Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Προπόνηση & Απόδοση
 προπόνηση για αρχάριο
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

todor
Newbie Forum Runner

Greece


33 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 20/11/2016 :  09:33:54  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Καλημέρα.
Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Είμαι αρχάριος στο τρέξιμο...

Στα 39 μου (1,80 και 100 κιλά που αργά και σταθερά πέφτουν), η μόνη γυμναστική που έκανα ήταν ως φοιτητής λίγο ποδόσφαιρο (τουλάχιστον 15 χρόνια πριν δλδ). ΞΕκίνησα τον Φεβρουάριο με χαλαρά τρεξίματα και τον Απρίλιο, μετά από συνολικά 8-9 τρεξίματα, συμμετείχα στα 10χλμ του RunGreece στη Λάρισα (τα 6 χλμ τα έτρεξα, τα υπόλοιπα μισά τρέχοντας, μισά περπατώντας). Από Σεπτέμβριο έκανα άλλα 10-15 τρεξίματα και συμμετείχα στο 10 του ΑΜΑ, όπου το έβγαλα όλο τρέχοντας (οκ, με ρυθμό κοντά στα 7'/κλμ-αυτός είναι γενικά ο ρυθμός μου, αλλά το έβγαλα τρέχοντας και χωρίς να λαχανιάσω...έτσι όπως πήγαινα...). Ο τερματισμός στο Καλλιμάρμαρο, έστω και στα 10 χλμ, μου κάρφωσε την ιδέα στο μυαλό για συμμετοχή στον ΑΜΑ!!! Τη συμμετοχή την κόβω για το 2018. Θεωρώ ότι χρειάζομαι σωστή προετοιμασία και να τρέξω και κανένα ημιμαραθώνιο πρώτα να δω ανμπορώ ή όχι...

Το λοιπόν, τα προγράμματα που βλέπω (και μου στείλατε) περιλαμβάνουν τρέξιμο σε ποσότητα, σε ένταση, σε χρόνους, σε όλα, αλλά ΜΟΝΟ τρέξιμο... Δεν περιλαμβάνουν όμως γυμναστική για ενδυμάνωση του σώματος ή διατροφή (έστω κάποια tips).

Να τονίσω ότι η όλη αντιμετώπισή μου για τον αθλητισμό είναι η συμμετοχή, η χαρα, το καλό στην υγεία και το καλό παράδειγμα στα παιδιά μου και ΟΧΙ οι επιδόσεις...

Τα δεδομένα είναι αυτά, συν το γεγονός ότι λόγω μικρών παιδιών δεν είναι εύκολη η καθημερινή προπόνηση..


Οποιαδήποτε συμβουλή, πρόταση, ιδέα θα ήταν εξαιρετικά πολύτιμη!!!