους και θανατηφόρους δρόμους όπως των Τεμπών ή της Κορίνθου – Πατρών που δεν έχουν χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου;
- Δεν είναι επίσης παράνομο τα διόδια να θεσπίζονται ως χαράτσι για την μελλοντική κατασκευή αυτοκινητοδρόμων και όχι ως ανταποδοτικό τέλος για τη χρήση μόνο ολοκληρωμένων και συντηρημένων αυτοκινητοδρόμων;

- Οι υπέρογκες αυξήσεις των τιμών των διοδίων το 2014, αν πράγματι προβλέπονται από τις αρχικές Συμβάσεις Παραχώρησης, αφορούν τους ημιτελείς και ακατάλληλους δρόμους που υπάρχουν σήμερα ή ολοκληρωμένους αυτοκινητοδρόμους σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα που δεν υλοποιήθηκε;

- Εφόσον δεν έχει υπάρχουν ή δεν έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή ασφαλών παράπλευρων ή εναλλακτικών οδών, σε όλο το εθνικό οδικό δίκτυο για τη μετακίνηση των πολιτών, γιατί επιβάλλονται δυσβάσταχτα διόδια τα οποία περιορίζουν υπέρμετρα και κατά παράβαση του Συντάγματος την ελευθερία κίνησης εντός της Επικράτειας;
- Ποιος έχει την ευθύνη για τους κινδύνους και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν στο ασυντήρητο, ακατάλληλο εναλλακτικό οδικό δίκτυο, όπου υπάρχει, που σε πολλές περιπτώσεις διέρχεται μέσα από κατοικημένες περιοχές, το οποίο αναγκάζονται να χρησιμοποιήσουν καθημερινά χιλιάδες οδηγοί για να αποφύγουν τα διόδια,;

- Γιατί δεν εφαρμόζεται η συμβατική υποχρέωση των παραχωρησιούχων για τοποθέτηση συστήματος πλευρικών και ηλεκτρονικών διοδίων για αναλογική χρέωση βάσει της χιλιομετρικής χρήσης;

- Γιατί γενικά οι συμβάσεις εφαρμόζονται μόνο ως προς τα δικαιώματα και όχι ως προς τις υποχρεώσεις των εργολάβων;

- Ευθύνονται οι πολίτες και το κράτος για τη διακοπή των έργων ή οι εργολάβοι και οι τράπεζες;
- Γιατί τότε δέχθηκε η Πολιτεία περικοπή των έργων κατά 30%;
- Γιατί δέχθηκε να δώσει επιπλέον χρηματοδότηση 638 εκατ. ευρώ ως αποζημίωση και επιπλέον μέσω κοινοτικών πόρων 1,2 περίπου δισ. ευρώ που θα προέλθουν από περικοπές κονδυλίων του ΕΣΠΑ που επρόκειτο να δοθούν σε άλλα έργα;

- Γιατί δέχθηκε να χάσει τα δικαιώματα της επί κερδών των διοδίων;
- Γιατί δέχθηκε να παρατείνει τη διάρκεια παραχώρησης από τα 30 στα 33 χρόνια, ως το 2041; – Γιατί δέχθηκε να απαλλάσσονται οι εργολάβοι από την επιστροφή του ΦΠΑ για τις κατασκευαστικές εργασίες;

- Η πολιτεία δεν είναι υποχρεωμένη να παρέχει συγκοινωνία σε όλους τους πολίτες της που έχουν χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό από τη φορολογία, από τα τέλη κυκλοφορίας, από τους φόρους στα καύσιμα και από τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουν;.
- Γιατί ξαναπληρώνει ο πολίτης για ολοκληρωμένους δρόμους για τους οποίους το κράτος δαπάνησε δισεκατομμύρια που προέρχονταν από τους φόρους των πολιτών;

- Έχει ελεγχθεί η νομιμότητα των συμβάσεων που προβλέπουν εγγυημένη από το κράτος κερδοφορία των εργολάβων 6-9% για όλη τη διάρκεια των συμβάσεων παραχώρησης;
- Τι είδος επιχειρηματική δραστηριότητα είναι αυτή χωρίς ρίσκο;
- Ποιος ελέγχει το υψηλό κόστος λειτουργίας και συντήρησης των δρόμων, που αφαιρείται από τα κέρδη.

- Σε μία εποχή που τα εισοδήματα των ελληνικών νοικοκυριών έχουν μειωθεί μέχρι και 50%, και η κυβέρνηση αναζητά μεταρρυθμίσεις που θα συμβάλλουν στην μείωση των τιμών, πως είναι δυνατόν να σημειώνονται αυξήσεις στα διόδια, και μάλιστα ύψους 40 και 60%;

- Έχει υπολογιστεί πόσο επιβαρύνουν οι τιμές των διοδίων το κόστος μεταφοράς και άρα τις τελικές τιμές των προϊόντων και την ένταση της ακρίβειας που την πληρώνουν όλοι οι καταναλωτές;

- Οι αυξήσεις στα διόδια αποτελούν προάγγελο για τις αυξήσεις που θα υπάρξουν σε βάρος των καταναλωτών, στα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος, νερού κλπ, εάν ιδιωτικοποιηθούν;”

http://magnesianews.gr/magnisia/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AE%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CF%89%CF%84.html
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 11 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000