Nutrinews
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Διάφορα
 Γενική συζήτηση
 Παρέλαση ή όχι;
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Previous Page | Next Page
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα
Page: of 11

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  18:27:35  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Πλάκα-πλάκα...
μπορεί να το χρειαστώ!

Ευχαριστώ!

Το τρίτο στιχούργημα που μου δημοσίευσε προ αμνημονεύτων το Δίφωνο
είχε θέμα τα καμώματα τις νεολαίας
με τίτλο: ''Στα Γρηγοράδικα''
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  18:58:51  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by GERMANOS

Δευτέρα ερώτησις σημαντική:
Τι είναι το ''σέλφι''
γιατί σαν καλός στιχουργός μπορεί να το χρειαστώ:

Κάνει ρίμα με το ''αδέλφι''



Καλά, ειδήσεις δεν βλέπεις; Φωτογραφία του εαυτού σου που βγάλεις ο ίδιος.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  19:04:32  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by TakisV

Οι πολιτικοί άρχοντες αυτού του τόπου, ακόμη και αυτή τη μέρα εκμεταλλεύονται προς όφελός τους.
Χρησιμοποιούν τις εναντίον τους εκδηλώσεις ως αφορμή για να μας περάσουν στη συνείδηση νέα δεδομένα, τη νέα τάξη πραγμάτων.

• Κάγκελα (οριοθετούν τον εξουσιαστή από τον εξουσιαζόμενο).
• Παρέλαση του στρατού (δηλώνει το μέσο έλεγχου κι επιβολής της εξουσίας).
• Παρέλαση μαθητών (δηλώνει τη νέα γενιά που γίνεται αποδεκτό να περάσει τα κάγκελα κατευθυνόμενη από τον εξουσυαστή , αποκομμένη από την ελεύθερη βούληση).


Αυτός που γνωρίζει να μιλά, γνωρίζει και πότε να το κάνει
.




^^Ακριβώς αυτό!!

..και εδώ σχετική ανακοίνωση από το 1ο Πειραματικό Σχολείο Θεσσαλονικης:

Ο Σύλλογος διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δ. Σ. Θεσσαλονίκης του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ, με αφορμή την άνωθεν επιβολή συμμετοχής του σχολείου μας στην παρέλαση για δεύτερη συνεχή χρονιά, παρά τη διαφορετική μας άποψη, θεωρώντας ότι οι παρελάσεις δεν βρίσκουν ούτε καν στοιχειώδες έρεισμα σε οποιαδήποτε επιστημονική παιδαγωγική προσέγγιση και αντιβαίνουν κατάφωρα τις αρχές του σεβασμού της διαφορετικότητας, της ειρήνης και των ίσων δικαιωμάτων, που το σύγχρονο σχολείο καλείται να υπηρετήσει, αποφάσισε μέσα από τη δημοσιοποίηση αυτού του κειμένου να καταθέσει τις επιστημονικές- παιδαγωγικές του αντιρρήσεις σχετικά με το ρόλο των μαθητικών παρελάσεων συνολικά*.

Μικρό ιστορικό
Το μαθητικό συμπλήρωμα στις στρατιωτικές παρελάσεις ξεκίνησε στα χρόνια του Μεταξά, όταν η ομοιομορφία της εμφάνισης μαθητών και μαθητριών ήταν δεδομένη, ενώ η στρατιωτικοποίηση της νεολαίας (βλ. Ε.Ο.Ν.) ήταν βασικός στόχος του καθεστώτος. Από τότε οι μαθητικές παρελάσεις συνεχίζονται αδιάλειπτα καθοριζόμενες από ένα θολό νομοθετικό πλαίσιο -«προαιρετικά και με το ζόρι», παρά την καταδίκη της χώρας μας από το ευρωπαϊκό δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων για το θέμα της υποχρεωτικότητας της συμμετοχής μαθητών και εκπαιδευτικών σ΄ αυτές. Η μόνη περίοδος που τέθηκε ουσιαστικά ζήτημα κατάργησής τους ήταν αμέσως μετά τη χούντα. Όμως οι παρελάσεις έμειναν ανέγγιχτες από οποιαδήποτε απόπειρα «εκσυγχρονισμού» ακολούθησε και έτσι μέχρι σήμερα μαθητές και μαθήτριες συνεχίζουν να παίζουν τα στρατιωτάκια με τους εκπαιδευτικούς (και ιδίως τους/τις γυμναστές/τριες) σε ρόλο «επιλοχία».

Από τη σκοπιά της παιδαγωγικής
Προφανώς, η μαθητική παρέλαση (και μάλιστα στρατιωτικού τύπου) δεν αντέχει ούτε τη στοιχειώδη κριτική προσέγγιση από οποιαδήποτε σύγχρονη παιδαγωγική σκοπιά. Αφού όλα στην παρέλαση παραπέμπουν σε παιδαγωγικούς αρχαϊσμούς στρατιωτικού τύπου. Γι’ αυτό και όλη η προετοιμασία είναι μια ξεκομμένη δράση στο χώρο του σχολείου. Συναντά τη χαρούμενη αποδοχή των μαθητών/τριών, μόνο γιατί γίνεται «έξω» και αντιμετωπίζεται με την ιλαρότητα ενός παιχνιδιού ρόλων. Έτσι όμως η «εγχάραξη» επιτυγχάνεται πολύ ευκολότερα, αφού οι «συνθήκες πρόσληψης» είναι σχεδόν ιδανικές (πολύ θα θέλαμε ένα μεγάλο μέρος της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας να γίνεται «έξω» και με «παιχνιώδη» διδακτική προσέγγιση).

Όμως τι ακριβώς «εγχαράσσεται»;

α) Διαχωρισμός-διακρίσεις: αγόρια μπροστά, κορίτσια πίσω (ολοφάνερα σεξιστικό), αλλά και ψηλοί/ές μπροστά, κοντοί/ές πίσω (ολοφάνερα ακατανόητο) . Και κυρίως άξιοι/ες ξεχωριστά -η Ελλάδα της σημαίας-πληβείοι πίσω. Μάλιστα η εξάδα μόνο πηγαίνει συνήθως στη Δοξολογία και πάντα μπροστά- ξεκομμένη από τον υπόλοιπο μαθητικό όχλο. Εδώ, συναντάμε και το μεγάλο θέμα της απόρριψης των παιδιών με αναπηρίες. Η εγκύκλιος που επιτρέπει και τη συμμετοχή ανάπηρων στην πράξη περιορίζεται στους/ις σημαιοφόρους και αποτελεί καταφανώς επικοινωνιακό τρικ, που σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γενικευτεί, αφού οι απαιτήσεις για τη συμμετοχή στα «παρελαύνοντα τμήματα» δεν σέβονται διόλου τις ιδιαίτερες δυσκολίες και ανάγκες αυτών των παιδιών.

β) Θηριοδαμαστικός παβλοφισμός: Όλοι/όλες περπατάμε με το ίδιο αφύσικο βήμα, μετά από πολύωρη, μάλιστα, εκγύμναση , που μετατρέπει το σχολείο σε τσίρκο. Για να μπορούμε να «στοιχιζόμαστε» βλέποντας μόνο το κεφάλι του μπροστινού μας και να «ζυγιζόμαστε» ρίχνοντας ματιές στο πλάι στο/στη διπλανό/ή μας και εντέλει να κινούμαστε σαν ρομποτάκια με το ρυθμό που επιβάλλει -παβλοφικά-η σφυρίχτρα ή το «ένα στο αριστερό».

γ) Αγελισμός - ομοιομορφία: συνδέεται με το προηγούμενο όσον αφορά στην κίνηση στο χώρο, αλλά επεκτείνεται και στην ενδυμασία. Την πιο ορατή προσπάθεια υποταγής του ατόμου στη μαζική ομοιομορφία του συνόλου. Τώρα τελευταία, μάλιστα, έχουμε σύνδεση του εθνικοσοσιαλιστικού αυτού κατάλοιπου με το θεσμό της χορηγίας. Συνήθως φροντιστήρια «χορηγούν» μέρος (φουλάρια, γιλέκα, μπερέδες κ.λ.π.) της ενδυμασίας.

δ) Υποβιβασμός του ελεύθερου πολίτη σε υποταγμένο «υπήκοο»: Από ποιο φεουδαρχικό χρονοντούλαπο άραγε βγαίνουν αυτοί οι «επίσημοι» που στέκονται κάθε φορά στην εξέδρα (δεσπότης, στρατηγός, νομάρχης -οι αρχές και εξουσίες του τόπου) επιθεωρώντας με βλοσυρό βλέμμα τους υπηκόους τους, καθώς αυτοί τους «αποδίδουν τιμές» (γιατί άραγε;) στρέφοντας την κεφαλή δεξιά (ενώ ταυτόχρονα κοιτάνε λοξά τη «στοίχισή» τους και ακόμα πιο λοξά τη «ζύγισή» τους);

ε) Κιτς και αισθητική κακογουστιά: Εκτός από τον τρόπο που κινούμαστε και τα ρούχα που φοράμε στην παρέλαση ακούμε και μουσική (δεν υπάρχει τελετουργία χωρίς μουσική υπόκρουση άλλωστε, εκτός από αυτές που απαιτούν πλήρη σιωπή). Και τι μουσική! Στρατιωτικά εμβατήρια (την κακοποίηση, δηλαδή, της όποιας συμφωνικής παράδοσης της Δύσης) που επενδύουν μουσικά κάποια άτεχνα στιχάκια εθνικιστικού κρεσέντου.

στ) Eθνικιστική μονοπολιτισμικότητα: Παρά τα ρητορικά φληναφήματα περί «σεβασμού των πολιτισμικών διαφορών» οι παρελάσεις αποτελούν έναν ακόμη μηχανισμό (τον πιο χοντροκομμένο, ίσως) για την επιβολή είτε της αφομοίωσης είτε της ρατσιστικής απόρριψης και του αποκλεισμού του «διαφορετικού» από την εκπαιδευτική διαδικασία. Οι «καθιερωμένες» πλέον αντιπαραθέσεις γύρω από το ζήτημα των αλλοδαπών σημαιοφόρων το αποδεικνύουν περίτρανα.

Συνοπτικά,
Η ολοκληρωτική νοοτροπία, ο αποκλεισμός και οι διακρίσεις, ο μιλιταρισμός, η ψυχολογία μαζικής πειθαρχίας και η αφομοίωση δεν έχουν προφανώς καμιά σχέση με την κατάκτηση της ιστορικής γνώσης και την κριτική προσέγγιση της συλλογικής μνήμης από τους/τις μαθητές/τριες.

Αν κάτι πρέπει να διδάσκονται τα παιδιά από τον Β΄ Παγκόσμιο πόλεμο είναι αυτό που χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωναν στους δρόμους με τη λήξη του πολέμου:
“Ποτέ πια πόλεμος, ποτέ πια φασισμός στη γη”

Κι αυτό φυσικά δε μπορεί να γίνει μέσα από την παρέλαση, το αντίθετο μάλιστα.

*Το εποπτικό συμβούλιο των Πειραματικών Δημοτικών Σχολείων του ΠΤΔΕ-ΑΠΘ υποστηρίζει ομόφωνα την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων του 1ου Πειραματικού Δημοτικού Σχολείου του ΠΤΔΕ-ΑΠΘ για τις παρελάσεις, θεωρώντας τις παρελάσεις ως συντηρητικά ιδεολογικά σύμβολα και αναχρονιστικές πρακτικές που αντιτίθενται στην υπόσχεση της Παιδαγωγικής ως επιστήμης της εκπαίδευσης για ένα ανθρώπινο και δημοκρατικό σχολείο για όλα τα παιδιά, που προετοιμάζει το δημιουργικό, κοινωνικό, ικανό για συνεργασία και ολόπλευρα ολοκληρωμένο άνθρωπο.

Το εποπτικό συμβούλιο

Τάσος Λιάμπας Λέκτορας, Αθανάσιος Αϊδίνης Επίκουρος καθηγητής, Έφη Παπαδημητρίου Λέκτορας


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Edited by - Fidelio on 30/10/2014 19:13:26
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

B.A.M.
Forum-Runner

Greece


189 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  19:59:35  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Τραγικά αστείο.

BAM
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  20:13:28  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Αν αναφέρεσαι στο παραπάνω κείμενο μπορείς επίσης να στείλεις και e-mail με το παραπάνω επιχείρημα. Οπως βλέπεις είναι ένα επωνυμο κείμενο από ανθρώπους που μπορείς εύκολα να εντοπίσεις μέσα από την ιστοσελίδα του πανεπιστημίου ή να απευθυνθείς και στην διευθυνση του πειραματικου σχολείου θεσσαλονικης... Να είσαι βέβαιος οτι θα ασχοληθούν να σου απαντήσουν...

(πόσο χαριτωμένο το βρίσκω όταν κάποιος μετά απο 8 σέλίδες φαγομάρας δεν αντέχει και πρέπει να γράψει κάτι)

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Edited by - Fidelio on 30/10/2014 20:15:06
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

B.A.M.
Forum-Runner

Greece


189 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  20:45:56  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Την "φαγωμάρα" πραγματικά την παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον και δεν βρίσκω το λόγο να ειρωνευτείς επειδή δεν έλαβα μέρος, πλην όμως ήθελα να "επιχειρηματολογήσω" 'όπως χαρακτηρίζεις το "οκ", καθότι δυστυχώς μερικοί βρίσκουν βήμα σε σχολεία για να κάνουν ιδεολογικό "παιδομάζωμα".
Όσο για τις ιστοσελίδες διαφόρων πανεπιστημίων κατά καιρούς έχουν υπερασπιστεί πολλάκις ταραξίες "γνωστούς-αγνώστους" , οπότε μην με προτρέπεις να αποτανθώ εκεί.

BAM
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  20:51:00  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by KostasPVol

Άλλο τόσο σκοτίστηκε ο Γλέζος για αυτούς που δικαιολογούν αυτούς που ανεβάζουν ξένες σημαίες.
Όσο για τα μακάβρια 'αστεία' για την ηλικία, είναι και αυτά μέρος του επιπέδου της επιχειρηματολογίας.

Επί της ουσίας τι παραπάνω να πει κάποιος? Είναι τραγελαφικό να παρίστανται αρχηγοί στην εκδήλωση για τη Κατοχή νο 1, οι συντελεστές της οικονομικής Κατοχής νο 2. Σαν να έκανε εκδήλωση το 42 ο Τσολάκογλου.
Και να θέλουμε ο κόσμος να κάθεται και σούζα.


quote:
Originally posted by KostasPVol

Άλλο τόσο σκοτίστηκε ο Γλέζος για αυτούς που δικαιολογούν αυτούς που ανεβάζουν ξένες σημαίες.
Όσο για τα μακάβρια 'αστεία' για την ηλικία, είναι και αυτά μέρος του επιπέδου της επιχειρηματολογίας.

Επί της ουσίας τι παραπάνω να πει κάποιος? Είναι τραγελαφικό να παρίστανται αρχηγοί στην εκδήλωση για τη Κατοχή νο 1, οι συντελεστές της οικονομικής Κατοχής νο 2. Σαν να έκανε εκδήλωση το 42 ο Τσολάκογλου.
Και να θέλουμε ο κόσμος να κάθεται και σούζα.


Προφανώς δεν σκοτίστηκε ο Γλέζος από αυτά που γράφω, το υπέθετα μετά βεβαιότητος αλλά ευχαριστώ για την πληροφόρηση.
Μια χαρά είναι το επίπεδο της επιχειρηματολογίας μου, αν ο άλλος είναι 90φεύγα και μου λες ότι είμαστε πολύ λίγοι για να κρίνουμε αυτά που λέει, επειδή πριν 60+ χρόνια κατέβασε την γερμανική σημαία, τότε είναι η δική σου επιχειρηματολογία που χωλαίνει. Ούτε αστείο ήταν ούτε μακάβριο. Δεν περιμένω από κάποιον που έχει πατήσει τα 90 να μου πει σοφίες, αλλιώς να πάρω την ελεύθερη ώρα να διαβάσω για τις προφητείες των γερόντων. Ούτε ο Γλέζος είναι ο θεός. Όπως εσύ κρίνεις και κατακρίνεις τον Παπούλια και λες συλλήβδην όλους τους πολιτικούς προδότες, έτσι κι εγώ δικαιούμαι να κρίνω τον Γλέζο από αυτά που λέει, ο οποίος κι αυτός πολιτικός είναι πλέον και ως τέτοιος θα πρέπει να αντιμετωπίζεται και να κρίνεται.
Σ'αρέσει δεν σ'αρέσει αυτοί που παρίστανται στις παρελάσεις είναι εκλεγμένοι από τον λαό, ο Τσολάκογλου δε νομίζω να προέκυψε από εκλογές... Τόσο επιτυχημένη η σύγκριση πάλι! Λεπτομέρειες θα μου πεις...
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  20:59:27  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by B.A.M.

Την "φαγωμάρα" πραγματικά την παρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον και δεν βρίσκω το λόγο να ειρωνευτείς επειδή δεν έλαβα μέρος, πλην όμως ήθελα να "επιχειρηματολογήσω" 'όπως χαρακτηρίζεις το "οκ", καθότι δυστυχώς μερικοί βρίσκουν βήμα σε σχολεία για να κάνουν ιδεολογικό "παιδομάζωμα".
Όσο για τις ιστοσελίδες διαφόρων πανεπιστημίων κατά καιρούς έχουν υπερασπιστεί πολλάκις ταραξίες "γνωστούς-αγνώστους" , οπότε μην με προτρέπεις να αποτανθώ εκεί.

BAM



Δεν παρακολουθείς μόνο εσύ την φαγομάρα, το ξέρω. Παρακολουθούν πολλοί και αυτό ειναι καλό - επίσης ξέρω πως φαγουρίζοντε τα ακροδάκτυλα τους, να γράψω , να μην γράψω, ...βάσανο η κατάσταση.

Εσύ τώρα την πάτησες , μόλις έλαβες μέρος. Καλή υπομονή σου εύχομαι...συνιστώ να μην μπλέξεις περαιτέρω..:p

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Edited by - Fidelio on 30/10/2014 21:00:28
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 30/10/2014 :  23:53:18  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
''βήμα στα σχολεία για να κάνουν ιδεολογικό παιδομάζωμα''

Εγώ Φιντέλιε που διάβασα το κείμενο δεν διαπίστωσα τέτοιες προθέσεις!
Έτσι όπως έχουν γραφτεί από τους πανεπιστημιακούς
''φαίνεται'' ότι έχουν δίκιο

Πάντως για έναν που θέλει να βλέπει τα πράματα πιο ανοιχτά και ελεύθερα
κάτι τέτοιες απόψεις πρέπει να τις λαμβάνει υπόψιν του
πριν βγάλει το οποιοδήποτε τελικό πόρισμα!

Δε μπορεί επ' άπειρον για να δικαιολογήσουμε λανθασμένες πρακτικές του παρελθόντος
να ακουμπάμε σε ΑΛΛΑ ΛΑΘΗ αλλωνών του πρόσφατου ΠΑΛΙ παρελθόντος
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Fidelio
Master Forum-Runner



2582 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/10/2014 :  00:14:27  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Η αγωγή γενικότερα δρά και μέσω του ασυνειδήτου ~ πόσα πράγματα περνάνε αφιλτράριστα στον άνθρωπο , και από την οικογένεια και απο τα σχολεία. Τις περισσότερες φορές διαβάζοντας κανείς μια ανάλυση-κριτική της παιδαγωγικής διαδικασίας δεν μπορεί να πιάσει την ουσία, κουράζει και μοιάζει ασύμαντη , τραγικη και γελοία.

Οι προθέσεις του ανθρώπου εκφράζονται και μέσα από μηχανικές επαναλήψεις του χθες, και ειναι ρομποτικές, αυτόματες που κληρονομουντε απο γενιά σε γενιά. Τι θεωρουμε πατρίδα, τι θεωρουμε ελευθερία, ποιους πρέπει να σεβόμαστε, σε τι θεο να πιστεύουμε κτλ , και όλα αυτά χωρίς βαθύτερη κριτική...

Ολοι κατα καιρους έχουμε συμφωνήσει οτι πολλά πράγματα θα έπρεπε να τα είχαμε αφήσει πισω μας, παραδόξως ομως ειναι ακομα εκεί σαν να μας εμποδίζει ένα τοιχος να προχωρήσουμε. Ενας ψυχαναγκασμός είναι αυτό το αγκύλωμα που εκκολάπτεται σε αυτο το ασυνείδητο: "Ωπα , που πας κάποια πράγματα δεν πρέπει να τα αγγίζουμε.."

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/10/2014 :  01:08:05  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Gypaetos, σελίδα 5: "τουλάχιστον να υπάρχει σεβασμός προς αυτούς που παρελαύνουν (φαντάροι, μαθητές κ.λπ.), οι οποίοι δεν χρωστάνε τίποτα!"

Όταν λοιπόν σου απαντάμε για την αντίδραση παρελαύνοντων μαθητών, το ρίχνεις στη τρελή για τις γραβάτες, λες και οι γραβάτες είναι το θέμα, και όχι η αντίδραση των μαθητών στους επισήμους.

Όταν σου λέμε για τη τοποθέτηση του Γλέζου που είναι ίσως το νο 1, ή τέλος πάντων από τους πρώτους όσων πρέπει να τιμούνται, το ξαναρίχνεις στη τρελή με τα 'ρατσιστικά' για την ηλίκία (έτσι, για την ιστορία, αυτά τα είπε το 2011 που ήταν 3 χρόνια νεότερος, για να χρησιμοποιήσω την επιχειρηματολογία σου. Ήταν νεότερος, ή πάλι δεν σου κάνει?).

Ε όρισέ μας λοιπόν από ποια ηλίκία και μετά οι Ήρωες της Αντίστασης παύουν να είναι σεβαστοί, να το έχουμε υπόψη μας. Και πες μας τι είδους επιχειρήματα θέλεις για να αντικρούσουμε τις αμπελοφιλοσοφίες όταν μιλάς εξ ονόματος των παρελαύνοντων τι θέλουν αν ο ένας δεν σου κάνει επειδή φοράει γραβάτα, και ο άλλος επειδή είναι ηλικιωμένος.

Α. Και κάτι άλλο. Το 'αυτοί που παρίστανται στις παρελάσεις είναι εκλεγμένοι από τον λαό' στη πραγματικότητα είναι, είναι εκλεγμένοι από 'γυπαετούς' και 'Rigelian'. Οι οποίοι παίρνουν στο λαιμό τους τους υπόλοιπους, που σιχαινόμαστε τη μαφία.

(με όλο το σεβασμό. Συγνώμη που μιλάω απότομα, αλλά κάποια στιγμή πρέπει να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους).

Edited by - KostasPVol on 31/10/2014 01:10:05
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

GERMANOS
Master Forum-Runner

6557 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/10/2014 :  01:12:58  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
'' Και τι μουσική! Στρατιωτικά εμβατήρια (την κακοποίηση, δηλαδή, της όποιας συμφωνικής παράδοσης της Δύσης) που επενδύουν μουσικά κάποια άτεχνα στιχάκια εθνικιστικού κρεσέντου.''

Εγώ πάντως ένα εμβατήριο που έχω γράψει
θέλω να πιστεύω και νομίζω ότι
έχει καλά λόγια και ικανοποιητική μουσική
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

KostasPVol
Moderator

Greece


3992 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/10/2014 :  02:10:47  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
quote:
Originally posted by Gypaetos


Μια χαρά είναι το επίπεδο της επιχειρηματολογίας μου, αν ο άλλος είναι 90φεύγα και μου λες ότι είμαστε πολύ λίγοι για να κρίνουμε αυτά που λέει, επειδή πριν 60+ χρόνια κατέβασε την γερμανική σημαία, τότε είναι η δική σου επιχειρηματολογία που χωλαίνει. Ούτε αστείο ήταν ούτε μακάβριο. Δεν περιμένω από κάποιον που έχει πατήσει τα 90 να μου πει σοφίες, αλλιώς να πάρω την ελεύθερη ώρα να διαβάσω για τις προφητείες των γερόντων.

Τρικυμία εν κρανίω.

Να τα εξηγήσω? Ας τα εξηγήσω. Μάταιος ο κόπος για σένα, αλλά ας τα διαβάσουν οι αναγνώστες, κι ας απευθύνομαι σε σένα.

Αν πιστεύεις ότι η προ 60ετίας Αντίσταση δεν είναι ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ, φθείνει από τον χρόνο και έχει ημερομηνία λήξης, ζήτησε τη κατάργηση των παρελάσεων, και κάθε μορφής τίμησης της μνήμης της Αντίστασης.

Ποιος είπε πως είμαστε πολύ λίγοι για να κρίνουμε αυτά που λέει ο Γλέζος, επειδή είναι 90χρονος οεο? Σε προκαλώ να το δείξεις. Ο λόγος ότι εμείς είμαστε πολύ λίγοι, είναι ότι εμείς δεν έχουμε κάνει απολύτως τίποτα μπροστά σε αυτά που έκανε αυτός (κάποιοι κάνουν και τα αντίθετα).
Μετά τη πρώτη παραπληροφόρηση ότι κάποιος επικαλέστηκε την ηλικία ως λόγο σεβασμού, αντί της δράσης στην Αντίσταση, πας στη δεύτερη παραπληροφόρηση-'συμπέρασμα'. Ότι τον ίδιο σεβασμό άρα θα έπρεπε να έχουμε για τους ψεκασμένους της ΕΩ επειδή όπως λες...έχουν την ίδια ηλικία!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Θα παρακαλούσα όποιος ξεμένει από επιχειρήματα, να σιωπά μέχρι να βρίσκει, αντι να γράφει ό,τι παραλογισμό μπορεί να φανταστεί.
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Gypaetos
Elite Forum-Runner

Greece
1953 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/10/2014 :  06:48:49  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Κώστα ειλικρινά δεν αντιλαμβάνομαι τι ζόρι τραβάς με τον Γλέζο και γιατί ό,τι πει είναι ευαγγέλιο. Ο άνθρωπος έχει μείνει 60 χρόνια πριν και μιλάει για κατοχές και συγκρίνει αυτά που δεν συγκρίνονται. Μαζί του έχεις μείνει κι εσύ στην ίδια εποχή και κάνεις ακριβώς το ίδιο μιλώντας για Τσολάκογλου κλπ. Δεν αλλάζω ούτε τελεία από αυτά που έχω γράψει (και δεν τα ξαναεξηγώ γιατί βαριέμαι) και ειλικρινά μου αρκεί που πάρα πολλοί τα καταλαβαίνουν (και μου το λένε με μέιλ και δια ζώσης), ακόμα κι αν εσύ δεν μπορείς ή τα παρερμηνεύεις. Αν νιώθεις πολύ λίγος για να κρίνεις τον Γλέζο, δικαίωμά σου, αλλά speak for yourself. Πού τα βλέπεις τα ρατσιστικά ειλικρινά απορώ! Τρία πράγματα ακόμα:
1. Δεν ξέρεις τι έχω ψηφίσει, οπότε μη μιλάς για μένα. Ούτε μιλάω υπέρ κάποιου κόμματος.
2. Ευτυχώς ακόμα η ψήφος μου μετράει όσο και η δική σου!
3. Σεβασμό στην εκάστοτε πλειοψηφία και στη νομιμότητα πρεσβεύω με τα όσα κατά καιρούς γράφω στο φόρουμ, κάτι που θα έπρεπε να ζητάς κι εσύ (που κάνεις το ακριβώς αντίθετο) και όλοι. Αυτή είναι η διαφορά μας!!!
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας

Deorum
Moderator

Greece
7283 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 31/10/2014 :  09:10:36  Εμφάνιση Προφίλ  Visit Deorum Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Germane,
τα χάνω, δεν τα προλαβαίνω όλα.

Όχι το βίντεο αυτό δεν ειναι τη 28ης, είναι από την διαμαρτυρία που έκαναν οι γνωστές καθαρίστριες στο ΥΠ.ΟΙΚ. νομίζω, πριν κανα 2μηνο. Και ήθελαν να μπουκάρουν μέσα φυσικά, παρά του ότι δεν τους είχε επιτραπεί.
(και αν μπουκαραν τι θα έκαναν? θα έπερναν χαρτί στυλό σφραγγίδα, θα υπέγραφαν την πρόσληψή τους? θα κρατούσαν όμηρο -στην καλύτερη- τον υπουργό, μέχρι να τις προσλάβει? ότι και να επακολουθούσε δεν θα ήταν καλό. Τα αιτήματά τους φυσικά είχαν γίνει γνωστά πολλάκις, δεν είναι ότι δεν είχαν ακουστεί)
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
Page: of 11 Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
Προηγούμενη σελίδα | Επόμενη σελίδα
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000