Συγγραφέας |
Θέμα |
Savvas
Master Forum-Runner
Greece
4318 Δημοσιεύσεις |
|
Gypaetos
Elite Forum-Runner
Greece
1953 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 13:51:47
|
quote: Originally posted by Fidelio ... Η αξιολόγηση εκπαιδευτικών φαντάζομαι οτι καίει περισσότερο την ΤΡΙΤΟ-βάθμια. Στις άλλες βαθμίδες δεν έχει νόημα. ...
Υποθέτω ότι δεν έχεις παιδιά σε σχολική ηλικία, γι'αυτό το λες. Εννοείται πως χρειάζεται αξιολόγηση σε όλες τις βαθμίδες. Υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές εντελώς ακατάλληλοι για να μπουν σε αίθουσα κα να διδάξουν. Αυτοί είναι αναγκαίο να πάνε σε κάποιο γραφείο να κάνουν κάτι άλλο, αντί να μαζεύονται τα βύσματα και οι ημέτεροι στις διάφορες Διευθύνσεις και τα Υπουργεία... |
|
|
Deorum
Moderator
Greece
7283 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 14:21:57
|
Αυτό ειναι διαφορετικό με το ότι η νομική (γενικά) είναι ανώτερη από το Harvard. Ότι έχουμε ταλαντούχους μαθητές, είναι σχεδόν σίγουρο, ότι αναγκάζονται να φύγουν γιατί δεν υπάρχουν προοπτικές εδώ (και επαγγελματικές, αλλά και ακαδημαϊκες) είναι επίσης σίγουρο. |
|
|
stratus
Elite Forum-Runner
Greece
2382 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 14:25:53
|
quote: Originally posted by Gypaetos
quote: Originally posted by Fidelio ... Η αξιολόγηση εκπαιδευτικών φαντάζομαι οτι καίει περισσότερο την ΤΡΙΤΟ-βάθμια. Στις άλλες βαθμίδες δεν έχει νόημα. ...
Υποθέτω ότι δεν έχεις παιδιά σε σχολική ηλικία, γι'αυτό το λες. Εννοείται πως χρειάζεται αξιολόγηση σε όλες τις βαθμίδες. Υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές εντελώς ακατάλληλοι για να μπουν σε αίθουσα κα να διδάξουν. Αυτοί είναι αναγκαίο να πάνε σε κάποιο γραφείο να κάνουν κάτι άλλο, αντί να μαζεύονται τα βύσματα και οι ημέτεροι στις διάφορες Διευθύνσεις και τα Υπουργεία...
Οι αξιολογησεις ειναι για τους κουτοφραγκους.Αυτα ειναι φασιστικα μετρα και δεν εχουν θεση στην Ελλαδα. Καποιοι ζουν πολλα χρονια πισω σε αυτη τη χωρα.
--------------------------- XΡΗΣΤΟΣ O σοφός παίρνει περισσότερα από τον εχθρό του από ότι ο χαζός από το φίλο του. |
|
|
GERMANOS
Master Forum-Runner
6557 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 14:30:10
|
Γεώργιε μάλλον διάβασα αυτό που ανέβασε ο Σάββας και απ' ό,τι φαίνεται το Παραδιάβασα Βιαστικά!!!! |
|
|
zoro
Master Forum-Runner
Greece
3934 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 14:34:15
|
Ενώ στους άλλους τομείς στην Ελλάδα γίνονται (στρατός....δικαστικοί...υπάλληλοι....υπουργεία...) Ο κριτής του δασκάλου είναι ο μαθητής! Στα πανεπιστήμια είναι μεγάλο το πρόβλημα λόγω παρατάξεων (όλων!!) |
|
|
Fidelio
Master Forum-Runner
2582 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 15:30:22
|
Η αξιολόγηση καθηγητών στην τριτοβάθμια σχετίζεται με τον σκοπό της, που είναι η έρευνα. Στις υπόλοιπες βαθμίδες το εκπαιδευτικό έργο έχει διαφορετικό χαρακτήρα και η αξιολόγησή τους έχει γίνει ηδη στις προπτυχιακές και μέσω του ασεπ. Είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που ο εκπαιδευτικός των δύο πρώτων βαθμίδων δίνει δύο φορες εξετάσεις για το ...πτυχίο του
People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff |
|
|
Gypaetos
Elite Forum-Runner
Greece
1953 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 15:39:16
|
quote: Originally posted by zoro
Ενώ στους άλλους τομείς στην Ελλάδα γίνονται (στρατός....δικαστικοί...υπάλληλοι....υπουργεία...) Ο κριτής του δασκάλου είναι ο μαθητής! Στα πανεπιστήμια είναι μεγάλο το πρόβλημα λόγω παρατάξεων (όλων!!)
Γιατί ποιος σου είπε ότι είμαι κατά της αξιολόγησης των υπαλλήλων γενικά; Το αντίθετο! Εδώ όμως μιλάμε για την παιδεία, όχι πχ για τον στρατό... Επίσης να σε ενημερώσω ότι στους δικαστικούς που λες υπάρχει επιθεώρηση και έλεγχος, κοιτούν τις καθυστερήσεις και ενίοτε γίνονται και πειθαρχικά, απολύσεις κ.λπ. Αυτό με τον μαθητή που είναι ο κριτής του δασκάλου δεν το κατάλαβα! Τι να το κάνω που ειναι ο κριτής άμα δε μπορεί να κάνει τίποτα μετά. Ο σκοπός είναι να γίνει αξιολόγηση για να φύγουν οι κακοί, να πάνε να κάνουν κάτι άλλο. Το ότι πήρε κάποιος πτυχίο ή έδωσε εξετάσεις (αν έδωσε, γιατί υπάρχουν πάρα πολλοί από την επετηρίδα, ή που μονιμοποιήθηκαν από αναπληρωτές κ.λπ.) δε σημαίνει ότι μπορεί να σταθεί μέσα στην τάξη. Και στην τελική μην γκρινιάζετε ότι είμαστε πίσω στους δείκτες ανταγωνιστικότητας όταν παντού υπάρχει αναξιοκρατία και προωθείται η αρχή ότι άμα "τρουπώσεις" μέσα στο Δημόσιο, καθάρισες για όλη σου την ζωη... |
|
|
GERMANOS
Master Forum-Runner
6557 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 15:43:13
|
Και στην αξιολόγηση καθηγητών πάλι θα υπάρχουν οι... ημέτεροι! |
|
|
Fidelio
Master Forum-Runner
2582 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 15:49:36
|
Ρε παιδιά έλεος, άλλο πράγμα οι προσλήψεις στο δημόσιο με πλαστά κριτήρια και τις «φωτογραφικές» και αλλο οι εκπαιδευτικοί των δύο πρώτων βαθμίδων. Αυτοι οι τελευταίοι έχουν επαρκώς αξιολογηθεί..
People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff |
|
|
Deorum
Moderator
Greece
7283 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 16:15:44
|
Πότε αξιογήθηκαν? Οταν ήταν 23 χρονών που τέλειωσαν την σχολή? Είναι το ίδιο ένας 23άρης, με έναν 50ρι? Δλδ τι συζητάμε τώρα, αν πρέπει να υπάρχει έλεγχος? Μα και τις πιο καλές προθέσεις να έχεις, χωρίς έλεγχο, και χωρίς καν την πιθανότητα ελέγχου, πλαδαριάζεις. Το ξέρω από τον εαυτό μου πρώτο και καλύτερο. |
|
|
gargadua
Master Forum-Runner
Afghanistan
7473 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 17:18:50
|
Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δίνουν επάρκεια ως προς τις γνώσεις και όχι την μεταδοτικότητα. Ναι είναι άδικο να δίνουν 2 φορές για την πρόσληψή τους αλλά το αν είναι σε θέση να εκπληρώσουν το έργο τους είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Πως ξέρω ότι εκτός της μεταδοτικότητας δεν είναι κάποιος κάφρος που αρέσκεται στο να υποτιμάει προσωπικότητες λόγω των κόμπλεξ που έχει; Τα βρίσκει αυτά ο ΑΣΕΠ; Ακόμα και από τους μαθητές δεν μπορεί να κριθεί. Δηλαδή πως κρίνεται; Από τις επιτυχίες; Και αν δεν έχει επιτυχίες τι γίνεται; Πάει πληρωμένες διακοπές το καλοκαίρι;
και βέβαια την μορφή της αξιολόγησης οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να βρούνε και όχι να επιτρέψουν να τους την βρούνε. Που ακούστηκε δουλειά που δεν αξιολογείται ο εργαζόμενος; Σαφώς μόνο εδώ...και με υποστηρικτές...
Ηττημένος δεν είναι αυτός που χάνει αλλά αυτός που παραιτείται.
|
|
|
Fidelio
Master Forum-Runner
2582 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 17:57:39
|
Ως προς την μεταδοτικότητα και γενικά την παιδαγωγική τέχνη έχουν διδαχθεί στα εξάμηνα σπουδών τους , όπως επίσης και με πρακτική εξάσκηση στα σχολεία ΜΕ επιτροπή αξιολόγησης των καθηγητών για ένα ή δύο εξάμηνα. Επίσης οι επιμέρους κλάδοι της παιδαγωγικής είναι αρκετοί για να χωράνε σε πολλά εξάμηνα , όχι σε ένα... Εντάξει μπορεί το πανεπιστήμιο να έχει προβλήματα σοβαρά , αλλά εσείς μου συζητάτε να τους ξαναστείλουμε στο πανεπιστήμιο και μάλιστα όχι στο ελληνικό... Μα ειναι σοβαρά πράγματα αυτά; Τι λέτε ! :p
Από την άλλη μεριά ΑΝ ένας εκπαιδευτικός είναι κραυγαλέο παράδειγμα ακαταλληλότητας υπάρχουν άλλοι μηχανισμοί παραπομπής του πειθαρχικοι.
Ο λόγος που θα πρέπει να αποφευχθεί συστηματική αξιόλογηση στην πρωτη-δευτερη βαθμίδα είναι πως αυτό απαιτεί τεράστιο κόστος. Εκατοντάδες σχολεία σε χιλιάδες εκπαιδευτικούς ! Ξέρετε πόσοι άλλοι τομείς περιμένουν για επενδυση στην σχολική οργάνωση; Από προσωπικό (συμβουλους σχολικους, περισσότετρες ειδικότητες ) μέχρι υποδομές;(μέσα και εργαλεία διδασκαλίας);;; ....
Στην τριοβάθμια απαιτείται ένα είδος αξιολόγησης γιατί εκεί ΝΑΙ έχουν ξεχάσει εδώ στην ελλάδα πιο είναι το έργο που καλούντε να επιτελέσουν και δεν είναι άλλο παρα η έρευνα. Ποσα Papers ανεβαίνουν τον χρόνο από έλληνες καθηγητές, και τί είδους ; ..Γιατί όταν μιλάμε για ερευνα στα πανεπιστήμια μιλάμε για νέες ανακαλύψεις, καινοτομίες που θα έχουν πρακτική εφαρμογή στην κοινωνία...ΚΑΙ ΟΧΙ αν μας αρέσει ο καθηγητής ή τι παράταξη ψηφίζει!!! Αυτό θα πει αξιολόγηση και όχι αν ο δάσκαλος ξέρει αριθμιτική και γλώσσα... ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ!! :p
People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff |
Edited by - Fidelio on 22/10/2014 18:12:58 |
|
|
Queen
Senior Forum-Runner
647 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 18:22:15
|
Θα μιλήσω από προσωπική πείρα, έχοντας δουλέψει τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στην τριτοβάθμια. Προσωπικά είμαι υπέρ της αξιολόγησης, γιατί θεωρώ ότι όντως όταν γίνεται σωστά οδηγεί σε πολύ καλά αποτελέσματα. Δυστυχώς στην Ελλάδα, η αξιολόγηση δεν πρόκειται να γίνει ποτέ με σωστά και αντικειμενικά κριτήρια. Αυτή τη στιγμή προωθείται η αξιολόγηση να γίνεται ταυτόχρονα από τους διευθυντές και τους σχολικούς συμβούλους. Οι σχολικοί σύμβουλοι από τη μία επιτηρούν μία μεγάλη περιοχή, τι μπορούν να καταλάβουν από τη μια φορά που θα μπουν μέσα στην τάξη για να αξιολογήσουν; Οι διευθυντές από την άλλη, πολλές φορές είναι τελείως ακατάλληλοι για να κρίνουν, διορισμένοι με κομματικά κριτήρια. Ποιος μου εγγυάται ότι θα αξιολογήσουν σωστά, όταν δεν κάνουν σωστά την ίδια τη δουλειά τους;
Στην τριτοβάθμια τώρα. Με βάση το πρόσφατο νόμο Διαμαντοπούλου, η πρόσληψη και η προαγωγή ενός πανεπιστημιακού εξαρτάται από μία επιτροπή που απαρτίζεται από 8 άτομα. Τα 5 προέρχονται από το ίδιο πανεπιστήμιο, τα 2 είναι από τα γειτονικά και 1 είναι από ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού. Θα μιλήσω για την ΑΣΟΕΕ που γνωρίζω. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουν μονιμοποιηθεί ή προαχθεί σχεδόν όλοι. Αν δείτε τις ψήφους, σχεδόν προάγονται όλοι παμψηφεί γιατί δικοί μας άνθρωποι είναι άλλωστε. Αυτή τη στιγμή προσπαθούν να εφαρμόσουν ένα σύστημα που λέγεται ΑΠΕΛΛΑ, το οποίο είναι κάτι σαν το ΑΣΕΠ. Προσπαθούν με λίγα λόγια να μεταφέρουν την ευθύνη της πρόσληψης και της προαγωγής στο Υπουργείο, για να μη γίνονται οι "φωτογραφικές" προσλήψεις.
Προσωπικά, δε θεωρώ ότι υπάρχει περίπτωση να γίνει αξιοκρατική πρόσληψη ενός πανεπιστημιακού εδώ, επομένως όλοι καταφεύγουν στο εξωτερικό. Η αγορά εργασίας εκεί είναι μεγάλη και εφόσον γνωρίζεις αγγλικά, έχεις πάρα πολλές ευκαιρίες. Άλλωστε, όλοι κάνουν το διδακτορικό στα αγγλικά πια (αν δεν το κάνεις, σκάβεις το λάκκο σου ή είσαι περισσότερο από σίγουρος ότι θα προσληφθείς εδώ). Τα περισσότερα προγράμματα σήμερα σε πολύ καλά πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι στα αγγλικά και εάν γνωρίζεις και μία άλλη ξένη γλώσσα είσαι περισσότερο από καλυμμένος. Ο μισθός είναι τριπλάσιος/τετραπλάσιος σε σχέση με αυτό της Ελλάδας, τα πανεπιστήμια έχουν πολύ καλή οργάνωση και δε σε πολεμούν οι "συνάδελφοι" μέχρι να φτύσεις αίμα. Λυπάμαι που το λέω, αλλά η κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι πολύ άσχημη.
Σχετικά με αυτό που είπε ο Germanos, προφάνως και υπάρχουν άριστοι μαθητές κι εδώ, αυτό όμως δε σημαίνει ότι το σύστημα είναι καλό. Τα αγγλικά π.χ. πανεπιστήμια έχουν πολλούς ινδούς και κινέζους. Τι πάει να πει αυτό όμως ότι στην Κίνα και στην Ινδία το σύστημα εκπαίδευσης είναι υψηλό? Μπορούμε να βγάζουμε ασφαλή συμπεράσματα μόνο όταν συγκρίνουμε τα επαιδευτικά συστήματα μεταξύ χωρών με πάνω κάτω τον ίδιο πληθυσμό. Η Ολλανδία που έχει λίγο παραπάνω πληθυσμό από μάς (15-16 εκ) έχει 10 πανεπιστήμια στα καλύτερα 100 του κόσμου, ενώ η Ελλάδα είναι ζήτημα αν έχει 1 στα 500.
Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα βρίσκεται στην τελευταία θέση της ΕΕ28 ως προς το επίπεδο της εκπαίδευσης, πίσω ακόμη κι από τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία. Και τα συμπεράσματα δικά σας.
___________________ Citius Altius Fortius! |
|
|
Gypaetos
Elite Forum-Runner
Greece
1953 Δημοσιεύσεις |
Δημοσιεύθηκε - 22/10/2014 : 18:40:36
|
Ποιος σου είπε να τους ξαναστείλουμε στο πανεπιστήμιο; Ή σε κάποιο γραφείο ή σε άλλη υπηρεσία ή σπίτι τους πρέπει να πάνε! Αυτό με την πρακτική εξάσκηση για 2 εξάμηνα πώς λειτουργεί ακριβώς (γιατί δεν το έχω ξανακούσει); Οι πρώτοι που μπήκαν με ΑΣΕΠ έχουν κάπου 16-17 χρόνια υπηρεσία, άρα οι πιο πολλοί είναι ακόμα από την επετηρίδα... Κατά τα άλλα αν δεν υπάρχει αξιολόγηση, λογικό είναι να αδιαφορούν πολλοί εκπαιδευτικοί. Συμφωνώ απολύτως με Deorum και Gargadua. Άλλο η γνώση της ύλης και άλλο πράγμα να σταθείς σε μια αίθουσα διδασκαλίας. Όποιος έχει παιδιά, εύκολα καταλαβαίνει το αδιέξοδο που νιώθει ο γονιός που το παιδί του έχει πέσει σε εκπαιδευτικό περίπτωση. Όποιος δεν έχει, πολλά τραγούδια λέει... |
|
|
Θέμα |
|