Fitness Pulse
RunningNews.gr Forum
RunningNews.gr Forum
Αρχική | Προφίλ | Εγγραφή | Ενεργά Θέματα | Μέλη | Αναζήτηση | FAQ
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
Αποθήκευση Κωδικού
Ξεχάσατε Κωδικό?

 Όλα τα Forum
 Τα πάντα για το τρέξιμο
 Προπόνηση & Απόδοση
 προπονητικοι παλμοι
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Συγγραφέας Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  

sakis887
Newbie Forum Runner

Greece
7 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύτηκε - 26/01/2018 :  17:09:46  Εμφάνιση Προφίλ  Απάντηση σε αποστρόφους
Καλησπερα σε ολους.
εχω να κανω μια ερωτηση και ελπιζω οι πιο εμπειροι να δωσουν τις πολυτιμες γνωσεις τους…

η ερωτηση μου ειναι η εξης:
σε μια προπονηση με βαση τους παλμους(με παλμογραφο) π.χ 1 ωρα στους 145 παλμους πως μετραμε τους παλμους προπονητικα????

δηλαδη.....

• 1)- ξεκινας την προπονηση, και οταν φτασεις στους 145 παλμους, τους σταθεροποιεις εκει και πας μεχρι το τελος......
στο τελος οι παλμοι δε θα ειναι πιο κατω στο μεσο ορο????γιατι υποτιθεται οτι οταν ξεκινησες ησουν πιο κατω σε παλμους, και σου πηρε και ωρα μεχρι να ανεβεις στους 145.
οποτε οταν δεις τα δεδομενα της προπονησης,(suunto,garmin κτλ) μπορει να σου δειξει average π.χ 140 που δεν ειναι ο στοχος της προπονησης.

• 2)- ή μηπως πρεπει η προπονηση να βγει με 145 παλμους μεσο ορο(average)?
δηλαδη να ξεκινησεις και να εχεις στοχο να σταθεροποιησεις τους 145 στον μεσο ορο....κι ας οι παλμοι ειναι και λιιιγο ανεβασμενοι.
θα υπαρχει ενα ευρος παλμων σε καθ’ολη την διαρκεια της προπονησης (από το πατημα του start μεχρι το πατημα του stop) π.χ στα δεδομενα της προπονησης να δειχνει (120-147) παλμους το οποιο θα βγαζει average 145 που ειναι και ο στοχος της προπονησης.


οποτε η απορια μου ειναι αυτη....
145 παλμους την στιγμη που τρεχουμε, ή 145 παλμους average σε μια προπονηση???
δεν ξερω εαν σας το εξηγησα καλα.
Να ειστε καλα!!!

HAGI
Forum-Runner

Greece
181 Δημοσιεύσεις

Δημοσιεύθηκε - 27/01/2018 :  15:20:35  Εμφάνιση Προφίλ  Visit HAGI Προσωπική Σελίδα  Απάντηση σε αποστρόφους
Γενικά μια τυπική αερόβια προπόνηση 60 λεπτών θα πρέπει να περιλαμβάνει και τις φάσεις της προθέρμανσης (10'-20') και της αποθεραπείας (5'-10') ενσωματομένες στο 60 λεπτο όπως φαίνεται και στην παρακάτω εικόνα. Στο τέλος της προθέρμανσης η καρδιακή συχνότητα θα πρέπει να φτάνει στο κατώτα όριο της Κ.Σ που είχε προγραμματιστεί για την συγκεκριμένη προπόνηση.



https://imgur.com/a/ceJE9

Αν στόχος σου είναι να τρέξεις 60 λεπτά (καθαρά) με Μ.Ο 145 παλμούς τότε...... θα πρέπει να τρέξεις 60 λεπτά με Μ.Ο 145 παλμούς!!
Αυτό σημαίνει οτι θα πρέπει να κάνεις μια ελαφριά προθέρμανση και πιθανόν αποθεραπεία πράγμα φυσικά που θα αυξήσει τον συνολικό χρόνο της άσκησης από τα 60΄ στα 75΄-85΄.

Εξαρτάται πάντα από το ποιός είναι ο στόχος της προπόνησης σου και τι οδηγίες έχεις από τον προπονητή σου ή το προπονητικό πρόγραμμα που ακολουθείς.





www.endurancescience.gr

Edited by - HAGI on 27/01/2018 15:30:08
Μετάβαση στην κορυφή της σελίδας
  Προηγούμενο Θέμα Θέμα Επόμενο Θέμα  
 Νέο Θέμα  Απάντηση στο θέμα
 Εκτυπώσιμη μορφή
Μετάβαση σε:
RunningNews.gr Forum © RunningNews.gr Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000